Tyto vychytávky staví nové Audi A8 před konkurenci: i Tesla se má co učit

 | 30 příspěvků | 9.10.2017 Petr Prokopec
Reagovat

Nepřihlášený kolemjdoucí 3,14

tesla nemůže audi konkurov.. | 9.10.2017 19:54reagovat
avatar

tesla nemůže audi konkurovat ve vývoji různých systémů má 100 let náskok tak jako bmw,mercedes atd.atd. a ty když si usmyslejí a přejdou ze dne na den na baterie tak budou mít pořád před teslou 100 let náskok tesla je pořád jen ve stádiu vývoje tak proč si kupovat takové auto

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

2. Dva napětové okruhy v.. | 9.10.2017 20:06reagovat
avatar

2. Dva napětové okruhy váhu Auta špíse zvýší

Auto má Přílis mnoho elektronických obvodů To by už 12V neutáhlo.

3. Přirozené rozpoznávání ručně psaného textu

Není lepší virtuální klavesnice nebo hlasové ovládání ?

8. LEDkové a laserové světlomety

Druhá automobilka po BMW která je začíná používat ?

To auto je technický majstrštyk tomu bude odpovídat náročnost i náklady na servis.

Nepřihlášený

Reakce na: tesla nemůže audi konkurov.. | 9.10.2017 20:13reagovat
avatar

Základní problém je dostatek akumulátorů.

Audi ani BMW nemají továrnu nebo dodavatele s vysoko objemovou výrobní kapacitou a to je základ aby mohli vůbec o výrobě elektromobilu přemýšlet.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: Základní problém je dostat.. | 9.10.2017 20:16reagovat
avatar

Volkswagen: automobilový průmysl bude potřebovat 40 gigatováren

http://www.hybrid.cz/volkswagen-automobilovy-pr umysl-bude-potrebovat-40-gigatovaren

Nepřihlášený ja

Jak to vidím, tak spolu s.. | 9.10.2017 20:19reagovat
avatar

Jak to vidím, tak spolu s novým autem bude třeba koupit měsíční kurz, kde mě ty počítače naučí všechny ovládat. :-)

Cena kurzu bude cca desetina ceny auta,

Nepřihlášený kolemjdoucí 3,14

Reakce na: Základní problém je dostat.. | 9.10.2017 20:21reagovat
avatar

myslím ,že to pro ně nebude až takovej problém vysmrknout někde továrnu nebo továrny na baterie.tady je spíš problém ,že na přechod není ještě správný čaš a oni to moc dobře vědí.až ten čas nastane tak to udělají a na nějakou teslu si nikdo ani nevzpomene.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený kolemjdoucí 3,14

výroba baterií není zase t.. | 9.10.2017 20:28reagovat
avatar

výroba baterií není zase takový know how ,ale ty technologie a systémy co mají oni o tom si tesla může nechat zdát .to jsou léta a léta vývoje

Nepřihlášený Max

Je to krasne. Ja som si k.. | 9.10.2017 20:44reagovat
avatar

Je to krasne.

Ja som si kupil GL-ko a tam je to tiez napratane tymito hrackami.

Ked som k nemu prisiel prvykrat, pripadal som si ako skolacik, nevedel som ho ani spravne otvorit a zatvorit (keyless go).

Hladal som, kam zapichnut kluc a pod.

Nevedel som otvorit kufor, zavriet strechu, vsetky okna aj strecha sa mi otvorili dopoly a nevedel som co s tym :)

Teraz som uz vela veci pochopil a to auto mi robi radost.

Vsetko mi teraz pride logicke a nadherne premyslene, s Teslou to nemozno (az na toho autopilota a kridlove dvere) ani porovnat.

Uz len tie dvojite samostmievacie skla, tie uzasne sedacky atd. - je to uz starsie auto, ale je to krasa.

A stalo v porovnani ak s ojazdenou Teslou zlomok.

Ved nech si Tesly kupuju masochisti, aspon bojuju proti krize a nam ostane viac dobrych aut.

