Spolehlivost motorů aut dle značek: TDI a TSI opět na chvostu

 | 92 příspěvků | 22.5.2015 Marek Bednář
Reagovat

Nepřihlášený Embed

Zajímavé. Čekal jsem, že s.. | 22.5.2015 20:10reagovat
avatar

Zajímavé. Čekal jsem, že s ohledem na nájezd km na tom koncern bude líp, zvlášť třeba u Audi. Ale zjevně. Asi to se spolehlivostí motorů VW vážně nebude dobrý.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený zelenac

lol, hyundai 5., lepsi ako.. | 22.5.2015 20:19reagovat
avatar

lol, hyundai 5., lepsi ako vsetci japonci ...

a niekto tu bude furt pisat o predsudkoch a mytoch ...

hyundaj 4. najvacsi vyrobca aut na svete a 5. v spolahlivosti motorov ...

ano, vwtrti zacnu cosi o zlozitosti turbo vs atmosfera, lenze zakaznika nezaujima kvalita na papieri, ale kvalita v skutocnosti ... kto chce jazdit a nie cakat v servise, ten si nemoze kupit koncernovy črep :-) ibaze by bol nesvojpravny

Nepřihlášený Nikdo

Zvláštní statistika - Škod.. | 22.5.2015 20:32reagovat
avatar

Zvláštní statistika - Škoda i WV používá stejné motory a přitom je mezi nimi ve spolehlivosti rozdíl 10 míst. Něco tu smrdí.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Mirdus

Nejak nerozumim rozdilu Hy.. | 22.5.2015 20:34reagovat
avatar

Nejak nerozumim rozdilu Hyundai vs Kia - vzdyt v tech motorech neni zadny rozdil, leda, ze by se v uk prodalo tolik Hyundaiu Coupe, ktere by zvedly spolehlivost.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Hootik

Reakce na: Zvláštní statistika - Škod.. | 22.5.2015 21:13reagovat
avatar

Neni pravda, ne vsechny koncernove motory jsou stejny treba 2.0TDI v VW a ve skodovce jsou jiny. Je tam jina vana s vyvazovacima teliskama pro mensi vrceni a zpusobujou problemy, Skoda to nema ;)

Nepřihlášený Petr

Marek Bednář je známý tím,.. | 22.5.2015 21:23reagovat
avatar

Marek Bednář je známý tím,že nesnáší koncern.Ostatně tahle statistika je k smíchu a neodpovídá realitě.Netýká se to jenom koncernu ale i ostatních značek.Více k tomu raději nemám.Vlastnil jsem Toyoty Mazdy Mercedes a momentálně mám Mustanga Bosse třetím rokem a naše firma dělá do technologií aut už 25 let..Článek p.Bednáře je komiks,nic jiného.Když si to přečte člověk,který o autech něco ví,zjistí,jak si tam odporuje.Pozbíral hrušky a jablka a tak vypadá i výsledek.Hrůza.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Furda

Tak když se divám na to ta.. | 22.5.2015 21:26reagovat
avatar

Tak když se divám na to tak ten člověk co to psal asi neví co je spolu v koncernu takový skoky ve stejných motorech sem neviděl...

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený maxvel

Žádný překvapení,koncern j.. | 22.5.2015 21:32reagovat
avatar

Žádný překvapení,koncern je prostě aušus.

Nepřihlášený dali

Lol! Už se těším na dotčen.. | 22.5.2015 22:10reagovat
avatar

Lol! Už se těším na dotčený výblitky potrefených koncernofilů. Je velmi pravděpodobný že jejich zábavnost předčí všechno co kdy autor tohodle článku napsal :DDD

Nepřihlášený Karel

Seat před Mazdou? To se ty.. | 22.5.2015 22:22reagovat
avatar

Seat před Mazdou? To se ty Skyactivy pěkně sypou.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený lojz

Tady jsou někteří diskutuj.. | 22.5.2015 22:50reagovat
avatar

Tady jsou někteří diskutující evidentně banda dementů. V článku je napsané o jakou statistiku jde, dole je odkaz na zdroj, kde si ty totožné tabulky můžeš ověřit. A přesto je tu několik dementů, kteří píší něco o autorovi a jeho údajném vyplňování tabulek.

