Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
VW Amarok Canyon: stylovka míří do výroby, jen s turbodiesely pod kapotou
19.9.2012 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Známou mechaniku doplnil VW stylovým paketem, s nímž můžete i na operu. Díky uzávěře diferenciálu a pohonu 4x4 se ale Canyon neztratí ani v kaňonu.
Tak tohle není Jim Beam. A už vůbec to není konkurence pro Dacii Logan pick-up. Nový Volkswagen Amarok Canyon se místo toho zaměřuje na vyznavače „outdoorových” sportů a aktivit, kteří mají na bankovním účtu o trochu více peněz než jen od výplaty k výplatě. Jeho výroba byla navíc tento týden oficiálně potvrzena na autosalonu užitkových vozidel v německém Hanoveru, ačkoliv výstavní premiéru měl vůz v koncepční formě už před půl rokem v Ženevě.
Pochválit přitom můžeme designéry VW Group, že do sériové verze přenesli veškeré klíčové detaily. Tedy zářivou oranžovou barvu Copper Orange doplněnou černými detaily, 17palcovými litými koly Roca s terénními pneumatikami 245/70 R17 a stylovou sadou ochranných trubek lemujících zavazadlový prostor. Zatmaveny byly zadní světlomety a černé jsou rovněž boční nášlapné prahy, ve stejném odstínu se pak nese nápis Canyon na bocích a na zádi.
Za příplatek si pak můžete dopřát stejné 18palcové ráfky, jakými se pyšnil koncept, jen obuté do běžných silničních pneumatik. Pokud tak budete chtít doopravdy využít doplňkovou střešní sadu reflektorů, budete muset ještě na nákup do specializovaného off-road shopu. U prodejců VW si ale případně můžete vybrat stylový hard top nebo jednu ze třech dalších volitelných barev: stříbrnou, šedou nebo béžovou.
Uvnitř pak Amarok Canyon vychází z výbavy Trendline, což znamená třeba dvoubarevné kožené čalounění, kůží obšitý volant a hlavice řadicí páky nebo dekorativní švy, jejichž barva kopíruje odstín exteriéru. Pod kapotou budou k dispozici dva turbodieselové motory spřažené se stálým nebo měnitelným (4Motion) pohonem všech kol, připlatit si můžete ještě za uzávěru zadního diferenciálu.
Do prodeje půjde novinka na počátku příštího roku, přičemž ceny lze pouze odvozovat. Standardně totiž Amarok ve výbavě Trendline s pětimístnou kabinou vychází na 758 664 Kč, při zaškrtnutí osmistupňového automatu a dvoulitrového turbodieselu o výkonu 179 koní však již platíte 924 836 Kč. Canyon tak zřejmě přeleze hranici milionu korun. Co myslíte, bude se prodávat?
Živé foto z autosalonu v Hanoveru dokazuje, že Amarok Canyon vypadá ve své produkční podobě v reálu naprosto stejně jako na dále přiložených stylizovaných fotografiích
Volkswagen Amarok Canyon vypadá velmi stylově, dokupováním příplatkové výbavy však můžete paradoxně narušit jeho terénní schopnosti. Ve standardu má totiž 17palcové ráfky obuté do pneumatik zvládajících jakýkoliv povrch, zatímco osmnáctky již přicházejí se silničními pneu
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Vrcholný Lucid zvládá i v reálu stovku pod 2 s. Je rychlejší než Bugatti, přitom je to pořád rodinné auto za zlomek ceny
před hodinou - Zákazníci masivně ruší objednávky na auto od Xiaomi, které za cenu Škody nabízí vzhled i dynamiku Porsche
včera - Vojáci předvedli, jak rozeberou a znovu složí celé auto jen za dvě minuty, výměna kol v F1 je rázem nuda
16.4.2024
Nové na MotoForum.cz
- Jarní cena Brna otevře tuzemskou motocyklovou sezónu. včera 16:00
- MČR Flat Track: 20. dubna 2024 plochodrážní stadion ve Slaném včera 11:57
- Harley on Tour 2024: vyzkoušejte nové modely včera 10:45
- Pre Assen - na čele jsou Bulega, Montella a Mahendra včera 10:00
- Časový program Pirelli Dutch Round 16.4.2024
Nejnovější články
- Vrcholný Lucid zvládá i v reálu stovku pod 2 s. Je rychlejší než Bugatti, přitom je to pořád rodinné auto za zlomek ceny
před hodinou - Kontroverzním Mercedesům-AMG s víc jak 400koňovými dvoulitry odchází motory, přesto jsou velmi drahé
před 2 hodinami - Propuštění zaměstnanci Tesly se o svém vyhazovu dozvěděli tak, že jim druhý den ráno přestala jít vstupní karta
před 4 hodinami - Systém stop-stop? Víc jak 457 tisícům Fordů selhává start-stop, motory jim na křižovatkách znovu nenaskočí
před 5 hodinami - Firma stvořila extrémní expediční auto, které přežije i apokalypsu, uvnitř přesto vypadá jako luxusní klub
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva - Mio MiVue 818 WiFi 2K: kniha jízd jako speciální funkce v autokameře
tisková zpráva