Home > Rubriky a sekce > Jízdní dojmy a další testy > Testujeme Škodu Rapid 1,2 TSI. Věříte, že na tuto dynamiku stačí 105 koní? > Diskuzní fórum
Testujeme Škodu Rapid 1,2 TSI. Věříte, že na tuto dynamiku stačí 105 koní?
| 79 příspěvků | 3.9.2012 Pavel Janda
Reagovat
Nepřihlášený Jan Kolář | To je prototyp RS, ne? :-).. | 3.9.2012 17:47 | reagovat |
![]() | To je prototyp RS, ne? :-) I ten zvuk... Moje Fabie TSI takhle nejede ani z toho největšího kopce, zdaleka ne. A je sotva slyšet. Příjemný, pokud to takhle vylepšili, však je to nejsilnější verze :-) | |
Nepřihlášený Sova | Vzhuru na brzdu :) | 3.9.2012 17:48 | reagovat |
![]() | Vzhuru na brzdu :) | |
Nepřihlášený Peky | Pěkně to jede, jsem moc zv.. | 3.9.2012 17:53 | reagovat |
![]() | Pěkně to jede, jsem moc zvědavý na cenu :) I kdyby to bylo upravený, ten motor to prostě dokáže, co na tom :) | |
Nepřihlášený RoVi | Kdo ví, jestli to před začát.. | 3.9.2012 17:55 | reagovat |
![]() | Kdo ví, jestli to před začátkem prodeje plní všechny emisní normy a tak. Každopádně dynamika parádní, v anketě jsem ovšem hlasoval pro ne :-) | |
Nepřihlášený xpert | docela jsem se pobavil, u.. | 3.9.2012 18:04 | reagovat |
![]() | docela jsem se pobavil, u skodovky se zjevne snazi :) | |
Nepřihlášený HH77 | To auto chci :-) | 3.9.2012 18:10 | reagovat |
![]() | To auto chci :-) | |
Nepřihlášený Snowman000 | Zazil som ten motor v Ibiz.. | 3.9.2012 18:23 | reagovat |
![]() | Zazil som ten motor v Ibize, Fobii, Octavii, Yetim a aj v Leone a takto ani jeden nikdy nesiel...myslim, ze aj 1,4 TSI by mal urcite problemy...toto proste smrdi...chce to na brzdu, alebo splasit niekde Fobiu s tym istym motorom... PS: Som zvedavy ako na tom bude spotrebovo takyto motor... | |
Nepřihlášený Petrklíč | 105 koní to vážně není, al.. | 3.9.2012 18:28 | reagovat |
![]() | 105 koní to vážně není, ale ta péče škodovky je mi sympatická. Však se chtějí předvést celému světu. | |
Nepřihlášený pavproch | bodejď by to takle nejelo,.. | 3.9.2012 18:38 | reagovat |
![]() | bodejď by to takle nejelo, dyž to -pj- má v poruše (ESP)... :-) | |
Nepřihlášený 8sec | 105 koni a akceleruje z 0-.. | 3.9.2012 18:38 | reagovat |
![]() | 105 koni a akceleruje z 0-100km/h za 8 sekund? :P
Pre porovnanie Suzuki Swift Sport: max. rýchlosť (km/h) 195 zrýchlenie 0-100 km/h (s) 8,7 objem (cm3) 1 586 max. výkon (kW/k/ot.) 100 / 136 / 6 900 max. krútiaci moment (Nm/ot.) 160 / 4 400 | |
Zobrazit reakce.. | ||
Nepřihlášený Novitec | Reakce na: 105 koni a akceleruje z 0-.. | 3.9.2012 18:41 | reagovat |
![]() | 8 to nebude, ale 9 by to byt mohlo. K tomu maximalka pres 200, ale taky je to sedan. Tech 130 koniku by mohlo sedet. | |
Zobrazit reakce.. | ||
Nepřihlášený petr | a proc to nedate na valce,.. | 3.9.2012 18:51 | reagovat |
![]() | a proc to nedate na valce, aby se zmeril vykon? Nebo to je v podminkach novinarske zapujcky zakazano? | |
Nepřihlášený Stf | 1) Proč jste nejel změřit.. | 3.9.2012 19:00 | reagovat |
![]() | 1) Proč jste nejel změřit výkon na brzdu?
2) Škodovky (koncern obecně) mají v technických údajích menší uváděný výkon, než je ve skutečnosti (100% záležitost TDI, jak je to u benzínu nevím). Pro zákazníka je to ale příjemný bonus, takže proč nad tím zdvihat obočí. Situace naprosto opačná, než u korejských přidušených bojovníků.
