Peugeot 2008 v detailech: terénu se prý nebojí, prim ale hraje vzhled a výbava

 | 16 příspěvků | 18.2.2013 Petr Prokopec
Reagovat

Nepřihlášený Petr

Tak Renault Captur je teda.. | 18.2.2013 16:14reagovat
avatar

Tak Renault Captur je teda o moc hezčí.I interiér v Capturu je o generaci a třídu výše.

Ale pořád hezčí než diskontní korejské sračky!

Nepřihlášený Pepík

Nemůžu si pomoct, ale přij.. | 18.2.2013 16:21reagovat
avatar

Nemůžu si pomoct, ale přijde mi, že Peugeot i Citroen dělají poslední dobou pohledná auta, ale tak to přaplácávají až to vžy něčím poserou.Viz. Zadní lampy, hrb na střeše, výkroj předních světel atd atd atd.Ale jinak velmi chtré autíčko.Lepší, než malé MPV a malé combi.Prostě crossover má v sobě to i to.)

Nepřihlášený Captur the best design 2013

www.captur.renault.cz | 18.2.2013 16:41reagovat
avatar

www.captur.renault.cz

vana

ten Grip Control bude asi.. | 18.2.2013 17:13reagovat
avatar

ten Grip Control bude asi kromě různého nastavení přibrzďování kol řešit i ubírání výkonu motoru

V každém případě tvrzení že se takováhle předokolka terénu nebojí je docela úsměvné. Oni frantíci mají doma docela velké hory, tak by si to snad mohli napřed zkusit než vypustí takový blábol

Nepřihlášený

85% všech SUV/ Crossover j.. | 18.2.2013 17:52reagovat
avatar

85% všech SUV/ Crossover jsou předokolky.Tím myšleno ta menší, jako Quasqai, Sportage, Juke, Aircros atd.Zákazníci kupují tyto vozidla pouze a jen proto , že se jim libí a ne z důvodu potřeby takového vozu do terénu. Mimo Duster ten si zákazníci kupují na opravdový provoz v terénu a je prodávaný ve verzi 4x2 jen vyjímečně.Vše jsou 4x4.Protože je to opravdový vůz do terénu.Ne jen načančaná plechovk.Systém řízení prokluzu je výborný a v mnoha případech v lehkém terénu nebo sněhu systém 4x4 plně zastoupí a řidič to ani nepostřehne.A ne vždy je výhoda, že auto sice "drápe čtyřma" , ale zadrápe se na místě a žádná výhoda se nedostavuje.Nebo vám sepne v zatáčce a odveze auto bokem do příkopy.Systém ESP /el.stabil.system/ také řidič nepostřehne, ale pracuje v krajní nouzové situaci pouze kdy je třeba a kdy udělá řidč např.chybu nebo se musí vyhnout nečekané překážce.Pak rozděluje poměr otáčení kol.Není to zařízení proti náklonu vozu, jak si spoustu blbů myslí.Stejné to bude i u Peugeot, Ren.. Captur.Do lehkého a středního terénu lepší než těžké a drahé 4x4.(

Nepřihlášený

Blbé řeči umí mít každý, k.. | 18.2.2013 18:08reagovat
avatar

Blbé řeči umí mít každý, když ani neví, jak dokáže moderní systém zlepšit průchod terénem a nebo řídit chování podvozku.Co je extra na 4x4??? Nic!!! Dvě poloosy a malá rozvodovka spojená kardanovou hřídelou do převodovky.Výrobní cena pár korun.Jen ceníková cena a štítek 4x4 na autě je v kurzu a výrobci toho zneužívají.Nevýhody už nikdo nedomýšlí.Cena vozu 4x4, vyšší spotřeba při jízdě na zapnuté 4x4, váha vozu atd.Vsadím se, že tento systém je daleko chytřejší a v mnoha situacích lepší než tahat na autě to druhé!

Nepřihlášený

Nechápu poslední dobou ty.. | 18.2.2013 18:15reagovat
avatar

Nechápu poslední dobou ty označení Peugeot.To je blázinec.

vana

Nepřihlášený: jestli myslíš.. | 18.2.2013 18:26reagovat
avatar

Nepřihlášený: jestli myslíš že terén je suchá polní cesta tak doporučuju aspoň jednou za rok vyjet z města i po dešti a rozhlédnout se kolem. Stejně tak tvoje bláboly o výrobní ceně 4x4 za pár korun jsou ještě větší vtp než slibované terénní ambice tohodle pežotu. A na sněhu jsi se čtyřkolkou nejpíše nikdy v životě nejel

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: Nepřihlášený: jestli myslíš.. | 18.2.2013 21:51reagovat
avatar

To by jsi se divil chlapče čím vším jsem se mohl za život svést.Když já se vezl 4x4kou si ještě sr.l do plenek.

4x4 bylo myšleno, že je to předražená trendy záležitost, ale výrobní cena toho co je pod autem ten samotný pohon je kus zeleza a pakatel proti tomu co si za to účtují značky.Za kus tyče, dvě poloosy a pár ozubených kol.

