Test Opel Astra OPC 2012: nepochopitelně dobrá, podobně rychlá

 | 61 příspěvků | 28.8.2012 Pavel Janda
Reagovat

Nepřihlášený Mayeq

Čekal jsem od tohoto testu.. | 28.8.2012 09:48reagovat
avatar

Čekal jsem od tohoto testu po všech upoutávkách hodně a přesto mě nadchnul. Krásně podrobně popsané a vítám srovnání s přechozími OPC, která se mi tedy vůbec nelíbila. A z toho videa druhého jsem tedy hotový, i když jsem skouknul jen kousek, to přesně koresponduje s napsaným - jede, jede, jede, nehne se nehrabe. A ty meziplyny tam padají tak nádherně, malé i velké... Vypadá to fakt na velkou ránu. Ona už Corsa je velmi dobrá, ale ne takhle, takže snad Opel konečně míří správným směrem!

Nepřihlášený xpert

cetl jsem recenze v uk cas.. | 28.8.2012 09:55reagovat
avatar

cetl jsem recenze v uk casacich a myslel si, ze to je nejaka ucta k pseudo domovine (vauxhall vxr). ale asi ne no. recenze excelentni, text, fotky, videa, vsechno klasa.

Nepřihlášený ROP

Vypadá to, že PJ neumí jen.. | 28.8.2012 09:56reagovat
avatar

Vypadá to, že PJ neumí jen super testy bavoráků, ale i opelů :) Pamatuji právě Astru 2.0T a Vectru 2.8 V6T ještě, no víte odkud, a už to pro mě byly jedny z nejlepších testů vůbec. Paráda. A auto za ty prachy teda klobouk dolů, z toho videa je fakt vidět, jak je to při té rychlosti nad věcí, to jede jak v nějaký PC hře.

Nepřihlášený Mark35

Díky za test, tohle auto c.. | 28.8.2012 10:00reagovat
avatar

Díky za test, tohle auto chci!

Nepřihlášený Neumann

Zvuk se mi moc nepozdava,.. | 28.8.2012 10:02reagovat
avatar

Zvuk se mi moc nepozdava, ale chapu, ze nejaky rykot by casem stval. Kazdopadne TAHLE rychlost vzhledem k cene? Fantazie.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený ROP

Reakce na: Zvuk se mi moc nepozdava,.. | 28.8.2012 10:04reagovat
avatar

jj, bez diskuze milionová dynamika, jede to jako Focus RS.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Neumann

Reakce na: jj, bez diskuze milionová.. | 28.8.2012 10:06reagovat
avatar

Dynamika holt dneska zastarava ze vseho nejrychlejs.

Nepřihlášený BiBi7

Reakce na: jj, bez diskuze milionová.. | 28.8.2012 10:08reagovat
avatar

To video je pěkný, ale dělá ho z půlky řidič. Dejte do takového auta někoho kdo neumí řadit, nevolí správně rychlost do zatáček a šlape na plyn jako křupan a bude to rozlítaný jak lední reví. I tak to teda jede nádherně, ale mě na tom fascinuje spíš to řízení. Někde kolem 2. minuty je to 3-4-3-2 v takovým kalupu a při ostrým průjezdu, že čumím jak puk. V mizerným autě by to asi nešlo, ale i tak.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Embed

Moc příjemný překvapení, z.. | 28.8.2012 10:14reagovat
avatar

Moc příjemný překvapení, za tu cenu žhavý kandidát do úvah. Snad to vydrží i víc než těch pár tisíc km.

Nepřihlášený Embed

Reakce na: To video je pěkný, ale děl.. | 28.8.2012 10:18reagovat
avatar

Tak určitě, ale nemyslím si, že by sebelepší řídič tohle dokázal s nějakým pekáčem. Když autor píše o lehkosti ovladání a dostupnosti rychlosti, tohle s tím absolutně koresponduje.