Nepřihlášený Tomáš

nejsem žádný koncernofil a.. | 23.5.2015 01:31reagovat
avatar

nejsem žádný koncernofil ale co třeba octavia 1.9TDI- PD

Nepřihlášený Tomas Rybar

Totalne nezmyselna statist.. | 23.5.2015 01:54reagovat
avatar

Totalne nezmyselna statistika. V skutocnosti o spolahlivosti motora nehovori nic. Auto ktore celkovo stoji za pendrek s priemernym motorom by v nej bolo velmi vysoko. Alebo este absurdnejsie, pokial by automobilka chcela postupi v tomto rebricku hore, staci zacat montovat do aut napriklad nespolahlive prevodovky.

Nepřihlášený wc

Napíšu jenom co vím z okol.. | 23.5.2015 07:23reagovat
avatar

Napíšu jenom co vím z okolí: Kamarád OCT 1.8 TSI výměna motoru, 3 známí FAB 1.2TSI 2x výměna řetězu a 1x motor.

Na 1.4TSI zatím o žádném problému v okolí nevím.

Nikoho dalšího s TSI neznám. Nevím, zda nemám štěstí, ale zdá se mi to trochu dost, ne?

Co se týče MAZD, kolegovi na CX5 měnili zadřený kozlík - prý údajně nějaká typová vada a motor špatně maže vrch.

Osobně nevěřím, že ty vysokokompresní benzíny vydrží víc, než downsizingovaná turba.

K statistice - je krásné zveřejnit pořadí, ale bez rozpětí např. počtu škodních případů resp. proplacených oprav a jejich rozsahu můžou být výsledky téměř shodné. Přesto se dá sestavit pořadí tak jak bylo prezentováno. Bohužel toto má skoro nulovou vypovídací schopnost.

wc

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený jirka

koncern když vyrobí tsi ta.. | 23.5.2015 08:11reagovat
avatar

koncern když vyrobí tsi tak ho testuje max na 250 tis km jen si dál kupujte ty verky já japonec a pozdějí jeep

Nepřihlášený Eliška Junková

Proč to ti čeští debílci p.. | 23.5.2015 09:18reagovat
avatar

Proč to ti čeští debílci pořád kupujou mi hlava nebere.

Nepřihlášený Štegy

Reakce na: Seat před Mazdou? To se ty.. | 23.5.2015 09:23reagovat
avatar

...sypou.... Ten diesel Mazdy, díky tý malýkompresi, to dohání na vačkách a jedny z nich nemaj rolny a ty jsou při příměstský provozu po 20tis úplně do dáje. Bezpopelnej olej tomu jen dává korunu.

Nepřihlášený emil.bican@seznam.cz

náskok díky technice! :-).. | 23.5.2015 09:56reagovat
avatar

náskok díky technice! :-)

ale vždyť to není žádné překvapení. snad všichni známe nešťastníka se škdou, vw, seatem a nebo audi. ty motory jsou prostě katastrofa. a to si uvědomuju, že jich u nás jezdí hodně. a že to mají flotily, které hodně najezdí. přesto. katastrofa.

Nepřihlášený Honza

Myslím, že Mazda Skyactiv.. | 23.5.2015 10:40reagovat
avatar

Myslím, že Mazda Skyactiv v té statistice ještě vůbec není. Dokud má auto tovární záruku, je nesmysl k němu připlácet pojištění. To se dává po skončení záruky. Ale je pravda, že diesely problémy mají.

Nepřihlášený honza

Reakce na: Zvláštní statistika - Škod.. | 23.5.2015 12:10reagovat
avatar

Rozdíl v kvalitě mezi VW a Škoda motory nehodnoť podle příčky, ale podle indexu. Obě značky se nachází zhruba uprostřed husté oblasti a tak i malý rozdíl může udělat mnoho příček. Audi benzíny potápí především zakarbonované ventily, celý koncern slavné rozvody. Odtučňovací kůry dílů, kterými se automobilky chlubí, mohou za další pětiletku pořadím pěkně zamíchat.

