Test Nissan GT-R: továrna na rychlost

 | 56 příspěvků | 31.12.2012 Pavel Janda
Reagovat

Nepřihlášený Martin Růžička

Tak nějak jsem tušil, že s.. | 31.12.2012 13:09reagovat
avatar

Tak nějak jsem tušil, že se od Pavla Jandy dočkáme něčeho lepšího než obvyklé GTR slintačky vyzdvihující tohle auto do nebes bez ohledu na realitu. Opravdu pěkný, zkušený test, tohle musí podepsat i majitelé GTR.

Nepřihlášený Gearhead

Teda ta akcelerace je nech.. | 31.12.2012 13:17reagovat
avatar

Teda ta akcelerace je nechutná. V tom "vycházkovém" videu to vždycky vylítne ze zatáček strašným kalupem a přitom to jinak ani nedělá randál nebo tak. Pěkný, možná to není pro řidičskou extratřídu, ale je to pěkný :-)

Nepřihlášený Maxim R.

Tyhle svátky jste mi fakt.. | 31.12.2012 13:27reagovat
avatar

Tyhle svátky jste mi fakt udělali radost, tolik skvělých testů... GT-R je pěkná třešinka, konečné vím, jaké to auto opravdu je. Je to zajímavé, ale schopnost přiblížit i exotické auto úplně normálnímu řidiči jako jsem já nemá krom PJ snad nikdo. Mám pocit, že ho opravdu znám, že o něm můžu vyprávět. Snad příští rok nepolevíte :)

Nepřihlášený 72Hurt

Myslel jsem, ze to letos M.. | 31.12.2012 13:40reagovat
avatar

Myslel jsem, ze to letos M135i skoncilo a ono to vlastne teprve zacalo :-) Fakt jste letos udelali kus prace a ty testy jsou beznkonkurence nejlepsi nejen v ramci CR. Za priblizeni GT-R dekuji, potvrdil jsem si, ze ho nechci :-)

Nepřihlášený Fořt

S tou rychlostí je to zajím.. | 31.12.2012 13:53reagovat
avatar

S tou rychlostí je to zajímavé, ale aspoň je vidět, kde měli jiní testeři limity, když řikali, že je to playstation až do morku kosti. Evidentně je skutečný limit dál a tam to chce víc. To je docela sympatické, připomíná mi to STI, ale tam není takový problém s ovladatelností. Každopádně slušný dreamcar za ty peníze, přes všechny neduhy.

Nepřihlášený Marek M.

Dal bych si říct. Nejsem t.. | 31.12.2012 13:57reagovat
avatar

Dal bych si říct. Nejsem tak dobrý šofér, abych měl důvod toužit po něčem lepším, těch snadno dosažitelných 80-90 procent by mi soudě podle vycházkového videa asi bohatě stačilo :)

Nepřihlášený xpert

hezka tecka za letosnima t.. | 31.12.2012 14:08reagovat
avatar

hezka tecka za letosnima testama, profi clanek na urovni. teda pokud nemate na vecer jeste nejaky prekvapko :)

jiří toman

Pan Janda bude brzo v něja.. | 31.12.2012 14:41reagovat
avatar

Pan Janda bude brzo v nějaké vědomostní soutěži jako kvízová otázka na téma : Rozumí autům, píše jako Hemingway, výborně řídí a je ke všemu vtipný. Kdo je to? P.J. Díky za všechny vaše testy a hodně zdraví. P.S. Ještě jsem se těšil na test BMW M3 E46 vs E92. Vím,vše se stihnout nedá,ale ten R6 3,2 mi chybí paneJando.

Nepřihlášený Sheen

Skoro k nevíře, že tohle s.. | 31.12.2012 15:49reagovat
avatar

Skoro k nevíře, že tohle super auto dělá stejný koncern jako to Clio s mizerným tříválcem. Test je ovšem parádní, pěkně je z něj znát charakter toho auta. Že je to svým způsobem emotivní a svým způsobem racionální koupě a obojí se to v tom míchá...

