První test Škoda Octavia RS 230: 7 kW za 75 tisíc Kč. A dál?

 | 65 příspěvků | 9.9.2015 Pavel Janda
Reagovat

Nepřihlášený Mango Taylor

Dobře jsem se bavil, jako.. | 9.9.2015 15:25reagovat
avatar

Dobře jsem se bavil, jako u testů pana Jandy většinou :-) Video je docela střelba když uvážím minimální zkušenost s okruhem. A meziplyny tam fakt padají parádně!

Jinak škoda že to nabízí jako takhle zvláštní model, nějaký paket se samosvorem a výfukem za 20-30 tisíc by asi byl lepší.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Petr Procházka

Reakce na: Dobře jsem se bavil, jako.. | 9.9.2015 15:35reagovat
avatar

Pavel Janda řídí jako bůh, to je vidět z každýho videa. Rychle a čistě, radost sledovat. I pěkný čas na tom úseku SR, škoda že není celý kolo :(

Nepřihlášený Rubalíc

Pořád je to moc pěkný auto.. | 9.9.2015 15:42reagovat
avatar

Pořád je to moc pěkný auto, na těch 19" v šedý tuplem!

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený AudiRS6

Kde je test RS3 ???!!! Uz.. | 9.9.2015 15:51reagovat
avatar

Kde je test RS3 ???!!!

Uz cakame vyse mesiac !!!!

Nepřihlášený Roxy R.

Článek sice nedosahuje sta.. | 9.9.2015 15:58reagovat
avatar

Článek sice nedosahuje standardu prvních testů pana Jandy, ale to co jsem doteď četl to převyšuje asi sedmkrát :) Aspoň něco kloudného. Jsem ale zvědavý na víc, nikde mi to auto zatím nepůjčili :(

Nepřihlášený Karel77

Tak těch věcí navíc je tam.. | 9.9.2015 16:14reagovat
avatar

Tak těch věcí navíc je tam vážně dost, otázka jestli je člověk využije. A souhlas, víc výkonu by to prodalo snáz, viz dneska Golf GTI 40. Asi by Octa moc konkurovala :o(

Nepřihlášený

Ad Skoda a ceske auto. Pan.. | 9.9.2015 16:14reagovat
avatar

Ad Skoda a ceske auto. Pan Hrdlicka jak o nem pan Janda pise je prave dukazem toho proc Skoda neni ceske auto. Automobilka ktera sama nevyvinula nic, pouziva jinde vyvinute motory, celou platformu, podvozky, prevodovky, dif, infotainment a vlastne vse pro auto podstatne, ktera ale dostane moznost si vyhrat s nastavenim a razem je ceska. No je a neni. Je ceskou vic nez Hyundai, ale mene nez skutecna automobilka ktera nedostane vsechno, vcetne vedeni, manazmentu, sefdesignera atd. prikazem a ze zahranici. Je to takova montovna 2.0, lepsi nez montovna 1.0, ale furt montovna/upravovna,

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Olej 126 stupnu. Parada. J.. | 9.9.2015 16:21reagovat
avatar

Olej 126 stupnu. Parada. Jak dlouhy servisni interval ma tahle octavia? Ja jen jestli se motor dozije dvou, tri nebo mozna i ctyr vymen oleje kdyz dosahuje takove teploty v polookruhovem nasazeni (polo protoze se na rovince, kde by se jinak jelo s plynem na podlaze, dochlazovalo).

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený HHK

Nadherna prace s plynem na.. | 9.9.2015 16:26reagovat
avatar

Nadherna prace s plynem na tom videu, to je krasne slyset, cit pro samosvor. Skoda ze neni videt volant tentokrat, ale vsadim se ze rizeni skoro neprislo ke slovu. Hezka jizda.

Nepřihlášený HHK

Reakce na: Ad Skoda a ceske auto. Pan.. | 9.9.2015 16:29reagovat
avatar

Tak je otazka, kde to pro tebe konci a kde zacina. Ja tvuj nazor beru, je to koncernova technika a je to limitujici. Ale je otazka, co dela vysledek a mam bliz k nazoru pana JAndy. Ano, komplet cesky motor by byl vic cesky, ale v dnesni dobe je tolik komponentu od nejakych dodavatelu co davaji vsem v zakladu to same a automobilky si to pak ladi, treba Bosch. Jsou pak kvuli tomu nemecka vsechna auta? Kdyz maji od Bosche vsechno mozny od ABS pres ESP az po rizeni motoru?