Nepřihlášený honza

Reakce na: Napíšu jenom co vím z okol.. | 23.5.2015 12:23reagovat
avatar

Ano, Mazda u 2.2 D udělala podle všeho konstrukční chybu na ovládání ventilu (sací nebo výfukový). Nepoužila rolnu a podle všeho tomu řádně nepřizpůsobila materiálovou třecí dvojici. Uvádí, že problém vyřešili použitím tvrdšího materiálu na jednom z dílů dvojice tak, jak to u třecích dvojic má být (stejně tvrdé díly se zadírají). Co se týče jejich benzínů, zatím se zdají být spolehlivé, i když časem po velkém nájezdu asi jim také zaroste sací ventil. V kompresi zvýšené na 14 nevidím příliš velký problém, podobné komprese budou dosahovat turbo-benzíny pod zatížením díky mezichlazení, u dieselů je to ještě podstatně více a fungují (je třeba vzít v úvahu, že komprese je dána součinem té geometrické válce a přeplňování, tedy i dieselů klidně přes dvacet).

Nepřihlášený Alojs

Slava konecne se dela stat.. | 23.5.2015 13:27reagovat
avatar

Slava konecne se dela statistika po ujeti cca 50tis km....

Ptam se autora a dane pojistovny je auto na jezdeni a nebo jen na stani v garazi - nebo nam chce a je jedno kdo nacpat do hlav myslenku ze auto strarsi 1roku nebo najetych 10-20tis km je radoby nebezpecne a je treba jit koupit jine nove jeste horsi nez to predchozi??

Uz se proberte od auta prem.zn.chci najezd min 500tis lepe 3/4mega toto je fakt k smichu.

Nepřihlášený Míra

Opravuji auta a TSI je fak.. | 23.5.2015 16:46reagovat
avatar

Opravuji auta a TSI je fakt katastrofa, nejhorší motor vůbec.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Roman

Reakce na: Zajímavé. Čekal jsem, že s.. | 23.5.2015 17:52reagovat
avatar

Tak asi záleží jak který motor, ale kamarád má v Audi A4 uz třetí motor a není to dle servisu prý až tak ojedinělé. Sice má to auto najeto už 400.000 kilometrů. Ale i tak.

Nepřihlášený martin

Slogan "Das Auto" jsem i b.. | 24.5.2015 08:38reagovat
avatar

Slogan "Das Auto" jsem i bez této statistiky už dávno změnil na "Das rachotina".... a vidím, že jsem to docela vystihl. Každopádně takovéto zjištění hlavně o koncernu určitě nebude mít dopad na hodnocení jejich zastánců a českých motoristických novinářů, kteří budou pořád vychvalovat tu německou kvalitu a spolehlivost... Přál bych si, aby lidi konečně otevřeli oči...

Nepřihlášený honza

Zasveceni nejsou prekvapen.. | 24.5.2015 13:18reagovat
avatar

Zasveceni nejsou prekvapeni, nezasveceni, resp. zaslepe i nemeckou masazi ano. Ctvrta pricka Renaultu napriklad vubec neprekvapi, stejne jako 22 Skodovky. pricina je v tom, ze posledni opravdu nekvalitni motor Renaultu se montoval pred deseti lety (2.2dci) Pak prisel 2.0 dci a mensi dci. 2.0 dci je nedostizny motor. Oproti tomu, koncern poslednich 10 let setri kde se da. Jenze jmeno se napravuje dele. Dlouho trva, nez lide zacnou vnimat kvalitu dle skutecneho stavu. Cas bezi jak svina, ale problemy s motory patnact let starymi jsou v pameti lidi stale zive

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený kluc

Reakce na: Zasveceni nejsou prekvapen.. | 24.5.2015 13:24reagovat
avatar

Pokud někdo sleduje všemožné evropské statistiky spolehlivosti, tak nemůže být postavením Renaultu překvapen. Je to dnes absolutní špička ve spolehlivosti. Mercedes dobře ví od koho kupovat motory.

Nepřihlášený kluc

Reakce na: Opravuji auta a TSI je fak.. | 24.5.2015 13:26reagovat
avatar

Koncern dá peníze do propagandy než do pořádného motoru. Masáž koncernových oveček je levnější než motor. Vyrobí šunt a díky masírce své ovečky úspěšně přesvědčí, že u konkurence je to ještě horší.

