Tohle se stane s motorem, když v něm během 134 tisíc km nevyměníte olej

 | 62 příspěvků | 21.3.2015 Petr Miler
Reagovat

Nepřihlášený Gross

Šílenost, lidi jsou prasat.. | 21.3.2015 18:22reagovat
avatar

Šílenost, lidi jsou prasata...

Nepřihlášený slon

konecne ste po rokoch fixl.. | 21.3.2015 18:35reagovat
avatar

konecne ste po rokoch fixli tu fotogaleriu...

Nepřihlášený RM

Je až neuvěřitelné, že to.. | 21.3.2015 18:39reagovat
avatar

Je až neuvěřitelné, že to ten motor tak dlouho vydržel, a taky je neuvěřitelný majitel :-D

Nepřihlášený ixb1

Tipuji,že majitel tohoto v.. | 21.3.2015 20:00reagovat
avatar

Tipuji,že majitel tohoto vozu dříve drtil trabanta nebo warťase.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený lojz

Hlavně mě zaráží, že článe.. | 21.3.2015 20:20reagovat
avatar

Hlavně mě zaráží, že článek vyznívá tak, že šlo o prvního majitele a nikdo se nepozastavuje nad eventuálními (ne)prohlídkami v autorizovaném servisu Audi, garančními prohlídkami atd.

Nepřihlášený Tomáš

A ještě takhle odpálit VR6.. | 21.3.2015 21:14reagovat
avatar

A ještě takhle odpálit VR6ku... :(

Nepřihlášený josephko

Nejako sa mi tomu nechce v.. | 21.3.2015 22:14reagovat
avatar

Nejako sa mi tomu nechce veriť. Súčasné autá si sledujú intervaly výmeny oleja. A pokiaľ sa prekročia, tak začnú blikať varovné kontrolky a zníži sa výkon motora. Nechce sa mi veriť, že by tento majiteľ jazdil s takýmto autom 100.000 km.

Ibaže by to bol zámer...

Nepřihlášený radon

No zase pri mem najezdu to.. | 21.3.2015 22:18reagovat
avatar

No zase pri mem najezdu to je 13 vymen oleju a filtru a to uz je hezka hromadka usetrenych zlataku :)

Nepřihlášený DDT

"Přiložené fotky dokumentu.. | 22.3.2015 02:37reagovat
avatar

"Přiložené fotky dokumentují stav motoru Audi TT vybaveného vidlicovým šestiválcem objemu 3,2 litru."

rád bych viděl ten vidlicový šestiválec v TT...

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený cola

nech tam naleje coca colu.. | 22.3.2015 07:39reagovat
avatar

nech tam naleje coca colu tato vyžere

Nepřihlášený

Reakce na: "Přiložené fotky dokumentu.. | 22.3.2015 08:40reagovat
avatar

Nevidíš ten uhel?:)

Nepřihlášený Otes

Reakce na: "Přiložené fotky dokumentu.. | 22.3.2015 09:53reagovat
avatar

Byl v první i druhé generaci.....

Nepřihlášený lojz

To je VR6. | 22.3.2015 10:06reagovat
avatar

To je VR6.

Nepřihlášený copo

s prepacenim autor clanku.. | 22.3.2015 11:23reagovat
avatar

s prepacenim autor clanku je co za debila??? Ani to citat nejdem, ale to je dosledok netesnosti vstrekovacov pri motore common rail, alebo PD

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený copo

Reakce na: s prepacenim autor clanku.. | 22.3.2015 11:24reagovat
avatar

alebo podfuk ventilov, vyfukove plyny,olej a stane sa to co sa stalo

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Štegy

Reakce na: alebo podfuk ventilov, vyf.. | 22.3.2015 18:18reagovat
avatar

...myslíš, že si autor našel někde fotky a vymyslel si příběh? To je možné asi leda v SR. ....znal jsem maníka, kterýmu nový VW žral litr oleje na 2000km a v servisu mu řekli, že to je v normě.(samozřejmě předraženej LONG). Nechal si přenastavit výměnu na počítači na 15tis fixně. Uzrál mu v hlavě nápad, že jelikož za 15tis. km vyměnil tímto způsobem olej vlastně 2x, tak jej nemusí měnit klasicky celý. Podobným způsobem mohla tahle šílenost vzniknout, i když u TT že by neměnil nikdo destičky? Vzduchový filtry? ...a přitom se ho nezeptal na olej?