V dnesni dobe si uplne cely auto sam "doma" nedela skoro nikdo, takze jde o naladeni casto a ve vysledku mozna nejvic. A kdyz to tu nekdo takhle dukladne ladi, rozhodne to neni stejny auto jako kterykoli jiny, kdo ladi nekdo jiny. Takze je to ceske auto? Pro me ano.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Embed

Reakce na: Olej 126 stupnu. Parada. J.. | 9.9.2015 16:31reagovat
avatar

Taky každej den nemáš 35st. teplotu vzduchu ;-) Zrovna tady bych věřil, že to mají soudruzi z NSR vymyšlený. Posere se leccos, jen ne motor...

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: Taky každej den nemáš 35st.. | 9.9.2015 16:56reagovat
avatar

No zkusenost a nasledna nepojistitelnost spis rika ze zrovna tohle si v NSR nezpocitali a vzhledem k pruserovosti TSI spis cekam ze tento na tom nebude jinak.

Nepřihlášený Tom

Olej na 126 stupních je do.. | 9.9.2015 16:59reagovat
avatar

Olej na 126 stupních je dost....Cupra na skringu má s olejem specifikace 5w40 při podobných venkovních teplotách a po několika ostrých kolech teplotu 112 až 118...bez dochlazování...samozřejmě se nevynechává rovinka, kde se dobrzďuje z nějakých 215km.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: Tak je otazka, kde to pro.. | 9.9.2015 16:59reagovat
avatar

Je rozdil kdyz nekdo nakupuje polovinu veci a jeste si vybere jestli to veme od Bosche nebo nekoho jineho. A je rozdil kdyz ti je veskera technika jednoduse dana a nezustane ti absolutne nic jine, nez to ladeni. Nissan a Renault si technologie zdileji, ale kazdy si veme neco a jsou to do dnes dve samostatne automobilky, jen v alianci. Naproti tomu skodovka ma vse poslane z Nemecka a tim vse je mysleno naprosto vse. Ze se pak muzou vyhrat se softem prevodovky (a vyhraji se s ni k horsimu)? Jak pisu, montovna/upravovna verze 2.0.

Ale nazor ti neberu, jen prezentuju ten svuj. ;)

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: Olej na 126 stupních je do.. | 9.9.2015 17:00reagovat
avatar

Jestli je toto pravda tak se u Skodovky nekde nepekne setrilo. Jak pises, 126 stupnu pri prubeznem dochlazovani je velice zly vysledek a rozhodne nic v cajku.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Tom

Reakce na: Jestli je toto pravda tak.. | 9.9.2015 17:07reagovat
avatar

Sleduju ten olej dlouhodobě a v tomhle je to fakt caj, Cupra to zvládá při zatížení chladit dobře.

Nepřihlášený slon

skoda ze nie je aj kamera.. | 9.9.2015 17:07reagovat
avatar

skoda ze nie je aj kamera dozadu, chcel by som vidiet porovnanie PJ s kolegami.

Co sa tyka RS, v slovakistane je rozdiel RS220 vs Cupra280 400 ecok. Podla mna kazdemu kto nepotrebuje nutne vozit v kufri 2 kociky a aj tak si kupi octu by mala byt zobrata svojpravnost (pre troll-imbecilov: zvelicujem).

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Ovosh

Tak ty zapadlé kola do pod.. | 9.9.2015 19:01reagovat
avatar

Tak ty zapadlé kola do podběhů (hlavně vzadu) vypadají otřesné. Škodovce fandím, ale už z úvodní fotky jde vidět, že se to u nové Octy nepovedlo.

Nepřihlášený XTad

Reakce na: Je rozdil kdyz nekdo nakup.. | 9.9.2015 20:04reagovat
avatar

Jenomze vyvoj tech soucastek probiha na koncernove urovni, tj. spolupracuji experti ze vsech znacek. Neni to tak, ze si VW vyrobi pro sebe golfa a to, co zbyde, tak necha skodovakum, at si z toho slozi octavku.