Nepřihlášený Tomáš Marný

„Odepsaný”, „Odkecaný” neb.. | 28.8.2012 10:21reagovat
avatar

„Odepsaný”, „Odkecaný” nebo „Koupený” :D

Ne, nemyslím si to, zní to všechno věrohodně. A ta videa musím říct testům hodně pomáhají, člověk si do toho promítne všechny ty představy. A tady to prostě sedí. Na srovnání s Imprezou jsem po tomhle hooodně zvědavý.

Nepřihlášený danone

jeden z nejlepších pjandov.. | 28.8.2012 10:22reagovat
avatar

jeden z nejlepších pjandových testů, co jsem četl. super napsané, pěkné fotky a hodně fajnové auto. jedna podtržená.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Matyáš P.

Reakce na: jeden z nejlepších pjandov.. | 28.8.2012 10:27reagovat
avatar

Souhlas, z tohohle by se měli ostatní učit. Nechápu, že to nikdo jiný takhle nepíše, je to super a přitom se tím stačí řídit a dělat to stejně.

Nepřihlášený GT

Nepochopitelně dobré čtení.. | 28.8.2012 10:30reagovat
avatar

Nepochopitelně dobré čtení :-) Auto velké překvapení, ale proč ne, Pavel Janda by šmejd nepochválil.

Nepřihlášený KFL

Cenovka je hodně zajímavá... | 28.8.2012 10:55reagovat
avatar

Cenovka je hodně zajímavá. Platí i pro testovaný vůz? Adaptivní tlumiče, navigace atd.?

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený PM

Pěkné, Opel se posnažil. T.. | 28.8.2012 11:14reagovat
avatar

Pěkné, Opel se posnažil. Test klasicky excelentní, tohle nemá chybu.

Nepřihlášený papy

pozrel som si SK cenník... | 28.8.2012 11:15reagovat
avatar

pozrel som si SK cenník.

Základ stojí 25.090€ ale k tomu, aby sa to dovybavilo na úroveň ako je v teste, treba pripočítať:

- metalíza 550

- zadný spojler 290

- koženné čalúnenie 1500 (nie je nevyhnutné)

- dvojzonová klíma 400

- vyhrievané sedadlá 300 (to by som oželel)

- handsfree, ovládanie na volante - 450

- navigácia 790

Takže suma sumárum je to hneď 29.000

Nepřihlášený PM

Reakce na: Cenovka je hodně zajímavá... | 28.8.2012 11:16reagovat
avatar

Mrkni do ceníku, všechno technické je v základu. Navi apod. jsou za příplatek, ale žádný rakety, navi je za 23.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený KFL

Reakce na: Mrkni do ceníku, všechno t.. | 28.8.2012 12:04reagovat
avatar

Možná jsem lehce natvrdlý, ale na opel.cz žádný ceník nevidím. Ani samotná Astra OPC tam není :(.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený vd

KFL: Na ofiko strankach ni.. | 28.8.2012 12:12reagovat
avatar

KFL: Na ofiko strankach nic neni. Dostal jsem se jenom na zakladni cenu OPC pres srbu viz http://www.srba.opeldealer.cz/opel-showroom/nova-astra/motor y.xhtml?engine=engine-2.0-turbo-206280#engine-set

Nepřihlášený PM

Reakce na: Možná jsem lehce natvrdlý,.. | 28.8.2012 12:31reagovat
avatar

Aha, mám ho v mailu od dealera už asi týden, nenapadlo by mě, že ho nedají na web. Pak by tedy asi stálo za to, aby ho někdo z Autofora přicvakl k článku. Kdybyste neměli, tak pošlu :)

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený KFL

Reakce na: Aha, mám ho v mailu od dea.. | 28.8.2012 12:33reagovat
avatar

Pls, pls .. a poslat by se dal? Na funbeatf5k()seznam.cz? ;) Díky!

Zobrazit reakce..

