Test Renault Captur 1,5 dCi: až moc drsný Kung Fu Panda

 | 80 příspěvků | 31.7.2014 Adam Šrámek
Reagovat

Nepřihlášený zdenek

Kolikrat je vyber auta pod.. | 31.7.2014 18:48reagovat
avatar

Kolikrat je vyber auta podminen, ze to auto ma smrnc a chytne za srdce a ostatni mu clovek odpusti.Proste stylovka a Captur ma stylu a hrave individualizace na rozdavani :-)

Nepřihlášený Fero

No je to dost stylove auto.. | 31.7.2014 19:12reagovat
avatar

No je to dost stylove auto, a oproti Meganu ovela peknejsie. Mala Fiat 500 vas vyjde asi tak podobne cenovo, ak nie viac, a dostanete este slabsie a horsie motory, a je to auto tak pre dvoch ludi maximalne. Mozte si kupit Mini coutryman, ale tam su ceny raz take, aj ked mate silnejsie motory a pohon 4x4, a este vacsiu individualizaciu, ale nieje je to dvakrat pekne auto, aj ked sa predava dobre tiez. Ale ako alternativa je fakt dobre to Clio, ktore je krajsie, a posobi pozitivnejsim dojmom aj na mna. Skoda ze predok nespravili ako ho mali na koncepte Capturu, tam bol taky pozitivny a dravy Look..

http://www.netcarshow.com/renault/2011-captur_concep t/

chauffeur

kdyz jste psal minule der.. | 31.7.2014 19:26reagovat
avatar

kdyz jste psal minule der golf junior,bylo mi jasne ze chvala na nove polo byla planovana jeste nez jste do nej usedl. u Capturu to bylo naopak. Skoda,ze neuvadite pravdive udaje ,jen sve deziluze o nekvalite a naucene fraze o francouzskych vozech. Kolik jste v tom aute najel? hadam tak 500km s novym nezabehnutym motorem... Narozdil od vas jezdim denne s malym franc. crossoverem ... a vase clanky jsou k zasmani... uzijte si tvrde plasty v rapidu a jiste i nove miniskrabce III generace a napiste nam zase :)

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený jarin

Reakce na: kdyz jste psal minule der.. | 31.7.2014 19:35reagovat
avatar

Mozna to bude tim, ze VW je na rozdil od rendolfa fakt dobre auto... to by stalo pred kritikou autora alespon za zvazeni. Je taky ale zrejmy, ze ty testy ctete a to uz znamena, ze vas to zajima :-)

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený kluc

Zdejší testy si čtu jen pr.. | 31.7.2014 20:02reagovat
avatar

Zdejší testy si čtu jen proto, abych se dozvěděl kam až je schopné zdejší koncernfórum spadnout. A jak je vidět, tak místní pisálkové do bahna zapadají pořád víc a víc. Evidentně jim a jejich chlebodárcům úspěch Clia a Capturu hodně leží v žaludku a nedokáží se smířit s tím, že za ně reálný zákazník s radostí utratí své peníze raději než za golf junior. A reálný zákazník si také auto před koupí pořádně prohlédne a vyzkouší. jen tam asi nenajde vady, které nacházejí zdejší odvážní prostitující pisálkové.

Nepřihlášený Verny_2013

Víte přečtu si pár prvních.. | 31.7.2014 23:15reagovat
avatar

Víte přečtu si pár prvních vět z vaší recenze a obvykle po prvním odstavci to zapíchnu. Dnes jsem četl dokonce a fakt nechápu jak se můžete jako novinář uživit . Jednak totiž vůbec neumíte psát, to co se dá napsat jednou větou rozepíšete do celého odstavce, navíc bez špetky důvtipu a pozitivního poutavého pohledu z vás tryská samá negativní energie která mě fakt nebaví. Vše to pramení z naprostého nepochopení že lídé prostě nechtějí jedit v závodních autech, nechtějí vyružovat zatáčky na okreskách ve 140, nechtějí jezdit na trakařích které skvěle "sedí" a ovládají se. Oni totiž obzvláště ženy chtějí něco úplně jiného než co chcete vy. Chtějí skvele vypadající trendy auto za málo peněz které je pohodlné zejména do města, je z něj dobrý přehled, moc nežere a cítí se v něm příjemně. V podstatě vyjadřuje jejich osobnost. A to je základní nepochopení. Naštěstí lidé nejsou padlí na hlavu a pár navzdory všem těm negativním sprchám motoristických novinářů si prostě kupují to co se jim líbí a v čem se jako řidiči cítí dobře. Auto je totiž jako oblečení buď se v něm cítíte dobře nebo ne. A každý se cítí dobře v něčem jiném.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený wc