Nepřihlášený Sagaris

Tak, a teď ať ještě někdo.. | 24.5.2015 20:13reagovat
avatar

Tak, a teď ať ještě někdo zkusí říct, že Renault je nekvalitní !

Takhle obrovský rozdíl oproti "nedostižnému koncernu" a lepší umístění oproti "nejlepším vozům ve svých třídách, které rozviřují vody automobilového trhu"...

BRAVO RENAULT, BRAVO !!!

Nepřihlášený Max

Máme požičovňu áut a je fa.. | 24.5.2015 21:01reagovat
avatar

Máme požičovňu áut a je fakt, že Mercedesov a VW sme sa museli zbaviť, ťahali nás nadol.

Skutočne ostali Renaulty a Fordy a tie fungujú statočne.

Niekto písal, že 2.0dCi je nedosižný - áno, je úžasný, tichý a nesmierne úsporný.

Mechanika je veľmi dobrá, rozvody vydržia aj 350.000 a reťaz nehrká.

Slabé miesto je vstrekovanie Bosch, čerpadlo - niekedy sa zlomí oska a piezovstrekovače, sú ciltivé na kvalitu paliva.

To je všetko, inak je to úžasný motor, aký konkurencia nemá.

Nepřihlášený takurcite

Nejsem koncernovy odpurce,.. | 24.5.2015 21:36reagovat
avatar

Nejsem koncernovy odpurce, ale specialne pokud se budeme bavit o benzinu, tak posledni dobry benzin, ktery byli schopni vyprodukovat u koncernu bylo nejake 1,4 1,6 MPI?! HTP pruser za pruserem, tsi to same. Ted se tedy dusuji, ze uz je to vyreseno, ale zatim to potvrdit nelze. Jestli nekomu prijde normalni dolevat 1l oleje na 5 tis km, tak me tedy ne (moje 12 let stara atmosfera nezere nic).

Ano, firmam je to u prde**, u tech to jde po zaruce pryc, ale co soukromy zakaznik, ktery si chce koupit auto na 5 a vice let? Chtel jsem cupru, ale asi radsi pujdu jinam (ani tech pet let zaruky u seatu neumi).

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Myslím, že koncern má moto.. | 24.5.2015 22:23reagovat
avatar

Myslím, že koncern má motory na hovno, ale i motory skvostné. Bliju ze všech tříválců a naturbených litrů. Ale na 3.6 fsi jsem najel skoro 400.000 a bez problémů. 1.9 Tdi (81kW) má můj brácha už 12 let a ten motor zní a jezdí jako nový. Teď se chystám na nový Superb a to s motorizací 2.0 tsi (162 kW) což je podle mě taky velice vydařený motor. Ale asi bych se mohl rozepsat 3x tolik o tom co se nepovedlo. každopádně, kdo si kupuje třívalcové nafťáky a litrové turba... Dobře mu tak :-)

Nepřihlášený miro

pozeram že ten koncern je.. | 25.5.2015 08:10reagovat
avatar

pozeram že ten koncern je fakt prepadák...mohli by skrachovať..

Nepřihlášený Honza

Koncern VW používá identic.. | 25.5.2015 08:19reagovat
avatar

Koncern VW používá identické pohonné agregáty

v celém koncernu takže VW ,Audi, Škoda, Seat by měli být přibližně na stejné příčce v hodnocení . Kromě Bugati a lamborghini.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Honza

Porsche 25misto ? To je.. | 25.5.2015 08:36reagovat
avatar

Porsche 25misto ? To je vtip ?

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: Porsche 25misto ? To je.. | 25.5.2015 09:24reagovat
avatar

Snad Porsche nepříjde o všechny své klienty, kteří přejdou k Hnujdě. 5. místo v této fundované statistice musí něco znamenat.

Nepřihlášený kluc

Reakce na: Koncern VW používá identic.. | 25.5.2015 09:35reagovat
avatar

Tak se podívej na tabulku. Všechny koncernové značky máš pěkně pohromadě mezi nejhoršími. Co chceš ještě víc? Jen to odpovídá všemožným statistikám z celé Evropy.