3) 1,2 TSI je opravdu hodně povedený motor. | |
Zobrazit reakce.. | ||
Nepřihlášený Jouza | Svist je atmosfera .. a n.. | 3.9.2012 19:01 | reagovat |
![]() | Svist je atmosfera .. a nejaka divna .. protoze 100kW by na takhle maly auto melo mit lepsi zrychleni... Motor u Rapiďa je seriovka ... prevodovka ma narozdil od Fabie o jeden stupen navic, takze je dost mozne ze ty rychlosti jsou kratsi ... porovnejte s 6° prevodovkou v Polu. aerodinamika je take asi lepsi ... jinak souhlasim s tim ze spousta dilu byla vymenena ... ono to auto taky nekdo zajizdi a pak to nechava nasledky v interieru... jinak bych samozrejme radeji testy aut, ktere jsou primo z showroomu urcene zakaznikum a ne auta pripravovana automobilkama primo novinarum spolu s 5*hotelama ... | |
Nepřihlášený Martin Vitek | Před lety jsem měl vůz Lan.. | 3.9.2012 19:16 | reagovat |
![]() | Před lety jsem měl vůz Lancia Thema, r.v. 1992, bylo to 1250 kg těžké auto s pětikvaltem a 2,8 V6 s dvouventilovým rozvodem, takže žádný divočák. Papírově měl mít 147 HP, 225 Nm a zrychlení z 0 na 100 za 8,4 s... takže nevím.... a) zrychlení, dejme tomu, b) tah na branku i ve vysokých rychlostech... to už je na zamyšlenou... ....ale obě vlastnosti najednou u takového motoru... sakra... nějak mi to nesedí... | |
Zobrazit reakce.. | ||
Nepřihlášený vinco | hm, ved takto zrychluje mo.. | 3.9.2012 19:30 | reagovat |
![]() | hm, ved takto zrychluje moja 5stupnova 1,4 CVVT 80kW atmosfera v 1300kg i30 :-) dokonca by som povedal ze od 140km/h este rychlejsie :-D | |
Zobrazit reakce.. | ||
Nepřihlášený Kulhánek | Každé TSI (105) má skoro 9.. | 3.9.2012 19:31 | reagovat |
![]() | Každé TSI (105) má skoro 90 kW....tady to ještě vylepšily. | |
Zobrazit reakce.. | ||
Nepřihlášený 8sec | Ibiza 1.2TSI 105k: Poho.. | 3.9.2012 19:37 | reagovat |
![]() | Ibiza 1.2TSI 105k:
Pohot. hmotnosť bez vodiča (kg) 1090
Maximálna rýchlosť (km/h) 190
Zrýchlenie 0-100 km/h (s) 9.8
Ten rapid urcite nema 105 koni. Skor 120-130. | |
vana | Sice nevím jak přesně měří.. | 3.9.2012 21:17 | reagovat |
![]() | Sice nevím jak přesně měří palubní počítač, radeji bych viděl srovnání s GPS ale auto téhle velikosti a tvaru podle mě potřebuje na 210 km/h výkon nejmíň 130 koní, v tomhle s ostatními příspěvky plně souhlasím | |
Zobrazit reakce.. | ||
djuubis | Jezdim A3 1.4TFSI s chipem.. | 3.9.2012 22:08 | reagovat |
![]() | Jezdim A3 1.4TFSI s chipem na 110kW a ten rapid na videu jede cca stejne, ne-li rychlejs... | |
Nepřihlášený papy | nekto tomu hovori hezka péče.. | 3.9.2012 22:13 | reagovat |
![]() | nekto tomu hovori hezka péče, ja hovorím hnusný podvodníci, ojebávači sú v tej škode. | |
Nepřihlášený Vincent | Nevím, těžko říct, ale hla.. | 3.9.2012 22:18 | reagovat |
![]() | Nevím, těžko říct, ale hlasoval jsem ano. V Octavii II TDI 105 PS jsem dal 209 km/h podle GPS. Takže lehčí Rapid....proč ne. | |
Zobrazit reakce.. | ||
Nepřihlášený Vincent | Reakce na: Nevím, těžko říct, ale hla.. | 3.9.2012 22:19 | reagovat |
![]() | ....to auto nebylo moje, diesel mi do domu nesmí :) | |
Nepřihlášený ENiKS | 100 konova Octavia RDI (pr.. | 3.9.2012 23:38 | reagovat |
![]() | 100 konova Octavia RDI (prvni generace) okolo 210 GPS a ze superbu s ofic. maximalkou 220 jsem vytahl 246 na GPS. takze se radim na stranu tech, co rikaji proc ne :)
Kazdopadne taky se primluvim za vzeti na brzdu, pokud je to mozne. | |
Zobrazit reakce.. | ||
Nepřihlášený TDi | Reakce na: 1) Proč jste nejel změřit.. | 3.9.2012 23:52 | reagovat |
![]() | Další z řady mýtů. Naposledy testovanej Yeti v AutoTipu měl po změření 8 kW menší výkon než udávanej. Tak nešiřte fámy. | |
