Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Renault Fluence 2013 je na českém trhu s trojí cenou, začíná na 264 900 Kč
8.2.2013 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Francouzská automobilka představila české ceny modelu Fluence 2013. Orientace v nich není snadná, ve výsledku jsou ale zajímavější než před faceliftem.
O faceliftu Renaultu Fluence jsme začali informovat již loni v létě. Právě v té době si totiž premiéru odbyl modernizovaný Samsung SM3, korejské dvojče francouzského sedanu. V evropské verzi, tedy už jako Renault, se pak vůz představil na podzim, přičemž rozdílů oproti předchůdci je na mezigenerační facelift tak nějak přiměřeně. Nová je čelní maska nebo digitální přístroje v kabině, rozšířena pak byla nabídka litých kol. Absolutně odlišný je však přístup k cenové politice, který značka zveřejnila na dnešní tiskové konferenci. Do segmentu, kde operuje Citroën C-Elysée, Peugeot 301 nebo třeba Škoda Rapid, totiž svou novinku vysílá již 264 900 Kč.
Jde formálně o akční zaváděcí cenu (dlouholeté zavádění později vystřídá rovnou výprodej skladových zásob...), i původních 289 900 Kč je však nižší částka než tři sta tisíc korun, které francouzská automobilka požadovala za Fluence před faceliftem. Těch slev je však protentokrát o trochu více. V rámci nabídky „Renault Vám nyní dává víc“ totiž můžete dostat vyšší výbavu, než si původně vyberete, ovšem za stejnou cenu. Standardně byste tak za Fluence 1,6 s výkonem 110 koní a základní výbavou Authentique platili 290 tisíc Kč, v rámci akční nabídky však může být váš již za 265 tisíc korun ve vyšší výbavě Expression.
Zatímco tak v základu byste dostali „jen“ ABS, přední, boční a hlavové airbagy, úchyty Isofix, manuální klimatizaci, zrcátka a přední okénka v elektrice, výškově stavitelné sedadlo řidiče nebo rádio s přehrávačem CD a MP3 a portem na USB, nově to navíc může být ještě ESP, tempomat, přední mlhovky, elektrické ovládání zadních oken nebo dělená zadní sedadla. Vyjma benzinového motoru přitom s touto výbavou můžete zvolit také turbodiesel 1,5 dCi, který vás v rámci zaváděcího bonusu vyjde na 329 900 Kč, při využití služeb Renault Finance pak papírově jen na 309 900 Kč.
Obě pohonné jednotky jsou rovněž k dispozici ve výbavách Dynamique a Privilige, přičemž i v těchto případech přichází ke slovu dvojí sleva. Renault Fluence 1,6 Dynamique tak lze pořídit již za 284 900 Kč, zatímco za verzi 1,5 dCi ve stejné výbavě dáte 339 900 Kč. Pokud přitom namísto manuálu upřednostníte automat EDC, připlatíte si dalších 30 000 Kč. Což platí také při přechodu na výbavu Privilege.
Kromě těchto pohonných jednotek je s dvěma nejvyššími výbavami dodáván také turbodiesel 1,6 dCi o výkonu 130 koní. Tento model ve verzi Dynamique vychází na 414 900 Kč nebo akčních 384 900 Kč, přičemž oproti výše zmíněnému přihazuje ještě 16palcová litá kola, výškově a podélně stavitelný volant nebo dvouzónovou klimatizaci. Fluence Privilige za akční cenu 414 900 Kč pak mimo jiné přihazuje třeba zadní parkovací senzory.
Sáhnout samozřejmě můžete po rozsáhlé příplatkové výbavě, kde nechybí ani konkrétně zaměřené pakety. Adventure Pack vám tak přinese třeba nosič kol nebo hliníkové střešní tyče, zatímco ve Family Packu se skrývají dva videopřehrávače a dvě obrazovky. Ceny se liší podle zvolené výbavy, přičemž ze stránek českého Renaultu si můžete stáhnout kompletní ceník (PDF, 331 kB) pro lepší představu.
Tu se ostatně budoucím majitelům faceliftovaného modelu Fluence snaží udělat automobilka i v rámci budoucích provozních nákladů. V prvním roce by vás tak nový sedan měl stát jen 1 290 Kč, za pět let vlastnictví pak utratíte 21 160 Kč. Plus palivo a všechny poplatky státu, samozřejmě.
Renault Fluence vstoupil na český trh s novou cenovou politikou, za cenu základního modelu tak můžete mít vyšší výbavu Expression
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Vrcholný Lucid zvládá i v reálu stovku pod 2 s. Je rychlejší než Bugatti, přitom je to pořád rodinné auto za zlomek ceny
před 8 hodinami - Zákazníci masivně ruší objednávky na auto od Xiaomi, které za cenu Škody nabízí vzhled i dynamiku Porsche
včera - Vojáci předvedli, jak rozeberou a znovu složí celé auto jen za dvě minuty, výměna kol v F1 je rázem nuda
16.4.2024
Nové na MotoForum.cz
- Změna jezdce: Acosta místo Millera zatím dle KTM nepřipadá v úvahu 14:27
- Jarní cena Brna otevře tuzemskou motocyklovou sezónu. 10:00
- MČR Flat Track: 20. dubna 2024 plochodrážní stadion ve Slaném včera 11:57
- Harley on Tour 2024: vyzkoušejte nové modely včera 10:45
- Pre Assen - na čele jsou Bulega, Montella a Mahendra včera 10:00
Nejnovější články
- Maserati se s novým Quattroporte vrací skoro až k rýsovacímu prknu, plán nabídnout rychle jen elektromobil vyletěl komínem
před 3 hodinami - První majitel najel 556 tisíc km s malým 45koňovým autem, jen tachometry na něm utavil tři. Tomu se říká oddanost
před 4 hodinami - V Německu začali nabízet elektromobily v Media Marktu jako ledničky, od 8 tisíc za měsíc budou vaše
před 6 hodinami - Čínský stylový kombík konkurující Porsche a Ferrari předčasně odhalil únik, na Evropany si vyšlápne s 965 koňmi
před 7 hodinami - Vrcholný Lucid zvládá i v reálu stovku pod 2 s. Je rychlejší než Bugatti, přitom je to pořád rodinné auto za zlomek ceny
před 8 hodinami
Živá témata na fóru
- Pneu koutek 04.18. 18:43 - Snowman000
- BMW Divize 04.18. 14:15 - pavproch
- Audi klub - pro ty, co chteji Auto 04.18. 14:05 - mattonecz
- Řidiči, co to mají v ruce... 04.18. 13:04 - Truck Daškam
- Zimní/letní? Už máte přezuto? 04.17. 22:23 - Lachende Bestien
- Volkswagen obecne 04.17. 14:18 - HondaMan
- Fiat a vše kolem nich 04.17. 12:55 - pavproch
- Policejni Passaty, Superby a neoznacena merici vozidla #2 04.17. 12:48 - řidičBOB