To neznamena, ze ju nemam rad, som rad, ze tu je, trosku to urychli vyvoj, ale momentalne mi nema co ponuknut. Iba drahe utrpenie.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: myslím ,že to pro ně nebud.. | 9.10.2017 21:23reagovat
avatar

100 miliard Pro Audi Pakatel ?

Tesla: giga-továrna na baterie bude stát 100 miliard

http://www.hybrid.cz/jak-velka-je-gigatovarna-tesla -motors-zatracene-obrovska

Nepřihlášený

Prokopče ty seš chudák.No.. | 10.10.2017 04:21reagovat
avatar

Prokopče ty seš chudák.No určitě u Tesly nezasahuje Policie a nezabavuje počítače a nezavírá managery.Tak jako u Audi kde podvádí s emisemi!!!

Tam se má Tesla co učit to teda!!!

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený sr

laser svetla má už i land.. | 10.10.2017 07:07reagovat
avatar

laser svetla má už i land rover, koncernový šašci !!

Nepřihlášený Ram

A to vše v době kdy elektr.. | 10.10.2017 07:46reagovat
avatar

A to vše v době kdy elektronika v autě nedokáže spolehlivě fungovat ani rok.Tak to všem držím palce.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: Je to krasne. Ja som si k.. | 10.10.2017 09:07reagovat
avatar

To bude spíš tím, že seš asi úplně vypatlanej...

Nepřihlášený Tomko

Nádhera | 10.10.2017 10:50reagovat
avatar

Nádhera

Nepřihlášený Venca

Byla to jedna z věcí, na k.. | 10.10.2017 12:47reagovat
avatar

Byla to jedna z věcí, na kterou jsem se ve Frankfurtu těšil. A nakonec to bylo zklamání.

Nepřihlášený Curly

Když se tu řeší pocity při.. | 10.10.2017 12:51reagovat
avatar

Když se tu řeší pocity při prvnim nasednutí do nových, moderních aut, tak já, coby dvacetiletej kluk, kterej nepochází z rodiny, kde se AMGčka a M-Packety přehazujou ještěrkama jsem měl před cca půl rokem možnost čídit obyčejnýho 2.0 TDi passata r.v.2014 a narovinu.... Je to nezvyk, pokud se jinak nepohybujete v moderních autech a jste zvyknutí na manuál (automati mě prostě ani neláká, leda v nějakym sportovnim autě bych volil sekvenci na pádlech). Samozřejmě odemykání auta pouze tim, že se sotva dotknu kliky, protože mam klíček v kapse... startování bez nutnosti klíček vůbec vyndavat z kapsy.... Dementní start stop, který sem hned vypnul. nezvyk automatu, takže ruka každých pár vteřin na "řadičce"... Ale ten komfort i v průměrnym autě jako je Passat je neskutečnej.... S moderními auty, co se týče komfortu je těžké vůbec šlápnout vedle, minimálně, pokud se pohybujeme mezi zavedenými značkami. Upřímně si absolutně nedovedu představit, v čem se tu bude jezdit v dobách, kdy tyhle auta, jako nová A8 budou stejně stará, jako pro nás dneska například E46 BMW. :) Jestli vůbec ještě budem řídit... :)

Nepřihlášený Zdenal

No já osobně nevím, ale čím.. | 10.10.2017 13:11reagovat
avatar

No já osobně nevím, ale čím složitější stroj (technologicky), tak tím složitější oprava. Nic nikdy nebylo bezporuchové. A co není funkční, tak je ve výsledku obyčejný "krám", který stojí jen peníze. řekl bych že tedy slepá ulička. Opět.

Co se týká natáčení kol, to už tu bylo např u Citroenu ZX, Xantia, v závislosti na rychlosti. A už též dali od toho ruce pryč.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený GT-R

Ten podvozek se samostatně.. | 10.10.2017 18:10reagovat
avatar

Ten podvozek se samostatně regulovaným každým kolem vypadá na slušnou pecku v luxusní třídě.