Napadlo me, proc asi nenap.. | 31.7.2014 23:15reagovat
avatar

Napadlo me, proc asi nenapisete srovnavaci test Qashqaie s tou puckou Yetim nebo s Tigu? Ja vim, je to vlastne uplne zbytecne.... I kdyby Skoda vyrobila Hovno na kolech.... bude to minimalne remiza....

Nepřihlášený debile

Reakce na: Víte přečtu si pár prvních.. | 31.7.2014 23:29reagovat
avatar

tohle auto je pohodlny asi jako trenyrky z kamene. Evidentne test nedocetl

Nepřihlášený Jenda

s Capturem jsem jel ve ver.. | 1.8.2014 01:39reagovat
avatar

s Capturem jsem jel ve verzi 1.2TCe s dvojspojkou a ač nerad musim dát tentokrat zapravdu co se pise v testu. Dvojspojka je tragicka, na kickdown reaguje se zpozdenim i na rozjezd na jednicku se rozjizdi s prodlevou. Pritom motor samotný by byl výborný. Exemplář měl najeto pár tisic km a vsude v nem klepalo a bouchalo od zadnich sedaček jestli pásy nebo ukotvení nevím. Plasty levné ze dvou metrů. A co je dle mého nejhorší je, že francouzi poslední dobou dělají prkenější auta než němci, sice se to houpe ale na nerovnostech je to tvrdé a kola odskakuji. Škoda jinak je to sympatické auto.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený lada

Reakce na: s Capturem jsem jel ve ver.. | 1.8.2014 07:45reagovat
avatar

Převodovka EDC není tragická. Je jen jinak naladěná než třeba DSG. Prioritou je plynulost, komfort. Žádné poskakování a cukání jako u DSG. Každému se líbí něco jiného a i v testech jsou dva tábory novinářů. pro některé je lepší EDC, pro některé DSG. Pokud jde o jízdu, tak Captur v žádném případě není tvrdý, je pohodlný a na to, že má světlou výšku hodně nadstardandních 20 cm, tak se ani moc nenaklání. Pokud jde o zpracování a spolehlivost, tak dle spokojených zákazníků (třeba v Británii je Captur mezi absolutní špičkou) se není čeho bát. To, že je použit tvrdý plast neznamená, že bude vrzat. Vrzat a klepat může stejně tak i měkčený plast. A Renaulty poslední doby jsou dělány hodně robustně a kvalitně. Nevím, proč by měl být Captur vyjímka.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Dumbreck

Reakce na: s Capturem jsem jel ve ver.. | 1.8.2014 08:12reagovat
avatar

Souhlas, jel jsem v podobné konfiguraci a vyjma odskakování kol (byla to klidná jízda cca 40 km po Praze a okolí) mohu potvrdit vše co píšeš. Hlavní tragédie je EDC, asi druhý největší klumpr v oblasti automatů hned po robotizovaných převodovkách PSA.