Nepřihlášený biest

Reakce na: skoda ze nie je aj kamera.. | 9.9.2015 21:20reagovat
avatar

Nehnevaj sa na mna ale ja by som zbavil svojpravnosti ludi, ktori nedokazu respektovat druhych nazor ... Len pre to, ze ty by si toto auto nechcel tak je teraz idiot kazdy kto si ho kupi?

Racionalny dovod?

1, Moze si hovorit kto chce co chce, aj octavku aj seat ST som si osobne porovnaval hned po sebe a octavka je proste vacsie auto vo vsetkych smeroch...aj ked mozno tie cisla az take presvedcive nie su.

2, Kazdy tu porovnava cenu ale neuvedomuje si, ze ked si auto kupujete, musite si ho aj dovybavit! Skuste si nakonfigurovat cupru a nahle zistite, ze to s tou cenou uz take ruzove nie je. Alebo chcete 265 konovu cupru v zaklade? Pochybujem ... Drviva vacsina voli 280 konovu verziu, ktora uz aj o dost viac stoji. Po nakonfigurovani oboch aut som zistil, ze su ceny takmer rovnake! A teraz rozuzlenie. Vzhladom na cenovu politiku seatu v SR (rozumej zlava max. 3%, kym skoda bez problemov aj 10 %) vychadza cupra v konecnom dosledku drahsie. A to nehovorim o registracnej dani cca 2000 eur, cize o 600 eur viac ako pri octavii.

Suma sumarum, mne vysla cupra po zlave a s reg. danou cca 35 000, octavia 33000 ...

3, Octavia ma v zaklade lepsiu vybavu + lepsie moznosti priplatkovej vybavy.

4, Vyska poistky u octavie v porovnani s cuprou ..

Ak by som chcel auto prakticke, komfortne, idealne pre rodinu s moznostou si sem tam zablbnut, tak octavia RS230 combi, ak by som chcel auto pre zabavu a ciastocne s tym, ze tam nasukam aj rodinu s nejakou batozinou a kocikom, tak cupra ST 280, ak by som chcel cisto auto pre zabavu ... ani jedno z tychto :)

Nepřihlášený Max

Tá stať o českom aute... :.. | 9.9.2015 21:49reagovat
avatar

Tá stať o českom aute... :)

Ale však dobre, treba budovať patriotizmus.

No a čo ten sploštený volant?

Ten Octavii odpustíme?

Nepřihlášený slon

je pravda ze ficodan som z.. | 9.9.2015 21:53reagovat
avatar

je pravda ze ficodan som zabudol, to je + pre oktu.

"Po nakonfigurovani oboch aut som zistil, ze su ceny takmer rovnake!"

no vsak prave o tom pisem, akurat "detail" u okty ti pri tej istej cene chyba 50 koni alebo ak chces 20% vykonu.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Tom

Reakce na: je pravda ze ficodan som z.. | 9.9.2015 23:25reagovat
avatar

A druhá podstatná věc...adaptivní podvozek DCC, který pokud se objeví jak slibují na jaře i v O230, tak to bude cca dalších 900 euro (odhadem).

Nepřihlášený miro

perfektný test super auta! | 10.9.2015 07:34reagovat
avatar

perfektný test super auta!

Nepřihlášený jukulu

Reakce na: je pravda ze ficodan som z.. | 10.9.2015 08:59reagovat
avatar

Tak si tu Octu chipneš, budeš mít 300 koní taky a furt ušetříš přes tisíc EUR. APR snad umí i to, že v servise nepoznají, že to je chipnuté, takže i záruka zůstává...

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený slon

Reakce na: Tak si tu Octu chipneš, bu.. | 10.9.2015 09:15reagovat
avatar

a tie motory 220, 265, 280, 300 su naozaj identicke ze sa daju chipovat hore-dole? Cital som vcera ze napr BMW ma v diesloch 3 urovne kvality vnutornosti, potom si ludia povedia ze 18d je vlastne len SW priskrteny 25d a preco by to obmedzenie neodstranili. vysledok su poskodene vnutornosti kt nezvladaju teplo z vyssieho vykonu. Velmi by som sa cudoval keby to takto kvoli katovaniu kostov nemal aj VW. 265 a 280 by som tipol ze je naozaj len SW rozdiel ale 220 a 300?...