Nepřihlášený Lukáš

Reakce na: Prokopče ty seš chudák.No.. | 10.10.2017 18:21reagovat
avatar

Co, že bez dotací se moc neprodávají ? že nulové emisou jsou krávovina, když třeba u nás je 75% elektřiny z uhlí ? že samotná výroba Tesly udělá takovou ekologickou stopu, že na to může jezdit několik aut na spalovací motor ? Najdi si třeba kolik Tesla spotřebuje za rok elektřiny a kolik je to uhlí například v Německu, co se týče poměru, z jakého zdroje je tam vyráběna elektřina. Nechci VW obhajovat - rozhodně podvádějí všichni, ale hlavně za to může EU a její nesmyslné normy. Pak je paradoxní že prosazují auta jako je Tesla, ale už nikdo nevidí to pozadí...

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený kolemjdoucí 3,14

Reakce na: Co, že bez dotací se moc n.. | 10.10.2017 18:34reagovat
avatar

mě to přípomíná tu o potápějicí se lodi všichni vědí že už se to nedá zachránit ,ale všichni hledaj nějaký řešení

Nepřihlášený Jirka_1

Reakce na: Je to krasne. Ja som si k.. | 10.10.2017 23:15reagovat
avatar

Když všechno selže, použij kladivo, když selže kladivo, přečti návod... Pak by sis nepřipadal jako trulo... :-)

Nepřihlášený ondra

2. přinese více problémů (.. | 16.10.2017 20:05reagovat
avatar

2. přinese více problémů (nutná školení pro mechaniky a kohokoliv kdo děla na aute) + váha navíc....

3. to má temeř každě bmw už pár roků (vrchní plocha na idrivu)

7.bmw 5 a 7 to má taky (G30+G11)

8.už f15(x5) má plně led svetla a (G30+G11) má i laser světla.....

ale ty tlumiče a dveře jsou dobrá věc, ale asi bych si na čudlik místo kliky nezvyknul....

:D

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Prokopec si neodpustí zmíňk.. | 22.10.2017 21:29reagovat
avatar

Prokopec si neodpustí zmíňku o Tesle i v nadpisu.Co to je za zmr....to snad není ani možné.

Nepřihlášený Pindulin

Reakce na: No já osobně nevím, ale čím.. | 23.10.2017 18:23reagovat
avatar

Tyto obavy nejsou na místě, jelikož se v prvních 4 letech provozu nic moc neopravuje. Vlastně neznám nikoho, kdo by v té době řešil u normálních aut (1/2 míče +) nějakou zásadní opravu. Jen jednomu odešlo turbo, ale ten s tím BMW jezdil tak, že se to zákonitě muselo rozbít.

Nepřihlášený Nekdo

Reakce na: 2. přinese více problémů (.. | 19.11.2017 14:53reagovat
avatar

G30 nemá laserové světlomety ;)

Nepřihlášený Dan

Kamera na snímání silnice.. | 29.11.2017 10:33reagovat
avatar

Kamera na snímání silnice udělá 18 záběrů za sekundu... při rychlosti 180 km/h udejede auto 50 metrů za sekundu, kamera tedy sejme obraz skoro až každé 3 metry... to bude na D1 hodně platné. :-DDD

Nepřihlášený Dan

Reakce na: A to vše v době kdy elektr.. | 29.11.2017 10:34reagovat
avatar

Jooo přesně tak. Kolega z práce má novou Q7 a je s ní co 14 dní v servisu, protože mu něco svítí a minulý týden skončil na dálnici u Mladé Boleslavi a do servisu auto jelo odtahovkou a nevědí co s ním... Půl roku staré auto skoro za 3 mega. Už řeší s advokátem odstoupení od smlouvy...

Nepřihlášený

Jsem laik a mně se líbí a.. | 3.12.2017 09:30reagovat
avatar

Jsem laik a mně se líbí a bral bych ho hned- teda mít na něj 150t eur.

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
Max. 2000 znaku
b_468_60.gif