VW Golf 1,5 TSI odhalil úplná technická data. Teď už je jasné, proč nejede lépe

 | 14 příspěvků | 4.2.2017 Petr Miler
Reagovat

Nepřihlášený Syčák

Tabulkoví hnípalové, co ta.. | 4.2.2017 10:42reagovat
avatar

Tabulkoví hnípalové, co takhle zvednout zadek a Golf s tímto motorem otestovat? Kecy nad tabulkami jsou ztrátou času, jiné weby už tuto motorizaci testují, vy tady budete dva roky pouze opisovat tabulky.

http://www.autocar.co.uk/car-review/volkswagen/gol f/first-drives/2017-volkswagen-golf-15-tsi-evo-review

Nepřihlášený Richie.rich

Přesně tak. Zase zbytečný.. | 4.2.2017 11:57reagovat
avatar

Přesně tak. Zase zbytečný Flame. Jediné co mne zajímá jestli bude životnost motoru větší než u starších motorů TSI ;)

Nepřihlášený WinDiesel

Já se vůbec nedivím. Už se.. | 4.2.2017 12:05reagovat
avatar

Já se vůbec nedivím. Už se tolik neřeší CO2 ale ostatní emise. Větší motor s nimi bude mít menší práci ale protože se teď nebudou sledovat emise v nízké zátěži ale emise ve střední a vysoké zátěži, bude řídící jednotka nastavena jinak a auto bude líné.

Nepřihlášený 1mirek

Asi nejhorší stránka o aut.. | 4.2.2017 16:27reagovat
avatar

Asi nejhorší stránka o autech kde testují auto 1x za rok. Každou zprávu co stačí napsat na pár vět, tak autoforum píše vždy sloh :)

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený m3

Reakce na: Asi nejhorší stránka o aut.. | 4.2.2017 18:19reagovat
avatar

se neni cemu divit, po tech trapnostech co tady predvadeli. ne ze by ostatni byli svati a nejak nestrani, ale tady tem uz ani ta skodovka auta nepujci. porad vidim ty titulky, skoda rapid - idealni auto na nordschleife.. :D

Nepřihlášený mia

VW po toľkých prešľapoch s.. | 4.2.2017 23:04reagovat
avatar

VW po toľkých prešľapoch so svojimi motormi konečne prichádza k rozumu. Konečne rozumný kompromis výkon/objem, dobrá správa pre spotrebiteľov čo sa týka životnosti a spoľahlivosti

Nepřihlášený Jirik H

Takze 1.5 od Hondy zadupe.. | 4.2.2017 23:33reagovat
avatar

Takze 1.5 od Hondy zadupe 1.5 TSI VW do hnoje...

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Honza

Reakce na: Takze 1.5 od Hondy zadupe.. | 5.2.2017 00:53reagovat
avatar

Honda Civic 2017 1.5 VTEC má zrychlení 8,2-8,4 s a maximálku 220, a spotřebu 5,8l, takže s tím zadupáváním :-ú

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Oleg

To sú zasa raz keci. Účel.. | 5.2.2017 09:11reagovat
avatar

To sú zasa raz keci. Účel downsizingu bol predsa znižovať objem a zachovať parametre. Toto je opak. Parametre zachovať a objem zvýšiť = nežmýkať z motora maximum, ale nechať mu výkonovú aj konštrukčnú rezervu. Treba naložiť 4 ludí s batožinou do jedného, potom do druhého a ukáže sa kde je sever

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený pozorovatel

Ti, co testovali Golf s tím.. | 5.2.2017 09:48reagovat
avatar

Ti, co testovali Golf s tímto motorem, tak na rozdíl od autofora, které jen kouká do papírů, dali na tento motor vysoce pozitivní reference.

http://www.autocar.co.uk/car-review/volkswagen/golf/first- drives/2017-volkswagen-golf-15-tsi-evo-review

Nepřihlášený pacho

ono, každý motor odVW má v.. | 5.2.2017 17:24reagovat
avatar

ono, každý motor odVW má vždy vysoké referencie, a nakoniec sa zistí, že je nahovno.

Nepřihlášený Fanda

Reakce na: To sú zasa raz keci. Účel.. | 5.2.2017 19:42reagovat
avatar

účel downsizingu je ,alespoň na papíře plnit emisní limity evropských politiků.

Nepřihlášený Oleg

To je teória. Sú automobil.. | 5.2.2017 19:46reagovat
avatar

To je teória. Sú automobilky, ktoré to plnia aj bez DS. Skôr si myslím, že to bola honba za hmotnosťou a parametrami. Kto dokáže z menšieho hovna upliesť väčší bič.

Nepřihlášený marek

Reakce na: Honda Civic 2017 1.5 VTEC.. | 8.3.2017 21:19reagovat
avatar

A to nehovorim o tom, ze Civic vyzera ako vesmirny Xkrement...

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
Max. 2000 znaku
b_468_60.gif

Živá témata na fóru

zobrazit vše

Autobazar

zobrazit vše