Test Mazda 3 2014 SkyActiv-G 165: době navzdory

 | 65 příspěvků | 28.12.2014 Marek Bednář
Reagovat

Nepřihlášený Core

modely MPS? vždyť nemají p.. | 28.12.2014 19:06reagovat
avatar

modely MPS? vždyť nemají použitený motor. jsou 2 možnosti, buď alespoň 3,0 V6 atmo nebo nasadit turbo. jiná cesta není. u toho dvoulitru je 140 Nm ve 2000 ot k smíchu. 1,4 turbo dá běžně 250 Nm v 1400 ot. turba mají obrovský prostor pro vývoj a rozvoj (např. elektrická turba) jak chtějí japonci výrazně a rychle upgradovat tenhle skyaktiv? při současné úrovni techniky je to motor na stropě svých možností. do budoucna už bude jen ztrácet.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Spartan

Atmosféry sú proste mŕtve,.. | 28.12.2014 19:35reagovat
avatar

Atmosféry sú proste mŕtve, 0-200 za 38,5s, to je žalostne pomalé, veď to nestačí ani na 1.2 TSI. Nehovorím, o nejakých V12 v superšportoch, ale atmosféry v bežných autách žijú už iba vďaka Američanom a nostalgii petrolheadov, ktorí stále z nejakého dôvodu obdivujú japonské atmosféry aj napriek tomu, že nič nejdú.

Zobrazit reakce..

vana

V článku jsou protichůdné.. | 28.12.2014 19:49reagovat
avatar

V článku jsou protichůdné údaje. Podle jedné věty moment strmě padá nad 5500 ot./min, podle další je projev motoru krásně lineární až po maximum výkonu (tj. 6000 ot.)

A souhlasím, že pouhých 140 Nm při 2000 ot.je fakt žalostně málo. Takový motor bych v autě nechtěl

Nepřihlášený Jakub

Reakce na: Atmosféry sú proste mŕtve,.. | 28.12.2014 19:50reagovat
avatar

Tak to se potom podívej třeba na zdejší starší test Seat Leon 1.4 TSI 140 PS, cca 46s mu to trvalo turbo neturbo:) S tou 1,2 TSI nevím člověče:)

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Spartan

Reakce na: Tak to se potom podívej tře.. | 28.12.2014 20:11reagovat
avatar

V tom teste Leonu zrejme nešiel ani napodlahu a ešte pri tom prechádzal do lavého pruhu, v Golfe VII išiel 0-200 za 29. 1.2 TSI v Rapide išla 0-200 za 38s a to bola 105 hp 5st.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Pepaj

Reakce na: Atmosféry sú proste mŕtve,.. | 28.12.2014 20:26reagovat
avatar

nechapu jakou ma udaj 0-200 o tom autu ..jako takovem...vypovidajici hodnotu..ty jsi se nekdy rozjizdel z nuly na tuto rychlost ?! Motor odpovidajici k tomuto 1.8 TSI treba v OIII..bude lehce rychlejsi v primce, v zatackach nikoliv a kdyz se budeme honit tva spotreba bude o tretinu vyssi nez v M3..a to Ti jeste ujedu..:)

Nepřihlášený Pepaj

Reakce na: modely MPS? vždyť nemají p.. | 28.12.2014 20:29reagovat
avatar

...nech se prekvapit, verze MPS bude i kdyz az cas..a motor bude cca 275 koni..tzn dostatecne vykonny:)

Nepřihlášený mackie

Turbomotory mají samozřejm.. | 28.12.2014 20:31reagovat
avatar

Turbomotory mají samozřejmě vyšší výkon, z toho důvodu nemá smysl srovnávat stejné kubatury. Výhodou atmosférického benzínu je:

1) spolehlivost - benzínové turbo je kvůli vyššímu teplotnímu namáhání nespolehlivější než naftové, nejspolehlivější je motor bez turba.

2) ovladatelnost - reakce na plyn, díky absenci turbodíry

3) reálná spotřeba - nejsou takové rozdíly oproti tabulkové spotřebě

Nepřihlášený Jakub

Reakce na: V tom teste Leonu zrejme n.. | 28.12.2014 20:31reagovat
avatar

Ale no tak, podívej se na další videa co jsou rozházený po netu (je jich dost) a zjistíš, že ty hodnoty, co píšeš, jsou z říše snů nebo prudkého klesání s řádně čipnutým TSI, já se tu bavím o reálných věcech, ty o snech:)

