První test Škoda Octavia Scout 2,0 TDI 135 kW: RS k táboráku

 | 22 příspěvků | 11.7.2014 Adam Šrámek
Reagovat

Nepřihlášený Lojzik

Úplně zbytečně ten článek.. | 11.7.2014 15:04reagovat
avatar

Úplně zbytečně ten článek začínáte nepochopením. Jediný, kdo nechápe význam aut jako je tenhle scout, jste zjevně vy. Nakonec je ale velmi vtipné, že si sami v článku odpovíte. Tedy si představte, že na světě existuje početná skupina lidí, kteří nevidí jízdu autem jako nutné tlačení fyzikálních limitů na hranu. Kteří nemusí dramatizovat každou zatáčku. Kteří přesto ocení silný motor, který jim dá jistotu při předjíždění a v kopcích na dálnici. Kteří jezdí pravidelně do hor a tedy i to 4x4 jim přijde vhod. A zejména ocení to, že ačkoli mírně sníží stabilitu a zvýší spotřebu, dostanou auto, které má pohodlný podvozek. A těch pár korun, co ta sranda stojí, berou jako pár korun, co dají za svoje pohodlí. Vůbec přitom nejde o nějaké pozerství. Nikdo tím nepředstírá, že se jedná o drsné terenní auto. To jen vy byste to tak asi rádi viděli. Naopak bych řekl, že kde kdo by dal přednost možnosti, mít takové auto bez těch zbytečných vizuálních doplňků. Mě osobně by naprosto vyhovovala možnost mít ten podvozek, motor a třeba i 4x4 bez těch plastovejch zkrášovadel. A hlavně nikde žádný nápis o počtu poháněných kol, typu motoru, či další přívlastky jako turbo, sport, limited atp.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Venca

Reakce na: Úplně zbytečně ten článek.. | 11.7.2014 15:08reagovat
avatar

To si koupi leda podobna paka, jako jste vy... Vsechno a nic, podle me nejdo o limity. Pohodli dostanete pomalu vsude

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Sedmikráska

Reakce na: Úplně zbytečně ten článek.. | 11.7.2014 15:55reagovat
avatar

Ano, dobře popsáno, u Scouta bych ubral na stříbrných plastech a přidal třeba možnost nerez plechu pod motorem.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Lojzik

Reakce na: To si koupi leda podobna p.. | 11.7.2014 16:04reagovat
avatar

Tak já a mě podobní si to koupí. Nebo třeba něco jiného. Jiní si nekoupí nic, páčto se zmůžou jen na plácání prázdné slámy a po třetím pivu je přeci borec, odborník a hrdina každej.

Nepřihlášený Tomáš

Vážený pane redaktore, do.. | 11.7.2014 21:49reagovat
avatar

Vážený pane redaktore,

dovolte mi, abych hned ze začátku ocitoval jednu větu z vašeho článku.

"Asi už jste ze zmíněného pochopili, že nepatřím k těm, kteří by si za volant podobného vozu sedali pravidelně, rádi a už vůbec dobrovolně."

A teď se dovolím zeptat. Proč proboha, někdo kdo k tomu nemá nejmenší vztah, ale naopak přímo odpor, testuje vůz tohoto typu. Máte-li rád sportovní placky, nic proti vašemu vkusu. Testuje je, recenzujte, nenechte na nich ani chlup a když to půjde, tak i chvalte. Ale pro nás ostatní, kteří jezdíme v každém počasí, po horách, s rodinou a navíc nechceme úplně zapadnout do davu, by asi měl (allroad, chtete-li ho tak nazvat) testovat zřejmě někdo, kdo má s tímto typem vozu nejen zkušenosti, ale má k nim i zcela jiný vztah. Jinak totiž celkové vyznění vypadá zbytečně kriticky a nezlobte se, ale zcela v duchu naší národní povahy.

Nepřihlášený Vincent

Nevím, nevím, ale zvýšený.. | 11.7.2014 22:17reagovat
avatar

Nevím, nevím, ale zvýšený kombík 4x4 je velmi smysluplnou alternativou k SUV. V "terénu" dokáže úplně to samé, akorát váží míň, spotřebuje míň.... oproti normálnímu kombíku jen tak neškrtne a pro lidi, kteří se pohybují v horách je 4x4 výhodou (byť jsem fanda zadokolek.... se správnými pneumatikami projede obvyklý "terén" jakákoli koncepce......)

Jen si nejsem jist, jestli bych dal milion za Octavii, když můžu mít Outback.

Nepřihlášený Ernie

zaujimalo by ma, ze ked to.. | 11.7.2014 23:09reagovat
avatar

zaujimalo by ma, ze ked to ma rovnaky motor ako RS, ci to ma aj rovnako velke brzdy (340 mm), ako RS...

