Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Subaru Exiga Crossover 7 je verze Outback pro velký, 7místný kombík
16.4.2015 | Marek Bednář | Přidat příspěvek
Japonští zákazníci Subaru Exiga budou moci zvolit verzi s vyšší světlou výškou. Pod kapotou je boxer 2,5 a žene všechna kola, jen design je zvláštní.
Od Subaru jsme zvyklí na podvozkově skvělá, ale ošklivá auta. Legacy páté generace, zejména po faceliftu, se snažilo tuto reputaci napravit a dařilo se mu to, ale s šestou generací jsme zpátky, kde jsme byli. A čerstvě představená Exiga Crossover 7, zejména při pohledu zezadu, v tradici nehezkých automobilů jen pokračuje. Po vzhledové stránce tedy nevnímejme jako velké mínus, že se nebude vyvážet z Japonska a tak se vám v Evropě, Americe ani Austrálii nestane, že byste za ní zůstali trčet v zácpě.
Základem tohoto stroje je kombík Exiga, který se na japonském trhu po modernizaci, při níž dostal současný vzhled, prodává už od roku 2012. Nyní tedy tento stroj dostává další verzi, která má stát po boku Outbacku. Princip je totiž úplně stejný - Exiga Crossover 7 má vyšší světlou výška a pár ochranných plastů navíc.
V útrobách tohoto stroje by měl pracovat 2,5litrový plochý čtyřválec, který svých 173 koní a 235 Nm pošle na všechna kola přes bezestupňovou převodovku CVT a proslulou čtyřkolku Symmetrical AWD. Po stránce techniky tedy nečekejte žádné polevení ve vysokém standardu. A podle dostupných zpráv má tento slušně velký vůz - číslo 7 znamená místo pro sedm lidí v interiéru - spotřebovat jen 7,6 litru paliva na 100 km.
Ceník tohoto stroje má startovat na 2 754 000 jenech, tedy asi 582 tisících korunách. Prodeje mimo Japonsko tedy neočekávejme, podle některých spekulací je ale možné, že bude právě Exiga Crossover 7 designově podobná chystanému sedmimístnému crossoveru pro Evropu a Ameriku. Jen doufejme, že se vzadu bude lišit víc než vůbec.
Subaru Exiga Crossover 7 je zvýšenou verzí Exigy a ani jeden tento kombík moc krásy nepobral
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Pagani Utopia málem dostálo svému jménu, zámožný majitel s ním během povodní vjel do vody
před 10 hodinami - Tesla nakonec propouští i v Evropě, 300 lidí může čekat, že je v pondělí už nepustí do práce
včera - Vrcholný Lucid zvládá i v reálu stovku pod 2 s. Je rychlejší než Bugatti, přitom je to pořád rodinné auto za zlomek ceny
18.4.2024
Nové na MotoForum.cz
Nejnovější články
- I Rivian vidí, jak elektromobily ztrácí půdu pod nohama. Propouští další lidi, jeho akcie se propadly už o 93 procent
před 4 hodinami - Čínští komunističtí pohlaváři dostanou novou luxusní limuzínu, odporná není jen tím, komu bude sloužit
před 6 hodinami - Rusové ukázali nové ultralehké lité kolo. Nna jeho výrobu si mohou dovolit použít jeden z nejvzácnějších kovů
před 7 hodinami - Toyota jde dál proti proudu. Své legendě nadělila doma diesel místo hybridu, u nás dokonce dostala jen naftu
před 9 hodinami - Pagani Utopia málem dostálo svému jménu, zámožný majitel s ním během povodní vjel do vody
před 10 hodinami
Tiskové zprávy
- Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva - Mio MiVue 818 WiFi 2K: kniha jízd jako speciální funkce v autokameře
tisková zpráva