Petr Miler (pmiler)

Reakce na: Aha, mám ho v mailu od dea.. | 28.8.2012 12:41reagovat
avatar

Díky za nabídku, máme ho. Kolega mi z něj během chvilky udělá PDFko a přidám ho k cenám.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený KFL

Reakce na: Aha, mám ho v mailu od dea.. | 28.8.2012 13:01reagovat
avatar

Že by tohle?

http://www.srba.opeldealer.cz/opel-showroom/nova-ast ra/cenik/astra-gtc.pdf

Petr Miler (pmiler)

Reakce na: Díky za nabídku, máme ho... | 28.8.2012 13:22reagovat
avatar

Kompletní ceník OPC je ke stažení v poslední kapitole v PDF.

Nepřihlášený PM

Reakce na: Pls, pls .. a poslat by se.. | 28.8.2012 13:30reagovat
avatar

Promiň, to jsem proobědval :) Ale mám úplně ten samý co je teď v článku, akorát v xls :) Myslím, že za 700t se to dá koupit velice slušně vybavený, hlavně všechny ty mechanický věci jsou v základu.

Nepřihlášený Kimi

Paradni test, Jandova klas.. | 28.8.2012 13:38reagovat
avatar

Paradni test, Jandova klasika. To auto pusobi i na videu neskutecne dobre, jsem zvedavy na prodeje.

Nepřihlášený Otes

Zajímala by mne zpětná vaz.. | 28.8.2012 13:57reagovat
avatar

Zajímala by mne zpětná vazba, ovladatelnost ve srovnání s Meganem RS????

Nepřihlášený paolo

Díval jsem se vedle na dis.. | 28.8.2012 15:30reagovat
avatar

Díval jsem se vedle na diskuzi a prý je to moc drahé:-) Mazda se dá pořídit levněji a proto je to lepší auto a Megane s plnou palbou je také levnější a proto to bude hned o třídu výše než Opel. Zajímavé proč si tyhle lidi raději nepořídí Dacii v plné výbavě a zbylo by jim ještě na uhlí do kamen:-)

Holt žijeme v Čechách, co se dá dělat.

PS: Astra OPC je jeden z nejhezčích HH co se dá dnes pořídit. Pokud bych neměl Subaru, byla by to jasná volba!

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Jan Gutbayer

S tím upozorněním na nízko.. | 28.8.2012 15:47reagovat
avatar

S tím upozorněním na nízkou hladinu, která se zobrazí při cca 40km dojezdu nejde udělat nic. Je to až do natankování jediný údaj, který jde zobrazit a dost mi to sere. Nemá to ani logiku, na těch posledních 40 km bych docela ocenil odhad dojezdu a hlavně instantní spotřebu... ale nelze.

Nepřihlášený Jan Gutbayer

Pavle, jak já Tě nesnáším!.. | 28.8.2012 16:14reagovat
avatar

Pavle, jak já Tě nesnáším!!!! Kurva do prdele, jsem zamilovanej a nevím, kde sebrat 3/4 míle na další auto :-D Takhle skvěle napsanej test jsem nečetl už roky a víš co je největší sranda? Mnohé z napsaného je pravda i pro moje kombi 1,4 T. Chybí mu ten diferenciál a výkon je poloviční, ale ten podvozek je přesně jak píšeš - nepochopitelně dobrý a vyvážený. Zadní náprava si dělá bžundu ze všech multilinků a přední jí vůbec nekazí reputaci... Ad ty miliony tlačítek - mě to třeba absolutně vyhovuje, a to i to, jak jsou všechna na jednom místě. A co se týče děleného A sloupku - jak píšeš, výhled je prostě ohne problém. Navíc všiml sis toho fikaného ofuku bočního okna? Já z toho byl nadšen. Kurva fix... já prostě chci a potřebuju Astru OPC! :-) Hehe

Nepřihlášený Jouza

Skoda jen te vahy ... o cc.. | 28.8.2012 17:38reagovat
avatar

Skoda jen te vahy ... o cca 150kg vic nez maji ostatni HB musi byt znat na pneumatikach, brzdach a nahradnich dilech...