Nepřihlášený kluc

Reakce na: Zvláštní statistika - Škod.. | 25.5.2015 09:37reagovat
avatar

Co ti tady smrdí? Koncernové značky jsou všechny společně mezi nejhoršími. To je jako chceš mít naskládané pěkně vedle sebe? To by jsi si musel někoho zaplatit, jak je u koncernu zvykem (např. ADAC).

Nepřihlášený fgh

Reakce na: Zvláštní statistika - Škod.. | 25.5.2015 10:09reagovat
avatar

Škoda má větší podíl těch slabších a jednodušších motorů, v tom je ten rozdíl.

Nepřihlášený Michal

Dovolím si kritiku podobnýc.. | 25.5.2015 18:44reagovat
avatar

Dovolím si kritiku podobných statistik, data stále nejsou příliš věrohodná. Záleží hodně na komplikovanosti motoru. Míchat benzíny i diesely dohromady? Pravděpodobnost poruchy dieselu a jeho větší citlivost na zacházení je přesně ta věc, proč v některých případech preferovat třeba ten benzín. Kolik procent dieselů a benzínů je zastoupeno u každé značky? Narazit na benzínový VW v dnešní době není jednoduché. Stejně tak - jaká je celková poruchovost značky? Konkrétního auta? Konkrétní motorizace? Uživatel je mladý majitel s čipovaným TDI Golfem (který ho nešetří), nebo postarší důchodce s městkým, benzínovým peugeotkem (nebo benzínovou fabií)? Stejně tak další graf s "vážností" návštěvy servisu. Když mám auto, které je za pět let pětkrát v servisu, a jednou z toho je problém s motorem, versus auto, které je za pět let v servisu jen třikrát, z toho opět jednou kvůli motoru, může mi to první vyjít v určité statistice lépe, že má vlastně spolehlivější motor. A to není správně... Bohužel, statistiky u motorových vozidel mají prostě příliš mnoho nezodpovězených otazníků, visících ve vzduchu.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Pavel

Občas si rád počtu na podo.. | 25.5.2015 22:10reagovat
avatar

Občas si rád počtu na podobných diskuzním fórech a zdá se mě, že nadávat a stěžovat si na koncernová auta je snad věcí dobrého vychování a každý kdo se nedej bože zmíní pochvalně o VW je na podobných webstránkách pomalu veřejně pranýřován. Taky se divím počtu koncernových aut na silnicích, že by snad byla polovina národa dementní a kupovala si stále dokola tak hrozně poruchová auta? Proč to píši, moje zkušenost se služebními auty VW. 1. Transporter T4, TDI 2,5 když jsem auto opouštěl nalítáno 280 t. bez jediného problému. 2. Transporter T5, TDI 1,9 zatím naběháno 320 t. pravidelný servis nic víc, ve firmě máme taky Fabii 1.2 TSI, 230 t. od samého začátku ji má mladý kluk který ji fakt nešetří a ten hrozně poruchový motor drží a drží. Jsem smířený s tím že budu nařčený jako placený agent od VW.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Přihlášený Petr

Reakce na: Marek Bednář je známý tím,.. | 26.5.2015 09:20reagovat
avatar

ty zvratka nepřihlášeného Petra o Mareku Bednářovi jsou opravdu síla, den debil není ani schopen pochopit, že Bednář žádné jabka a hrušky nedával dohromady, uplně k popukání je jak ještě machruje svými zkušenostmi, spíš by si měl vzít něco na uklidnění, aby se nezprapňoval takovými komentáři

Nepřihlášený

Reakce na: Občas si rád počtu na podo.. | 26.5.2015 09:23reagovat
avatar

fanatismus není dobrý pán, kdyby jste jím nebyl zjistil byste, že nejde o nějaké diskuse, ale o statistiku od Warranty Direct's Reliability Index

