Rychlý test VW Passat 2,0 TDI 177 R-Line: modla stále právem?

 | 37 příspěvků | 18.3.2014 Pavel Janda
Reagovat

Nepřihlášený WVW

Zajímavý, od pjandy bych t.. | 18.3.2014 19:08reagovat
avatar

Zajímavý, od pjandy bych to nečekal. Ale fakt je, že on měl tak trochu slabost, no spíš pochopení pro B6/B7 už od začátku. To auto je každopádně pořád dobrý, tato verze mi přijde být docela vychytaná. Takže palec nahoru.

Nepřihlášený Bořek R.

Až na některé věci v inter.. | 18.3.2014 19:11reagovat
avatar

Až na některé věci v interiéru je to stále hezké auto a když proti němu nic moc nenamítá ani pan Janda, nebude jistě ani dnes špatné. Jen mě trochu odrazuje cena a výběr motorů, bral bych 1.8 TSI a ten je fuč.

Nepřihlášený RRG

Díky za test, málokdo umí.. | 18.3.2014 19:16reagovat
avatar

Díky za test, málokdo umí napsat recenzi tak starého auta tak, aby se to dalo číst. Je vážně zajímavý, že pašík i dneka dokáže bodovat, ale je to jak je psáno. Vývoj posledních let je spíš devastace než evoluce...

Nepřihlášený Embed

Asi bych při tý ceně dal p.. | 18.3.2014 19:21reagovat
avatar

Asi bych při tý ceně dal přednost 1.4 TSI a dostal v podstatě to samý. Ale jinak to nevypadá špatně, za pár let to bude pěkná a relativně levná ojetina :)

Nepřihlášený xpert

vypada to docela vychytane.. | 18.3.2014 19:33reagovat
avatar

vypada to docela vychytane, nekdy je lepsi koupit auta vyladeny nez uplne novy, v tyhle tride se stejne nic nevymyslelo. ale taky myslim, ze by to vw mohl prodavat kousek pred koncem levnejc. i kdyz vlastne proc, kdyz se to kupuje za tyhle penize dal dobre.

Nepřihlášený Haye37

Je fakt, že zbožšťování pa.. | 18.3.2014 19:34reagovat
avatar

Je fakt, že zbožšťování passatu je trapný. Racionální pohled oceňuji, jen bych také připomněl docela vysokou cenu. Za tolik už si dost lidí koupí raději BMW, i když taková 320d není lepší, spíš naopak.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Charger

Pavle, opravdu byste si měl.. | 18.3.2014 19:36reagovat
avatar

Pavle, opravdu byste si měl vyzkoušet onu Mazdu 6 v sedanu a klidně základním benzinovém dvoulitru. Kombinace úsporného a zároveň překvapivě živého a pružného motoru, který nezabily ani dlouhé převody a dokáže se rozjet na nevídané rychlosti (z kopce až k tacho 250ti u 143 koní), je v mých očích velmi unikátní. Stejně jako kombinace komfortního a zároveň obratného podvozku (pravda, ve vyšších rychlostech zase tak jistý není). A výtečné jsou i samotné ovládací prvky, snad jen s výjimkou necitlivého řízení. Je to úplně jiná písnička než kombík v dieselu a automatu. Jsem si jist, že by se váš pohled na onen vůz výrazně změnil.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Mulda

Kvalita konkurenčních Ford.. | 18.3.2014 19:45reagovat
avatar

Kvalita konkurenčních Fordů, Opelů atd. kolísá?? Není to náhodou spíše tak, že Passat se zastavil v roce 2005 a ostatní už jsou dávno o jednu, ne-li dvě generace napřed?? Třeba ten Opel - v roce 2005 byla Vectra C - velmi kvalitní auto, které ale bylo odsouzeno do záhuby díky svému vzhledu a celkovému nepochopení. Přišla Insignia, promiňte, ale jízdním komfortem k Passatu nesrovnatelný vůz. No a dnes tu máme Insignii facelift, kde už ubyla tlačítka, jak všem vadilo a přibyly funkce, o kterých se Passatu ani nezdá. No nezlobte se na mě milé Škodaforum, ale tohle napsat... Hnus velebnosti

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený sksteve

A neni nahodou nejprodavan.. | 18.3.2014 19:57reagovat
avatar

A neni nahodou nejprodavanejsim autem stredni tridy u nas Superb?!