Zobrazit reakce..

mirec.k

"zadní náprava si dělá bžu.. | 28.8.2012 19:19reagovat
avatar

"zadní náprava si dělá bžundu ze všech multilinků"... asi som sa viezol v inej Astre (a možno v takej istej - 1,4 Turbo, tá výkonnejšia verzia, niečo nad 100kW ak sa nemýlim v kombíku) ale žeby platilo toto? Nie, na hrane to auto porovnávať nebudem (na hrane som sa neviezol a fakt je tam možno inde ako zvyšok, o čom pochybujem), ale za bežných okolností mi nepríde nijako vyššie od konkurencie. Samozrejme, ako auto neviem aký pokrok Astra prekonala (v predchádzajúcej verzii som sa neviezol a v tej ešte pred ňou - tá mala najlepšie za sebou takže rozfrckaný podvozok hodnotiť nebudem), ale aby strčila všetky multilinky do... to nepotvrdím :) Ináč samozrejme, veľmi pekné auto s výborným podvozkom a skvelý test ;)

Nepřihlášený Otes

Mohli by kua udělat nějako.. | 28.8.2012 19:27reagovat
avatar

Mohli by kua udělat nějakou odlehčenou verzi třeba s názvem Nurburgring, jako u předchozí OPC :-) :-)

Nepřihlášený flat

Reakce na: Díval jsem se vedle na dis.. | 28.8.2012 19:29reagovat
avatar

paolo: dost možná relikuješ mou osobu, pokud ano, tak jsi mě správně nepochopil..

Jde mi o to, že Opel prezentuje tuto cenu, 630tKč a všude dává vůz s veškerou příplatkovou výbavou, která ji posune z takto velice lákavých peněz na už ne tak pěknou částku.. Dle mého to akorát není fér, tento druh aut býval vždy velmi dobře vybavený a prostě mu neodpustím příplatky za xenony a dvouzonovou klimu, což má dnes základu kdejaký auto. A ani v tomto testu, i když jindy to tam bežně bývá, není uvedena cena testovaného vozu (a už na to někteří pozorní narazili), což mi příjde taky nefér vůči zákazníkům. Jednoduše lákaj na lep, nic víc. Na druhou stranu schopnosti tohoto vozu nikterak neshazuji, je to i za ty peníze, co to opravdu stojí, skvělé auto.

Nepřihlášený sargis

Zaujimalo by ma vyjadrenie.. | 28.8.2012 22:07reagovat
avatar

Zaujimalo by ma vyjadrenie k Opelovskemu radeniu, ktore vraj nie je celkom koser...

Nepřihlášený virda

Mate nekdo k dispozici ten.. | 28.8.2012 22:10reagovat
avatar

Mate nekdo k dispozici ten cenik? Docela by me to zajimalo ... v patek si jedu k dealerovi pro Peugeot RCZ, tak ze bych si to jeste rozmyslel? :D

P.S.: ja si stejne myslim, ze v tomto epickem videu http://www.youtube.com/watch?v=dtiz8X1uJAA je ridic prave pan Janda ...

Nepřihlášený biest

tak tomu hovorim test... k.. | 28.8.2012 22:46reagovat
avatar

tak tomu hovorim test... klobuk dole!

inym autowebom by ste mohli davat lekcie ako robit testy.

Nepřihlášený jarda

pJanda: Skvělý test jako v.. | 28.8.2012 23:01reagovat
avatar

pJanda: Skvělý test jako vždy, mám jediný problém, že Váš styl psaní se už pro mě pomalu stává standartem a všechno horší mě jen popuzuje a nebaví. Ušil jste si na sebe pěkný bič :D . Každopádně děkuju.

Ad. auto: moc pěkné na dnešní dobu (hlavně ten podvozek). Z videa je vidět, že to jede opravdu pekelně. Jen mi schází pár info, abych si udělal nějaký ucelený pohled: šířka a typ pneu a velikost brzd a přesné měření 0-200.

Jinak brzdy jsou podle fotek cca 330mm a třmeny alespoň 4pístek, takže dost dobře nechápu jak je je možný tuhle kombinaci na okresce přivést na limit. Buď je to daný kombinací nevhodných materiálů (což lze velmi jednoduše změnit), nebo špatnou technikou brždění...