Ale hlavne: preco sa s tym vsetkym jebat ked to za minimalny priplatok (+ficodan, ale to je len slovakistan) mozem mat seriovo bez dumania o + a - chipu?

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Pavel

koukam ze ve videu ji ta m.. | 10.9.2015 09:27reagovat
avatar

koukam ze ve videu ji ta modra 220 staci

Nepřihlášený Pavel

Slone, ano jsou stejne, pr.. | 10.9.2015 09:30reagovat
avatar

Slone, ano jsou stejne, protoze vsechny maji stejny obsah 1984ccm, vsechny jdou nacipovat az na 315hp, uz logicky 18d neni stejny jako 25d

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: Slone, ano jsou stejne, pr.. | 10.9.2015 09:38reagovat
avatar

To ze maji stejny obsah neznamena ze jsou stejne. Maji samozrejme jine komponenty, jen blazen (a to ve VW urcite nejsou) by prodaval motor s komponentama dimenzovanyma na 300k i v autech s vykonem 220k. Takze rozdily tam jsou v hlave, v turbu, v chlazeni a ve spouste dalsiho. Ne, octavia skutecne nema motor z Golfu R nebo Audi S3.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený V12

Reakce na: To ze maji stejny obsah ne.. | 10.9.2015 11:21reagovat
avatar

A preco by nemohli byt tie motory totozne - vyrobene ako 300HP, s vyrobnymi nakladmi na urovni 220 HP ale predavane s poriadnou prirazkou ? Ako IT-ckar si pamatam na casy 486 DX a SX, ktory sa na konci linky umelo kriploval. Vyrobna cena SX aj DX bola prakticky zhodna (SX o chlpdrahsia pre to umele kriplovanie), no DX bola predavana so 100% prirazkou. Tomu hovorim biznis...

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: A preco by nemohli byt tie.. | 10.9.2015 11:28reagovat
avatar

Protoze stejny pocet kremiku a cas ztraveny na vyrobni lince. Duvody se najdou. ALe kdyz mas da turbo co dokaze nejaky tlak pri planovane zivotnosti a stoji treba 14tis kc a ma jine ktere da pri stejne zivotnosti nizsi tlak, stoji jen 12tis kc a ty resis auto kde ti staci ten nizsi tlak tak ktere turbo tam das, furt to lepsi, naddimenzovane? Ne, das tam logicky slabsi komponentu.

Nekde na konkurencnim servru to nekdo nedavno vypisoval, co vsechno je v motoru golfu R a golfu GTi jine a bylo toho spoooousta.

Nepřihlášený miro68

Reakce na: Je rozdil kdyz nekdo nakup.. | 10.9.2015 12:38reagovat
avatar

Je to tvoj nazor, ktory ale nekoresponduje so skutocnostou. V Cesane je obrovske vyvojove centrum, kde sa robi aj pre ine znacky koncernu. Napriklad adaptivne podvozok pre Superb nie je ten z Passatu, ale vlastny, skodovacky. Skodovka vyvija a vyraba dokonca aj motory, ale len mensie. Dalej je tu kompletna karoseria, interier, zasklenie, tesnenia, kovania, zadrzne systemi...To nie je tak, ze si kupis komponenty v IKEA a doma to podla navodu das. tak to nefunguje, aj ked mas koncernovu podporu. ved napriklad Octavia ma dnes uplne iny razvor ako Golf, podobne Superb. Vsetko to treba odladit, nastavit, auta musia prejst crash testami a prechadzaju uspesne. Skodovka je teda Skodovka a VW je VW, aj ked maju mnozstvo spolocnych koncernovych dielov. A ako pise XTad, ludia z jednej znacky robia aj pre ine znacky. A v Skodvke sa vyvijaju veci, ktore potom vyuziju druhi a naopak.