Nepřihlášený Reserved

V mém okolí vim o klukovi.. | 22.3.2015 19:40reagovat
avatar

V mém okolí vim o klukovi co má na oleji na dodávce najeto 270tis,když to měnili nechtělo to ani vytéct z motoru.

Nepřihlášený kukolar

mne to pripomýma členov je.. | 22.3.2015 20:24reagovat
avatar

mne to pripomýma členov jedného etnika

bud doterz jazdil na ťave(velbloude) alebo maringotka s koňom a kočovný život

Nepřihlášený VIPER

No pěkně ho dokurvil.je zr.. | 22.3.2015 21:11reagovat
avatar

No pěkně ho dokurvil.je zralej tak akorát ,aby z něj někdo udělal stůl

Nepřihlášený V12

Takto vyzera vacsina PSA.. | 23.3.2015 07:07reagovat
avatar

Takto vyzera vacsina PSA DV6 (1.6HDI) po 200 tisic a pravidelnych vymenach oleja po 20k km. Pretoze ten, kto ho navrhoval nemal medzi usami mozog, ale zaby.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Abre

Audi TT me moc nezajima, a.. | 23.3.2015 10:57reagovat
avatar

Audi TT me moc nezajima, ale nechce se mi verit ze se do nej vejde napric radovy sestivalec. Cili ten pribeh k tomu motoru na fotkach moc nesedi.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Pavel

Reakce na: Audi TT me moc nezajima, a.. | 23.3.2015 11:39reagovat
avatar

Abre: To je fakt takový problém hodit do Googlu dotaz na Audi TT 3.2 VR6 a dozvědět se, že daný (vidlicovo-řadový) šestiválec se do TT skutečně dával, a to dokonce do obou generací Audi TT? Je to tak těžké? Myslíte, že je Váš nesmyslný příspěvek nějak přínosný?

http://en.wikipedia.org/wiki/Audi_TT

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Max

Kamióny jazdia s jedným ol.. | 23.3.2015 13:48reagovat
avatar

Kamióny jazdia s jedným olejom aj 120.000 km a aj niektoré dodávky majú veľkoryso dimenzovaný systém, ja do niektorých mojich dodáviek lejem skoro 9 litrov oleja a tam to skutočne nedegraduje tak rýchlo.

Veľké motory majú aj inak riešené filtre oleja alebo sú viacstupňové.

Samozrejme, keď sú v motore 3 litre oleja a celé je to príliš teplé, tak to takto môže skončiť.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Dave

To jsou pěkný sračky, dělám.. | 24.3.2015 11:52reagovat
avatar

To jsou pěkný sračky, dělám to celej život a nic takovýho se mi nikdy nestalo, výměna olejů je jen taháni peněz z lidí. A nebo je audi takohej shit zasranej, že to radši ani nekupovat a ještě tolik penez za to ctějí a pak to ani nic nevydrží.

Nepřihlášený Otes

Co děláš celý život? Měníš.. | 24.3.2015 20:09reagovat
avatar

Co děláš celý život? Měníš olej po více jak 130 tisících?? A že to je tahání peněz z lidí? On ten olej bude mazat, ale nebude rozpouštět karbon, viz longlife vs turbo.

Nepřihlášený Jiří

Já to fakt nechapu, toto v.. | 25.3.2015 21:09reagovat
avatar

Já to fakt nechapu, toto vidim už pokolikate...vždyť o tom, že i ty rádoby long life oleje se musí měnit často, o tom píšou snad už všude...i servisy to maj na webech http://www.autoindividual.cz/clanky/duvody-poskozeni-motoru , a dokonce Nova o tom píše ( http://tn.nova.cz/clanek/zpravy/na-vasi-strane/jak-si-majite le-dieselu-nici-motory-neopakujte-stejne-chyby.html ), což by molo trochu otevřít oči i běžnejm smrtelníkům, co se o to normálně nezajímají...

Nepřihlášený Ondra S.

Motor je plnej karbonu, no.. | 27.3.2015 13:10reagovat
avatar

Motor je plnej karbonu, no to se dalo čekat...

Nechápu, jak někdo může v takovém osobním autě najezdit tolik km na jeden olej, který se sice jen dolévá, ale i tak...

Olej se mění také proto, aby se odstranil z motoru karbon a také droboučké kovové oděrky a zbytky prachu, který projde olejovým filtrem a nakonec je spláchnut do olejové náplně, se kterou se má potom vypustit. Pokud k tomu nedojde, olej se zahušťuje mění se pomalu na brusnou pastu až se to zadře úplně.

