Mitsubishi Attrage 2013: stránky katalogu odhalují zbytek japonské patlaniny

Novinka Mitsu dává na výběr dvě převodovky, dvě úrovně výbavy a šest barev exteriéru. Nejsme si ale jisti, jestli to na našem trhu někdo ocení.
  1. Autoforum.cz
  2. Rubriky a sekce
  3. Představení

Mitsubishi Attrage 2013: stránky katalogu odhalují zbytek japonské patlaniny

23.5.2013 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek

Mitsubishi Attrage 2013: stránky katalogu odhalují zbytek japonské patlaniny

/

Foto: Archiv Autoforum.cz

Novinka Mitsu dává na výběr dvě převodovky, dvě úrovně výbavy a šest barev exteriéru. Nejsme si ale jisti, jestli to na našem trhu někdo ocení.

Jak to dopadne, když se do dortu dá příliš mnoho ingrediencí, známe dobře knihy Karla Čapka. Pro později narozené by ovšem podobný výsledek mohlo snadno představovat nové Mitsubishi Attrage, které je podobnou patlaninou automobilového typu. Něco takového už naznačil první uvolněný snímek a detaily, nyní vám můžeme ukázat i katalog publikovaný jedním thajským dealerem značky, který na vůz už přijímá objednávky. Teprve z něj je patrné, co všechno chtělo Mitsu v Attrage vměstnat - karoserie pak musela být nafouknuta do takových rozměrů, že jako miniatury vypadají i standardně dodávaná 15palcová kola.

Pitváním designu se ovšem dnes zaobírat nechceme, ten jak po pitvě vypadá sám o sobě. Místo toho vám představíme celou detailů, které thajský katalog prozrazuje. Dle něj máme očekávat hned čtyři varianty, z nichž tři používají převodovku CVT a pouze jediná základní pětistupňový manuál. Samotné výbavy ovšem budou dvě - GLX a GLS - přičemž pro obě je standardem audiosystém nebo airbag řidiče.

Vrcholný model GLS Limited je na tom samozřejmě o poznání lépe než základní GLX. Počítat tak lze se zpětnou parkovací kamerou, LEDkami, startovacím tlačítkem nebo multimediálním systémem, který k základnímu audiu přihazuje ještě přehrávač DVD nebo porty na USB. Chybět by pak rozhodně nemělo ani kožené čalounění nebo klimatizace.

Po stránce motorické jsou zmíněné převodovky jediným rozdílem. Jinak lze ve všech čtyřech případech počítat jen s tříválcem 1,2 MIVEC, který produkuje 78 koní a 100 Nm točivého momentu. Spotřeba přitom podle katalogu činí 22 km na litr (tedy 4,5 l/100 km), čímž Attrage překoná své rivaly Hondu Brio Amaze a Nissan Almera.

Mimo to katalog odhaluje také dojezd 924 kilometrů (nádrž tedy asi bude mít 49 litrů) nebo paletu šesti barev karoserie, z nichž lze vybírat u obou výbav. Kompaktní sedan vyráběný v thajském Chonburi lze tak opravdu výrazně individualizovat. Otázkou ovšem je, zda se do toho nějaký Evropan, nebo nedej bože Čech po možném příchodu vozu na trh opravdu pustí. Znovu musíme zopakovat, že Mitsubishi chce tohle auto prodávat po celém světě...


Mitsubishi Attrage 2013: stránky katalogu odhalují zbytek japonské patlaniny - 1 - Mitsubishi Attrage 2013 katalog 01Mitsubishi Attrage 2013: stránky katalogu odhalují zbytek japonské patlaniny - 2 - Mitsubishi Attrage 2013 katalog 02Mitsubishi Attrage 2013: stránky katalogu odhalují zbytek japonské patlaniny - 3 - Mitsubishi Attrage 2013 katalog 03Mitsubishi Attrage 2013: stránky katalogu odhalují zbytek japonské patlaniny - 4 - Mitsubishi Attrage 2013 katalog 04Mitsubishi Attrage 2013: stránky katalogu odhalují zbytek japonské patlaniny - 5 - Mitsubishi Attrage 2013 katalog 05Mitsubishi Attrage 2013: stránky katalogu odhalují zbytek japonské patlaniny - 6 - Mitsubishi Attrage 2013 katalog 06Mitsubishi Attrage 2013: stránky katalogu odhalují zbytek japonské patlaniny - 7 - Mitsubishi Attrage 2013 katalog 07
Uniklý katalog odhalil nové Mitsubishi Attrage ze všech stran včetně interiéru. Zrovna po tomto odhalení ale asi jen málokdo volal

Zdroj: Mitsu BNT

Petr Prokopec

Diskuze Přidat příspěvek

Všechny články na Autoforum.cz jsou komentáře vyjadřující stanovisko redakce či autora. Vyjma článků označených jako inzerce není obsah sponzorován ani jinak obdobně ovlivněn třetími stranami.