Nepřihlášený

Reakce na: Marek Bednář je známý tím,.. | 26.5.2015 09:24reagovat
avatar

nikdo si nic nevybíral jse o statistuku Warranty Direct's Reliability Index

Nepřihlášený honza

Reakce na: Dovolím si kritiku podobnýc.. | 26.5.2015 11:47reagovat
avatar

Benzínové motory už nejsou dávno jednodušší. Mají také turba, která na rozdíl od dieselů jsou vystavena vyšším teplotám, mezichladiče, časování ventilů, které je stále obvyklejší spíše u těch benzínů než dieselů, přímé vstřikování, které z nějakých důvodů způsobuje zalepení sacích ventilů spíše u benzínů než dieselů, dvouhmotové setrvačníky, navíc zapalování, škrtící klapky. Snad jediná výhoda oproti dieselům je v čištění spalin. Prostudovával jsem si koncernový dokument o nových motorech EA. No, jestli jednodušší znamená tři termostaty, regulovatelná elektrická čerpadla, tři řetězy, vyvažovačky nebo zdvojené vstřikování... Vedle těchto nových benzínových motorů začíná můj diesel s Euro 3 ještě bez dpf, s common rail a osmi ventily působit jaksi zaostale. A to před patnácti lety vypadal vedle klasické MPI jako komplikovaný hvězdolet. Navíc bez těch hloupých opatření pro snižování třecích ztrát - zmenšování průměrů a šířek ložisek, ztenčování stěn bloků atd.

Nepřihlášený Jakub

Škoda, že tahle statistika.. | 26.5.2015 12:17reagovat
avatar

Škoda, že tahle statistika nezohledňuje i chování řidiče k autu.

Nepřihlášený Shr3k

Např. CarGarantie, která p.. | 26.5.2015 13:37reagovat
avatar

Např. CarGarantie, která působí u nás, takto nejvyšším pojistným tarifem (jinak se odvozuje od výkonu do 66 kW / 90 k; 67 kW / 91 k - 92 kW / 125 k;

;93 kW / 126 k -146 kW / 199 k; od 147 kW / 200 k) ojeté vozy značek:

Alfa Romeo všechny

GM (USA) všechny

Lancia Espace

Renault všechny

Rover všechny

Saab všechny

Terénní automobily všechny

Dodávková vozidla všechny

Obytné automobily všechny

Nepřihlášený acer86

Co se tyce tehlech statist.. | 27.5.2015 00:04reagovat
avatar

Co se tyce tehlech statistik, nema smysl vubec resit kdo na jakem miste se umistil, spousta veci okolo zde neni vubec zohlednena, a cisla jsou dost casto zmanipulovana ve prospech, komu to vyhovuje.Totalni nesmysl se nejak ridit podobnymi clanky

Nepřihlášený Jirka

Pochopil jsem to spravne,.. | 27.5.2015 08:35reagovat
avatar

Pochopil jsem to spravne, ze je to hodne relativni... Neboli, kdyz budu mit cely auto v pohode(bez jinych poruch) a jednou za x let se mi stane neco na motoru, tak dany auto bude mit spatny index poruchovosti motoru... To mi neprijde moc objektivni...

Nepřihlášený Dalibor

Já jsem tam vyčetl, že se.. | 27.5.2015 08:56reagovat
avatar

Já jsem tam vyčetl, že se vlastně jedná o poměr závad na motoru k ostatním závadám umocněných cenou oprav. Takže Takže, když budeš mít u jedné značky 100 závad na všem možném a 5 závad na motoru, budeš na tom podle této statistiky lépe, než kdyby jsi měl jinou značku která bude mít 5 závad a 1 na motoru. Nebo, když budeš mít 3x dražší servis, tak budeš horší i kdyby jsi měl polovinu závad(AUDI vs Škoda).

No nevadí, účel asi tento článek splnil.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Bady

Reakce na: Nejsem koncernovy odpurce,.. | 27.5.2015 16:54reagovat
avatar

Je vidět,že o motorech a olejech nic nevíš..tak se tady neztrapňuj ty atmosféro.

Nepřihlášený Alex

mam mercedes E220 CDi, naj.. | 27.5.2015 18:57reagovat
avatar

mam mercedes E220 CDi, najazdenych 649 800 km, bez zasadnych zavad, iba s vymenou nutnych elementov ako olej, filtre, brzdovy system, kvapaliny .. slape ako svajciarske hodinky :)

Nepřihlášený homat

zajímavé, Citroen a Peugeo.. | 28.5.2015 12:19reagovat
avatar

zajímavé, Citroen a Peugeot používají stejné motory, ale ve spolehlivosti je dělí 11 příček, tak nevím co si o statistice mám myslet.