Zobrazit reakce.. | ||
Nepřihlášený cestny.pirat | tipnem si, ze tychto '105'.. | 4.9.2012 02:08 | reagovat |
![]() | tipnem si, ze tychto '105' bujnych koni uz na brzde bolo, a nasli sa aj tie zatulane, ktore sa stratili cestu do technickeho preukazu :o)
inac mi bolo podozrive, co za uvod to p.Janda pise, takto otvorene vychvalovat automobilky, myslel som si ze mu preplo a ide si kupit bicykel. Nastastie sa rychlo ukazalo kam tym mieri :D | |
krysa | 1,2 TSI jedině až s novým.. | 4.9.2012 06:41 | reagovat |
![]() | 1,2 TSI jedině až s novým motorem (řemen) | |
Zobrazit reakce.. | ||
vana | Reakce na: 100 konova Octavia RDI (pr.. | 4.9.2012 07:03 | reagovat |
![]() | ENiKS a podobní: aby vaše info kolik jste vytáhli maximálně bylo seriózní, museli byste doplnit i údaj o sklonu silnice a síle větru, anebo stejnou rychlost dosáhnout bezprostředně i v opačném směru. Jinak je to jen silně orientační údaj.
Rozdíl 246kmh proti 220kmh znamená za jinak stejných podmínek o 40% větší výkon. | |
Zobrazit reakce.. | ||
Nepřihlášený petous | Reakce na: 1,2 TSI jedině až s novým.. | 4.9.2012 07:09 | reagovat |
![]() | nevím jestli bude řemen lepší než řetěz, za předpokladu, že jim řetěz přeskakuje může řemen klidně praskat, záruka kvality tam není. | |
Zobrazit reakce.. | ||
Nepřihlášený V12 | Skusal som aj 63kW Fabiu T.. | 4.9.2012 07:21 | reagovat |
![]() | Skusal som aj 63kW Fabiu TSI, aj 77kW. Ta silnejsia takto nesla a to bola lahsia. Skusal som Focus ST natuneny na 305 HP, to bolo samozrejme o inom. 2 a pol roka som jazdil so 100kW Focusom II 2.0TDCI, ani ten takto nesiel. Teraz jazdim so 107 kW FFII 2.0i, ani ten na to nema. Tomu motoru pri vahe auta odhadujem minimalne 130 - 140 koni.
Pisatelovi s i30 1.4 CVVT odkazujem, aby sa zobudil zo sna, nahanal som sa s 92kW i30 so sestkvaltom, utiekol som mu kde som chcel a ako som chcel takym sposobom, ze si chalan myslel ze mam pod kapotou 166kW motor z Focusu ST. Jazdil som aj s i30 1.4CVVT a bola to totalna slabota. Motor ako taky je na papieri super (krutiak 120 Nm od 2500 do obmedzovaca, spicka 137 Nm / 5000 rpm), v realite s autom tazkym skoro 1.3 tony to je ale bieda, stale to treba drzat pod krkom, jedine tak to ako - tak ide. | |
Zobrazit reakce.. | ||
Nepřihlášený miklucho | Reakce na: nevím jestli bude řemen le.. | 4.9.2012 07:30 | reagovat |
![]() | Mám VW Polo 1.2 TSi 77kw kúpený 3.1.2012. Má už nový, zosilnený reťaz? Mal by byť už bez porúch? Len po naštart. studeného motora jemný klepot (po poklese otáčok na 8000) cca po dobu 1-2 min. Potom krásne ticho. Má 6500 km. Ten Rapid...neverím! | |
Zobrazit reakce.. | ||
Nepřihlášený Skutby | ono vzit to na brzdu je ta.. | 4.9.2012 07:37 | reagovat |
![]() | ono vzit to na brzdu je take trochu mimo ... na brzde jde zmerit vlastne cokoli, jen podle toho jak se nastavi vstupni parametry ... co vzit nejakyho francouze s 1,2turbinou na stejnou stolici co Rapida? porovnat - at je videt kdo umi motory ;) | |
karelpipa | v takovych rychlostech uz.. | 4.9.2012 08:29 | reagovat |
![]() | v takovych rychlostech uz na vaze nezalezi, takze pokud se jim povedla aerodynamika tak max speed muze byt vyssi, nez s jinym autem se stejnym vykonem/motorem, ale nemyslim si, ze to az tak lehce klouze vzduchem, ze by to melo jet 210. | |
Zobrazit reakce.. | ||
Nepřihlášený Xenob | Jestli to správně chápu, t.. | 4.9.2012 08:48 | reagovat |
![]() | Jestli to správně chápu, tak předváděčky rapidů u dealerů ještě nejsou. Přesto předpokládám, že když tohle p. Jandovi stálo za obsáhlý článek, tak celou věc dotáhne do konce, a až předváděčky rapidů u dealerů budou, auto s touto motorizací vezme na stejné místo, jeho dynamiku změří a porovná s tímhle novinářským kusem. Protože jinak je jak ten článek tak následná diskuse jen takovým tím obvyklým domácím plkáním. | |
