Lada pustila do prodeje vybavený crossover pro 7 dobrodruhů za 257 tisíc Kč

Tahle auta jsou dnes v módě a Lada na párty očividně nemíní chybět. Jde na to ale po svém - vyšperkovala existující model navíc vzniklý z dříve existující Dacie a dala mu neodolatelnou cenu.
  1. Autoforum.cz
  2. Rubriky a sekce
  3. Představení

Lada pustila do prodeje vybavený crossover pro 7 dobrodruhů za 257 tisíc Kč

6.9.2020 | Petr Miler

Lada pustila do prodeje vybavený crossover pro 7 dobrodruhů za 257 tisíc Kč

/

Foto: AvtoVAZ

Tahle auta jsou dnes v módě a Lada na párty očividně nemíní chybět. Jde na to ale po svém - vyšperkovala existující model navíc vzniklý z dříve existující Dacie a dala mu neodolatelnou cenu.


Popravdě řečeno úplně nechápeme, proč vlastně, lidé si ale v posledních letech více než co jiného oblíbili auta tvářící se tak, jako by projela dakarskou ralle, aniž by se u toho opotila. Pak s nimi jezdí po městě a když už náhodou potkají terén, zjistí, že se jejich krásný stroj opotí už na rozblácené polní cestě.

Řeč je samozřejmě o SUV či crossoverech, které se právě esúvéčkům chtějí blížícit. Tento styl se postupem času dokonce stal tak populární, že dokáže prodávat i tímto směrem posunuté kombíky a MPV a neodolat mu nedokáže zjevně nikdo, ani relativně konzervativní Lada.

Ta tedy už v roce 2015 stvořila model Largus Cross, který je oplastovaným modelem Largus, který je modifikovanou Dacií Logan MCV, která je jakýmsi zvláštním mixem kombíku a MPV. Pokud jste se v tom neztratili, tušíte, že vznikl crossover par excellence, jež význam tohoto sousloví naplňuje jako málokteré jiné auto na celém světě. Ani zde ale Rusové neskončili.

V pátek tak slavnostně uvedli do prodeje Ladu Largus Cross Quest, která celou hru posouvá ještě dále. Pokud jste znalí angličtiny, víte, že slovo „quest” znamená něco jako hon či pátrání, a tak má Largus činit ještě dobrodružnějším. Je tedy třeba zapomenout na to, že auto pohání motor 1,6 se 106 koňmi, který za asistence pětistupňového manuálu pohání přední kola, protože tahle technika každý hon rychle zmaří. Jinak se ale Rusové činili.

Auto tedy má patřičně zvýšenou stavbu a oplastované části, k nim se ale přidává lepší odhlučnění, nové, leskle černé kryty vnějších zpětných zrcátek a černo-stříbrně lakovaná kola. Nová verze dostala jiná, ergonomičtější sedadla s širším rozsahem nastavení a také správně veselé barvičky, aby si nikdo nemyslel, že s autem jen nudně jezdíte z domova do práce a zpět. Verze Quest má také spoustu výbavy, takže spoleh je mj. na vyhřívaná sedadla, parkovací senzory, klimatizaci, audiosystém s MP3 a Bluetooth, asistenční systémy jako ESP a ABS nebo palubní počítač. Není to samozřejmě žádný luxus, na poměry levných Lad jde ale o velmi slušně vybavené auto.

Správný moderní crossover musí umět nahradit MPV se vším všudy, takže k dispozici musí být i ve verzi pro 7 lidí. To Largus Cross Quest je, přesto stojí opravdu málo - 864 900 rublů, tedy asi 257 tisíc Kč. A to jde o absolutně nejdražší Largus, který je dnes možné pořídit.


Lada pustila do prodeje vybavený crossover pro 7 dobrodruhů za 257 tisíc Kč - 1 - Lada Largus Cross Quest prvni 01Lada pustila do prodeje vybavený crossover pro 7 dobrodruhů za 257 tisíc Kč - 2 - Lada Largus Cross Quest prvni 02Lada pustila do prodeje vybavený crossover pro 7 dobrodruhů za 257 tisíc Kč - 3 - Lada Largus Cross Quest prvni 03Lada pustila do prodeje vybavený crossover pro 7 dobrodruhů za 257 tisíc Kč - 4 - Lada Largus Cross Quest prvni 04Lada pustila do prodeje vybavený crossover pro 7 dobrodruhů za 257 tisíc Kč - 5 - Lada Largus Cross Quest prvni 05Lada pustila do prodeje vybavený crossover pro 7 dobrodruhů za 257 tisíc Kč - 6 - Lada Largus Cross Quest prvni 06Lada pustila do prodeje vybavený crossover pro 7 dobrodruhů za 257 tisíc Kč - 7 - Lada Largus Cross Quest prvni 07
Lada jde s dobou, a tak lidem ráda dodá i sedmimístný, „dobrodružný” crossover pro sedm. Ovšem pořád za své typické ceny, v tomto případě v přepočtu za necelých 257 tisíc Kč. Foto: AvtoVAZ

Zdroj: AvtoVAZ

Petr Miler

Všechny články na Autoforum.cz jsou komentáře vyjadřující stanovisko redakce či autora. Vyjma článků označených jako inzerce není obsah sponzorován ani jinak obdobně ovlivněn třetími stranami.