Nepřihlášený Vašek

Budu asi za vopruza, ale j.. | 31.12.2012 16:03reagovat
avatar

Budu asi za vopruza, ale je otázkou času kdy pan Janda trefí nějaké zvíře, či klučinu na kole. A jestli tento projev auta čekal i od 0,9 TCe není se čemu divit, že ho motor zklamal.

Osobně auto vnímám jako dopravní prostředek, s nímž se mají dodržovat pravidla silničního provozu, na posílení ega jsou tu okruhy.

Přeji tomuto serveru vše nejlepší do roku 2013.

francis

Mne ty rychlostni zkousky.. | 31.12.2012 17:33reagovat
avatar

Mne ty rychlostni zkousky v provozu taky vadi. Jinak test se mi libi, prijde mi, ze celkem vystizne shrnuje charakteristiky auta, snad se jednou aspon povozim :-)

Nepřihlášený papy

dakujem za vsetky testy te.. | 31.12.2012 21:36reagovat
avatar

dakujem za vsetky testy tento rok. tento bol takou ceresnickou na torte. tesim sa co bude nasledovat dalsi rok.

Nepřihlášený antesdeabrir

Pro moralisty. Jestli nemát.. | 1.1.2013 10:11reagovat
avatar

Pro moralisty. Jestli nemáte oblíbenou okresu o které víte od A do Z, nevstáváte v sobotu v létě v 6 aby jste se mohli jet opravu projet a minimalizovali tak možná rizika. Pak nechápu proč ty testy čtete. Autoforum je jediny pravdivý médium o autech v ČR navíc s vášní pro ně. Pro mě je to video stěžejní. Já si na základě jejich testů a videa auto vybral, vyzkoušel a koupil, což by mě třeba na základě autosalonu rozhodně nenapadlo. Mír chlapi a do noveho si přejme at nic netrefime...;)

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Otes

Škoda,že se v testu jednal.. | 1.1.2013 10:21reagovat
avatar

Škoda,že se v testu jednalo o nejstarší a nejslabší verzi, novější jsou s převodovkou lépe srovnané a vyladěné. Svezl jsem se v GT-R a mě tedy překvapilo,jaký má na přeplňovaný motor zvuk, ten vysokootáčkový jekot a pískot jak od kompresoru jsem prostě nečekal!!! Jediný přeplňovaný motor, který jsem zvukově uznával oproti atmo byl starý pětiválec od Audi... No a pak jsem se svezl i s 458 Italia a to bylo tedy zklamání,zvuk příšerný(nikdy jsem se v jiném Ferrari nesvezl,jako vetšina max z youtube).No, možná jsem čekal živočišný a drásavý zvuk jako od 355ky, ale opravdu mne to zklamalo a připadal mi jako z playstationu. Čili naopak, než vetšina lidí si spojuje playstation a GT-R. Samozřejmě šlo jen o krátké jízdy, takže vůbec nemohu porovnat jízdní chování apod... Ale určitě než odsoudíte auto podle testu na internetu nebo v časopise,svezte se!!!

Nepřihlášený Vašek

Reakce na: Pro moralisty. Jestli nemát.. | 1.1.2013 10:45reagovat
avatar

Tady nejde o moralizování, může se stát opravdu cokoliv a dotyčný pak zničí život nejen sobě, nýbrž především druhým. Proto mě přijde mnohem sympatičtější přístup Honzy Koubka, který auto testuje v běžném provozu (takové to normální ježdění) a na okruhu pak co vše dokáže.

Zobrazit reakce..

m.z.

Vašek: trefit se dá zvíře,.. | 1.1.2013 10:47reagovat
avatar

Vašek: trefit se dá zvíře, s tím se moc počítat nedá, ale klučinu na kole asi nesestřelí, když se tam žádný nepohybuje, ještě bys mohl vytáhnout dětskou školku i s ředitelkou...

Testy, vč. jízdních videí, jsou super!

m.z.

Okruh má jen omezené možno.. | 1.1.2013 10:49reagovat
avatar

Okruh má jen omezené možnosti, jak odhalit skutečné vlastnosti auta, to se dá snad jedině na smyčce.

