Renault Latitude 2014: posmrtný facelift dorazil do prodeje, venku jsou nové fotky

 | 9 příspěvků | 9.4.2014 Adam Šrámek
Reagovat

Nepřihlášený

Pro Latitude v Evropě urči.. | 9.4.2014 19:31reagovat
avatar

Pro Latitude v Evropě určitě nikdo plakat nebude. Po designové i technické stránce se jedná o pseudoprémiový low-end, která na evropských trzích nemá sebemenší naději na úspěch.

Nepřihlášený Driver

Francouzi nepochopili při.. | 9.4.2014 23:53reagovat
avatar

Francouzi nepochopili při tvoření aut jednu věc. Špatnou ergonomií jdou vstříc k neúspěchům. Jestliže volant je daleko a nízko, a navíc mimo osu sedačky, tak to nezpraví ani Bixenony, navigace, kůže a nejlevnější cena s atraktivním (nebo nepovedeným) designem. Nikoho nezajímají šílené moderní nesmysly jako čelní sklo, končící v půlce střechy, akorát to oslňuje. Okopírujte předchozí generaci čehokoliv, co je úspěšné , třeba Golfa, Passata, a zkuste to prodávat. Takový rozsah nastavení sedačky a volantu dává takovou ergonomii, že není co zlepšovat. Stačí obyčejný nudný design, dobrá cena a nebudete stíhat vyrábět. Ale cpát do citrónů plnou výbavu, šílené designy a hrát si na DS, to je kravina. Mercedes taky ví, že lidi rádi obyčejný vozy. Viz bývalá neúspěšná A+B klasse. Dnešní A je Golf klon a nestíhají vyrábět. A přitom je to drahé i bez výbavy! Obyčejné auto ale perfektně zpracování, to je trhák. Frantíci to dělají opačně a to je kravina.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Michal

Reakce na: Francouzi nepochopili při.. | 10.4.2014 08:09reagovat
avatar

... šedá nuda rulez! Pěkně jsi nám to nalinkoval, naštěstí je takových soc-kom menšina, kdo si koupil cokoli koncernového pod mil. Kč, je na to pěkně nasr... nebo to mění jako ponožky. Hádej proč?!

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený qwerty

Reakce na: ... šedá nuda rulez! Pěkně.. | 10.4.2014 08:53reagovat
avatar

zato když si koupíš Rencka, tak samým štěstím o tom budeš psát domů ne? Pokud si někdo potrpí na interiér stylu tamagoči, tak ať si kupuje Hnujdé a podobné futuristické sračky. Milý michale, proč si myslíš, že máme na firmě flotilu Škodovek a né třeba takovýchle Rencků, i když by chom na nákupu ušetřili 3-4 mil. Hádej proč? Brácha má na firmě služební Hnujdaje a není dne, kdyby toho nelitovali...

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Michal

Reakce na: zato když si koupíš Rencka.. | 10.4.2014 11:28reagovat
avatar

No, nemusíme mluvit o Renaultu, byť se to pro reakci nabízelo. Já bych ze své zkušenosti vášnivého motoristy a praxe daňového poradce KDPČR řekl, že flotila Škodovek je vzhledem k jejich kvalitě nejlepší způsob, jak firmu tunelovat a do nákladů cpát opravy věcí, které se u japonců a dnes i francouzů a italů v nákladech na provoz auta prostě neobjevují. To ať si každý zpytuje svědomí sám. Mám celou řadu známých a klientů, kteří z flotily Octávií a Fábií po mnoha rozbitých TSI a TDI motorech, DPF, PDK, váhách vzduchu, immobilizérech atp., kdy náklady i s kulancí činily řádově desítky tisíc Kč těsně po skončení záruk, šli do Toyot, Citroenů nebo korejců.

Brácha lituje proto, že má takového bráchu, to by jsi měl pochopit ty. Pa

Nepřihlášený qwerty

Spravuju v práci flotilu o.. | 11.4.2014 13:00reagovat
avatar

Spravuju v práci flotilu o přesně 105 ks vozidel, 80% jsou to Škodovky, nutno podotknout, že všechny diesly jsou 1.9 Tdi (74 kW), jsou to tedy starší auta a máš pravdu, váhy vzduchu jsou to co se kazí nejvíc. Nicméně náklady na jejich údržbu vskutku nejsou natolik zásadní, abychom tím položili firmu a pokud srovnám náklady na servis s Hnujdají, je na tom Škoda lépe. A tím se asi vysvětluje, proč je PČR tak v hajzlu a nemá ani na benzín jestli si najímají poradce jako jsi ty.

Nepřihlášený Latitude

Mám doma Renault Latitude,.. | 13.4.2014 11:21reagovat
avatar

Mám doma Renault Latitude, a nezaznamenal jsem na něm nikdy nic špatného, co si v počítači často čtu. Velký, pohodlný, tichý, snadno ovladatelný. Nedávno jsem ale řídil Škodu Yeti, a nabyl jsem dojmu, že recenze patří spíš jemu.. A kvalita některých Škodovek a Volkswagenů je dávno známá - nic moc. Zato cena a prodejnost je vysoká. Prostě je má skoro každý. Kdoví proč.. Žeby díky recenzistům?

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
Max. 2000 znaku
b_468_60.gif