Nepřihlášený Spartan

Myslím, že to je už uzavre.. | 28.12.2014 20:36reagovat
avatar

Myslím, že to je už uzavretá téma a je známe, že bežné TSI, ktoré sa dostanú k zákazníkom majú viac koní ako je písané v papieroch, ja mám napríklad na 1.8 TSI v Leone 5F nameraných až 202 koní, pričom by tam malo byť 180 koní.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Pepaj

..reakce smerem k panu red.. | 28.12.2014 20:38reagovat
avatar

..reakce smerem k panu redaktorovi. Prijde mi, ze vuz hodnotite jakoby to byl HH a ne rodinny vuz, popripade druhy rodinny vuz. Objektivne ma nova M3 i jine drobne mouchy..jako nulova ochrana podvozku z fabriky ci jine drobnosti..ale lamentovat nad bocnim vedenim sedacek..no nevim..jel jsem s ni /s timto motorem/ hodne na limitu a nijak mi neprislo, ze bych lital,jak hadr na kosteti.. Ke spotrebe..bezne se s ni jezdi za 6,5 l a 8,5 uz je na krev /masakr za volantem/...tot jsou me osobni zkusenosti s timto vozem

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený m3

Reakce na: Atmosféry sú proste mŕtve,.. | 28.12.2014 20:55reagovat
avatar

ty si asi opravu spadl z visne ne? bezny rapid co potkas na ceste se na tech skutecnych 200 ani nedostane.. ale jestli hodnotis auta jen na zaklade nakeho pochybneho videa tak to asi tak bude no.. :)

a jinak kde jste prisli na 140 Nm?? co je to za blbost?? nove dvoulitrove skyactivy maji ve 2000 asi 180 Nm (http://i40.tinypic.com/20z5z6f.jpg) ale i tak mi ta pruznost na atmosferu prijde az moc dobra, netocili jste zase z nekde z kopce??

Nepřihlášený Jakub

Reakce na: Myslím, že to je už uzavre.. | 28.12.2014 21:15reagovat
avatar

OK,

uzavřeme to:) autům s motory TSi, ať jsou sebe rychlejší reálně nebo jen tady na autoforum chybí jedna zásadní věc a tou je zábava, slovo, které EU ve spojení s autem téměř zakazuje:) většinou totiž nejde úplně vypnout ESP, ať Golf GTi nebo Oktávka, ŘJ odpojuje plyn, když člověk jde současně na brzdu apod...Člověk, který se chce bavit za volantem, chce jezdit stylem, "jakým se bavili naši tátové" (přibrzďování levou nohou, brzdění s meziplyny, odsazení zádě jak píše autor testu atd.) není u koncernových aut možné, ono to přestává být možné u většiny nynější produkce a díky Bohu nebo komu za to, že Mazda jde proti proudu jak s motory, které mají úžasnou reakci na plyn, zvukovou kulisu a reálně příznivou spotřebu, tak s tím, jak dokáže celkově naladit auto a to by mělo být pro řidiče mnohem důležitější než tvar loketní opěrky:) Každý má jiný priority a opět díky Mazdo, že pro řidiče jsi tu TY:)

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený T

Reakce na: OK, uzavřeme to:) autům.. | 28.12.2014 21:31reagovat
avatar

Jakube pleteš se, podívej se například na video Jakub Rejlka jak moc jsou ty motory nudné....jo a mimochodem..dá se vypnout i ESP

http://www.youtube.com/watch?v=ZegVNdl5peM

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Max

Reakce na: OK, uzavřeme to:) autům.. | 28.12.2014 21:38reagovat
avatar

Jakub, vystihol si to.

Ja som napríklad prešiel zo Zafiry turbo OPC 2.0 na jednu z posledných Astier s hladkým benzínom 2.0 a som spokojnejší, je to stará škola, páči sa mi to. Presne pre to, čo píšeš.

No tomu chlapcovi, ktorý tu písal o tom, že Rapid sa dostane na 200 za 38 sekúnd, tomu odkazujem, aby sa v tom aute previezol.

Nepřihlášený Jakub

Reakce na: Jakube pleteš se, podívej.. | 28.12.2014 21:48reagovat
avatar

Díky za odkaz, škoda, že netestoval s manuálem, ano, u Cupry lze vypnout ESP, proto jsem psal "většinou", ale přiznejme si, že Cupra je jiná váhová kategorie, s G-165 můžeme poměřovat modely FR, Cupra je jinde, řekl bych hozená rukavice od Seatu pro možnou specifikaci MPS od Mazdy:)

Nepřihlášený Tiburon

Reakce na: modely MPS? vždyť nemají p.. | 28.12.2014 22:10reagovat
avatar

Zoufalá mazda vs VW.... Když Mazda dávala na benzíňáky turba, VW laboroval a s automatickým sytičem u karburátoru.....