Nepřihlášený antesdeabrir

Reakce na: Tady nejde o moralizování,.. | 1.1.2013 10:55reagovat
avatar

Promiň, nezlob se. Ale spíš nevíš o čem mluvíš. Já mluvím z vlastní zkušenosti, jsem dlouholetý motorkar a teď čerstvý auťák cca 20 let jezdím rychle, nikdy jsem neměl nehodu. Ono totiž něco trefit to je tvá (má) chyba, ty musíš VĚDĚT ze tam nic není.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Josef Č.

Mně se test až tak nelíbil.. | 1.1.2013 11:57reagovat
avatar

Mně se test až tak nelíbil. Je těžké o tomto voze po letech napsat něco objevného. Tyto řádky mi však přijdou i zbytečné. Nijak nevystihují jeho podstatu. Nissan GTR dokáže i s tím interiérem, převodovkou, podvozkem a hmotností jezdit způsobem, za který si mnozí konkurenti řeknou řádově více peněz (a někteří to i tak neumí), a já bych očekával, že si přečtu zase trochu jiný pohled na to, proč tomu tak je.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Vašek

Reakce na: Promiň, nezlob se. Ale spíš.. | 1.1.2013 12:55reagovat
avatar

Asi nevím o čem mluvím, protože v autě jezdím jen cca 20 let, rád jsem si zajezdil na motorce a když jsem byl ještě mladý (20-25) tak jsem jezdil podobně - tedy naprosto sobecky vůči okolí. Dnes po té co jsem přišel díky "silnici" o pár příbuzných pohlížím na silnici z jiného úhlu pohledu. Nejsem Pán Bůh abych věděl jestli tam vyrazí traktor či klučina ráno na ryby. Navíc by se potom dalo toto jednání kvalifikovat jako úmysl nepřímý - věděl a byl s následky srozuměn. A pokud se vlastnosti tohoto vozu dají rozpoznat pouze na běžné komunikaci, pak je mi líto těch, kteří nechtějí být o toto ochuzeni. Promiňte jsem vopruz.

m.z.

Budiž ti odpuštěno. | 1.1.2013 13:03reagovat
avatar

Budiž ti odpuštěno.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Vašek

Reakce na: Budiž ti odpuštěno. | 1.1.2013 13:06reagovat
avatar

Díky :-)

Nepřihlášený antesdeabrir

Reakce na: Budiž ti odpuštěno. | 1.1.2013 13:28reagovat
avatar

jj budiž odpuštěno...;)

Nepřihlášený Otes

Reakce na: Mně se test až tak nelíbil.. | 1.1.2013 15:19reagovat
avatar

To by musel mít na kapotě znak BMW nebo pod kapotou 1,2TSI..............:-)

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Wake up!

Prober se, koukam že rozum.. | 1.1.2013 17:38reagovat
avatar

Prober se, koukam že rozumíš autům jako hurvínek válce! Auto je dokonalý poměrem cena/výkon , má 4 místa, velký kufr a brutální výkon. Nevim kde si vzal že se ti nelíbí, máš asi hodně specifickou představu o tom jak by mělo auto vypadat, zdar

Nepřihlášený Ondra

Koeficient odporu vzduchu.. | 1.1.2013 21:25reagovat
avatar

Koeficient odporu vzduchu = 0,27, což bych řekl, že je hodně dobrá aerodynamika, pomalejší akcelerace nad 250 jde spíš na vrub jiným věcem (4x4, nižší váha/výkon oproti konkurenci. Sám mám s GT-R 2010 dost zkušeností, jedná se o kus v nadprůměrně dobrém stavu (aktuálně najeto 20 000 km - vlastněn od 0 km na počítadle) a řekl bych, že ačkoliv je to turbomotor, tak gradace výkonu není vůbec špatná - kolem 2 až 3 tisíc se nadechne a přidává a přidává až do 7, kde ho stopne omezovač (oproti EVU X je to nebe a dudy). Zrovna tak práce dvouspojky je naprosto precizní, narozdíl od zmíněného EVA. Chyby? Vysoká spotřeba se tak nějak očekává za zmíněné výkony, nižší komfort na rozbité silnici (ikdyž nové pneu Bridgestone Potenza komfortu prý znatelně pomohly oproti předchozím Dunlopům 600) a občas povrzávající plast někde kolem zadního okna. Jo a také neochota diferenciálu (mezinápravové spojky?) "nechat auto jet" při manévrování při plném rejdu. Majitel nepatří mezi závodníky, ale zase nevyznává styl, kdy by měli chcípat koně pod kapotou. Auto nežere ani ml oleje, myslím, že sen kupců z druhé ruky :-)

Nepřihlášený Sova

Jenze GTR ma celni plochu.. | 1.1.2013 22:28reagovat
avatar

Jenze GTR ma celni plochu jako mensi dodavka, takze i navzdory nizkemu koeficientu muze mit stale relativne kompaktni 911 ve vyssich navrch.