Pokud se mi zdá servis drahý, tak si ten olej koupím sám a levněji v obchodě zaměřeném na oleje a vyměním si ho sám i s filtrem. Není to až tak těžký a finanční úspora proti servisu je obrovská a přitom motor není ošizen a nic podobného mi nehrozí.

Nepřihlášený dusan69

Reakce na: Takto vyzera vacsina PSA.. | 27.3.2015 13:44reagovat
avatar

Si nejako zabudol, že pri tých ľuďoch čo majú žaby miesto mozgu veľmi blízko sedeli übermenschi s modrou vrtuľkou na riti a medzi ušami mali asi oktoberfest.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený dusan69

Reakce na: Si nejako zabudol, že pri.. | 27.3.2015 13:50reagovat
avatar

To patrilo pre diskutéra V12

Nepřihlášený libb

Hm, pro nás neznalé, nebyl.. | 28.3.2015 14:19reagovat
avatar

Hm, pro nás neznalé, nebyla by fotka, jak takový motor vypadat má? :)

Nepřihlášený journeyman

To musí být nějaký blábol,.. | 29.3.2015 21:48reagovat
avatar

To musí být nějaký blábol, nebo v tom něco bude. Pokud je všude tolik karbonu, tak ten filtr by byl plný už dávno a nemazalo by to!

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Karel.Play3

Reakce na: Abre: To je fakt takový pr.. | 19.9.2015 12:03reagovat
avatar

Ale no tak, po spoustě lidí nemůžete v dnešní době chtít, aby u PC plýtvali energií nějakým "hledáním" :) Pro ně je mnohem jednodušší napsat na internetu několik zbytečných / praštěných komentářů, než udělat 2-3 kliky myšákem navíc a odpověď si jednoduše dohledat :) Čím víc máme možností, tím jsou lidé pohodlnější, línější a často bohužel i "hloupější" :)

Nepřihlášený Jirka

Reakce na: Kamióny jazdia s jedným ol.. | 22.9.2015 20:17reagovat
avatar

U nákladních aut s projezdem 120 tis na olej, to vypadá stejně. Většina olejů, nevydrží tak dlouhou dobu a od 70 tis, se zvyšuje spotřeba oleje. Výrobcům totiž nejde o to, aby motor vydržel přes milion km, ale aby byl prvokupce auta spokojený.Což je a nevyhazuje peníze za údržbu, ale pokud si ho nechá déle, má už problény.

Nepřihlášený Honza P.

Takovým lidem bych zakázal.. | 23.9.2015 08:42reagovat
avatar

Takovým lidem bych zakázal jezdit v autech a ještě k tomu V6 bože to je hovado....

Nepřihlášený hoffy

To je nějakej fake, viděl.. | 23.9.2015 11:50reagovat
avatar

To je nějakej fake, viděl jsem hodně vylágrovanejch, zanedbanejch mojtorů, ale takhle to nevypadá. Nevím co to může způsobit, alepozdní výměna oleje určitě ne.

Nepřihlášený jozoko

proto že si koupil auto.. | 23.9.2015 12:57reagovat
avatar

proto že si koupil auto šrot kdyby měl toyotu tak je to v poho

Nepřihlášený Oleg Mášik

Hovadina. Toto olej nespra.. | 23.9.2015 13:58reagovat
avatar

Hovadina. Toto olej nespraví ani po 200 000km. Tu mol iný problém a podľa mňa niekto zámerne piekol motor bez chladiča alebo tam nalial niečo iné ale toto olej skrátka nespraví ano za milión km. To jednoducho nejde. Dnes napr motory v ťahačoch bežne jazdia s intervalom 100-120 000km a vyteká z nich tekutý olej a to tie motory pracujú v inej záťaži inak náročné na chladenie o teplotách oleja ani nehovorím. Keď ťahá 40t 50km do stúpania z F do I kedy vrtule chladenia idú naplno a olej dosahuje max. teploty... Nejdem tvrdiť, že netřeba meniť olej, no ten obrázok... skrátka robia z ľudí idiotov

Nepřihlášený coyot

takhle vypadá motor po 130.. | 24.9.2015 21:45reagovat
avatar

takhle vypadá motor po 130 000 km jen s doléváním oleje ?? to moc nesedí ,tam musel být jiný problém. to zase nedělejte z lidí takové blbce....