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Martas

Mam tuto verzi a muzu rict.. | 28.12.2014 22:25reagovat
avatar

Mam tuto verzi a muzu rict ze to autor clanku napsal velice pravdive mne hlavne vadi mi hlucnejsi motor v 3500 otackach a s tim kratsi 6 stupen ktery toci 3300 otacek/min a tim padem vetsi spotreba na dalnici.Jinak super auto .

Nepřihlášený Honza

Tady shromažďují výsledky.. | 28.12.2014 22:43reagovat
avatar

Tady shromažďují výsledky z různých testů a časopisů a můžete porovnávat:

Mazda 165k versus Golf 1.2 Tsi 105k:

http://www.zeperfs.com/en/duel4845-5420.htm

Mazda 165k versus Golf 1.4 Tsi 150k:

http://www.zeperfs.com/en/duel4845-5575.htm

lze najít i Octavii, Seat, atd. 1.2 Tsi není soupeř, až 1.4 Tsi (s 140k nebo 150k).

Nepřihlášený Arnie J

Těch 140 Nm ve 2000 otáčkác.. | 29.12.2014 11:25reagovat
avatar

Těch 140 Nm ve 2000 otáčkách je nějakej renonc... tolik by to mělo mít už v 1000 (a skutečný projev tomu plus mínus odpovídá)

viz http://img5.fotos-hochladen.net/uploads/165psp9ir6ylfvx.jpg

Nepřihlášený Pťas

Já měl Mazdu 6 předchozí g.. | 29.12.2014 12:59reagovat
avatar

Já měl Mazdu 6 předchozí generace. Ceny některých náhradních dílů mě ovšem donutili ji prodat... Mazda a hlavně poslední generace je krásné auto, ale servis je katastrofa

Nepřihlášený LukaTony

Skusal som slabsi dvojlite.. | 29.12.2014 15:33reagovat
avatar

Skusal som slabsi dvojliter a to bola hroza, aj byvaly strykov Moskvic bol zivsi. A potom mi predavac povedal, ze o 5-6 mesiacov po objednani tu bude ako na koni. Tak som sa podakoval a odisiel som.

Nepřihlášený cudzinec11

Takto vyzera test a koment.. | 29.12.2014 15:43reagovat
avatar

Takto vyzera test a komentare, ked uz nie je auto co vytknut:

zle bocne vedenie - to je snad vtip, v porovnani s cim, so supersportom?

laktova opierka - nezvycajna, ale v pohode plni ucel

motor - mam 120 konovi a parada - realna spotreba do 6 litrov a pri vytoceni paradne zrychlenie. bezne sa da jazdit okolo 2000 otacok Ano, na ostrejsiu jazdu to chce nad 3000 otacok, tu je vsak chyba vodica, ak to nevie, nie auta...

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Lukas

Reakce na: Takto vyzera test a koment.. | 29.12.2014 15:58reagovat
avatar

Divali jste se nekdo ze spodu auta move mazdy3 jestli na tom opravdu tak spatne co se tyce ochrany podvozku proti reznuti / kaminkum?

Ja mam mazdu 3 2005 (od noveho vozu) a bohuzel se pridavam k davum, kterym mazda rezne, nicmene stejne uvazuji o nove mazde 3 vzhledem k vynikajicimu mixu vlastnosti, ktere me oslovuji.

Diky!

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: Tak to se potom podívej tře.. | 29.12.2014 20:02reagovat
avatar

Jasne, pr. ve 200 jsi uz na maximalce. Porovnaval bych u techto motoru zrychleni, tak do 160

Nepřihlášený

Reakce na: Zoufalá mazda vs VW.... Kd.. | 29.12.2014 20:16reagovat
avatar

Ja bych to nechal bejt - koncern a japonci je jina filosofie. Pro jine zakazniky. Nema smysl se prit.

Nepřihlášený

Reakce na: Divali jste se nekdo ze sp.. | 29.12.2014 21:29reagovat
avatar

Prodejce na dotaz ochrany proti korozi: Zatím co se jiná auta pokazí, naše shnijí. Bez komentáře. Krutá pravda.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Fajadefil

Reakce na: V tom teste Leonu zrejme n.. | 29.12.2014 22:39reagovat
avatar

:-D Si sa s konom zrazil? 1.2 TSi 105 koni sa na 200 km/h nedostane ani z kopca. 38 sekund na 200 km/h je vyborny cas pre takyto motor v aute tejto triedy. Tvoje reakcie prezradzaju, ze si sa nikdy neviezol anio len v aute s tymi 105 konskymi silami (1:2 TSi) lebo inak by si take sprostosti nepisal. Neviem sice v com sa vozis, ale je mi vcelku jasme, ze v tek testovanej mazde by si sa asi poondial z toho zrychlenia :-D