Nepřihlášený Sova

* ve vyssich rychlostech,.. | 1.1.2013 22:29reagovat
avatar

* ve vyssich rychlostech, samozrejme

Nepřihlášený Zajda

>Vašek: Dyť v tom videu je.. | 2.1.2013 02:29reagovat
avatar

>Vašek: Dyť v tom videu je vidět, jak se drží celou dobu vklidu, všechny slepé zatáčky prodané a totálně pozdní apex, aby byl za nima ukázkově ve svém pruhu. Až když se před ním na výjezdu vyjeví volno, přechází k povolení rejdu + více plynu. Jede sice obecně strašně rychle, ale o to víc uvážilvě a tam, kde by mohlo jít opravdu o hubu, viditelně zvolňuje a nechává velkou rezervu. Zkuste se na video opravdu podívat ještě jednou a pozorně. S nějakými hříchy mládí, kdy jste možná spoléhal při projížďkách na junácké štěstí spíš než na správnou stopu a techniku jízdy, bych to opravdu moc nesrovnával. A jízda na okruhu každopádně není ten samý zážitek, jako na silnici. Naopak spíše na okruhu je to podle mě víc o soutěžení a egu. Na silnici vás stopky nezajímají a jedete jen pro radost jízdy, z dobře projeté zatáčky, trefeného podřazení, z krajiny, nebo třeba taky z toho, že nakonec i někam dojedete.

Nepřihlášený Michael

Reakce na: To by musel mít na kapotě.. | 2.1.2013 03:57reagovat
avatar

Ne... prostě ne, s tímto testem se neztotožňuji a ač jsem se na tento test velice těšil, tak mě velice zklamal. Autor byl již od začátku proti godzile a díky tomu co psal tento test neberu jako nestranný a objektivní. Godzila je bestie, bestie, kterou autor jednoduše nepochopil a neměl možnost sáhnou ti na její limity.

Na ty si ovšem sáhne jen málo kdo, dle mého je to jedno z nejultimátnějších sportovních aut, které kdy bylo vyrobeno, designově nádherně propracované. (No a to co píše autor, že není vypiplané, tak se podívejta na porsche, většinu modelů ferrari, strohé, jednoduché, možná nudné... a gt-r takové taky možná je a možná není, ale o to tu nejde). Abyste ho pochopili, musíte chápat předchozí skyliny. Holt jsem tak nějak předpokládal, že "to co nemá logo bmw je ho*no", kašlu vám na eko normy, nechci motory 1,0 mrd kvé ý. Díky za auta jako godzila!.

vana

Drobná poznámka - satelity.. | 2.1.2013 09:03reagovat
avatar

Drobná poznámka - satelity diferenciálů se při normální jízdě přímym směrem prakticky vůbec netočí takže je málo pravděpodobné že by diferenciály opravdu způsobovaly hluk který popisuje p.Janda. Pokud tam něco opravdu tak ječí, hledal bych problém spíše u pravoúhlých převodů, které bývají umístěné ve společné skříni s diferenciálem. Možná výrobce zvolil kvůli omezení ztrát nějaké účinnější, ale zároveň hlučnější provedení.

