Rychlý test Peugeot 208 GTi: něžný barbar

 | 14 příspěvků | 1.4.2015 Pavel Janda
Reagovat

Nepřihlášený Rookieb

Číst testy pana Jandy je v.. | 1.4.2015 12:12reagovat
avatar

Číst testy pana Jandy je vždy radost, i když to není nejnovější nebo dokonce ani vůbec nové auto. Ale upřímně řečeno už bych si radši přečetl tu Alfu 4C :))

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Embed

Reakce na: Číst testy pana Jandy je v.. | 1.4.2015 12:22reagovat
avatar

Tak nějak :-) Dobrý, video jako vždy precizní navzdory tomu řízení, ale teď už tu Alfu :-)

Nepřihlášený jakub

Četl jsem recenzi a je vid.. | 1.4.2015 14:33reagovat
avatar

Četl jsem recenzi a je vidět, že redaktor v tom autě chvíli seděl, ale nevlastní jej. Buď měl špatné auto, které jezdí nějak divně a jinak než ostatní GTI, nebo si to popletl s jiným vozidlem v kterém náhodou někdy seděl. Jinak jak např.seřídit sedadla atd, aby bylo vidět na budíky je přesně popsáno v manuálu. Nutno přečíst a pak budete vědět, jak se do takového auta posadit. Je to přesně popsáno. Ne si dřepnout a koukat co a jak se děje a pustit se do psaní. Bohužel a takovou blbostí začíná článek a samozřejmě se to projevuje v celém testu. Je nutné dřív než psát, také studovat manuál. Jinak jsou pak recenzi chyby a nějaké pofiderní dojmy, nějakého redaktorka. To bez urážky.

Nepřihlášený dtto

Peugeot vydá manuál na to,.. | 1.4.2015 16:08reagovat
avatar

Peugeot vydá manuál na to, ako sa posadiť do auta, aby to šlo trochu používať. V jednoduchosti je krása.

Nepřihlášený thw

Jako blbost se mi zda spis.. | 1.4.2015 16:30reagovat
avatar

Jako blbost se mi zda spis tvuj komentar...nastavovat sedacky, abych videl na budiky? Wtf? Na takovy zakladni prvek by melo byt dobre videt vzdy, kdyz si clovek nastavi dobrou pozici pro rizeni a nema anomalni rozmery. Ale budiz, kdyby tim netrpela pozice za volantem..jenze ona trpi, nastavit si se sedacku tak, abych jako urostlejsi chlap (ale porad velmi blizko prumeru) videl dobre na budiky + sedel v dobre pozici, abych pri pokusu o jizdu adekvatni k motoru a podvozku nevypadl, to se mi za celou vikendovou zapujcku opravdu nepodarilo a to jsem navod cetl.

Chapu, ze je to auto (ne tahle specifikace, ale vetsina vyroby) spis pro zenske, a ze to kvuli jedne, ne nejak extra prodavane specifikaci, nebudou prekopavat, takze to muzskemu ne euro ridici nebude sedet, ale tahle "obhajoba" mi prijde mimo.

Btw kdyz podle tebe redaktor sedel v nejakem rozbitem kuse, nebo si to popletl, zkus taky napsat v cem (nejlepe potom co ti opadne nadseni z noveho auta..to jsou po lasce asi "nejlepsi" ruzove bryle :)).

Nepřihlášený Tomáš

to jakub: si děláš srandu.. | 1.4.2015 17:29reagovat
avatar

to jakub: si děláš srandu doufám....

bazmeque

"Je to taková motorizovaná.. | 1.4.2015 19:03reagovat
avatar

"Je to taková motorizovaná brutální Nikita, u které si hned nejste jisti, zda vám penetruje hlavu kulkou, nebo nabídne penetraci docela jiného ražení." Tak tohle bylo dobrý :-D

Auto bude po mechanický stránce určitě dobré, velmi dobré, jenže ten vzhled... to je pro mě jednoduše konečná. V interiéru jsem neseděl, tak nesoudím (ačkoliv, pokud se tam špatně sedí vysokému pjandovi, tak já na tom budu ještě hůře), ale ten zevnějšek, ten předek... co to v Peugeotu zase fetujou? Vypadá to buclatě, neforemně, prostě fakt hnusně. Co na tom, že se v tom řídí dobře, když bych ho pak někde nechal na parkovišti a z toho deformovaného ksichtu by mi bylo do breku.

Podle mně od dob 205 GTI (možná s vyjímkou 106 Rallye) neudělali v Peugeotu jediné opravdu pohledné mini. S touhle 208kou teď ale přešli od alespoň "přijatelného", ke zcela nestravitelnému...

Nepřihlášený XTad

Co ten cyklista tam? Z tec.. | 2.4.2015 17:12reagovat
avatar

Co ten cyklista tam? Z tech vedlejsich polnacek ti tam muze kdykoliv kdokoliv vjet. Video dobry, ale ne za kazdou cenu.

Nepřihlášený Eliška Junková

Řídil jsem ten 200 koňový.. | 2.4.2015 18:02reagovat
avatar

Řídil jsem ten 200 koňový GTi a při mé výšce 190 cm jsem žádný problém neměl s posezem. Auto jako takové sice jelo, ale zdálo se mi nic moc, jako by tam těch 200 koní ani nebylo. To v RCZ-R už to byla jiná káva, tam už těch 270 koní dokáže zaujmout a nevím, jestli to bylo tím autem a nebo se to něčím podobá 307 ( kterou jsem vlastnil ), ale připadal jsem si, jako bych v něm jezdil už léta.

Nepřihlášený Ajap

Zajímalo by mě, jak lidi,.. | 3.4.2015 15:35reagovat
avatar

Zajímalo by mě, jak lidi, co nevidí v tomhle autě na budíky, sedí za volantem. Nemyslím to jako urážku nebo "navážení se", ale naprosto věcně. Ne, že bych tohle řešení nějak extrémně obhajoval, když odmyslím, že designově to není žádná krása, tak je mně to spíš tak nějak jedno, ale stejně jako třeba svého času s "centrálními" budíky a pevným středem volantu v Citroenu s tím nemám žádný problém. Jel jsem před dlouhým časem v 208, před časem v 2008 a relativně nedávno v 308 a ve všech jsem našel pohodlnou polohu za volantem bez nesnází. Měřím 175cm, sedadlo si v 95% aut dávám úplně dolů a sedadlo mám tak nějak normálně - ani styl kudlanka, ani ležák.

Nepřihlášený Jirka

S vaším názorem na interie.. | 27.10.2017 08:35reagovat
avatar

S vaším názorem na interier naprosto nesouhlasím pane redaktore. Je pravda že mám "pouze" 171cm, ale perfektní pozici za volantem jsem našel velmi rychle a snadno, stejně jako jsem neměl žádný problém s tím, že bych neviděl na budíky. Buďto si neumíte seřídit sedačku a volant, nebo je to skutečně pouze výškou postavy, ale já osobně mám z 208 GTi skvělý dojem... tohle auto mě zkrátka BAVÍ

Nepřihlášený

pan redaktor kecá blbosti,.. | 5.5.2019 21:08reagovat
avatar

pan redaktor kecá blbosti,,sednu do auta vše v dohledu žádné upravování sedačky ani volantu ,,víkon super ,,jízda super,, brzdy extra super,,a co ještě ,,vzhled-- každému se libi jiná kára-neměnil bych

Nepřihlášený 88952634

88952634 | 12.4.2020 03:35reagovat
avatar

88952634

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
Max. 2000 znaku
b_468_60.gif