Nepřihlášený Roman

Reakce na: Prodejce na dotaz ochrany.. | 29.12.2014 23:13reagovat
avatar

Nedá mi než nereagovat! Jako majitel druhé generace Mazdy 6 (2008) musím konstatovat že antikorozní ochrana karoserie a podvozku je zcela srovnatelná s jakoukoliv světovou automobilkou. Problém je že ona koroze se objevovala u prvních generací Mazd 3,6 po faceliftu a natož pak jejich druhé generace bylo vše v pořádku a problém byl napraven. Mimochodem již jsem to na tomto webu jednou psal moje Mazda konkrétně 2.0 MZR - CD s DPF, 103 kw má již najeto 180 000 km za 7 let existence tohoto vozu jsem ani jednou jedinkrát nemusel dodatečně řešit ochranu podvozku jediné a to je snad na každém voze co má najeto tolik KM a 7 let je povrchová rez na podvozku. Akorát výfuk toho začíná mít dost. Prostě reálná zkušenost je reálná zkušenost tu vám nikde nevezme.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Presne. Nekdo si neco prec.. | 30.12.2014 01:50reagovat
avatar

Presne. Nekdo si neco precte a hned vi. Spousta lidi tu pise nesmysly, ktere kdysi nekde cetli na netu - bez souvislosti

Nepřihlášený goes

Roman: to je super takova.. | 30.12.2014 10:02reagovat
avatar

Roman: to je super takova realna zkusenost, nicmene ty mas zkusenost s jednim kusem. Jeden kus je statisticky naprosto napodstatny. Muzes mit stesti na super kus, muzes mit smulu na super blby kus. Takze daleko smerodatnejsi, nez je realna zkusenost jednoho majitele, jsou data posbirana od tisicu, desitek tisic majitelu, resp. aut.

Tim ja nerikam, ze Mazda rezne nebo nerezne. Mi je to uplne jedno. Jenom proste nejak neberu takove to "ja to auto mam, tak mam realne zkusenosti a ty jsou smerodatne" nejsou. Z tohoto pohldu muzu rici, ze Fiaty jsou naprosto bezporuchove auta, protoze kdyz jsem ho mel, nic se nepokazilo. Nebo Ford Mondeo je na nic, protoze mu odejte servo rizeni po 3000 najetych kilometru, coz se stalo u meho auta. A je tomu tak ve skutecnosti? Jsou to informace smerodatne, byt jsou od majitele? Nejsou...

Nepřihlášený

Reakce na: Nedá mi než nereagovat! Ja.. | 30.12.2014 10:34reagovat
avatar

Prodejce se vyjádřil k M3, M6 je celomáčená. Zkuste si lehnout pod auto,sundat ty boční plasty a uvidíte co je tam za problém: http://www.mazdaclub.cz/c...mages_category.php?id=201 res pektive tohle předčilo moje očekávání: http://www.mazdaclub.cz/g...5_img-20140726-092945.jpg - pro ty co to neviděj,tak to je asi 2cm čtvereční holýho kovu a to samý se opakuje i na druhý straně. V zadních podbězích jsou opět filce a ten kdo měl předtim už nějakou mazdu,tak si určitě pamatuje jak krásně od nich dokážou hnít zadní lemy. U M6GJ je karoserie celomáčená,takže tam je to razantně lepší,ale taky doporučuju udělat ošetření,ale u M3BM rozhodně celomáčená nebude,protože i když sundáte třeba v kufru ty dvířka na boku (zřejmě pro umístění heveru),tak i tam je vidět že tam neni vůce nic. Jen nějaká mikro vrstva základovky. Samozřejmě každej má jiný přednosti,ale já rači oželim nějakou chybu v SW než aby mě auto shnilo před čumákem. Kdybych nenastříkal a nevystříkal celý auto,tak nějak nevim jak by to vypadalo třeba za rok obzvlášť pokud bych projel nějakou prosolenější zimní cestou. Ale jestli někdo auto teprve dostane,tak určitě doporučuju auto přitáhnout domu,zavřít se s nim na jeden den do garáže nebo to dělat klidně venku a minimálně nvystříkat všechny dutiny voskem a pokud si sundáte i podběhy a plastový dekly pod autem a vystříkáte dutiny i pod těma záslepkama a nastříkáte si podvozek,tak uděláte asi nejrozumnější věc. Hlavně jak to budete mít nový,tak nemusíte řešit nějakou očistu,případně broušení už načatejch míst od rzi. Auto jsem přivezl v pátek,v sobotu jsem si s nim od 8:00 do 17:00 takhle hrál a další den odpoledne už se dalo normálně jezdit.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Pťas