Nepřihlášený Otes

Souhlasím s Ondrou, taky s.. | 2.1.2013 09:53reagovat
avatar

Souhlasím s Ondrou, taky se mi líbila gradace zátahu až k 7mi, nejel jsem s motorem 35i od bmw, ale myslím, že nemá takovou gradaci výkonu. Tu PJ u bmw samozřejmě chválí,protože tam náznak je a cítí jí, U GT-R ne.....holt ta objektivita.Mizuno někde obhajoval,proč musí být GT-R těžké(s tím se neztotožňuji), ale nejvíce se mi líbí, když někdo hodnotí třeba 350Z a hodně lidí si stěžuje, že je to těžké auto na zábavu. Přitom váha M3 je de facto stejná a nikomu to nevadí, holt někdo to plácne v diskuzi a už to všichni papouškují. Díky váze a delšímu rozvoru se M5 E39 tak pěkně vodí bokem(na rychlostní rekordy to není,ale zábava to je). Jak jsem psal výše, kdyby měla Godzilla znáček bmw nebo pod kapotou 1,2tsi, dostalo by se jí lepší hodnocení:-)

m.z.

Možná zvolili v převodovce.. | 2.1.2013 09:54reagovat
avatar

Možná zvolili v převodovce hlučnější, přímé ozubení.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Ondra

Reakce na: Možná zvolili v převodovce.. | 2.1.2013 11:01reagovat
avatar

Ale převodovka je hlučná jen při manévrování a nízkých rychlostech, speciálně pokud přijedeš na křižovatku a rychleji přibrzdíš, tak slyšíš jak tam sází 3,2,1. Ve vyšší rychlosti (klidně myšleno 40 a výš) už o ni zvukově nevíš a můžeš si jen užívat sázení rychlostí jak po másle.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Ondra

Reakce na: Ale převodovka je hlučná j.. | 2.1.2013 11:13reagovat
avatar

A k té váze: 1740 kg rozhodně není málo, nicméně je potřeba si taky uvědomit, že auto má veškerou výbavu v základu, to znamená automat, elektrická vyhřívaná sedadla, navigaci, bluetooth, bose sound a další, to znamená, že 1740kg je váha konečná. Pro srovnání Audi R8 V10 váží 1700 kg (a to lze určitě něco přidat ve výbavě), Porsche Turbo pak 1670 kg a taky zde chybí plno optionals. Takže 1700 kg u audi nebo porsche je OK a 1740kg u GT-R je už moc? To nevypadá moc objektivně. A jinak porsche má součinitel odporu 0.31 oproti 0.26 u nového GT-R.

Nepřihlášený Jakub

Neviem či je bežné porovnáv.. | 2.1.2013 22:43reagovat
avatar

Neviem či je bežné porovnávať superšport s jednotkovým Bavom alebo dokonca mať pripomienky "že ten vykon zvladne aj dvojliter s oktavky" ....

chcem zaželať pánovi redaktorovi "dobre ráno" nech sa konečne zobudi ...

Inač nič proti . Ale horší test som asi ešte nečital ...

Nepřihlášený jarka

Nevím co pořád všichni řešít.. | 2.1.2013 22:58reagovat
avatar

Nevím co pořád všichni řešíte, tak prostě pJandovi auto nesedlo, tak ho tak popsal. Nepřijde mi to jako nějaká ultra kritika, naopak zmínka o tom, že řídit to auto na limitu už chce opravdový srdce a velký zkušenosti to auto v mých očích konečně trochu "zlidštilo". Jinak ta váha je prostě ukrutná, i když s ní umí GT-R velmi dobře pracovat.

Nepřihlášený Peet

Také mě nepřišlo, že by au.. | 3.1.2013 06:31reagovat
avatar

Také mě nepřišlo, že by autor to auto nějak moc kritizoval. Mě také nějaké auta nesedí a jiné ano, a také netvrdím, že jsou nejhorší nebo naopak nejlepší na světě, každé má relativně nějakou tu "mouchu".

Nepřihlášený Pepa

jak někdo může říct že toh.. | 6.1.2013 02:49reagovat
avatar

jak někdo může říct že tohle to auto se někomu nelíbí !!!

