První test Peugeot 208 1,6 e-HDI: šarmantní pokrok

 | 8 příspěvků | 15.5.2012 Miro Mihálik
Reagovat

Nepřihlášený robo

S autom ako je 208 je nevy.. | 15.5.2012 13:33reagovat
avatar

S autom ako je 208 je nevyhnutné jazdiť s medziplynom.... Hahahahaha.

Pán Mihálik včera jazdil V3S-kou a dnes ide recenzovať moderné auto. Alebo snáď jazdil rallye a má tak zatuhnutý mozok že si nevšimol v čom sedí.

Zobrazit reakce..

redbaron

Reakce na: S autom ako je 208 je nevy.. | 15.5.2012 14:12reagovat
avatar

Vůbec mi nevadí, že to bylo zmíněno, tím spíš na stránkách tohoto časopisu věnovaného zejména nadšeným řidičům a stránkách časopisu, kde se autor nebojí vyjádřit v článku svůj postoj.

Nepřihlášený Ano(n)ym

Reakce na: S autom ako je 208 je nevy.. | 15.5.2012 14:35reagovat
avatar

vzhledem k reakci je snad i zbytečné vysvětlovat, proč meziplyn používat a že to vůbec nemusí souviset s rychlostí

Nepřihlášený Artur

Včera s tím přijela známá,.. | 16.5.2012 14:38reagovat
avatar

Včera s tím přijela známá, tak jsem se projel a můžu jen souhlasit, hlučný motor, řazení s vůlemi, řízení nesmyslně ostré a přitom lehké a ten přístrojový štít, proboha, chci-li vidět budíky, brousím si volantem rozkrok, nepřirozené, nergonomické, cosi, co zcela zabíjí dojem z jinak velmi slušné kabiny. A posaz, styl francouzský opičák zůstává, sedačky s tužší výplní, fajn, ale rozměr pro stošedesáticentimetrovou Žilijet.

Nepřihlášený Marty

Jel jsem s 1,4 a 1,6 benzín.. | 4.6.2012 12:06reagovat
avatar

Jel jsem s 1,4 a 1,6 benzín. Paradoxně 1,6 měla dlohodobou spotřebu nižší a i moje jízda byla o výrazných 1,2 l/100km nižší než u 1,4. Výkonový rozdíl skoro žádný. 1,4 je ale při rozjezdech hlučná. 90% 208 se bude prodávat stejně s 1,4, která stojí stejně jako 1,2. Zkusil jsem i 1,6 eHdi 92k. Start&Stop ani nepoznáte, že motor vypnul nebo naskočil. Narozdíl od nového BMW 1 kde to s člověkem opravdu cukne a je to hóódně nepříjemný. 1,6 HDI 112k se u nás ani nenabízí a nevidím ani pro něj důvod. Nelíbí se mi výhled na budíky, lesklé černé plasty a vystouplý displej, který je ale super velký.

Nepřihlášený míra

Mám 1,4hdi od 10/2012,naje.. | 21.6.2013 17:23reagovat
avatar

Mám 1,4hdi od 10/2012,najeto 8t.km a zatím jo. Jezdím sám nebo ve dvou a jsem překapen spotřebou při normální jízdě.V zimě okolí Prahy a Praha za 5,2L,ted´v létě a po 6t.km šla spotřeba až na 4,2L nafty.Dálnice v tom nebyly.Jen mi vadí jak jsou pedály blízko sebe a levý přední sloupek na výhled.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený MiT

Reakce na: Mám 1,4hdi od 10/2012,naje.. | 31.10.2013 16:23reagovat
avatar

Mírovy zkušenosti můžu potvrdit. Měl jsem ho na několik dní z půjčovny a docela dlouho mi trvalo, než jsem našel pozici za volantem. Potom už to bylo ale celkem fajn svezení. V serpentinách a úzkých uličkách, které jsem projížděl nejčastěji, je strmé řízení fajn a auto hezky sedí. Jen jsem si ze začátku párkrát přišlápl dva pedály zároveň a na kruháčích bylo fakt špatně vidět přes levý A sloupek.

Nepřihlášený Fido

Přátelé, kamarádi ... naje.. | 13.1.2014 23:47reagovat
avatar

Přátelé, kamarádi ... najeto 21000 km s 1.4 hdi a dobrá, jde o zvyk, ale zvyknete si rychle :-) Převodovka je děsná, motor hlučný, ale spotřeba ( do 110 km ) 4.0 ltr/100 a ta krása .. interier, exterier ( to není hnusná dělnická koncernová ... škoda jmenovat ! )

Navíc pro mě osvědčený základ. Manželka měla dvě po sobě C3 1.4hdi a supr spokojenost. No lepší odhlučnění než ted v 208 :-(

Tak Ahoj

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
Max. 2000 znaku
b_468_60.gif

Živá témata na fóru

zobrazit vše

Autobazar

zobrazit vše