„Diesel na benzin” Mazdy pod drobnohledem. Je ještě víc revoluční, než by vás napadlo

 | 16 příspěvků | 26.1.2018 Petr Prokopec
Reagovat

Nepřihlášený

Jak zvrácené! | 26.1.2018 11:59reagovat
avatar

Jak zvrácené!

Nepřihlášený nevěřím nikomu nevěř ani ty mě

jděte už s tímhle motorem.. | 26.1.2018 12:10reagovat
avatar

jděte už s tímhle motorem do prdele!!! kolikrát to tenhle týden budu ještě číst?

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Petr

V článku je strašně překle.. | 26.1.2018 12:24reagovat
avatar

V článku je strašně překlepů. Spisovatel by si to měl po sobě alespoň přečíst!

Nepřihlášený T

Reakce na: jděte už s tímhle motorem.. | 26.1.2018 12:52reagovat
avatar

To mne mrzí, že vás to někdo nutí číst... :-( to je život na hov*o .....

Nepřihlášený richie.rich

jsem zvedav jak tohle bude.. | 26.1.2018 13:00reagovat
avatar

jsem zvedav jak tohle bude fungovat po par letech a par set tisicich km...

Nepřihlášený W.O.Prscley

kecy v kleci, bude to drah.. | 26.1.2018 13:35reagovat
avatar

kecy v kleci, bude to drahé ....... velmi drahé

a výkon bude kolísat na kvalitě benzínu

Zobrazit reakce..

papy

Reakce na: kecy v kleci, bude to drah.. | 26.1.2018 13:47reagovat
avatar

Čo by na tom malo byť drahé? Obyčajný priamovstrekový benzín s doplneným elektrickým kompresorom. Viac menej to isté, čo TSI. Bude to rovnako drahé, ako všetko iné dnes. Pôvodne sa hovorilo o zapaľovaní laserom, dnes hovoria o sviečkach, takže ani tam žiadny stres.

A verím, že životnosť tiež bude OK. Japonci to testujú už 3 roky a ešte jeden budú. Predchádzajúce Sky-G tiež vrhli na trh ako niečo úplne nové, čo tu ešte nebolo a všetko dopadlo dobre. Žiadne systémové chyby, ako TSI a ich testovanie na zákazníkoch.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený _sulcik_

Reakce na: jděte už s tímhle motorem.. | 26.1.2018 14:49reagovat
avatar

Jedná se o poměrně převratné řešení v oblasti (pokud bude fungovat tak, jak je propagováno), srovnatelé s přechodem z karburátoru na vstřikování. Tak nechápu proč by to podle vás nemělo dostat dostatek prostoru. Navíc číst to nemusíte.

Nepřihlášený

Proc je ta atmosfera od ma.. | 26.1.2018 15:11reagovat
avatar

Proc je ta atmosfera od mazdy preplnovana kompresorem?

Nepřihlášený D1

SPCCI (Samovznícení řízené.. | 26.1.2018 15:53reagovat
avatar

SPCCI (Samovznícení řízené svíčkou) je nesmyslný název. Vznícení způsobené svíčkou není samovznícení, ale zážeh. Samovznícení je v principu jedině tehdy, když ke vznícení dojde tlakem bez přítomnosti svíčky. Takže celé je to slovní manipulace a podvod. V principu to pracuje jako běžný přímovstřikový benzín s přeplňování pracující s vrstvenou směsí. Nic více, nic méně.

Nepřihlášený Magda

Už jsou s tím trochu trapn.. | 26.1.2018 22:28reagovat
avatar

Už jsou s tím trochu trapní, marketingové kecy už několik let a pořád nějaké testování a odklady. Než s tím vylezou, tak celý svět bude jezdit na elektriku a zase budou čumět jako puci na drát.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený CVLR

Reakce na: Už jsou s tím trochu trapn.. | 14.1.2019 00:15reagovat
avatar

Tak už vylezli :D :D tvá prognóze se "naplnila"

Nepřihlášený

Reakce na: Čo by na tom malo byť drah.. | 14.1.2019 08:10reagovat
avatar

Jenom pozlatko

Nepřihlášený

Reakce na: Čo by na tom malo byť drah.. | 14.1.2019 08:13reagovat
avatar

Připravte si prachy na poruchy a do tří let stejně zrezne

Nepřihlášený Mzprx

Chudobna zmes sa sprava pr.. | 16.1.2019 08:01reagovat
avatar

Chudobna zmes sa sprava presne naopak, spalovanie s prebytkom okyslicovadla vedie k vysokym teplotam, ktore maju za nasledok produkciu NOx. Preto maju vznetove motory pri ciastocnom zatazeni nizsiu spotrebu a problem s NOx. A preto benzinovy motor s katalyzatorom, spalujuci stechiometricku zmes ma v rezime ciastocneho zatazenia vyssiu spotrebu nez stary motor bez katalyzatora.

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
Max. 2000 znaku
b_468_60.gif

Živá témata na fóru

zobrazit vše

Autobazar

zobrazit vše