Nepřihlášený Martin

Motor je 3,8liter, nie 3,5.. | 6.1.2013 18:50reagovat
avatar

Motor je 3,8liter, nie 3,5 liter... a ak človek chce pochopiť to auto, musí sa v ňom previezť... ;)

Nepřihlášený Luboš

Nedá mi to abych nereagova.. | 6.1.2013 19:36reagovat
avatar

Nedá mi to abych nereagoval. Přiznám se, že o GT-Rku jsem poprvé slyšel v roce 2007 od mého tehdy 13letého synka, který už tehdy miloval všechny Skyline a na svůj věk měl o nich dokonalý přehled. V té době do mne neustále hučel - tati kup si GT-Rko. Po pravdě jsem jeho přání nevěnoval moc pozornosti (všude kolem sebe jsem slyšel: jsi normální??, japonec, až nakonec!!!), tak jsem si pořídil BMW M3 E46 a 550i. Až v roce 2012 jsem si chtěl pořídit vedle X6 M50d ještě nějaké sportortovnější autíčko. V mém hledáčku bylo Porsche 911 varianta S, nebo Turbo. Po zkušebních jízdách jsem byl nadšený z jízdních vlastností a celkové ovladatelnosti vozidla. Pro klid duše jsem si řekl, že ještě vyzkouším japončíka... K mému překvapení požadovali za zkušební jízdu (3h) zálohu 250tis. Ty tři hodiny jsem maximálně využil a povozil jsem v něm celou rodinu a dokonce i 80letého tatínka mé ženy - byl nadšený. Když jsem vystoupil z vozu byl jsem rozhodnutý a do týdne (údajně jsem měl štěstí jeden vůz měli skladem) jsem si šel pro GT-R. Tak od července vlastním, jak říkají mí kamarádi: "Ferrari pro chudé..",ale já vím, že toto auto má charisma a jeho tvůrce do něho vložil duši. I když má vyšší hmotnost dokáže se 911 jízdními vlastnostmi minimálně rovnat. Co se týče akcelerace, tak ovšem Porsche "zadupe do země", je to nepopsatelný zážitek. GT-R je univerzální supersport a auto použitelné i na každý den. Samozřejmě, že při porovnání třeba s M3 ztrácí trochu lehkosti, ale rozhodně to není žádný playstation. Myslím, že byste se neměli dívat na GT-R "jen jako na Nissan" a otestovat vůz aktuálního modelového roku a evropskou verzi (ne americkou jako v testu). Změny jsou poměrně velké, Nissan inovuje GT-R každý rok a je to znát. I co se týče interiéru, mám verzi Black edition a rozhodně se necitím např.: vůči BMW, že bych seděl v méně kvalitním voze. Musím podotknout, že peníze v GT-R dáváte za motor , podvozek a jedinečný pohon 4x4.. A na úplný závěr, jestli si někdy koupím Ferrari, tak bude stát ve stejné g..

Nepřihlášený jarka

Luboš: Myslím, že v těchto.. | 6.1.2013 19:52reagovat
avatar

Luboš: Myslím, že v těchto vodách už člověk na špatný auto nenarazí, spíš jde jen o to co komu sedí a co ho chytne za srdce. Jen se mi líbí spojení univerzální supersport :) - k čemu univerzálnost u auta takovýho typu?

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Luboš

Reakce na: Luboš: Myslím, že v těchto.. | 6.1.2013 20:01reagovat
avatar

Jaruš: No je to celkem jednoduché, to auto mě chytlo natolik za srdce, že ho nemusím opuštět ani když chci odvést syna školky.. :)

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Zajda

Reakce na: Jaruš: No je to celkem jed.. | 6.1.2013 20:42reagovat
avatar

Luboš> Hádám, že nebude úplně snadné aktuální modelový ročník na test sehnat.

Nepřihlášený jarka

Luban: Tak to máme podobný,.. | 6.1.2013 20:46reagovat
avatar

Luban: Tak to máme podobný, já jen dám synátorovi závodní 4boďák a posadím ho do skořepiny ;) .

Nepřihlášený Mulda

http://www.youtube.com/wat.. | 20.1.2013 21:08reagovat
avatar

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=M4ew6 8Hr0gA

Na videu v 0:44, 0:54, 2:59 atd...