Když vemu za kolik je schopen nabídnout špičkový pohon 4x4 /vývoj Renault-Nissan Aliance/ v Dustru mluví za vše.Stejná rozvodovka XTrail Nissan.Zadní náprava naprosto jednoduchá.Přední tlumiče stejné,

jak zadní.Vše naprosto jednoduché a za rozumné

peníze pro obyčejné lidi.Ne jak Yeti za zlodějskou cenu půl milionu

vana

Nic trendy předraženého to.. | 18.2.2013 22:51reagovat
avatar

Nic trendy předraženého to není, pokud teda nemluvíme o prémiovkách. Já když kupoval svou lidovou 4x4 s torsenem byl na ni příplatek jen 45 tisíc a to včetně multilinku navíc což mi naopak přišlo velmi levné. A u mnoha aut je příplatek kolem 50 tis. furt.

Druhá věc - pokud považuješ systém 4x4 v Dusteru za špičkový tak moc velký odborník teda nejsi, spíše naopak.

A taky je divné, že ani za svou dlouhou praxi jsi nedokázal rozpoznat výhody pohonu všech kol nejen v terénu. Na druhé straně chápu, pokud jsi jezdlil se 4x4 už v době kdy já byl obalený plenkama, budeš dnes už pěkně starý dědek. Možná už nemáš ani řidičák

Zobrazit reakce..

jack daniels

že se s ním vůbec bavíš | 19.2.2013 00:28reagovat
avatar

že se s ním vůbec bavíš

Nepřihlášený V12

Nech zastavi v zasnezenom.. | 19.2.2013 10:59reagovat
avatar

Nech zastavi v zasnezenom stupani a skusi sa s predohrabom 4x2 rozbehnut. Nepomoze GripControl, ani Haldex, iba AWD Lock.

Nepřihlášený V12

Dodatok - manualne AWD Loc.. | 19.2.2013 11:00reagovat
avatar

Dodatok - manualne AWD Lock, ziadny automat, ked uz predok prehrabne.

Nepřihlášený

Reakce na: Nic trendy předraženého to.. | 19.2.2013 18:08reagovat
avatar

Aáá další chytrák od vw.Ty uplně žeru.Strč si ten váš "multilink" asi víš kam. Dneska mě dva takový čur..i předjížděli s firemníma Oktávkama, když jsem jim zavazel ve 150 na dálnici.Doma žerou ze země, ale v cizím mistři světa.Myslím, že jsi přesně takovej voc.s. Co nikdy na lepší neměl ani na Dustera nemá.Co se Dustera týče doporučuji ti pročíst si funkce a vlastnosti 4x4, vyzkoušet jizdní vlastnosti v pravém terénu a možná by jsi vejral, jak tele.Pak tam vem něco od toho vašeho koncernu.Touareg 2t problémů a závad Tiguan to samé.Neznám nikoho kdo by byl nespokojen s Dusterem!!!!A navíc super nájezdové vlastnosti, plechová ochrana podvozku, vlastnosti na silnici.Prej včetně multilinku za 50000.:-)) Asi těžko bude někdo dávat kardan na vlečnou nápravu.A 50tis. jsou hrozné

peníze.Rozhodně Nissan ma lepší a spolehlivější 4x4 než nějaký vw.

Nepřihlášený

Doporučuji na titul.straně.. | 19.2.2013 18:12reagovat
avatar

Doporučuji na titul.straně článek.BMW se nepřidá k manii Mercedesu.Stejné o čem zde mluvím.Ale ať žije váš multilink chytráci:-))

vana

Nepřihlášený: haha rozčilu.. | 19.2.2013 20:49reagovat
avatar

Nepřihlášený: haha rozčiluješ se přesně jako starý nerudný dědek, asi jsem tě odhad správně a co píše ohledně funkce systému 4x4 sám výrobce v návodu k obsluze k Dusteru ? citace: "...Pokud kola nadměrně prokluzují, je možné, že se zahřívají mechanické součásti. Pokud to nastane: - nejprve kontrolka ’ bliká. Režim „4WD Lock“ je stále aktivní, ale doporučuje se zastavit, jakmile je to možné, a nechat systém vychladnout (dokud kontrolka nepřestane blikat), - pokud kola nadále prokluzují, přejde systém automaticky do režimu „2WD“ kvůli ochraně mechanických součástí. Kontrolka ‘ bliká. Dokud kontrolka bliká, nelze zvolit jiný režim. V takovém případě se doporučuje zastavit, jakmile je to možné, a nechat systém vychladnout (dokud kontrolka nepřestane blikat). Chladnutí může trvat až pět minut. Když systém detekuje přílišné klouzání předních kol, upraví činnost motoru, aby se prokluzování zmenšilo...." opravdu špičkový systém

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
Max. 2000 znaku
b_468_60.gif