Nepřihlášený Stan

Modrá ST220 se nenechala j.. | 10.9.2015 13:17reagovat
avatar

Modrá ST220 se nenechala jen tak dojet. Jinak k tomu oleji. Teplota vzduchu 35 vozovka tak 50, takže z ní sálá horko a jedeš na krev technickou trať pořád 2,3 plný a místo rovinky jedeš pomalinku kolem boxů. pochybuju, že by měla třeba Cupra výrazně nižší teplotu oleje

Nepřihlášený Koby

Co se týče teploty 126 st,.. | 10.9.2015 17:25reagovat
avatar

Co se týče teploty 126 st, tak po svižném tempu na dálnici to má v pohodě i 1.6 nafta 77kW... :-( A při tomhle tempu je i jedno, zda je kolem nuly nebo je 40st nad nulou. Jezdím párkrát do měsíce na konec Německa nebo do Bruselu - plný plyn bez problému hodinu v kuse v noci. Je to špatně. Zatím má 45 000km a motor jede pořád stejně.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Ernie

Reakce na: Pořád je to moc pěkný auto.. | 10.9.2015 23:01reagovat
avatar

Svata pravda

Nepřihlášený xps

Tohle pobavilo ... "Škoda.. | 11.9.2015 11:48reagovat
avatar

Tohle pobavilo ... "Škoda za své úspěchy z posledních let - dané především atraktivitou samotných nových modelů - vděčí do značné míry i racionálnějšímu, k dobovým trendům méně náchylnému uvažování Čechů a lidí z východu Evropy obecně." ... :-D

Dle mého úsudku Škoda za své úspěchy vděčí výhodám z výsledků vývoje velkého mateřského koncernu spolu s masivním marketingem, kterého jsme ostatně všude okolo svědky. Automobilka není charita, vše orientuje na zisk.

Nepřihlášený xps

... dočetl jsem se ke spot.. | 11.9.2015 13:02reagovat
avatar

... dočetl jsem se ke spotřebě ... tož, pane Janda, uznejte, že to už jsou přehnaná tvrzení pro racionální Čechy a východoevropany ...

Za A: Těch 80 koní výkonu navíc vezme sakra více paliva, když je to turbo-motor, to je fyzika a tu neukecá žádná racionální automob ... no ikdyž pravda, Škoda ukecá ledacos ...

Za B: údaj z palubáku a racionální údaj ze stojanu u pumpy se liší,

Za C: reálná průměrná spotřeba dvou racionálních turbo-motorů o podobném obsahu bude taky podobná ...

Pane Janda, probuďte se ze snění, Honda možná neplatí ani cestovné, ani ubytování, ani děvky na pokoji, ale je to jedna z mála automobilek, která motory UMÍ a kdo to ví, toho o opaku nepřesvědčíte ani kdyby jste ty Škodovky rozdávali za stravenku ...

Vemte tuhle předraženou naleštěnou bídu, natankujte ji do plna, objeďte severní smyčku na plný ceres, dotankujte, a potom chvalte. Uvidíte, že těch palubních 26L/100km bude z říše snů ...

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Tomáš

to xps: ty toho asi nemáš.. | 11.9.2015 14:39reagovat
avatar

to xps: ty toho asi nemáš moc naježděno s motorama 2,0t benzín, viď

Nepřihlášený Roman1

Reakce na: ... dočetl jsem se ke spot.. | 11.9.2015 17:41reagovat
avatar

Mám O3RS TSI už 1,5 roku a za tu dobu jsem dělal několik měření spotřeby dle PP a dle dotankování. Hodnota byla buď na desetinu shodná, nebo se lišila max. o 0,1 v neprospěch PP. Takže palubáku se věřit dá téměř na 100 %. Jinak dlouhodobou průměrnou spotřebu za celou dobu, co to auto mám (najeto 16 t km) mám 7,1 l/100 km. Ovšem asi nejsem typický uživatel RS, jezdím převážně piánko.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený fri

Reakce na: Mám O3RS TSI už 1,5 roku a.. | 12.9.2015 09:52reagovat
avatar

Můžu otázku? Proč sis pořizoval RS abys pak jezdil pianko...Protože jediný důvod v tomto případě by byl že jsi milovník vytřásání kostí a před už dost prkennou Octavii jsi si pořídil ještě prkennější RS aby ses mohl natřásat při pianko jízdě..

