Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Lancia Delta, Flavia, Thema, Voyager a Ypsilon míří do Paříže v rytmu filmu
18.9.2012 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Tři Italo-Američané a dva praví Italové v hávu Lancie? Tak vypadá sloučení Chrysleru a Fiatu v praxi, v Paříži se navíc ukážou hlavně nové výbavy.
Vypadá to, že stánky některých značek budou na autosalonu v Paříži přetékat ve švech. Typickým příkladem je italská Lancia, která hodlá představit hned pětici modernizovaných modelů. Všechny přitom hýří odkazy na světovou kinematografii, proto sada oficiálních snímků překypuje efekty, díky nimž budete mít občas problém daný vůz vůbec zahlédnout. Samozřejmě až na kabriolet Flavia, který se během fotografování musel patřičně vystavit slunci.
Jak je již dobře známo, pod jeho „italským“ povrchem se ukrývá Chrysler 200, který do Paříže dorazí s 2,4litrovým motorem o výkonu 170 koní. To by na čtyřmístný kabriolet s délkou 4,9 m, šířkou 1,8 m a výškou 1,4 metru mělo stačit, námahu řidiče při řazení pak hodlá redukovat šestistupňový automat. Paket uzavírají 18palcová litá kola, unikátně stylizovaná zadní světla a dvoubarevný kožený interiér s multifunkčním volantem a rozměrným středovým displejem.
Lancia Thema je dalším vozem, který má svůj základ v Chrysleru. Na autosalon dorazí s třílitrovým turbodieselem o výkonu 239 koní, jehož přenos má na starosti pětistupňový automat. Prozatím však nevíme jistě, zda jen na přední nebo na všechna čtyři kola. Italská automobilka se ovšem neopomněla pochlubit mnohem důležitějšími věcmi, mezi něž patří čalounění exkluzivní kůží Poltrona Frau či příkladné odhlučnění kabiny.
Tyto prvky by dozajista slušely i dalšímu modelu, který vznikl na bázi kolaborace Chrysleru s Fiatem. Lancia Voyager ovšem místo toho nabídne cestujícím ve třech řadách výklopné monitory, s nimiž je možné propojit extérní přehrávač DVD. Pod kapotu by pak tento rodinný model měl dostat dieselový motor Platinum 2,8 l o výkonu 163 koní slibující nízkou spotřebu.
Pravověrným Italem je tak až Lancia Ypsilon. Překvapit by proto nemělo, že do Paříže dorazí hned ve třech modifikacích. Jako Gold s pohonnou jednotkou 1,3 MultiJet o výkonu 95 koní, jako Platinum s automatem a motorem 0,9 TwinAir o výkonu 85 koní a jako Black & Red s 1,2litrovým agregátem produkujícím 69 koní.
Tím je ale vyjmenována jen menší část celkové nabídky. Ypsilon by totiž po autosalonu měl být k dispozici ve čtyřech provedeních, s nimiž můžete sladit čtveřici motorů, 17 barev karoserie, tři interiérové pakety a tři různé designy litých kol. Ve srovnání s takovou paletou tak Lancia Delta působí jako holý příbuzný.
Na autosalonu se totiž představí pouze ve verzi Gold, která má pod kapotou 120koňový motor 1,6 MultiJet produkující 120 koní a plnící emisní normu Euro 5. Tím filmové představení Lancie končí, což znamená, že žádná skutečná novinka do Paříže nedorazí. Na „remaky” se ale občas také dá koukat...
Tip: Projděte si všechny novinky pařížského autosalonu 2012.
Čtyřmístný kabriolet Lancia Flavia bude prozatím k dispozici pouze s jedním motorem, který je navíc spřažen s šestistupňovým automatem. Pro řidiče-nadšence nic moc, pro milovníky slunce nad hlavou to ale postačí
Pod znakem Lancie se jasně rýsují tvary Chrysleru 300. V Evropě bude nabízen hlavně s třílitrovým turbodieselem o výkonu 239 koní
Lancia Voyager vychází z amerického Chrysleru Grand Voyager. Italská automobilka tak neprojevila velkou snahu ani při přejmenovávání rodinného MPV
Nejmenší model Lancie se na autosalonu předvede v nejvíce verzích. Zaměřeny přitom nebudou pouze na představení jednotlivých výbav, ale i různých motorů
Lancia Delta měla navázat na slavného předchůdce, to se ale nakonec díky navýšení luxusu nestalo. Přesto bude tento model v Paříži působit vedle menšího Ypsilonu jako chudý příbuzný
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Vrcholný Lucid zvládá i v reálu stovku pod 2 s. Je rychlejší než Bugatti, přitom je to pořád rodinné auto za zlomek ceny
včera - Zákazníci masivně ruší objednávky na auto od Xiaomi, které za cenu Škody nabízí vzhled i dynamiku Porsche
17.4.2024 - Vojáci předvedli, jak rozeberou a znovu složí celé auto jen za dvě minuty, výměna kol v F1 je rázem nuda
16.4.2024
Nejnovější články
- V Německu se začal prodávat nový „čistý” diesel zatížený nulovou daní, má své výhody i nevýhody
před 11 hodinami - Maserati se s novým Quattroporte vrací téměř k rýsovacím prknům, plán přijít rychle jen s elektromobilem selhal
včera - První majitel najel 556 tisíc km s malým 45koňovým autem, jen tachometry na něm utavil tři. Tomu se říká oddanost
včera - V Německu začali prodávat elektromobily v Media Marktu jako ledničky, od 8 tisíc za měsíc budou vaše
včera - Čínský stylový kombík konkurující Porsche a Ferrari předčasně odhalil únik, na Evropany si vyšlápne s 965 koňmi
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva - Mio MiVue 818 WiFi 2K: kniha jízd jako speciální funkce v autokameře
tisková zpráva