Nepřihlášený matis | neverim tomu ze to takto i.. | 4.9.2012 09:37 | reagovat |
![]() | neverim tomu ze to takto ide,jazdim na fabii 1,2 tsi 77 kw a ta takto urcite nejde a je lahsia,maximalku som z nej dal 195 tachometrovych:)) takze toto bude nejaka blbost. A este jedna pripomienka kamos ma kiu ceed 1,6 CVVT 126 konovu a ide to rovnako ako moja fabca | |
Zobrazit reakce.. | ||
Nepřihlášený Jan Gutbayer | No asi takhle, moje Astra.. | 4.9.2012 11:44 | reagovat |
![]() | No asi takhle, moje Astra 1,4 T váží 1,5 t a má 140 k. A mám dojem, že by s tímhle Rapidem byla sotva srovnatelná. Schválně natočím stejné video, abych si to porovnal. Ale IMHO už ta maximálka je divná, při téhle hmotnosti a čelní ploše by se 105 k prostě nemělo být možné dát tachometricky 210... a už vůbec ne takto snadno. | |
Zobrazit reakce.. | ||
Nepřihlášený Agent | Reakce na: neverim tomu ze to takto i.. | 4.9.2012 11:45 | reagovat |
![]() | Na 195 tachometrových jsem se kdysi dokázal dostat se služební Fabií kombi 1.4i 50kW (na 190 bez problémů, dál z mírného kopce). Takže s tou maximálkou problém nemám, těch 105+ koní toho schpných je. | |
vana | Agent: jistě, taky ale neře.. | 4.9.2012 12:11 | reagovat |
![]() | Agent: jistě, taky ale neřešíme rychlost tachometru ale auta. Což v tvém případě byly zjevně zcela odlišné údaje. | |
Nepřihlášený Tom | Nevěřím... 1. Vypnuté ESP?.. | 4.9.2012 14:20 | reagovat |
![]() | Nevěřím... 1. Vypnuté ESP? 2. 0-100 km/h za 8 s? 3. Plynulá akcelerace i nad 150? 4. 0-200 hm/h za 38 vteřin? - dle mého je auto na válcích ( brzdě?) | |
Zobrazit reakce.. | ||
Nepřihlášený ENiKS | vana: Vitr opravdu nejsem.. | 4.9.2012 16:30 | reagovat |
![]() | vana: Vitr opravdu nejsem schopen nijak relevatne zmerit. S tim Superbem bylo 246 z kopce (sklon ti opet nereknu), 235 po rovince a obecne pokud je dobry tlak v pneu (davam 2.4 vzadu a 2.3 ve predu), tak se mi to povedlo dosahnout mnohokrate (vice nez 15x) na ruznych podminkach. Koneckoncu taky nevime, jak foukal vitr nebo jaka byla silnice ve videu v clanku. Ale s tim otocenim na nejblizsim sjezdu a testem v protismeru to schvalne nekdy zkusim. | |
Nepřihlášený Pete | Yeti ma sice horsi aerodyn.. | 4.9.2012 17:49 | reagovat |
![]() | Yeti ma sice horsi aerodynamiku, ale se stejnym motorem jel max. cca 190. Je mozne, ze na dlouhe rovince by se jeste trochu vic rozjel, ale nechtelo se mu. Takze je mozny, ze lehci Rapid s lepsi aerodynamikou by tech 200 mohl jet... tolik muj soukromy neodborny nazor. | |
Nepřihlášený Roman Břečka | Proč by nedal, z kopce úpl.. | 4.9.2012 17:51 | reagovat |
![]() | Proč by nedal, z kopce úplně v pohodě. Pane redaktore, kdybyste byl tak laskav a popsal nám místo a podmínky testu. Díky za všechny. | |
Nepřihlášený Lukas | Taký istý trapas ako Oktav.. | 4.9.2012 18:16 | reagovat |
![]() | Taký istý trapas ako Oktavia RS prvej generaci všetci vieme ča sa stalo v Britanií v 2001 Autocaru. NA BRZDU !!!!!!!!! | |
Nepřihlášený pepa1 | Nevím čemu se divíte. Když.. | 4.9.2012 19:39 | reagovat |
![]() | Nevím čemu se divíte. Když se to auto jmenuje Rapid, tak přece nebude nějak zdechlé a jezdit pomalu, ne? | |
Nepřihlášený Jezdec | Kolega z práce má VW Polo.. | 4.9.2012 20:23 | reagovat |
![]() | Kolega z práce má VW Polo 1.2TSI 77kW, a shodli jsme se oba, že tento motor v Rapidu má slyšet hvizd turba(zřejmě má vyšší tlak než běžný 1.2TSI 77kW). V Polu neslyšíté žádný hvizd turba.