Nepřihlášený Fajadefil

Reakce na: Porsche 25misto ? To je.. | 30.5.2015 18:32reagovat
avatar

Rozdiel je myslim najma v tom, ze porsche je sportove auto, resp. drviva vacsina majitelov ho obcas berie na okruh. To je dost neporovnatelne potom co sa spolahlivosti tyka. Ak ti na motore v sportovom aute vznikne porucha az po 48 hodinach intenzivnej nakladacky, tak sa jedna o nesmierne odolny a spolahlivy agregat. A teraz si predsav, kolko hodin na okruhu ma odjazdena taka GT trojka, ked jej na odometri svieti cifra okolo 70 tisic kilometrov :)

Nepřihlášený Farlyy

Kto zostavil tento zoznam.. | 31.5.2015 09:33reagovat
avatar

Kto zostavil tento zoznam vozidiel ? :D ako mozu mat rovnake motory rozdiely 10 miest ? napriklad volvo je 3. a Peugeot 27. co je vlastne PSA a motor ten isty. Cista hlupost.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený kolemjdoucí

Sice neopravuji auta, ale.. | 31.5.2015 12:23reagovat
avatar

Sice neopravuji auta, ale kancelářskou techniku již dvacet čtyři let, ale zkušenost s tím, že složité věci se více rozbíjejí mohu jen potvrdit. V současné době se dá říci, že situace je z pohledu spolehlivosti nových výrobků otřesná, zejména díky snaze managmentu přinášet každý rok zákazníkům mraky nových funkcí, které se dobře prodávají, ale které nejsou prakticky dovyrobené:-) , protože schází čas na zkoušky a odstraňování problémů zjištěných během těchto zkoušek ještě před uvedením výrobku na trh.

V tomto případě hraje roli rovněž ekologický terorismus, který za každou cenu nutí konstruktéry splňovat nesplnitelné. Ale i v elektronice ekologičtí teroristé stihli napáchat škody, například zákazem olova (součást cínu) při pájení plošných spojů :-) Ty pak časem popraskají a vzniknou tisíce studených spojů. Takže se obávám, že řídící jednotky moderních aut půjdou po 10 letech do kopru. A kolik stojí řídící jednotka ? :-)

Nepřihlášený kolemjdoucí

Reakce na: Kto zostavil tento zoznam.. | 31.5.2015 12:28reagovat
avatar

Na co seznam nějaké hloupé pojišťovny, když se stačí zeptat vás :-)

Nepřihlášený Kuban

Reakce na: Zvláštní statistika - Škod.. | 31.5.2015 17:58reagovat
avatar

Kdo auta viděl někdy i pod kapotou a né jen z časopisů "ví", že ikdyž jsou motory pro koncern totožné, liší se nastavením a tedy užitích kontrolních a řídících čidel...... Nemluvě o rozdílném zástavbovém porostoru, což znamená, že ten má sáni nahoře třen dole- ale stejný motor, přitom odlišné pozice komponent mohou mít řadu odlišných potenciálních závad........

To jen tak pro chytrákym kteří jsou tak hloupí, že si myslí, že stejné = v automotive stejné.....

Nepřihlášený hippo

Reakce na: Tak když se divám na to ta.. | 1.6.2015 09:39reagovat
avatar

souhlas, pro me neduveryhodne.

Nepřihlášený Petr

zase tu schválně dáváte vy.. | 19.6.2015 15:11reagovat
avatar

zase tu schválně dáváte vygooglený články na očernění koncernu

stejně to nemá žádnou vypovídající hodnotu

Nepřihlášený sluníčko

Tak tahle "statistika" ho.. | 8.7.2015 23:09reagovat
avatar

Tak tahle "statistika" hodně smrdí. To je spíš zbožné přání autora než statistika..

Nepřihlášený jojoba

Reakce na: Já jsem tam vyčetl, že se.. | 28.9.2015 21:08reagovat
avatar

v clanku sa uvadzaju opravy motorov, ktore su nakladne: napr. bloky motorov, ventily, loziska hriadelov, napinmacie retaze.......nejde o nejake primitivne cidla...