Nepřihlášený Větřík

Z oleje se při tolika kilo.. | 28.9.2015 15:50reagovat
avatar

Z oleje se při tolika kilometrech vyplaví účinné látky a stane se řidší. Tohle vypadá na jiný problém, vyšší teplotu jak 200 stupňů C.

Nepřihlášený bery

Tohle nejsou usazeniny od.. | 3.10.2015 06:55reagovat
avatar

Tohle nejsou usazeniny od oleje!!! Co to tady plácáte za bláboly!! To je karbon od spalin unikajicích netěsností vstřikováčů. Typickej problém commonrailu....

Nepřihlášený morgan

pokud mluvime o pricine ne.. | 3.10.2015 09:52reagovat
avatar

pokud mluvime o pricine nevymeny oleje je to fake.takhle to nemuze vypadat.nejaky chytrak dela z lidi pitomce.

Nepřihlášený derek

- zvláštny zjav-ten " moto.. | 6.10.2015 12:25reagovat
avatar

- zvláštny zjav-ten " motor" v kolomáži!!- ja mám 20r. Nexiu a mením olej..tak okolo 50-60tis. km - za túto dobu dolejem cca 0,8l ....// mám už cez 300tis.km- bezúdržbové vozidlo-teda: Kapitalistický Moskvič-Korea//

Nepřihlášený Vapch

Reakce na: Tipuji,že majitel tohoto v.. | 7.10.2015 22:12reagovat
avatar

Tak to si právě nemyslím, spíš bych tipoval na araba

Nepřihlášený Diesel88

autor clanku delá z lidí k.. | 8.10.2015 10:55reagovat
avatar

autor clanku delá z lidí kretény fotky motoru jsou fake jde o vyhorelé auto a motor po pozáru je to jasné z vyhrátého retezu který orezne ihned po ohorení . nekolik takových jsem videl a tohle je velká kravina

Nepřihlášený Peter

Ja olej zásadne nemenim Na.. | 8.10.2015 14:07reagovat
avatar

Ja olej zásadne nemenim Na A8 mam bez výmeny najazdených 280 000km

https://youtu.be/4S2FRNswGtQ

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Petr Král

Já takový motor během 10-t.. | 12.10.2015 17:40reagovat
avatar

Já takový motor během 10-ti leté praxe viděl jednou. Měl kolem 70.000 km a na rozdíl od tohoto se ještě točil.

Pan Janda z Cimbu.cz, chlapík který motorům nadstandarně rozumí tvrdí, že olej zrácí své schopnosti nejpozději po 12.500 km. Možná maže, ale nese v sobě už tolik mikro-brusných částeček, že motor nadměrně opotřebovává. A zkuste si spočítat i cenu LongLife oleje a plné syntetiky. Zkuste zlehka matematiku a dojdete snadno k výsledku, že na plnou syntetiku Vás olejový servis vč. filtrů vyjde nakonec i levněji.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Jan

Na Hovínkách.cz byl zrovna.. | 13.10.2015 09:17reagovat
avatar

Na Hovínkách.cz byl zrovna včera článek o tom, jak si servisy dělají ze zákazníků dojné krávy. Že se třeba olej mění stylem, že se jen doleje starý a filtr očistí hadrem. Takže pak není divu, že to někdy dopadne takhle (být majitelem takového auta, vytáhl bych staré faktury za výměnu oleje a filtru a s klidem se soudil, obzvláště v Americe, s vysokou vyhlídkou nejen nového motoru, ale i slušného odškodnění za způsobenou újmu ...).

Nepřihlášený Tomas

Podle mého názoru majitel.. | 2.1.2016 14:38reagovat
avatar

Podle mého názoru majitel byl asi stejný odborník jako pan redaktor . Toto není hlava z motoru V6 ....

Nepřihlášený Malken

Tak už i š1203 vydržela je.. | 7.1.2016 12:17reagovat
avatar

Tak už i š1203 vydržela jezdit s vazelínou místo oleje (utlučené z oleje tedy). Firemní auto, před 30lety, denně rozváželo zboží a nějak se vyhlo pravidelným údržbám... až jednou.. Pak jezdila 14 dní na vyplachovací olej-denně meněnej, aby se vyčistila-vypustila ta utlučená vazelenína. A bez závady pak jezdila dál, jako předtím..

Nepřihlášený Villi Polačik

Dal by som mu táčky a nie.. | 19.1.2016 08:25reagovat
avatar

Dal by som mu táčky a nie auto!