Reakce na: Nedá mi než nereagovat! Ja.. | 30.12.2014 16:18reagovat
avatar

jako bývalý majitel M6tky předposlední generace musím konstatovat, že na některých místech koroze začínala kvést

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Roman

Reakce na: jako bývalý majitel M6tky.. | 30.12.2014 17:21reagovat
avatar

Zajímalo by mě která místa to přesně jsou bavíme se o generaci GH. Ještě k těm obrázkům, to je snad základní bílý lak ne? když se na to tak dívám jsou to místa která jsou schovaná pod plasty co kdyby se taková místa odkryla třeba u Wolksvagenu, Škodovky, Renaultu, atd... co když to bude vypadat stejně? Zajímalo by mě to. Jinak předpokládám že jste majitel onoho auta na fotkách a jako majitel jistě víte že na prorezivění karoserie je záruka 12 let. Tak mi vysvětlete proč by si Mazda takto zadělávala na budoucí problémy?

Nepřihlášený PepaJ

Reakce na: Divali jste se nekdo ze sp.. | 30.12.2014 21:29reagovat
avatar

Ahoj ..nova M3 je zespoda zcela hola...takze po koupi ihned nastrik podvozku i dutin..jinak parada svezeni..spotreba..vzhled atd...pokud bude i ta spolehlivost ..nema ve tride moc konkurence :)

Nepřihlášený Quebe

Velmi se mi líbí přístup M.. | 30.12.2014 22:03reagovat
avatar

Velmi se mi líbí přístup Mazdy, že jdou proti proudu a nechtějí se jen tak nechat strhnout vlnou bezcharakterních oturbených vysavačů.

Ale holt hospodští rozumbradové si po TDI našli novou modlu TSI a budou opět kafrat, že nic lepšího svět nepoznal.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Crusher

Reakce na: Velmi se mi líbí přístup M.. | 31.12.2014 09:29reagovat
avatar

Jen jestli to není jen z nouze ctnost. Atmosféra může být charakterní, ale v případě, že se bavíme o nějakých sportovních šesti nebo osmiválcích. Čtyřválcový dvoulitr je prostě jenom chcíplá atmosféra bez jakéhokoliv charakteru, navíc v podání Mazdy je charakter dokonale potlačen nadčtvercovou charakteristikou se snahou zvednout toč. moment v dolním pásmu, ale za cenu ztráty točivosti a gradace výkonu v horní části otáček. Takže je otázka, jestli náhodou není lepší bezcharakterní dvoulitr s turbem, který má alespoň nějaký průměrný výkon kolem 160-200kW než bezcharakterní dvoulitr Mazdy, který má podprůměrný výkon.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený m3

Reakce na: Jen jestli to není jen z n.. | 31.12.2014 11:33reagovat
avatar

jak souvisi tenhle motor s 200 kW turbem??? ty si asi trosku mimo, nemyslis..

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Crusher

Reakce na: jak souvisi tenhle motor s.. | 31.12.2014 11:35reagovat
avatar

Mimo je Mazda, protože neumí nabídnout silnější motor.

Nepřihlášený mazda

Myslím,že pro Mazdu není p.. | 31.12.2014 12:17reagovat
avatar

Myslím,že pro Mazdu není problém vyrobit něco na způsob 1.8 TSI. Jenže se rozhodla jít jinou cestou. Btw. v roce 2005 předvedla motor 2.3 DISI Turbo se 191kW ...Turbomotory mazda umí a pokud bude potřeba, tak je vyrobí.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Crusher

Reakce na: Myslím,že pro Mazdu není p.. | 31.12.2014 15:17reagovat
avatar

2.3 DISI je stará nepřímovstřikové koncepce s kterou si dnes vzhledem k EU6 a limitům CO2 ani neškrtnou. Musí vyvinout přímý vstřik + turbo a to je jiná píseň. Japonci v této oblasti tvrdě zaspali, Toyota jako první z nich toto manko dohání a začala nasazovat nové přímovstřikové turbo 2.0 do Lexe, další menší objemy mají následovat 2015 a 2016. Honda přitáhne s prvním turbeným přímovstřikem s Type-R a následovat budou menší objemy, no a Mazda má zpoždění, protože je relativně chudá a má málo chechtáků na vývoj. Nic jiného za tím není.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Juraj

Reakce na: OK, uzavřeme to:) autům.. | 31.12.2014 16:03reagovat
avatar

Jakub......vyborne si to napisal a zhodnotil.