100-110kW? | |
Nepřihlášený Shimon | Buď je to len pokus o vtip.. | 4.9.2012 21:04 | reagovat |
![]() | Buď je to len pokus o vtip, na ktorom sa tu niekto dobre baví, alebo sú všetci takí slepí, že nevidia ten tachometer v ľavom hornom rohu. Teraz vážne neviem... | |
Zobrazit reakce.. | ||
Nepřihlášený Jezdec | Jaký tachometr? GPS ukáz.. | 4.9.2012 21:32 | reagovat |
![]() | Jaký tachometr?
GPS ukázalo max 207km/h... odezva je pomalejší, vis. např. video s M5 | |
Nepřihlášený Engl | 105 koní 0-100 za 7,8 /změře.. | 4.9.2012 22:35 | reagovat |
![]() | 105 koní 0-100 za 7,8 /změřeno stopky/ dobrý vtip.Už ten zvuk něco naznačuje,takhle nezní sěriovka 1,2.Můj odhad upravená /chipnutá/ řídící jednota s větším tlakem turba.Moje BMW 140 koníků a 1210 kg tohle neudělá . | |
Zobrazit reakce.. | ||
Nepřihlášený mCZ | http://www.youtube.com/wat.. | 5.9.2012 01:07 | reagovat |
![]() | http://www.youtube.com/watch?v=CrYCKMs6sFU | |
Zobrazit reakce.. | ||
Nepřihlášený Tom | Kdyz to muze delat ferrari.. | 5.9.2012 18:49 | reagovat |
![]() | Kdyz to muze delat ferrari, tak proc by to nedelala i skodovka. Cim dal vic lidi da na recenzenty. Neni se cemu divit. | |
Nepřihlášený Pavel | V práci máme 5 ks Fabii 1... | 5.9.2012 21:23 | reagovat |
![]() | V práci máme 5 ks Fabii 1.2 TSI 77 kw a dle tachometru je dynamika sice o něco horší než na videu, ale pozor na velký rozdíl mezi rychlostí tacho a realnou dle GPS. Při porovnání na tachu 150 km/h, to samé svítín na display, ale dle GPS je rychlost 130 -134 km/h dle kusu. Verze Monte Carlo obuté na 16" kolech je nejpřesnější a ukazuje 138 km/h a samozřejmně tak působí nejospaleji, Ale napsat že 77 kw stačí je trošku na pováženou, při každém předjezdu je to naprostá tragedie, jezdit se s tím dá, ale to je tak všechno. | |
Nepřihlášený Petulin | Reakce na: 105 koní 0-100 za 7,8 /změře.. | 6.9.2012 21:30 | reagovat |
![]() | Celé video je špičková počítačová simulace..:-)) | |
Nepřihlášený MarekP | Když Autocar UK testoval p.. | 13.9.2012 06:27 | reagovat |
![]() | Když Autocar UK testoval první generaci Fabie RS, postěžoval si tehdy redaktor, že auto dodané k testu má zcela jistě vyšší výkon, než udávaných 136 koní. Myslím si, že u Škody je to běžná praxe. | |
Nepřihlášený nzprx | Reakce na: Buď je to len pokus o vtip.. | 20.9.2012 21:24 | reagovat |
![]() | Tiež som si všimol tachometer v ľavom hornom rohu a ten ukazoval omnoho nižšie rýchlosti. Všimnite si rozdiel PP/údaj vľavo hore. Napr. PP49km/h - tacho 15km/h, alebo 83km/h - 34km/h, 135/101, 162/135 atd. | |
Zobrazit reakce.. | ||
Nepřihlášený NeoCZ | Takže jak Škodovky znám, t.. | 12.10.2012 16:14 | reagovat |
![]() | Takže jak Škodovky znám, tak to bude ne 105, ale 132 koní :D Moje HTP má mít 64 koní a má 82 koní :D | |
Nepřihlášený Tomáš | Podobně jel manželky Seat.. | 2.12.2012 21:44 | reagovat |
![]() | Podobně jel manželky Seat Leon s tímto motorem. Byla radost ho řídit. Také jsem nemohl uvěřit, že má jen 105 koní. Ale bohužel...vrátil se z opravny a je to línej krám. Nový program motoru!!! Sem v šoku a nemůžeme se s tím smířit. Je rok a něco starý a má najeto 7500 km. Co máme dělat? Starý program nám prý nevrátí...zakazuje jim to VW. | |
Nepřihlášený titans | To video mi príde divné, a.. | 22.1.2013 18:41 | reagovat |
![]() | To video mi príde divné, ako z valcovej brzdy, ale to je jedno. Ak si odmeriate zrýchlenie zo 100-200, tak zistíte, že to je vlastne slabý podpriemer, no a zrýchlenie 190-200 bolo nekonečné. Nechápem preto, načo toľko vzrušenia. | |
