Test Jeep Wrangler Unlimited 2,8 CRD: pan Nesmrtelný

 | 6 příspěvků | 13.3.2012 Miro Mihálik
Reagovat

Nepřihlášený Honza42

Pohotovostní hmotnost: 2 2.. | 14.3.2012 00:03reagovat
avatar

Pohotovostní hmotnost: 2 253 kg

Užitečná hmotnost: 332 kg

Nestvůra, která pozřela sama sebe a nebo je tam někde chyba?

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Medvedik

V podstate pri kupe Wrangl.. | 14.3.2012 01:23reagovat
avatar

V podstate pri kupe Wranglera su 2 zakladne moznosti: bud chcem auto do terenu a potom je jedina moznost Rubicon (idealne 2 dverova verzia) ALEBO chcem usetrit, po terene jazdim prilezitostne, ale nie vacsinu casu a potom su tu tie ostatne osekane verzie.

vana

Povzbudivé hodnocení když.. | 14.3.2012 07:34reagovat
avatar

Povzbudivé hodnocení když je člověk příjemně překvapený z toho že je to sice blbé, ale mohlo to být ještě horší.

Nepřihlášený brucus

Reakce na: Pohotovostní hmotnost: 2 2.. | 15.3.2012 08:18reagovat
avatar

to Honza42: siva liatina je pekelne tazka.

Nepřihlášený cuisine

Krasavec, ale radši bych T.. | 18.3.2012 12:25reagovat
avatar

Krasavec, ale radši bych Toyotu LC řady 7 případně MB G461 ... a nebo Defíka, Wrangler u mě na tyto v oblibě ztrácí :-) .. nešel by udělat srovnávací testík výše zmíněných než tyhle dinosaury zabije Euro 5, povinné ESP a ochrana chodců, případně povinné ukazatele jak řadit ???

Nepřihlášený Diesel

"Zážehový, atmosféricky pl.. | 19.3.2012 00:27reagovat
avatar

"Zážehový, atmosféricky plněný vidlicový šestiválec " ... opravte si to

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
Max. 2000 znaku
b_468_60.gif