Nepřihlášený Mirek

Reakce na: modely MPS? vždyť nemají p.. | 31.12.2014 16:34reagovat
avatar

Tak těch 250 Nm má někde kolem 2100 otáček, moc si nefandi.

Nepřihlášený Mirek

Reakce na: Prodejce se vyjádřil k M3,.. | 31.12.2014 17:08reagovat
avatar

Zajímalo by mne, jestli Mazda používá zinkované plechy na výrobu karoserie. Přesněji nevím co si mám představit pod pojmem holá. Je to alespoň pozinkované? U prodejce Mazdy se při těchhle dotazech řádně kroutili a stále mluvili o standardní ochraně a nic rozumného jsem z nich nedostal.

papy

Reakce na: 2.3 DISI je stará nepřímov.. | 31.12.2014 19:01reagovat
avatar

Ty si stará koncepcia...

DISI - DIRECT injection spark ignition

Nepřihlášený Martin

Reakce na: ..reakce smerem k panu red.. | 31.12.2014 22:01reagovat
avatar

Pořád dokola. Kvalitní materiál žádnou "ochranu" podvozku nepotřebuje!!! Naopak nástřik nějakým "asfaltem" způsobí zadržování vlhkosti a následnou korozi!!! Každý poducent s kvalitními materiály Vám jasně řekna NIC NA TO NEDÁVEJTE. Jen ti výrobci, kteří používají bláto místo oceli, tak to něčim musí natřit. Já tedy upřednostním ocel před natřeným blátem. Až budete uvažovat co rezaví skrz naskr DOOPRAVDY (ne na internetu), tak si prolezte šroťáky - já ti dám 100Kč za každou rezavou Mazdu a ty mi korunu za každou rezavou škodovku, jo?

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Otes

Ona taky Evropa není pro M.. | 1.1.2015 09:47reagovat
avatar

Ona taky Evropa není pro Mazdu velký trh a doma v Jap a v USA jsou ještě lidi normální... Mimoto jak psal papy, ty jsi zaspal dobu s DISI. Každý určitě potřebuje pro normální provoz 160-200kw jako minimum...už to nehul hele, každého ale určitě bude zajímat spolehlivost třeba po čtvrt mil. km. Turbo je pěkné, když to je nové, alo co je víc, tak ten přímí vstřik - to bude jako u nafty - vstřiky, turbo, vysokotl. čerpadlo(i když nedává takový tlak jako u dieselů), dvouhmota. Smutné je, že i atmo musí mít přímí vstřik kvůli EU...stačí se mrknout jak se sypou TSI 125kw, tomu se navíc ještě se.e komresor a propouští olej. Co ten koncern umí, když nedokáže udělat ani pořádné řetězové rozvody a kompresor má nižší životnost než turbo? Nikdo samozřejmě už nevyrobí auto jako W124...

Nepřihlášený

Kecy v kleci. To je furt k.. | 1.1.2015 12:03reagovat
avatar

Kecy v kleci. To je furt koncern. Ano nejake problemy jsou zname. Ale take hraje roli pocet koncernovych aut jezdicich v Evrope nebo v CR a treba Mazd

Nepřihlášený Mirek

Reakce na: Pořád dokola. Kvalitní mat.. | 1.1.2015 17:39reagovat
avatar

Co to je "kvalitní ocel"? Škoda používá naprosto běžné oceli pro výrobu, jako každá jiná automobilka. Rozdíl může být jen v povrchové ochraně proti korozí před lakováním, tzn, že se používá pozinkovaný plech pro výrobu a svařená karoserie se fosfátuje v lázni a ještě se v lázni provádí kataforetická ochrana, při které se na nechráněných hranách a svarech vytvoří ochranná vrstva.

Neplácej tady nesmysly, vůbec tomu nerozumíš. Pokud není podvozek chráněn nějakým dalším nástřikem, tak ho ani zinek nezachrání. Časem se vždy někde ochrana poškodí, buď mechanicky, nebo solí, a rez začne poškozovat jak podvozek, tak karoserii.

Nepřihlášený Core

moje řeč. | 2.1.2015 01:30reagovat
avatar

moje řeč.