Nepřihlášený Honza

Nemohl by testy na SUV a p.. | 1.8.2014 09:44reagovat
avatar

Nemohl by testy na SUV a pod auta psát z redakce někdo jiný ? Toto už je několikátý test, kdy se musím prokousávat neúnosně dlouhou počáteční přednáškou na téma zbytečnosti SUV, navíc (jak už někdo psal) šíleně rozvinutými souvětími nedávající celkově smysl. Nemám nic proti tomu u auta zkritizovat jeho slabé stránky, ale tak nějak normálněji a hlavně test psát pro lidi, kteří o takové auto zájem mají upozornit je na případné nedostatky , než je neustále zrazovat od kopupě jen kvůli tomu, že pan redaktor asi jezdí pouze v supersportovních řidičských a naprosto dokonalých modelech a tyto typy aut neustále poplivává. Já sám teď jezdím ve Ford Focus Kombi, takže bych asi od pana redaktora (možná) dostal pochvalu, ale už se poohlížím po dalším autě a vypadá to, že to bude možná něco na způsob SUV, protože potřebuji v zimě jezdit na hory, chatu mám na příjezd po nezpevněné cestě, ale zaroveň chci solidní jízdní vlastnosti na dálnici.

Nepřihlášený Quebe

Taky nabývám dojmu, že je.. | 1.8.2014 10:42reagovat
avatar

Taky nabývám dojmu, že je to furt na jedno brdo - na úvod přednáška, jak je to vlastně na hovno a potom nějaká ta recenze plná klišé a rádoby vzletných souvětí s minimální informační hodnotou. To pak nikoho nebaví číst, protože sem člověk nejde pro umělecký zážitek z textu, ale aby se něco dozvěděl.

Nepřihlášený Fero

No tento autor je znamy na.. | 1.8.2014 12:24reagovat
avatar

No tento autor je znamy na tomto webe svojimy prednaskami v tomto zmysle, vsetko je vlastne zle, co nieje supersport. A pri testoch dostava este viac priestoru.. On dokaze z jednovetovej PR spravy spravit clanok na 2 strany kludne..

Nepřihlášený Alonso

Tak takovou kritiku na Cap.. | 1.8.2014 15:33reagovat
avatar

Tak takovou kritiku na Captur jsem ještě nikde nečetl. A to jsem testů již četl hezkou řádku. Pokud bych měl kupovat lodle tohoto testu, tak si Captur nikdy nekoupím. Opravdu je to auto tak špatné, proč ho tolik lidí kupuje? To nemohou být jen ženy. Tento test mě donutil to auto otestovat. Po neděli ho vyzkouším a dám vědět.

Nepřihlášený Nabel

Přidám dva pohledy. Captur.. | 1.8.2014 16:15reagovat
avatar

Přidám dva pohledy. Captura s 1,2Tce si pořídila před časem rodinná známá. Nejdřív byla nadšená a hrozně se těšila. Zřejmě vybírala hlavně očima. Když jsem se jí posledně ptal, jak se jí jezdí, tak jsem dostal odpověď ve stylu:" Jo, dobrý, ale dost to žere.", takže jsem se dál neptal, protože bylo vidět, že není moc nadšená. Já jsem se v tom svezl jen pár kilometrů, ale utkvěla mi vzpomínka na tragickou turbo díru, což potvrzuje to, co už tady zaznělo a pak jsem byl naprosto znechucený z interiéru. Ten lesklý panel uprostřed byl jako z čínské tržnice. Takže to co zaznělo v testu je alespoň v mých očích pravda.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený wece

Autor je mladsi rocnik, zj.. | 1.8.2014 19:59reagovat
avatar

Autor je mladsi rocnik, zjevne diskutuje se svymi soucasniky prevazne o cipu na 1.9 TDi a se sefem o Nordschleife. Zjevne mu nedochazi, ze az mu bude 50, taky nebude chtit motokaru, do ktere poklada prdel jak do vany.... proto taky rozumim te pocatecni prednasce o tom, jak jsou SUV nahovno.... K poznani je treba dospet. Abych se Capturu jen nezastaval, ten LG display je tragicky shit, prohyba se to neskutecne....Jinak co dodat - ten test je Janduv jazyk.... Osobne posledni dobry test byl Leon vs. Megane...nezaujaty, dobry...S

Tam jsem souhlasil naprosto se vsim.... Autum zdar, je lepsi na nich hledat to dobre, nez to spatne.... wecka

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený veto

Reakce na: Přidám dva pohledy. Captur.. | 2.8.2014 21:04reagovat
avatar

Mam renaulta, bol som s nim v servise a tak som behom cakania sadol aj do capturu.

