A bude hůř. Schaeffler pracuje na vypínání jednoho válce u tříválce

 | 12 příspěvků | 15.7.2014 Marek Bednář
Reagovat

Nepřihlášený Jan Havránek

To je absurdní :-D co takh.. | 15.7.2014 12:14reagovat
avatar

To je absurdní :-D co takhle udědat jednoválec s entým oným vypínáním a dírou v podlaze po vzoru flinstounů???? ekologové budou nadšeni :-)

marfy

tříválec (dvou) ani zadarm.. | 15.7.2014 12:20reagovat
avatar

tříválec (dvou) ani zadarmo, to raději elektromobil.

Nepřihlášený Roman1

Je mi z těch všech "eko" s.. | 15.7.2014 12:51reagovat
avatar

Je mi z těch všech "eko" systémů zle. Počínaje stop-start buzerací přes downsizing a filtr pevných částic až po tenhle "tříválcový" nesmysl. Za pár let budeme zřejmě jezdit ve šlapacích autíčkách.

vana

Ale na tahu jsme my. Prost.. | 15.7.2014 14:23reagovat
avatar

Ale na tahu jsme my. Prostě takové auta nekupujme

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Martin

Reakce na: Ale na tahu jsme my. Prost.. | 15.7.2014 15:00reagovat
avatar

Přesně nekupovat. Já si koupil 2.0 atmo a jako další auto to bude 2,5atmo. A dokud nás bude dost, aby to uživilo aspoň jednu automobilku, tak snad bude co kupovat ...

Nepřihlášený alfonz

tohle je jak oaza.... kone.. | 15.7.2014 17:40reagovat
avatar

tohle je jak oaza.... konecne nekdo ma tu odvahu napsat clanek ze tahle socialisticka buzerace je neuveritelna. Diky autoforum. ps.mam1.6 atmo! a verte neverte dosel mi dotaznik jak jsem spokojen. ...kazda druha otazka na ekologii a downsizing... svet se zblaznil

Nepřihlášený

Mne sa najviac pači mazda,.. | 15.7.2014 18:26reagovat
avatar

Mne sa najviac pači mazda, kašle na taketo eko vychytávky a dava do svojich modelov atmosfericke dvojlitre. A spotrebou su schopne konkurovať turbomotorom. Tak preto sa pytam prečo to tak nerobia ostatny??

Nepřihlášený treke

Teraz sa pohorsujeme, ale.. | 16.7.2014 08:07reagovat
avatar

Teraz sa pohorsujeme, ale tesme sa.

Prijde doba, kedy auta budu postupne vypinat tie 4 turba na poslednom valci, az nakoniec vypnu ten valec samotny ...

Nepřihlášený Motorista

A já půjdu směle proti pro.. | 16.7.2014 10:01reagovat
avatar

A já půjdu směle proti proudu..Kdybych si měl dnes koupit auto čistě do města, o ničem jiném než o dvou/tříválci přinejhorším o malinkatém čtyřválci bych neuvažoval..

Podívejte se situace prostě taková je. V Praze od roku 2016 začnou platit emisní zóny, které se postupem času budou zpřísňovat(začíná to teď na hranici Euro 3 a skončí to za pár let na limitu 100g CO2). A zavádět se budou určitě i v jiných městech ..Kdo tam bydlí a nechce si koupit auto se kterým mu za chvíli zakážou jezdit do centra, tak podobné modely uvítá..

Ty silné verze budou v nabídce vždycky to mi věřte. Dokud je poptávka.

PS: Jezdím v Mercedesu E 350 Wagon, benzín, atmosféra, čtyřkolka. Tudíž dosti anti-eko auto. Dokud můžu..

Mám rád ale i malá auta a podobné motory sedí k jejich zaměření a je to budoucnost spalovacích motorů. ..S tím se prostě smiřte. Je to daň za život v nejcivilizovanější částí světa..

Nepřihlášený nonsens

bohužiaľ sa tomu úplne ubr.. | 16.7.2014 12:51reagovat
avatar

bohužiaľ sa tomu úplne ubrániť nedá, lebo nás pokutami, daňami, zónami a inými ami donútia a áut bez týchto vychytávok je čím ďalej menej. A bohužiaľ masa verí bilbordovým spotrebám, verí tomu, že keď sa už robia samé turbá a trojvalce, tak je to moderné a dobré (veď inak by to nerobili). Zákazníci to nemajú šancu zmeniť. Neviem kto. Iba ak samotné automobilky, ale tie to urobia, až keď budú zahnané do kúta a jediný spôsob sebazáchovy bude zúfalý útok.

Nepřihlášený LionZion

Dyť je to celé jen o marke.. | 16.7.2014 13:47reagovat
avatar

Dyť je to celé jen o marketingu. Každá automobilka má jediný motiv a to přežít. Pokud bude poptávka po (dnes už pomalu) klasické koncepci 4 a víc válců vyššího objemu, takové auta budou na trhu do té doby co budou existovat lidi ochotní za ně platit. Downsizing smysl má pokud dokáže nabídnou za nižší nebo srovnatelnou cenu než výkonově odpovídající 4-válec atmosféra provoz s nižší spotřebou a nižšími náklady na provoz včetně emisních daní a pod.

Logicky tak vzniká masivní poptávka, která tvoří jádro odbytu a automobilky se tomu prostě jen přizpůsobují. Navíc tomu nahráva fakt, že automobilce umožní nižší výrobní náklady u downsizingových motorů udržet cenu v mezích ochoty zákazníků platit.

Ta histerie co tady čtu mi připadá dětinská. Dyť vám nikdo nebere možnost si koupit co chcete. Každá automobilka má v nabídce více motorů jako alternativu k dowsizingu. Trh s auty nebyl nikdy v hostorii tak pestrý jako dnes a dokud budou nadšenci do klasické koncepce ochotni platit tak bude tato nabídka existovat.

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
Max. 2000 znaku
b_468_60.gif

Živá témata na fóru

zobrazit vše

Autobazar

zobrazit vše