Nepřihlášený cudzinec11

Reakce na: 2.3 DISI je stará nepřímov.. | 3.1.2015 13:59reagovat
avatar

Somarina... Japonci se.. na EU, objemy maju v USA, Japonsku a Azii a zvysku sveta. Takze vyrabaju techniku, ktora im robi predajne cisla: USA - velkoobjemove benziny, CVT prevodovky a hybridy, ktore nepotrebuju PREMIUM palivo, rozumej nasu 95-ku, ale spolahlivo pojdu na americku 87-cku, rozumej nasu 91-tku. Japonsko - 0.66 litrove benziny s turbom, lebo kei cars plus hybridy atď. Kombiky, diesle a maloobjemove benziny beru ako taku EU uchylku, a ked aj nieco v tomto smere ponukaju, je to iba okrajovka, aby aj u nas nieco predali. Lexus ma dvojliter turbo, otazka do plena je, ci to je cistokrvny vlastny vyvoj, alebo v ramci spoluprace s BMW upraveny motor? Netusim, ale tipol by som to druhe. Mazda priamy vstrek ma a jedine, co nema, je turbo, lebo ho mat nechce a tym padom do neho neinvestuje. Jediny problem, ktory maju je, ze nemaju motor do CX9, kedze sestvalec od fordu uz nebudu odberat. Vyvstava otazka - vyrobit vlastny sestvalec alebo prirobit turbo k 2.4 litrovemu stvorvalcu??? Toto nie je otazka technickych schopnosti, lebo oboje by zvladli, je to otazka priorit... Vzhladom na fakt, ze 2.4 sa vojde aj do mazdy 6 aj mazdy 3 by som tipol to druhe, kedze by to umoznilo vznik 3 MPS a 6 MPS, ale tak skoro to nebude, lebo nie ze by nevedeli prilepit turbo k sucasnej 2.4, ale to turbo prilepia az na novu 2.4 s kompresnym pomerom 18:1, takze najprv vyriesia 18:1, potom budu riesit turbo... Mitsubishi sa svojho casu na priamy vstrek vykaslalo a momentalne razi cestu hybridov. Suzuki - kazde druhe auto v Indii je Maruti Suzuki, priorita opat nie je turbo, ale lacny hybrid segmentu A a B, rekuperacia, dualjet, ani priamy vstrek nie je priorita... Inak japonci maju dva druhy automobiliek - male a velke. Male si musia vybrat, do coho investuju, lebo maju obmedzene zdroje. Velke ako toyota mozu robit co chcu, ale fakt, ze svetovy lider toyota neinvestuje do dieslu ani cent a neponuka ani turba o niecom hovori, lebo pochybujem, ze by boli svetovy lider, keby boli neschopni a ne..

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Neco na tom je. Hodne veci.. | 3.1.2015 20:04reagovat
avatar

Neco na tom je. Hodne veci je specifickych pro EU. Treba start stop apod bych v aute mit nemusel

Nepřihlášený Fajadefil

Reakce na: Somarina... Japonci se... | 3.1.2015 21:31reagovat
avatar

Pekna analyza, ale benzinovy turbomotor so stalym kompresnym pomerom 18:1 je asi rovnake sci-fi ako motor ficiaci na tok neutrin :)

Nic v zlom, ale dnes je velky problem vyrobit TB s kompresnym pomerom 12:1.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený cudzinec11

Reakce na: Pekna analyza, ale benzino.. | 3.1.2015 22:38reagovat
avatar

Asi mas pravdu, ale uz 14:1 bolo sci-fi a je tu a 18:1 tiez bolo sci-fi a bude tu. V6 musia nahradit, cize bud bude nove Skyactiv V6 alebo 2.4 turbo...

Nepřihlášený Core

EU automobilky zaspali dob.. | 5.1.2015 20:19reagovat
avatar

EU automobilky zaspali dobu? :DD právě ony hledají nové cesty, možnosti, pokrok, invenci. zbytek jede svoje staré pořádky a až je situace donutí, okopírují co bude třeba a povezou se dál.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Sobota

Pěkný blábol. Toyota přepl.. | 5.1.2015 20:42reagovat
avatar

Pěkný blábol. Toyota přeplňované benzíny samozřejmě vyvíjí. 2.0 už vyvinula začala jej dávat do Lexe a další nižší objemy následují letos a příští rok.

Nepřihlášený Bismarck

Reakce na: EU automobilky zaspali dob.. | 7.2.2015 10:00reagovat
avatar

Skor je to tak, ze EU automobilky az moc zobu EU dementom z ruk. Je nemyslitelne, aby papierove spotreby maloobjemových turbomotorcekov boli na hony vzdialene realnej spotrebe, cest vynimkam. A co zivotnost pretlakovanych motorcekov? Ja si auto kupujem na to, aby som sa odviezol s rodinou kde treba, pohodlne, bezpecne a co mozno lacno. A nechcem navstevovat servis kazdu chvilu, lebo mi prepusta turbo, lebo sa mi pokafre vysokotlake cerpadlo a podobne. Atmosfera 2-liter je skvela volba a mat tento motor v aute, tak som stastim bez seba. Teraz jazdim na atmosfere 1,6 a som spokojny, je to van a dlhodoby priemer mam cca 6-6,5L/100km. Cez zimu je to viac, ale aj tak. Je jasne, ze 1,2TSI je zivsie, ale na co? Nabehaných mam 100.000 a motor si pradie ako mača a ked potrebujem, podradim a nemam problem.