V ziadnom pripade to nie je top medzi autami a ma daleko od Ska, ale caka sa to v tomto cenovom segmente? Na pohlad su tie plasty uplne v pohode, ak sa tu mame bavit o lacnych plastoch aj na pohlad, tak jednoznacne vytiahnem rapida. Ale u tohoto auta sa plasty spomenu maximalne okrajovo, zatial co u francuza sa z toho urobi headline roka.

Pricom capture vnutri vyzera lepsie ako rapid.

Take dobre auto ako rapid som sice nejazdil, ale naozaj by ma zaujimalo objektivne porovnanie(v sk a cz komercnych weboch take nenajdem) , akolen to moze jazdit naprava z fabie1 a oktavie1.....oproti tomuto capturu.

Nepřihlášený veto

Reakce na: Autor je mladsi rocnik, zj.. | 2.8.2014 21:18reagovat
avatar

On sa musi prehybat kedze to je rezistivna dotykova vrstva.

Nepřihlášený

Reakce na: Převodovka EDC není tragic.. | 2.8.2014 21:52reagovat
avatar

Mel by ses tou srackou radsi svest nez cist zahr weby

Nepřihlášený

Reakce na: Převodovka EDC není tragic.. | 2.8.2014 22:04reagovat
avatar

Jak ja rikam kazdy je sveho osudu strujce. Doporucuju ale vic si vozy vyzkouset nez cist recenze na webech

Captur je levna stylovka. Kazdy si musi polozit sam otazku, zda horsi zpracovani a jizdni vlastnosti zkousne. Dneska lidi kupuji Dacii, protoze jim to proste staci.

Jen pro upresneni. Jsem fanda SEATu. Mam rad ridicka auta. Koncernovou techniku. To ze se tesim na kazdou jizdu a nemam s vozy zadne problemy.

Ale dokazu pochopit ze si nekdo koupi Renault i kdyz ja osobne bych francouze, korejce atd nikdy nekoupil

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený rohYpnol

Autor opet predvedl novina.. | 3.8.2014 09:21reagovat
avatar

Autor opet predvedl novinarske poblouzneni a naproste nepochopeni ucelu automobilu.

Doslova tristni je zminka o tom, ze by autor uprednostnil Clio. Vzdyt prave proto, ze Clio je uvnitr male, prave proto vznikl Captur - nabidnout na formatu Clia prostornejsi a praktictejsi crossover. Ze se to Renaultu povedlo na vytecnou, dokazuji evropske prodeje.

Jen to utvrzuje skutecnost, ze autor nechape vyznam a ucel vozu. Vse ostatni uz je pak zcela zbytecne rozebirat...

Co se lacinosti interieru tyka - ano, plasty mohly byt kvalitnejsi. Ale zase - za tu cenu tezko muze nabidnout vic. U Rapidu byly tvrde plasty, navic hodne nachylne na poskrabani, ok a autor si liboval. U Renaultu jsou tvrde plasty zle. Je nutne dodavat jeste neco?

Zaujatejsi test jsem dlooooooouho necetl.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Kuko

Reakce na: Jak ja rikam kazdy je sveh.. | 3.8.2014 09:28reagovat
avatar

Nechci ti brát iluze, ale Seat je jen koncernovej lowend, značka bez image. Renault je naproti tomu značka, které patří čtvrtá nejsilnější skupina na světě. A pokud jde o ceny, tak Renault je na rozhodujících trzích dražší než Seat nebo Škodovky. Je samozřejmně také spolehlivější a lépe zpracovaný. Na rozdíl od Seatu nokde nic nedrnčí a nevrže. Až udělá Seat nějaké zajímavé auto, tak zase něso napiš. Snad to dopadne líp než minule když se chtěl postavit Méganu RS a Cupry vypadla jen řidičská nuda bez radosti z jízdy.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Fanda