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený sTiLL

radsej Mondeo... | 19.3.2014 00:07reagovat
avatar

radsej Mondeo...

Nepřihlášený Rampa

jo dědek Pašík valchuje ko.. | 19.3.2014 01:00reagovat
avatar

jo dědek Pašík valchuje konkurenci dodnes, škoda nasazovat novou generaci, stávající model by se klidně skvěle prodával ještě další dva nebo tři roky.

Nepřihlášený majk

každopádně díky za super t.. | 19.3.2014 07:33reagovat
avatar

každopádně díky za super test je racionální a objektivní, mě se pašík moc líbí, ale v práci nakonec nadělili superb kterej se mi líbí taky hodně. co mě u passata vytáčí a se.r.e. je to že jako půlka dnešních aut nemá ruční brzdu... proč proboha? nepatřím mezi blbečky co za to musí tahat v každé zatáčce ale v zimě se ručka hodí jede li člověk trochu rychleji, a také bohužel tehdy když je moc kluzko a esp si to nestíhá uvědomit -resp klouže celé auto v hlubokém sněhu

Nepřihlášený wece

Když to vyšlo, byo to tvrd.. | 19.3.2014 08:06reagovat
avatar

Když to vyšlo, byo to tvrdé, hlučné a za ty peníze docela nepoužitelné.

Postupem času vyměnili tlumiče, vyladili motory, dneska Passat celkem ujde. Nevím proč mu dali ten odporný páskovaný xicht - typický Wehrmacht, chybí jen dělo a kulomet.

Abych ale obdivoval tuto silniční šeď, a interiér, kde mě nenapadá nic, co by se mi alespoň průměrně líbilo a do auta bych se těšil, po mě nikdo nemůže chtít.

Na druhou stranu, nemyslím si, že by Octavia combi nebo Golf 7 combi byly na tom designově ani strojově lépe...

wc

Nepřihlášený qwerty

Nesouhlasím s názorem, kdo.. | 19.3.2014 10:20reagovat
avatar

Nesouhlasím s názorem, kdo by chtěl živit šestiválec. Na firmě máme služebního superba 3.6 FSI 4x4 a jezdí se s ním spíše dálky a okresky, nikdo z nás s tím nejezdí šetrně a dlouhodobá spotřeba je 8.8 L/100 za 4 let jeho existence nebyl jediný problém se servisem.

Kdyby byl v manuálu, tak je to pro mě ideální vozítko.

Tím chci říct, že za 5-7 let provozu bude tenhle superb stát méně peněz, než třeba stejně starý Passat s 2.0 TDi (který považuji a nejen já za otřesný motor)

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Programátor

Reakce na: Je fakt, že zbožšťování pa.. | 19.3.2014 15:23reagovat
avatar

"i když taková 320d není lepší, spíš naopak" - čiže:

"i když taková 320d je lepší". Hmm.

Nepřihlášený Škrt

Reakce na: A neni nahodou nejprodavan.. | 19.3.2014 16:39reagovat
avatar

Jistěže je. Nechápu, jak to mohl redaktor nezmínit. Leda by ho řadil do vyšší střední, což je samozřejmně blbost.

Nepřihlášený Miloš

Reakce na: Nesouhlasím s názorem, kdo.. | 19.3.2014 16:46reagovat
avatar

Pridám môj názor ako reálneho užívateľa. V r. 2011 som riešil dilemu kúpy auta strednej triedy, v podstate som min. v autosalóne pozrel a väčšinou aj vyskúšal všetky dostupné alternatívy (Avensis, Insigniu, Legacy, Mondeo, Superb, A5, Accord, ....). Nakoniec u mňa vyhral Passat Variant 3,6 FSI DSG 4x4 a zatiaľ som nadmieru spokojný. Na dlhé cesty výborné auto, ovládanie v interiéry absolútne logické, prehľadné a všetko je tam kde má byť a funguje to. Aj napriek veku je interiér nadčasový a pôsobí podľa mňa veľmi hodnotne a dá sa povedať aj luxusne (mám perforovanú kožu Nappa s ventiláciou). Keď som sa v r. 2011 rozhodoval interiér bol jedna z vecí, ktorá bola oproti konkurencii plusom. Oproti konkurencii v tej dobe (a asi aj teraz) Passat ponúkal x kombinácií motorov, pohonu (4x4), optimalizovanie výbavy podľa gusta zákazníka, viacero variant (sedan, kombi, CC) atď.. K motoru šesťvalec (3,6 FSI) v tejto triede (ak nepočítam prémiové značky) asi neponúkal nikto, čo je ďalšie plus pre VW. 3,6 FSI je podľa mňa výborný motor a zladenie s DSG je asi najlepšie v porovnaní s ostatnými motormi s DSG (aby som len nechválil myslím si, že DSG trochu zaostáva za klas. automatom pri pomalom posúvaní napr. na parkovisku). Ohľadne spotreby 3,6 FSI reálne sa dá na dlhšej trase ísť za 8,5 až 9 l, a to počítam cca 75% po diaľnici. Pri 130 km na diaľnici to točí cca 2500 ot/min. Ak máte záujem pýtajte sa.