Nepřihlášený combat

Myslím že relevantný dôkaz.. | 15.2.2015 21:28reagovat
avatar

Myslím že relevantný dôkaz o tom, aký skvelí charakter má motor 2.0 165 je fakt, že sa dáva aj do CX5 vo verzii G. kde má solídnu spotrebu na SUV a primeranú silu. Životnosť, spotreba a jeho charakter je to čo uprednostňujem pred nepodstatne a nepoužiteľne vyšším výkonom turba. Jediný parameter v ktorom je turbo lepšie je širší rozsah v ktorom dosiahne max. krútiaci moment, to je nepopierateľné, ale turbodiera - horšia reakcia plynu, zložitosť a poruchovosť túto výhodu kazia. Tiež je dôležité si uvedomiť že vozidlá s turbom nemajú všetky súčasti súvisiace s prenosom toč. momentu výrazne odolnejšie (viď naťahujúce sa reťaze) a teda dá sa predpokladať rýchlejšie opotrebenie a poruchovosť celej škály súčiastok od reťaze po poloosy, ložiská, prevodovky, spojky atď. Samotné turbo je asi najkazovejšie časť motora. Položme si tiež otázku, či by sa európsky výrobcovia vydali touto cestou, ak by neboli donútený prísnejším normami. Budúcnosť ukáže aké sú spoľahlivé tieto nové malé preplňované motory, ale hladký benzín tak ako kedysi hladký diesel sú síce z určitého uhla pohľadu zastarané ale určite sú spoľahlivejšie a vydržia dlhšie. Ja osobne vidím budúcnosť v palivových článkoch, čiže sa bude jednať o elektromobily?

Nepřihlášený dumpin

Oproti zmíněnému Golfu či.. | 30.3.2016 14:01reagovat
avatar

Oproti zmíněnému Golfu či Octavii s příšerně nudným designem konečně auto, které aspoň trošku i vypadá... Vaše dohady o silnějším či slabším motoru jsou trošku mimo, mně zajímá hlavně spotřeba a jízdní komfort a to je u mojí mazdičky super. Jezdí vaše Golfy a Octavie za 4,3l/100km???

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: Zoufalá mazda vs VW.... Kd.. | 7.3.2018 16:35reagovat
avatar

Když němci vyráběli auta, tak japonci jezdili na koních, ty zoufalá mazdo :D

Nepřihlášený

Reakce na: Oproti zmíněnému Golfu či.. | 7.3.2018 16:39reagovat
avatar

S půjčeným 1,2 TSI jsem jednou zajel 3,9l/100km. Asi 110 km trasa, průměrná rychlost přes 80km/h. Průměr byl za týden asi 5,3l/100km. 4,3l/100 z atmo ale nějak nevěřím, čéče :)

Nepřihlášený Pavel

Po přečtení článku i disku.. | 21.8.2022 14:57reagovat
avatar

Po přečtení článku i diskuze se musím usmívat. Opravdu no comment. Autor článku tvrdí, že tento motor nemá rád vysoké otáčky, ale opak je tomu pravdou. To, že má na atmosféru solidní zátah odspoda je dáno vysokou kompresí. Vlastním verzi po FL 2016 a ty už mají voskovaný podvozek z Antverp. Jede parádně. Mám delší převodovku a výkon 129kW a 228Nm. Na stovku dokáže při druhém stupni za 7.9 a papá cca 6,5l. Výborný reakce i projev motoru. Bez problému jsem ujel i 1.9TDI. 1.8TSI je cca podobný motor s podobným výkonem. Všechno, co tu píšete je pouhá neznalost toho auta. Máme v rodině i jiné atmosféry jiných značek a ty jsou skutečně na spodek líné, jak bývá zvykem. Tohle auto je relativně lehké a ten motor je opravdu pružný. V CX-5 už to není taková sláva při té vyšší hmotnosti. Tohle auto ale není o nějakých časech na rovinkách jako o samotné zábavě a pocitu z řízení. V této třídě asi těžko hledat něco podobného.Atmo žere hlavně cca stejně za všech jízdních podmínek. Turba berou i méně, ale jakmile jim šlapete na krk a ty tříhrnek si řekne o 10 litrů. Jsem zastánce atmosféry. Komu vyhovuje turbo a co nejméně řadit, tak chápu.

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
Max. 2000 znaku
b_468_60.gif