Reakce na: Jak ja rikam kazdy je sveh.. | 3.8.2014 09:36reagovat
avatar

Ty ses snad zbláznil. Píšeš, že máš rád řidičská auta a koncernovou techniku. Navíc chceš jezdit bez problému. To prostě z koncernem a Seatem nejde do hromady. Kdyby jsi napsal, že máš třeba Clio, nebo nějakou Mazdu, tak bych to pochopil.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený dgdg

Reakce na: Ty ses snad zbláznil. Píše.. | 3.8.2014 12:32reagovat
avatar

mal by si prestat fetovat a brat drogy.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Fnda

Reakce na: mal by si prestat fetovat.. | 3.8.2014 16:39reagovat
avatar

Ty by jsi měl naopak začít. Trochu by ti to zvětšilo rozhled a nepodléhal by jsi tak lehce koncernové masírce. Ovce většinou opravdu drogy ani nezkusí.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: Nechci ti brát iluze, ale.. | 3.8.2014 19:11reagovat
avatar

Jezis Renaulti fanatik. Ja mam 6ty SEAT v rade a zadny lowend to neni. A nemel jsem jedinou zavadu. To kamosi s francouzskymi vozy maji vecne problemy.

Takze klid.

A spolehlivosti a kvalitou je SEAT na tom podstatne lepe, to kazdy soudny clovek uzna.

Kdyz vemu Leon vs Megane tak v jedine veci Megane nesaha Leonu ani po kotniky. Jen je levnejsi.

A fascinuje me ze zrovna zminujes drnceni interieru

Nepřihlášený

Reakce na: Ty ses snad zbláznil. Píše.. | 3.8.2014 19:16reagovat
avatar

Clio? Jel jsi nekdy Ibizou. To je ridicke auto. Mazda? K cemu? Je tu Leon.

Nic o SEATu nevite. Nikdy soucasnymi modely nejeli.

Holt Renaulti omezenci. Tak si tu onanujte dal. Ja to tu vzdavam

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: Ty by jsi měl naopak začít.. | 3.8.2014 19:19reagovat
avatar

Hlavne ze ty nejsi omezeny pouze na Renault. A pochybuju ze jsi SEATem nekdy jel

Nepřihlášený Lou

Reakce na: Clio? Jel jsi nekdy Ibizou.. | 3.8.2014 19:55reagovat
avatar

Když jseš tak s tím svým lowendovým Seatem spokojenej, tak proč si chodíš léčit mindráky z koupě Seatu pod článek o Renaultu? Mimochodem, i na domácím trhu ve Španělsku je Ibiza nebo Leon levnější než Clio s Méganem. A to je u novinky jako leon docela ostuda. A samozřejmě, že na největších trzích v Německu, Británii, francii nebo v Itálii je Renault ještě výrazněji dražší . Smiř se s tím Renault se prodává za podobné ceny jako VW a Seat a částečně i Škodovka jsou jen levné VW a blíží se spíš k Dacii. To je REALITA s kterou je asi těžké se smířit.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Protoze muj prispevek byl.. | 3.8.2014 20:40reagovat
avatar

Protoze muj prispevek byl ke Capturu. Najdi si historii. To ty se muzes posrat kdyz nekdo neni fanda Renaultu. Ze je Renault drazsi nic neznamena. A co CR? Tak se srovnej blbecku

Nepřihlášený

A prirovnani k Dacii? To n.. | 3.8.2014 20:43reagovat
avatar

A prirovnani k Dacii? To nemyslis vazne. Klasickej cu ak co jezdi Renaultem.

Proto ma Leon komponenty v interieru z A3 a veskerou koncernovou techniku. Protoze je to neco jako Dacie?!!!!

Nepřihlášený

Neco ti reknu kdybys vyzko.. | 3.8.2014 20:47reagovat
avatar

Neco ti reknu kdybys vyzkousel vic vozu a nebyl omezenec. Zjistil bys ze z mainstreamovych znacek ma Leon konkurenci jenom v golfu. Ostatni vozy jejich kvalit nedosahuji

Nepřihlášený Syčák

Reakce na: Když jseš tak s tím svým l.. | 3.8.2014 20:50reagovat
avatar

Seat se cenově blíží Dácii? Zkus sem dát srovnatelné modely Dacie a Seatu, které se cenově blíží.