Jinak - většina těchto případů se stává u služebáků, kdy je nadiktované že to musí být Octa, ale zároveň velkorysí budget, který je vhodné vyčerpat do mrtě..takže se koupí RS, přestože by peníze stačili i na plnohodnotnou střední třídu - ta už je ale vyhrazena managerům a pěšák nesmí jezdit v autě pro managery..

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Syčák

Reakce na: a tie motory 220, 265, 280.. | 12.9.2015 20:41reagovat
avatar

Identické samozřejmě nejsou, to že je tuzeří čipují všechny třeba na 300hp vůbec nic nevypovídá o mechanice. Mají různá turba, mají různé hlavy (některé mají valvelift na vyfuk. ventilech, některé nemají), liší se konstrukcí vložek válců, některé mají chladící kanálky některé ne, liší i materiál ložisek. Stačí si projít katalog náhradních dílů VW a těch mechanických rozdílů jsou mraky. Takže 220 hp verze čipnutá na třeba 320 hp bude mít při využívání tohoto výkonu už hodně krátký život.

zajda

Reakce na: Můžu otázku? Proč sis poři.. | 13.9.2015 10:25reagovat
avatar

Já bych naopak předpokládal že RS bude i pohodlnější,minimálně oproti verzím s torzkou. Vnímání sportovní = tvrdé je hnodně zjednodušený pohled, hodný tunerů na Mimoňských válkách.Sportovní podvozek neznamená nutně tvrdší jízdu, použitím řádově kvalitnějších tlumičů a patřičného odladění lze zvýšit jak komfort tak kontrolu pohybů karoserie. Nevím, jak jezdí RS proti běžné TDI s torzkou, ale při porovnání v jiné kategorii - Swift vs. Swift Sport - byla sportovní verze jednoznačně komfortnější a méně odskakovala na nerovnostech. Jinak i při odmyšlení jakékoliv sportovnosti je RS nejvýhodnější výbavový stupeň Octavie. A i jinak klidný řidič ocení, že má rezervu výkonu na předjíždění.

Nepřihlášený Roman1

Reakce na: Můžu otázku? Proč sis poři.. | 13.9.2015 14:59reagovat
avatar

Podobné otázky či reakce jsem přesně očekával. Pořídil jsem si ji z několika důvodů - 1) mám rád dostatečnou výkonovou rezervu pro bezpečné předjíždění, 2) občas se rád svezu ostřeji, 3) při původní konfiguraci 1,8 TSI (kterou jsem měl původně v hledáčku) jsem se dostal na částku, která se již jen nepatrně lišila od RS. A přiznávám, i takový článek od p. Jandy "Trefa do černého" mě při konečné volbě ovlivnil. Jinak k tomu prkennému podvozku - právě z důvodu, aby mě to extra moc nenatřásalo jsem zůstal u základních 17" disků. A nelituji, komfort je dostačující. Tím ale netrvrdím, že je to jízda na obláčku. Byla to v podstatě "exotická" volba, neboť jsem zatím všechna RS viděl pouze na 18" a výjmečně i na 19". Na 17" kromě mého ani jedno. Jinak k autu jsem měl v podstatě jen 2 výhrady - 1) nevypínatelný "výrobník umělého kraválu", který jsem si již nechal trvale deaktivovat a 2) vnitřní hlučnost. Tu se v nejbližší době chystám eliminovat dodatečným odhlučněním podběhů, dveří a zavazadelníku, což by mělo srazit 2 - 3 dB. Jinak s autem zatím naprostá spokojenost a koupě opravdu nelituji.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený fri

Reakce na: Podobné otázky či reakce j.. | 13.9.2015 19:45reagovat
avatar

Díky za odpověď. Myslím že 17" jsou dobrá volba. Moje poznatky z Octy III byly takové že standart s torzkou jsou prkno, a RS dubové prkno - ale zrovna na podvozky jsem čím dál citlivější - čeho bych si dřív nevšiml už dnes moc neodpouštím. Jediná skousnutelná verze Octy byla 4x4 se zvýšeným podvozkem...