Nepřihlášený thomass

Tak tohle uz jsem videl v.. | 20.1.2016 00:10reagovat
avatar

Tak tohle uz jsem videl v 98 prijel taljan k nam do servisu, uz jen setrvacnosti. Ze prej mu to nejak netahlo a, ze uz ani nemohl nastartovat. Tak jsme u Tipouse rovnou odmontovali vanu. Do ted vidim koleguv ksicht, jak se tvaril, kdyz ji sundal a pres cely motor se zacala pomalu odlepovat obrovska kapka cerne vazeliny.

Nepřihlášený Fogyn

Potvrzuje to můj názor, že.. | 21.1.2016 17:10reagovat
avatar

Potvrzuje to můj názor, že zkráceni intervalu výměny ze 2 roků na jeden, při nájezdu do 10000 km je nehospodárné. Ale dle záručních podmínek to musí být i když je předepsán jenom jeden konkrétní, sice kvalitní, a tudíž velmi drahý olej. Pamatuji dobu, kdy byly jenom dva druhy olejů, letní a zimní. 2x ročně se muselo měnit, ale také se jezdilo.

Nepřihlášený Martin B.

Co se týče oleje, tak já m.. | 29.1.2016 09:38reagovat
avatar

Co se týče oleje, tak já měním i long life po 12-15tisících dle druhu provozu. náklaďáky (diesel) mají velký obsah oleje proto, že ten olej prostě degraduje i když je motor v pořádku (třeba spalinama).

https://www.oleje.cz/clanek/Mazivarske-myty--My tus-devaty---Kdy-a-proc-vymenit-motorovy-olej

Nevím co přesně ten motor odrovnalo, ale pokud jen dolíval olej, ktery úž se nedostal přes filtr nebo zpět do vany, tak se tam ten dolitý asi mohl zapékat.....

Nepřihlášený Marcus67

Tohle mi udělal můj šestiv.. | 1.2.2016 14:49reagovat
avatar

Tohle mi udělal můj šestiválec také. Ovšem podle rozboru to bylo tím, že jsem někde natankoval benzín se zbytky řepkového oleje (ekologická přísada do nafty, která zbyla ve špatně vyčištěné cisterně), který se nespálil, ale dostal se přes kroužky do vany a takhle hezky se zapekl. Tímto děkuji panu Černému z VŠCHT.

Nepřihlášený Prcek

Totalni picovina | 19.8.2017 20:13reagovat
avatar

Totalni picovina

Nepřihlášený sob

Takhle podobně vypadalo mo.. | 3.11.2017 20:54reagovat
avatar

Takhle podobně vypadalo moje sání, než jsem 180 000 km neměl nezaslepený EGR ventil!

Nepřihlášený drc. Mu

Reakce na: To musí být nějaký blábol,.. | 3.11.2017 22:04reagovat
avatar

"Pokud je všude tolik karbonu, tak ten filtr by byl plný už dávno a nemazalo by to!"

On má filtr by-pass. Takže když filtr nepropouští jak má tak průtokový obchvat otevírá a propouští nefiltrovaný olej.

Kdyby ten filtr oleje navíc neměl zpětnou klapku, nebo by třeba přestala správně fungovat a vždy by všechen olej z motoru, cest i filtru vytekl do olejové vany, přestal by asi fungovat ještě dříve. Také je šance, že by zvuky a klepání při startování nahnalo dotyčného do servisu zavčas.

Jak málo mohlo stačit. Chtít ušetřit ještě o trochu víc, na filtru bez zpětné klapky.

Nepřihlášený Olej

Reakce na: Ja olej zásadne nemenim Na.. | 4.2.2018 20:28reagovat
avatar

Ja do oleja lejem destilovanu vodu. Olej nalievam spolu s benzinom.

Nepřihlášený CNN

Reakce na: Já takový motor během 10-t.. | 6.4.2018 20:21reagovat
avatar

A nebude to 12600, Antone Pavlovici? Tieto "odborne dristy" s fixnym univerzalne platnym cislom ma vzdy pobavia.

Nepřihlášený wittig

Kupuji si jen stara auta.s.. | 28.1.2019 08:43reagovat
avatar

Kupuji si jen stara auta.spotreba oleje litr na 2 000kilometru.jen olej dolejvam.vetsinou az merka je sucha.takze mam podle me cerstvy olej v motoru.sem tam menim jen olejovy filtr.nikdy jsem karbon nepozoroval.p.s. jezdim jen na LPG.na benzin jen startuji.

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
Max. 2000 znaku
b_468_60.gif