Nepřihlášený Artur

Na přiloženém videu se zry.. | 29.8.2012 08:09reagovat
avatar

Na přiloženém videu se zrychlením je Astra z nuly na 200 km/h za zhruba 24s, v Autocaru naměřili 30s, docela rozdíl, řekl bych.

Nepřihlášený jarka

Artur: 24s je na ten výkon.. | 29.8.2012 08:26reagovat
avatar

Artur: 24s je na ten výkon trochu moc. Z videa s tachometrem je vidět, že začíná zrychlovat kolem 14s a v cca 33s už tam má 206kmh. Mě to teda vychází na nějakých cca 20s, což je na ten výkon odpovídající, jen tyhle tachometrový měření hrozně lžou...

Nepřihlášený Honziss

Ac jsem priznivcem Fordu,.. | 29.8.2012 10:34reagovat
avatar

Ac jsem priznivcem Fordu, tak bych rekl, ze prichazejici Focus ST se na tohle celkem nechyta. Vykonem, vzhledem, ani cenou...

Nepřihlášený Otes

No na 160 kolem 14-15s nic.. | 29.8.2012 19:13reagovat
avatar

No na 160 kolem 14-15s nic moc vzhledem k výkonu na 200 kolem 25s, no Megane 265 ujede jak nic, ale pokud teda podvozek a celková sladěnost...... rychlost v přímce není vše že:-)

Nepřihlášený peter

klasika - polka textu samo.. | 4.9.2012 14:02reagovat
avatar

klasika - polka textu samochvala autora, ale inak podareny clanok...

keby autor dokazal trocha potlacit nadutost, citalo by sa to lepsie.

Nepřihlášený jarka

Teď se mi dostal do ruky n.. | 4.9.2012 14:47reagovat
avatar

Teď se mi dostal do ruky nový autocar, kde jsou uvedeny některé další podrobnosti. 0-200km kolem 25s (nechápu, jak se jim při tom deklarovaným výkonu podařilo naměřit takhle špatný čas, když podle videa s tachometrem to jede o dost líp). Jinak přední brzdy to má dokonce 355mm, tady zas nechápu jak se pJandovi podařilo takovýhle krávy uvařit???

Nepřihlášený vubu

Reakce na: Možná jsem lehce natvrdlý,.. | 21.9.2012 18:21reagovat
avatar

Zkus opel.de.. Astra OPC by v čechách měla přijít do ceníků do listopadu

Nepřihlášený Pavel

samozřejmě že cena na opel.. | 2.10.2012 20:58reagovat
avatar

samozřejmě že cena na opel.cz je, ale musíte dát konfigurátor astry GTC a tam najdete i OPC: http://www.opel.cz/vozidla/prezentacni-mistnost/vozidla/new- astra-gtc/konfigurátor.html#/summary

jinak já si navolil dvacítky kola, modrou arden barvu, aut. klimu, loketní opěrku s přihrádkou, usb konektor, alarm a dostal jsem se na 672 700 (s akční ceníkovou cenou) a to je podle mě slušná cena, sice tam nejsou xenony, ale já osobně bych je oželel

Nepřihlášený peeticek

Som milo prekvapeny ake ho.. | 11.11.2012 17:09reagovat
avatar

Som milo prekvapeny ake hodnotenie si Opel z tohto testu odnasa - :)

OPC Insignia/Astra je jediny Opel co by som si kupil.

Co mi vsak nesedi je cena, ktoru uvadzate v teste..

po prepocte kurzom hovorime o cca 25 000€, ale zakladna cena v DE cenniku je 34 000€..

p.

Nepřihlášený Lukas

Vahal jsem, ale tento clan.. | 29.12.2012 21:02reagovat
avatar

Vahal jsem, ale tento clanek vsechno rozhodl :) Diky

Nemuzu se dockat az v breznu dorazi :-)

Nepřihlášený Pavel

Lukáši a mohl by jsi mi po.. | 12.1.2013 20:39reagovat
avatar

Lukáši a mohl by jsi mi podat více informací cena, prodejce atd. :) hrozně by mě to zajímalo, taky o ní uvažuju. Můj mail xwritter@seznam.cz. Dík

Nepřihlášený Tom

Cena a bludy o ní v Čechác.. | 13.1.2013 14:11reagovat
avatar

Cena a bludy o ní v Čechách. O prázdninách jsem poprvé viděl cenu OPC pro ČR je která měla 220,-Tkč nižší než v SRN, od počátku jsem v tom tušil nějakou kulišárnu a tak tomu taky bylo.