Nepřihlášený

Vzdyt ten Lou je uplne mim.. | 3.8.2014 21:07reagovat
avatar

Vzdyt ten Lou je uplne mimo. Leon je napr nejbezpecnejsi vuz v segmentu. Ma vsechny nejmodernejsi koncernove technologie. Spickove jizdni vlastnosti a rozhodne v nem nic nevrze. Najdi si nejake testy, kdy porazil i BMW, a to v tebou zminovane Britanii btw. A to nemluvim o Cupre.

Kdyz srovnam ibiza jasne lepsi vuz nez Clio. Leon vs Megane. To jsou uplne jine svety. Netreba rozebirat. Jedine Scenic se trochu da porovnat pr Altea je stara a uz konci

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

A vetsina motoru renaultu.. | 3.8.2014 21:10reagovat
avatar

A vetsina motoru renaultu je tragedie. Takze kdyz resime ridicke auto asi to nebude 0,9 nebo 1,3 TCe. Vzdyt to je vysmech vsem potencionalnim zakaznikum. Oni taky vsichni kupuji ty 15 let stare atmosfery

Nepřihlášený

A nez zacnes utocit. Tak j.. | 3.8.2014 21:12reagovat
avatar

A nez zacnes utocit. Tak ja v par Renaultech jel. Kdezto ty o SEATu nevis nic!

Nepřihlášený Lou

Reakce na: Vzdyt ten Lou je uplne mim.. | 3.8.2014 22:51reagovat
avatar

Tak proč tu levnou Ibizu v Evropě nikdo nechce a všichni kupují výrazně dražší Clio? Asi to jsou idioti jako já. Seat nemá na Twingo, Clio a Captur odpověď. Koneckonců na ně nic nemá ani samotný VW. Po příchodu nového Mégane, Laguny, Espace, Mégane SUV a Koleosu bude převaha Renaultu pro Seat devastující. Ale to není chyba Seatu. Není to plnoformátová značka. Je to jen značka pro tu část koncernfans, kteří nemají na origo VW. Samotný VW už pro Renault silným soupeřem a věřím, že s modelovou ofenzívou smaže Renault prodejní náskok VW v Evropě.

Nepřihlášený

Jasne, ty jsi fakt expert... | 4.8.2014 09:00reagovat
avatar

Jasne, ty jsi fakt expert.

Zkus si najit prodejni cisla. Info o planovanych modelech. A podivej se, jestli Renault nema vyssi cenu pr se prodava v drazsich vybavach.

Nemas zadne argumenty. Jenom placas.

A Renault Group VW nikdy nedozene. To se prober ze sna. No nic uzivej si sve naivity a fanatismu

Nepřihlášený

Mii/up! nebo Ibiza/Polo je.. | 4.8.2014 09:08reagovat
avatar

Mii/up! nebo Ibiza/Polo jestli ti prijde ze Renault ma lepsi vozy, tak to jsi totalne nesoudny

Nepřihlášený

Jenom to dokazuje to co js.. | 4.8.2014 09:57reagovat
avatar

Jenom to dokazuje to co jsem psal na zacatku. O SEATu nevis nic. O technice, kvalite, technologiich, jizdnich vlastnostech. Jsi omezeny na Renault, pr mas mozna nejakou ojetinu nebo holotu. Ale SEATem nikdy nejel. S takovymi lidmi neni o cem diskutovat. Jestli jsi postrehl. Ja o Capturu nic spatneho nenapsal. Protoze ten vuz znam. Ty vis max jake ma SEAT modely. Ze zminujes cenove hladiny. Jasne ale na jakych vybavach a motorech startuje nabidka? Ze znas celk prodejni cisla v Evrope. Ale kolik ma Renault modelu? Podivej se po segmentech. Co treba Nemecko jako nejvetsi evropsky trh?