A podobně to mám i s odhlučněním - když jsem si vybíral auto před rokem, tak mi to vyřadilo Octu z hledáčku okamžitě (zatím jsem nejel v rámci nižší střední v ničem hlučnějším) - a přitom je to škoda, jinak by Octa nebyla špatná...

Jestli to není tajné - jakým způsobem to dodatečné odhlučnění chceš realizovat? Nepřijde mi to jako špatný nápad..

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený fri

Reakce na: Podobné otázky či reakce j.. | 13.9.2015 19:50reagovat
avatar

Jinak - souhlasím že RS nevychází cenově špatně, pokud chce člověk standartní Octu a potřebuje (nebo chce) xenony - to už se dostává na nesmyslné cenovky..

Nepřihlášený Roman1

Reakce na: Díky za odpověď. Myslím že.. | 13.9.2015 19:57reagovat
avatar

Odhlučnění vozu bych si chtěl nechat udělat zde : http://www.ahifi.cz/clanky/detail/skoda-octavia-3-odhlucneni -vozu.htm Docela mě zaujala reportáž v TV pořadu Autosalón, kde to právě na OIII nechávali u této firmy udělat s více než uspokojivým výsledkem.

Nepřihlášený

Bože tohle auto je už chyb.. | 13.9.2015 22:00reagovat
avatar

Bože tohle auto je už chyba od začátku.Technikou, kvalitou i karos?rií.A za ty strašné peníze nikdy.To si koupím nesrovnatelně lepší.Navíc na tom autě není českého nic.Bohužel cena by měla být nižší.

Nepřihlášený biest

Reakce na: je pravda ze ficodan som z.. | 13.9.2015 22:39reagovat
avatar

ok, mozno mas o 50 koni viac ale octavia poskytuje zas ine uzitkove moznosti, ktore seat nema. navyse seat zdrazuje, nakolko nahradza cupru 280 cuprou 290... ta po novom vyjde o cca 2000 eur drahsie. Takze sa razom stava v konecnom dosledku seat drahsim autom ako skoda ...

Nepřihlášený Gloom

Takže už to konečně víme... | 14.9.2015 10:32reagovat
avatar

Takže už to konečně víme. Janda není obyčejná, prodejná, novinářská hnida, on je prostě jenom debil.

Nepřihlášený

Pan Janda je bůh.A nikdo n.. | 15.9.2015 00:22reagovat
avatar

Pan Janda je bůh.A nikdo není lepší.A celé autofórum, které je vlastně jen virtuální svět je nejlepší.Trapný web a kopírování jiných opravdových autowebů

Nepřihlášený

Bůh není, ale skring znám.. | 15.9.2015 00:31reagovat
avatar

Bůh není, ale skring znám a stopu nejede vůbec špatnou...

Nepřihlášený sova

"...pokud neuděláte s aute.. | 18.9.2015 07:26reagovat
avatar

"...pokud neuděláte s autem nic nesmyslného, destruktivních zásahů elektronické stabilizace se nedočkáte, alespoň za svou krátkou okruhovou zkušenost si nejsem vědom jediného a vysloveně vyhlídková jízda to snad už nebyla. „Konstruktivní zásahy” elektroniky jsou všudypřítomné..."

Jo aha, a pan Janda píše o autech stále tak nějak poctivě, že jo..

Nepřihlášený Honza

Reakce na: Co se týče teploty 126 st,.. | 5.11.2015 09:53reagovat
avatar

U 1.8 TSI@170kW se teplota oleje jeste nikdy nedostala nad 112 stupnu, a to jsem zkousel ruzny veci. 126 stupnu je z mojeho pohledu na meneni oleje kazdejch 5 000km. :)

Nepřihlášený Marko

Prosim, bolo by mozne dava.. | 7.8.2016 14:59reagovat
avatar

Prosim, bolo by mozne davat do fotogalerie obrazky s vyssim rozlisenim? Je rok 2016 a dial-up uz davno neexistuje...

Nepřihlášený 88952634

88952634 | 12.4.2020 03:33reagovat
avatar

88952634

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
Max. 2000 znaku
b_468_60.gif

Živá témata na fóru

zobrazit vše

Autobazar

zobrazit vše