Zobrazit reakce.. | ||
Nepřihlášený Andrew | Reakce na: Mám VW Polo 1.2 TSi 77kw k.. | 14.2.2013 18:05 | reagovat |
![]() | Poslední kusy "mizerných" TSI se vyrobily někdy koncem roku 2010, takže auto koupený v roce 2012 by mělo být "v suchu". Každopádně v 6500 km to ještě nezjistíte, tyhle srandy přišly "až" po 15000 km (v mém případě zhruba při 20000 km) a hlásí se občas a jen velice krátce (1 - 3 vteřiny) opravdu výrazným a hrubým zvukem hned po startu, který okamžitě jak mávnutím kouzelného proutku zmizí. Jde jen o okamžik, než hydraulika ten řetěz dopne (ve vypnutém stavu je hydraulika neúčinná, byť po vypnutí motoru ještě nějakou dobu drží) a právě v tomhle krátkém okamžiku hrozí potenciální nebezpečí. Já osobně po výměně ujel dalších cca 15000 km a problém se zatím nevrátil (všude možně Jardové co sežrali planetu vyhrožovali s tím, že se to samozřejmě vrátí). Jinak k tématu, můj motor 1.2 TSI 77 kW v Golfu (+100 kg) takhle nejede, ale podle mě jede na víc než 100 koní (ten můj a jusk pak tenhle). Pamatuju si svoje zážitky z Focusu první generace, 1100 kg a 100 koní, proti tomu je tohle raketa. U svého bych to viděl na víc tak o 10 koní, u tohoto rapidu tak o 20. | |
Zobrazit reakce.. | ||
Nepřihlášený Andrew | Reakce na: Poslední kusy "mizerných".. | 14.2.2013 18:10 | reagovat |
![]() | A ještě dodám jednu věc - že mají tyhle jedna-dvojky (slabší i silnější verze) větší výkon než říkají tabulky se ví. O kolik je však individuální. V nějakém jiném periodiku měli Fabii na brzdě a ze 77 kW se vyklubalo 94 kW a to měli auto koupené, nikoliv půjčené na test. Teď už bohužel nikde nemůžu najít odkaz. Čili nepodezíral byach Škodovku z toho, že novinářská auta chipuje. Měli jste štěstí na kus, čas od času se nějaký takový objeví. Lepší než kdyby to bylo opačně a motory by byly slabší než se udává. | |
Nepřihlášený VHill | Reakce na: 8 to nebude, ale 9 by to b.. | 1.4.2013 20:15 | reagovat |
![]() | Srovnávat 1.6 bez turba s novou 1.2 TSI je jako srovnávat hrušky s jabkama... :) Když se podíváš pořádně, tak zjistíš, že to není 8 sekund ale 9 (kamera je zboku čili 100 není 100 ale 95 - optický klam, a navíc 95 na tacháči je v reálu 90! Taky nikdo neví, jestli ta cesta byla z kopce a mohl mít vítr v zádech). Tyhle silnější 1.2 TSI mají mohutný zátah od spodu, navíc rapid je lehké, malé auto s opoznání lepší aerodynamikou než kombíky a jím podobná auta s velkýma "prdelema", taky je dost známo, že motory od VW mají většinou výrobní výkon a točivý moment větší i skoro o 10 % než je udáváný... Takže když si to všechno shrnem, prostě to je možné... | |
Nepřihlášený VHill | Reakce na: Další z řady mýtů. Naposle.. | 1.4.2013 20:39 | reagovat |
![]() | Tak samozřejmě, že nikdy není nic 100%-ní, stát se může ledas co, výrobní vada, chybička při montáží atp. Tady se prostě natrefilo na dobře zajetý motor, prázdná nádrž, karoserie typu sedan + nízká hmotnost, mohl mít paket green tec, který taký dělá svoje, když umí snížit napětí na alternátoru, čímž ulehčí práci motoru, který pak dává více výkonu na poháněná kola, dále pak pneumatiky s nižším valivým odporem taky pomáhají, cesta mohla být z kopce, vítr v zádech, v nádrži mohl být víceoktanový benzín, taky bylo vidět, že tenhle řidič umí řadit rychle atd atd atd... Podle mě to auto tak prostě jede, to že vaše auta jedou hůř ještě neznamená že se technika nezlepšuje ba naopak, tak si zvykejte, protože rapid s tímto motorem vydrtí při akceleraci nejednu silnější oktávku! | |