Nepřihlášený petr

Mám chalupu přístupnou po.. | 12.7.2014 07:50reagovat
avatar

Mám chalupu přístupnou po lesní cestě, takže 4x4 je fakt fajn. Ale když jsem si konfiguroval služebák co musí být Škoda, vzal jsem si tehdy kombi L&K s paketem pro špatné cesty. Byla dokonce vyšší než Scout, měla lepší výbavu za stejnou cenu a bez plastů míň žrala. Jinak smysl kombi 4x4 je poměrně jasný, rodina generuje tuny krámů a kdo potřebuje polní cesty ten pohon moc moc ocení...

Nepřihlášený Yard

Scout je podle mě zbytečný... | 12.7.2014 16:14reagovat
avatar

Scout je podle mě zbytečný. Úplně stačí Octavia 4x4 s paketem pro špatné cesty. A pane redaktore, tahle recenze je opravdu nepovedená. Naprosto chápu chataře, lyžaře a rodiny s dětmi, kteří za takový typ auta jsou vděční. Zažil jsem už pár chvil, kdy jsem měl strach, že urvu vanu nebo, že mě bude muset v zimě někdo potlačit. Někdo ty nervy nemá a koupí 4x4

Nepřihlášený Malina

Souhlas s Lojzíkem. Necháp.. | 12.7.2014 21:58reagovat
avatar

Souhlas s Lojzíkem. Nechápu co je tak těžkého na tom pochopit že existuje myslím poměrně početná skupina lidí, kteří ocení že se dostanou v zimě bez problémů na sjezdovku nebo běžky, v létě se psem na hory apod.

Zobrazit reakce..

vana

Reakce na: Souhlas s Lojzíkem. Necháp.. | 13.7.2014 13:51reagovat
avatar

Souhlas, nejen že vyjedou v zimě s přehledem každý kopec, ale s jakou suverenitou a radostí jezdí čtyřkolka na sněhu ...

Nepřihlášený Roman

Ta cena je absolutní nesmy.. | 14.7.2014 09:45reagovat
avatar

Ta cena je absolutní nesmysl !! S příplatkama, které jsou na fotografiích, se cena vozu vyšplhá lehce ke zmíněnému jednomu milionu korun, a za tu cenu pořídíte plně vybaveného Superba v L&K s dieselovou motorizaci 103 kw 4x4 (Outdoor paketem). A když si někdo kupuje "scouta" k vůli zviditelnění, jak bylo řečeno, bude to jeden z hlavních důvodů koupě, logicky myslící člověk šáhne po modelu Škoda Superb.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Drake

Reakce na: Ta cena je absolutní nesmy.. | 14.7.2014 12:39reagovat
avatar

Logické je nekupovat Škodu za milion a ještě v naftě...

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený AnGeor

tak ta cena je ukrutna :).. | 14.7.2014 16:58reagovat
avatar

tak ta cena je ukrutna :)

ziju v US a minuly tyden jsem si obednal Outback 2015, v plne vybave vcetne eyesight etc a cena vcetne dane 32k $ i kydbych k tomu zapocetl DPH a clo, tak stejne vybavena octavie by stala o par korun vice

a nelibi se mi :)

Nepřihlášený foji

No jo ale někomu se zase n.. | 14.7.2014 18:45reagovat
avatar

No jo ale někomu se zase nelíbí outback - třeba mně. Uvidíme jaké budou reálné ceny které se u těch vyšších výbav pohybují někde jinde.

Nepřihlášený Roman

Reakce na: Logické je nekupovat Škodu.. | 15.7.2014 07:35reagovat
avatar

Plně souhlasím, ale nechtěl jsem zmiňovat jiné značky, když se bavíme o Škodovce.

Nepřihlášený REN

Ta RADLICE vzadu se ovládá.. | 17.7.2014 13:03reagovat
avatar

Ta RADLICE vzadu se ovládá hydraulický z interiéru, nebo z kufru ?

Nepřihlášený Oskar P.

Už se těším, až se mi budo.. | 18.7.2014 17:27reagovat
avatar

Už se těším, až se mi budou zase na našich horských silnicích lepit s tímto pražáci na zadek a tlačit mě očima do kopců, aby mi to při nejbližší příležitosti i s naloženým autem natřeli.

Nepřihlášený Honza

Reakce na: Ano, dobře popsáno, u Scou.. | 28.7.2014 16:38reagovat
avatar

Sedmikrásko to co si přeješ si můžeš přece nechat lehce u nějaké spešl firmy dodělat. Tady bych s tím neprudil. Navíc tyto věci nejsou u auta důležité, to ví i malé dítě. Jinak, toto auto nikdy!

Nepřihlášený Jenda

Reakce na: Logické je nekupovat Škodu.. | 28.7.2014 16:42reagovat
avatar

No jo cena pro "čecháčky", ti to koupí páč je to škodovka, ne?!

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
Max. 2000 znaku
b_468_60.gif

Živá témata na fóru

zobrazit vše