Toto jsou momenty, za které jste bez pardónů na přesdržku. On vám někdo řekl, že za těma zatáčkama, na té křižovatce nic není? Vážně se nad sebou zamyslete. Hodně rychle! Pravidla silničního provozu jsou jedna věc, ale zhovadilost a neskutečnej hazard druhá. Připadám si teď jako padesátiletá pani co jezdí autem akorát jednou za tejden do tesca, ale tohle je fakt příliš! Pokud jste udělal cokoliv pro to, abyste si mohl být jist a skutečně jist, že za zatáčkami, po případě na křižovatkách nic a nikdo není, pak Vám patří má hluboká omluva.

Sbohem

Nepřihlášený Drak3n

v buducnosti by to potom c.. | 21.1.2013 19:18reagovat
avatar

v buducnosti by to potom chcelo spravit porovnanie s faceliftom ,ktory pride s modelovou radou 2015 . tych zmien tam bude oproti prvemu modelu skutocne dost a rozdiely budu vyrazne.

Nepřihlášený Pepa

tohle auto mam a vubec mi.. | 16.4.2013 09:33reagovat
avatar

tohle auto mam a vubec mi nejezdi

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Josef

Reakce na: tohle auto mam a vubec mi.. | 16.4.2013 09:33reagovat
avatar

Ja taky

Nepřihlášený Honza

Pan Janda srovnává GT-R s.. | 6.5.2013 21:46reagovat
avatar

Pan Janda srovnává GT-R s BMW a Porsche.

Tak tady je srovnání od někoho kdo má možná ještě více zkušeností než pan Janda.

http://www.motortrend.com/roadtests/coupes/1206_ni ssan_gt_r_black_edition_vs_porsche_911_turbo_s_comparison/vi ewall.html

http://www.youtube.com/watch?v=FjJSY0eZpHs&fea ture=player_embedded

Nepřihlášený Kuban

Nemůžu srovnávat s jinými.. | 5.7.2013 12:43reagovat
avatar

Nemůžu srovnávat s jinými sportovními kousky alá ferrari porsche a spol, ale mohu směle říct, že GTR je v komfortu rozhodně mnohem dál, než kdejaký vůz střední nižší a střední třídy!!!! .... ovládání alá playstation mne pobavilo, protože přesně takové dojmy jsem z drandění v GTR měl... tedy konkrétně takové, jako bych jezdil na PC simulátor s G25 volantem se všemy jeho "umělými" pocity..... jinak za mě, rozhodně vynikající stroj.

Nepřihlášený FILIP

tady je někdo fanouškem po.. | 11.12.2013 20:20reagovat
avatar

tady je někdo fanouškem porsche jen tak pro srovnání je gtr levnější výkonnější víc prostorný pokud pokuď nepočítám panameru . GTR ma asi jen o 0,2 sec větši zrychleni než bugatti veyron porsche je někde daleko za nim má nahon na všechny 4 takže na zimu taky lepši než ostatni supersporty. A když už jsme u těch supersportu (německých automobilek) tak tohle auto bylo vyrobeny na to aby je pokořilo a to se jim podařilo ! GTR předjede porsche, bmw ,lamborgini apod.

Nepřihlášený dodge

Porovnání s jinými sporťák.. | 10.2.2014 13:41reagovat
avatar

Porovnání s jinými sporťáky http://www.youtube.com/watch?v=wfzqmpQQfOs

nikoliv s výrobci bižuteríe - Porsche, Ferrari, Lamborghini a spol.

Nepřihlášený tommy

Pánové, přiznejme si, že P.. | 4.1.2016 23:42reagovat
avatar

Pánové, přiznejme si, že P.Jandak ten test zmrvil. Godzila je a bude jen jedna a jak tady předemnou někdo psal je to bestie, která tě opravdu chytne za srdce a je opravdu i pro každodenni ježdění. Srovnávat ji s těmi německými angličáky to snad ne. GTR-R35 je jiná liga. A to nemluvím o paketu NISMO. Tato kára budí pozornost a velký respekt a proto všichni obdivovatelé ale i majitelé tohoto dokonalého stroje maji můj obdiv. Pěkný den všem.

Nepřihlášený H.

Je to fakt pecka (MY2017).. | 3.4.2018 22:21reagovat
avatar

Je to fakt pecka (MY2017) ...

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
Max. 2000 znaku
b_468_60.gif

Živá témata na fóru

zobrazit vše

Autobazar

zobrazit vše