Nepřihlášený VHill | Reakce na: Před lety jsem měl vůz Lan.. | 1.4.2013 20:47 | reagovat |
![]() | Zvykej si! Rok 92 je už dávno pryč, dnešní moderní maloobjemové turbomotory se 4 ventily na válec ve spojení s dobře postaveným maloodporým, lehkým, malým a aerodynamickým autem dělají divy! :) Kdyby to nebyla škoda, ale BMW, tak všichni jásají a žasnou nad tou technologickou soufrou, ale protože je to škodovka, tak jsou všichni skeptičtí... Zamyslete se nad sebou! | |
Nepřihlášený VHill | Reakce na: hm, ved takto zrychluje mo.. | 1.4.2013 20:51 | reagovat |
![]() | Tak aby ses nedivil, až ti to nějaký rapid natře... Jsou to jen tvoje dojmy, ale kdybys stál na dráze vedle tohoto rapidu, tak se od prvních sekund budeš dívat jen na jeho zadek... :) | |
Nepřihlášený VHill | Reakce na: Každé TSI (105) má skoro 9.. | 1.4.2013 20:52 | reagovat |
![]() | Tady někdo zase trošku přehání... | |
Nepřihlášený VHill | Reakce na: Sice nevím jak přesně měří.. | 1.4.2013 20:59 | reagovat |
![]() | Fajn že myslíš, ale lepší je vědět! Pochybuju, že víš jaký aerodynamický, valivý a třecí odpor má tento rapid... Já jsem i starou Octavii Tour s 1.9TDi 74kW rozjel na 215 km/h (dle GPS)... | |
Nepřihlášený VHill | Reakce na: ENiKS a podobní: aby vaše.. | 1.4.2013 21:10 | reagovat |
![]() | Správně podotýkáš info ohledně skolnu silnice a větru, ale víme snad za jakých podmínek se jelo s tím rapidem? Myslím si, že kdyby to otočil a jel stejný úsek zpět, nedosáhl by ani rychlosti 195 km/h... | |
Nepřihlášený VHill | Reakce na: Skusal som aj 63kW Fabiu T.. | 1.4.2013 21:23 | reagovat |
![]() | Bohužel ti musím oznámit, že nemůžeš srovnávat turbodiesly s turbobenzínama! Diesel začíná ztrácet dech už okolo 4 tis. ot., kdež co benzín má přinejmenším ještě další 2 tis. otáček do kterých stoupá s ještě větší ochotou! Takže když to ty s dieslem vytáčíš na 3, tak ve 110 km/h už musíš řadit 4, jinak ztrácíš na akceleraci, kdežco s benzínem to na trojku se stejnou dynamikou vytáhneš až na 140 a to při akceleraci dělá obrovské rozdíly! A u rapidu akceleraci a maximálce pomáhá i mnoho dalších aspektů (nízká váha, malý aerodynamický odpor, nízký jízdní odpor díky green tecu atd.) | |
Nepřihlášený VHill | Reakce na: v takovych rychlostech uz.. | 1.4.2013 21:25 | reagovat |
![]() | Lehký vítr v zádech a cesta z mírného kopce dělá divy! tak nesuďte, když nevíte! | |
Nepřihlášený VHill | Reakce na: No asi takhle, moje Astra.. | 1.4.2013 21:29 | reagovat |
![]() | Hele sorry, ale tvoje astra těžká, velká s širokými gumami, dlouhými převody a na to jaký opel uvádí vysoký výkon, tak má tvůj motor nízký točivý moment... Kdybys vedle sebe měl novou octavii s 1.4 TSI 103 kW, tak bys viděl jak má jet pořádná 1.4 s turbem! | |
Nepřihlášený VHill | Reakce na: Nevěřím... 1. Vypnuté ESP?.. | 1.4.2013 21:43 | reagovat |
![]() | Jo a ten zvuk obtékajícího vzduchu taky dodělávali, že? 1) ESP si vypíná každý, kdo se chce rychle rozjet na jedničku, aby ho elektronika nezpomalovala! 2) 0-100 to nebylo za 8 ale něco málo přes 9 (kamera je zboku, takže když ručička opticky protíná 100, tak je ve skutečnosti na 95 a navíc tachometrových 100 je 95...!!! 3) akceleraci ve vyšších rychlostech podporuje 6 stupňová převodovka, TURBO !!!, nízká váha, aerodynamický a jízdní odpor, cesta z kopce, vítr v zádech -> takže proč ne? reálné to je... | |