Za cenu 722Tkč res.627 akce dostanete takové holátko které není v SRN ani nabízeno,je to marketingový tah na čechy.,když totiž se podíváte na německou konfiguraci tak si hned uvědomíte kde se vzala sleva 220 Tkč.

Když jsem se koncem září rozhodl si auto objednat, tak jsem se v konfigurátoru dostal na 945 Tkč.

Naštěstí tu byla možnost licitovat o ceně a slevy když koupím auto na IČ. a to nemám na mysli odpočet DPH! Jel jsem si pro něj v prosinci a mohu říci že řídit ho je radost tak ja popisoval p.Janda. Už se těším na jaro

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Pavel

Reakce na: Cena a bludy o ní v Čechác.. | 14.1.2013 19:08reagovat
avatar

Nevím co na tom nechápete. Není lepší si zvolit co tam chcete ? Základ auta je motor, kola, podvozek, slušný design...to tam vše je, pokud si dokoupíte nejnutnější věci (pro mě) klimu, opěrku, barvu (pravda, jen žlutá/červená), alarm tak jsme o cca 30tis. víš i tak je to dobrá cena.

Nepřihlášený Tom

Reakce na: Nevím co na tom nechápete... | 14.1.2013 19:34reagovat
avatar

Pak je to jasné,tak už jsem doma..pokud psali o cenách osoby uvažující tak jako Vy..Co a jak je pro koho důležité.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Pavel

Reakce na: Pak je to jasné,tak už jse.. | 14.1.2013 19:52reagovat
avatar

Tak jsem rád, že jsem Vám pomohl probudit se ze sna, ve kterém má každý na účtu milion... to abych Vám vrátil tu invektivu (pokud víte co to slovo znamená, pokud ne, tak použijte google - vidíte to už je druhá věc co se dnes naučíte).

Nepřihlášený Tom

Zdravím,koukám že v tabulc.. | 13.2.2013 22:09reagovat
avatar

Zdravím,koukám že v tabulce parametru hmotnosti je zmatek co se týče hmotnosti obou aut.resp. OPC má pohotovostní váhu 1475 kg a STI 1505kg a pokud k tomu přičteme +75 kg pohotovostní hmotnost s řidičem (podle 92/21/EEC a dle úpravy 95/48/EC) u OPC to už někdo automatický připočetl a u STI nechal holou váhu a to je chyba která váží oněch 75kg Mimochodem v dalším porovnávacím testu STI vs.GT 86 je hmotnost u STI už +75kg.

Nepřihlášený Tom

Reakce na: Skoda jen te vahy ... o cc.. | 16.2.2013 11:12reagovat
avatar

Ahoj,je něco k té váze,OPC asi není nejlehčí v segmentu ale bude to i tím že když koukneš na rozměry tak je trochu větší ..mimochodem váží 1475 kg (váha tech.parametrech na konci recenze je i 75 kg řidičem)a Ford Focus váží 1468 kg tj.-7 kg a Renault Megane RS 1387 kg ,tak 150 tu nikde nevidím..Mimochodem ani jedno RS nemá adaptivní podvozek !!! možná kdyby ho oba konkurenti měli pak by se váha přesunula jinde co?A právě ony podvozek děla z OPCéčka auto na každodenní ježdění bez toho aby byl člověk vytřepaný.

Nepřihlášený radek

který idiot je schopen být.. | 20.10.2016 12:26reagovat
avatar

který idiot je schopen být názoru, že u 2.0 t benzín 280k při economy jízdě 4.6 l/100km NENÍ mimořádně málo.... wtf kde to žijeme...

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
Max. 2000 znaku
b_468_60.gif

Živá témata na fóru

zobrazit vše

Autobazar

zobrazit vše