Nepřihlášený Jirka

Mám audi už pár roku s ben.. | 30.12.2015 15:37reagovat
avatar

Mám audi už pár roku s benzínem 1.8 tfsi a pravidelně jezdím na servisní prohlídky s najezdem cca 25000 km ročně a zatím žádný problém a co vím kolem mě má pár lidí tdi-čka a taky si nestěžují ať je to seat audi škoda nebo vw takže asi hodně záleží kdo a jak se o auto stará.

Nepřihlášený Kreed

Mně osobně se průzkum moc.. | 23.1.2016 15:27reagovat
avatar

Mně osobně se průzkum moc nezamlouvá... Srovnávat Renault s BMW ci Audi je trochu mimo... Schválně se zamyslete, co za člověka si koupí BMW nebo AUDI... a naopak jaký vzorek lidí si koupí Renault, Citroen... Prní sorta jsou podnikatelé s nájezdem 25tis+ ročně a řeší pouze nutný servis a protože ví, že auto krátce po odpisech zase pošle do světa, celkem dlabe na údržbu...

Naopak sorta lidí číslo 2, je častokrát mladý člověk co nemá ma na dražší vůz, nebo naopak starší člověk před důchodem... tito lidé najedou i pod 10tis ročně, mívají auto jako garážovanou leštěnku a rodinného miláčka a tak se k němu chovají, protože za něj dali podstatnou část svých rodinných úspor... Ja osobně bych statistiku upravil tak, že bych oddělil auta na operativní leasing a auta zakoupená na IČO, věřím, že statistika by vypada hnedle jinak... Nebo minimálně oddělit značky podle jejich postavení na trhu... jinak nám statistika říká jen fakt, od koho si kupovat ojetinu ...

Nepřihlášený Karel

No... Jezdím na Volvu... T.. | 13.2.2016 14:01reagovat
avatar

No... Jezdím na Volvu... Tady se točí o koncernu... ale... Uz jste někdo viděl porouchaný motor pred 200 kkm treba na Opelu?

Nepřihlášený

Reakce na: Nejak nerozumim rozdilu Hy.. | 10.4.2016 09:13reagovat
avatar

Hyundai mají řídící jednotky motorů nastavené na spolehlivost. Kia je má u některých typů už z výroby lehce "čipnuté", tudíž nespolehlivější.

Nepřihlášený eFeFeF

Zaujímavé je, ako diametrál.. | 28.12.2017 15:18reagovat
avatar

Zaujímavé je, ako diametrálne ináč vyzerajú rebríčky, ktoré nezostavujú nemci! :-D

Nepřihlášený Sasa

Ahoj! Přemýšlím o koupi Se.. | 7.1.2018 16:40reagovat
avatar

Ahoj! Přemýšlím o koupi Seatu Alhambra, 1.4 tsi, 110 kW, r.v. 2010, najeto asi 100tis.km. Jak je to se spolehlivosti motoru? Docela mám obavu o kompresor. Děkuji za názor.

Nepřihlášený

O motorech koncernu VW to.. | 7.1.2018 17:09reagovat
avatar

O motorech koncernu VW to není tajemství že se rozpadají, je to jen pokračování slavných HTP.

Nepřihlášený Kopr

Reakce na: Marek Bednář je známý tím,.. | 2.2.2019 13:04reagovat
avatar

Plně souhlasím

Nepřihlášený Kopr

Reakce na: Marek Bednář je známý tím,.. | 2.2.2019 13:18reagovat
avatar

Všimli jste si všichni, že poruchovost motorů velmi stoupla od doby míchání řepky do paliv? V zahraničí mají poruch podstatně méně.

Nepřihlášený Pan Tau

Ford 2.0 Duratec nejlepsi.. | 2.2.2019 18:01reagovat
avatar

Ford 2.0 Duratec nejlepsi z nejlepsich motoru.

Nepřihlášený

Nejkvalitnejsi Skoda s nej.. | 2.2.2019 21:29reagovat
avatar

Nejkvalitnejsi Skoda s nejhorsimi motory...jak je to mozne???

Nepřihlášený Helloween

Reakce na: Zasveceni nejsou prekvapen.. | 13.2.2019 22:40reagovat
avatar

Přesně tak!

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
Max. 2000 znaku
b_468_60.gif

Živá témata na fóru

zobrazit vše