martinkkk

No konečně opět test auta.. | 19.3.2014 18:56reagovat
avatar

No konečně opět test auta koncernu VW a já se strachoval že už zde budou i jiné značky. Bravo Škodaforum.

Nepřihlášený

Reakce na: Kvalita konkurenčních Ford.. | 19.3.2014 18:58reagovat
avatar

Ze sem chodi psat lidi placeni znackami je fakt hnus

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Jenyk

Cituji: "nenacházím jediný,.. | 19.3.2014 20:00reagovat
avatar

Cituji: "nenacházím jediný, ale opravdu jediný aspekt od komfortu, přes ovladatelnost, palubní elektroniku až po jízdní vlastnosti, ve kterém tahle japonská novinka byla lepší než tento, na trhu si kufry balící Passat." S to Mazdou jsem něco najel, je pěkně (na diesel) tichá, ovladatelná, jízdní vlastnosti ucházející, i ta palubní elektronika nebyla marná. Mám s čím provnávat a není to špatné vozítko. Pašíka znám jen předcházející verzi, ale i tady v testu je to nudná rakev a přesto tenhle závěr. Nu což, nejen auta, i motorističtí novináři se mění. Bohužel.

Nepřihlášený Mulda

Reakce na: Ze sem chodi psat lidi pla.. | 19.3.2014 23:02reagovat
avatar

Máte pocit jo? Že škodaforum je bohužel zaplacené od VW group, je taktéž škoda :/...

Opel jsem vyzdvihl jen a proto, protože se s nimi ve firmě setkáváme spolu s VW a mohu porovnat.

S pozdravem

Nepřihlášený George

Tak se nám pan Janda uděla.. | 20.3.2014 01:29reagovat
avatar

Tak se nám pan Janda udělal.... hm... nepopírám kvalitu auta, ale orgastické výkřiky by asi měly znít jiným serverem....

Nepřihlášený Bennie

Nejprodávanější je určitě.. | 20.3.2014 10:55reagovat
avatar

Nejprodávanější je určitě superb ve střední třídě..

Ta spotřeba tedy opravdu nic moc... 10,5 nemá moje 2.0 CDTi 160 HP ani při nejšílenějším zacházení ani a ani po městě.. dlouhodobou mám 7,9 a to jezdím 50% po Praze a 50% po dálnici a auto opravdu nešetřím protože obvykle spěchám ..14-15l/100 to je u 2.0 nafty něco jako plný plyn na dálnici do kopce s dvoutunovou lodí na přívěsu ne?

Mimochodem, stále ještě má Paša jednu hliníkovou kladku na rozvodech, která se kolem 60 tisíc ráda urve a motor potká?

Nepřihlášený

Nejsem fanda passatu, ale.. | 20.3.2014 17:12reagovat
avatar

Nejsem fanda passatu, ale konkurenci opravdu moc nema. Mazda 6 neni spatna. Ten komentar se Jandovi nepovedl. Zbytek segmentu uz je vyrazne horsi

Nepřihlášený fri

Tak poté, co jsem se svezl.. | 21.3.2014 05:57reagovat
avatar

Tak poté, co jsem se svezl tento týden s Citroenem C5 2.0 hdi (120 kw), tak je pro mě o favoritu střední třídy jasno. Neberu passatu jeho kvality, ale charakter a kultivovanost HDI mi naprosto vyhovuje, a komfort citroenu je velkým argumentem pro střední třídu. Jo - a stojí sktualně 575 tis, s navigací, bixenony atd...a v tu chvíli bych si připadal u VW jako slepice k oškubání..