Nepřihlášený VHill | Reakce na: http://www.youtube.com/wat.. | 1.4.2013 21:48 | reagovat |
![]() | A nežijeme náhodou v matrixu? Pánové! To že je tvůj bavorák línej neznamená, že jiné auto nemůže být rychlejší! Přečti si předešlé moje komenty a snad pochopíš... | |
Nepřihlášený VHill | Reakce na: Tiež som si všimol tachome.. | 1.4.2013 21:56 | reagovat |
![]() | Tady má někdo delší vedení co? Ten dodaný tacháč vlevo nahoře má zpoždění pár sekund!!!!!! Srovnání je možné až při dosažení konstantní rychlosti, což tady byla ta maximální kdy byla odchylka cca 5 km, reálně se tedy rapid pohyboval rychlostí 205, tedy jen o 10 km/h rychleji než má uvedeno v papírech! A nejen u škodovek je známo, že auta jsou schopna rozjet se na vyšší rychlost než se udává v papírech! A nevím, kterému člověku může vadit, že má motor o pár procent více síly než se udává v papírech! Hrůza jak lidem všechno vadí a všude jen hledají chyby !!!!!!! :( | |
Nepřihlášený VHill | Reakce na: To video mi príde divné, a.. | 1.4.2013 21:58 | reagovat |
![]() | Plně souhlasím, konečně rozumný člověk :) | |
Nepřihlášený Terradyn | Reakce na: Další z řady mýtů. Naposle.. | 19.11.2013 19:10 | reagovat |
![]() | ma fakt pravdu, VW motory maju vzdy o par koni viac... to iste aj spominane suzuki swift sport...na brzde malo cez 93Kw... staci pobehat fora a tam sa docitate ake auta boli na brzde a kolko im namerali EU auta davaju viac... btw videl som na nete(youtube) plno videjok dokonca aj ako 1.2 TSI Polo trhlo 1.6 THP 307 ci 308... taltiez tam je polo 1.2 TSI ktore tiez takto akceleruje... podla mna je to mozne... ja jazdim na fabii 1.2 HTP 12v a pokial sme mali 60 v mestach, tak som jazdieval styrku, cca 2500ot. a 70 na tachaci, odkedy je 50, tak jazdim 2200ot. a 60 na tachaci a auto je uz citelne lenivsie. najprv som si myslel, ze je to zimnymi gumami, prislo leto a nic, tak ze je to v benizne, nic... aj valce boli pretlakovane a nic... ono je fakt rozdiel ci clovek jazdi na vyzsich alebo na nizsich otackach.... Jasne, vela dielov bolo vymenenych, ale je vsetkym dobre zname, ze novinari ani iny testeri pozicane auta nesetria a preto sa zabiehavaju na vyzsiech otackach a preto je motor aj zivsi... neviem to z technickeho hladiska vysvetlit, ale je to tak... co mi davnejsie viacero ludi hovorilo... taktiez som nechcel verit, no auto ma donutilo :)) | |
Nepřihlášený Raven | Mám tohle auto (i tento mo.. | 10.4.2015 10:34 | reagovat |
![]() | Mám tohle auto (i tento motor) cca 1 rok a naprosto s Jandou souhlasím! Je radost s tím jezdit. Je to sice divný, ale pokořil jsem v Buchlovských kopcích i daleko silnější Audiny a Bavoráky, kteří se pokoušeli se mnou závodit ... Rapid se povedl :) | |
Zobrazit reakce.. | ||
Nepřihlášený | Reakce na: Mám tohle auto (i tento mo.. | 10.4.2015 11:34 | reagovat |
![]() | Jasne nepreháňame :-) |

Živá témata na fóru
- Politický koutek 23:05 - Stepan
- Offroad/SUV dělník do 150 22:38 - spooon
- Elektromobily a vse kolem nich 21:21 - Lachende Bestien
- Koronavirus 21:12 - řidičBOB
- IT poradna 19:24 - Lachende Bestien
- Pneu koutek 18:22 - _sulcik_
- Řidiči, co to mají v ruce... 17:13 - M.Z.
- Volkswagen obecne 14:42 - EL_XEL
- Zabavne kabrio kolem 300tis 13:18 - Snowman000
- Kombi,benzin,atmosfericky,4x4,manual,ne boxer, ne koncern 21.1.2021 - aldrtik