vana

Jo citroena jsem taky měl.. | 21.3.2014 06:41reagovat
avatar

Jo citroena jsem taky měl a jako slepice k oškubání jsem si připadal při těch neustálých návštěvách servisu. Už nikdy více i kdyby byl zadarmo

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Presne a jizdni vlastnosti.. | 21.3.2014 10:37reagovat
avatar

Presne a jizdni vlastnosti desivy- to co ty nazyvas komfortem

Nepřihlášený TOMM

Citroeny jsou hrůza. Obecn.. | 21.3.2014 12:57reagovat
avatar

Citroeny jsou hrůza. Obecně nemám rád francouze, i když sPeugeotem 407 jsem najezdil asi 20 tis. a ten měl jízdní vlastnosti velice solidní, nepoznal jsem rozdíl, když jsem se ostřeji svezl třeba s Mondeem nebo mazdou 6

Nepřihlášený TDi

Pane Janda, ty fotky jste.. | 21.3.2014 13:32reagovat
avatar

Pane Janda, ty fotky jste dělal jako sám? A co jste jimi potom jako chtěl říct? Detail výdechu klimatizace pravý, pak levý, opěrka hlavy, hodiny .... ???? Špinavej koberec???? To jako opravdu???? Vypadá to spíše jako když šílenec dostal do ruky mobil a cvakal a cvakal a cvakal a hlavně aby toho bylo hodně. Nekvalitní fotky co se týče rozlišení a naprosto bez nápadu a smyslu. Jak má potom čtenář brát článek, když při pohledu na fotky to vypadá na dílo blázna.

Nepřihlášený TDi

P.s. na hony lepší a objek.. | 21.3.2014 13:37reagovat
avatar

P.s. na hony lepší a objektivnější test je zde, tohle je slátanina. Tak jako ustrnul před x lety tenhle Passat, tak i evidentně p. Janda.

http://www.stream.cz/meziplyn/10001210-volkswagen-pa ssat-variant-2-0-tdi-r-line

Nepřihlášený fri

Reakce na: Jo citroena jsem taky měl.. | 24.3.2014 07:02reagovat
avatar

Při závadě si nakonec člověk vždycky připadá, že ho někdo natáhnul. Já aktuálně uživám Octu 4x4 a žádný etalon spolehlivosti se nekoná. Naštestí ty nejdražší opravy se stihly v záruce...

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Jerrow

Zajímavé... V práci je mám.. | 24.3.2014 13:39reagovat
avatar

Zajímavé...

V práci je máme jako služební s 1,4TSI a horší motor jsem snad nikdy neviděl. A že by to auto bylo kdovíjak pohodlné a já nevim co všechno tady autor vyzdvihl, to také není. Sám mám Mondeo r.2009 a to je ve všech ohledech o jeden, ne-li o dva kroky napřed, ikdyž je starší. Jízdní vlastnosti, pohodlí za volantem, motory, prostě všechno je o dost lepší...

Další věc - jděte někam do bazaru a podívejte se, kolik je tam Passatů, Mondeí a jiných podobných aut, VW jsou tam desítky ve všech výbavách a Mondea atd sem tam nějaké. To asi dost svědčí o "kvalitě" VW...

Nepřihlášený kubusak

Reakce na: Při závadě si nakonec člov.. | 24.3.2014 22:07reagovat
avatar

Současného Passata bych zdaleka tak nezatracoval, ačkoliv se už hodně těším na nového. Myslím, že značka VW ho již potřebuje jako sůl!

Mimochodem, mám tady vcelku zajímavý průzkum na hodnocení marketingové kampaně jedné automobilky:

http://hodnoceni-efektivity-kampane.vyplnto.cz/

Zkuste to, je to celkem zajímavé ;-)

Nepřihlášený J

Reakce na: Pavle, opravdu byste si měl.. | 26.3.2014 14:24reagovat
avatar

No, jestli testujes a hodnotis auta podle toho, kolik jedou z kopce, tak to snad uz sem ani neprispivej :-)))

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
Max. 2000 znaku
b_468_60.gif

Živá témata na fóru

zobrazit vše