Vzhledem k tomu ze toto je diskuze o Capturu. Tak tu akorat ztracim cas s tebou

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Lou

Reakce na: Jenom to dokazuje to co js.. | 5.8.2014 00:55reagovat
avatar

No tak mi vysvětli tato dvě čísla. Proč ta jasně lepší Ibiza jen paběrkuje. Vždyť je na tom podobně bídně jako tragická Fabia.

Evropa - červen 2014:

Clio: 34 496

Ibiza: 10 630

stařičký Mégane: 18 098

Leon: 13 468

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený FZ1

Captur - dělo | 5.8.2014 15:02reagovat
avatar

Captur - dělo

Nepřihlášený Syčák

Reakce na: No tak mi vysvětli tato dv.. | 7.8.2014 19:31reagovat
avatar

Jo je to smutný konec, kdysi největší evropská automobilka dnes soutěží se Seatem a stařičký Mégane má problém udržet se v prodejích Leonu. Kdo by to před patnácti lety řekl.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Lou

Reakce na: Jo je to smutný konec, kdy.. | 7.8.2014 23:15reagovat
avatar

No soupeří. Renault byl v červnu v Evropě druhý a Seat sedmnáctý. O soupeření nemůže být samozřejmě ani řeč. Seat je jen jednou ze značek koncernu. Něco jako Dacia. Naopak pod Renault patří čtvrtá největší autoskupina na světě. Renault je na tom tedy mnohem lépe než před 15 lety. jen udělal chybu, že se před těmi 15 lety nedomluvil s komoušem v Číně. Mohl dnes být i před tím VW.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Syčák

Reakce na: No soupeří. Renault byl v.. | 8.8.2014 11:37reagovat
avatar

Před patnácti lety udělal Renault hlavně tu chybu, že začal vyrábět velmi nespolehlivá auta.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: No soupeří. Renault byl v.. | 8.8.2014 19:04reagovat
avatar

Me fascinuje ty zakomplexovanej idiote, ze SEAT beres jako znacku. Mj s porovnanim s Dacii bych blil. Kdyz SEAT jsou kvalitou a tehnologiemi dal i nez samotny Renault. A Renault beres jako koncern. Tak porovnavej kdyz uz Renault group s Volkswagen AG. A co ti vyjde v tvych slavnych prodejnich statistikach? SEAT ma par modelu a Renault se jmenuje i neco, co jim vlastne neni, pr na nekterych trzich by to ani nekoupili

Nepřihlášený

Reakce na: Jo je to smutný konec, kdy.. | 8.8.2014 19:06reagovat
avatar

Ma to i druhou stranku, ze se SEAT zlepsuje :-)

Nepřihlášený

Reakce na: Před patnácti lety udělal.. | 8.8.2014 19:07reagovat
avatar

Presne

Nepřihlášený

Reakce na: Před patnácti lety udělal.. | 8.8.2014 19:09reagovat
avatar

Jsou to nejlevnejsi komponenty, recyklaty, sracky. Mam dost kamaradu, kteri jsou z francouze nestastni a ti chytri uz preskocili do VW nebo SEATu a "meni jenom olej"

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Lou

Reakce na: Jsou to nejlevnejsi kompon.. | 8.8.2014 23:21reagovat
avatar

Člověče, s tebou je docela sranda. Vy budete asi hodně chytrá partička. Stačí se zamyslet, koupit VW nebo Seat a máš po starostech.

Nepřihlášený Lou

Reakce na: Před patnácti lety udělal.. | 8.8.2014 23:25reagovat
avatar

No vidíš to. A stejnou chybu teď dělá koncern. Mezitím se stal Renault jednou z nejspolehlivějších značek. Tak to chodí i v životě. Jednou jsi dole, jednou nahoře.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený S.K.

Reakce na: Mozna to bude tim, ze VW j.. | 9.8.2014 15:44reagovat
avatar

Seš k smíchu, jak seš blbej. Naše firma vlastnila Megane 1. generace 1,6 benzín.Prodali jsme ho ve 190 000 km z důvodu omlazení.Kromě výfuku zadního dílu a pravého čepu, brzd a olejů se na auto nesáhlo!!!!!!Vše původní!!! Dále vlastníme Trafic 1,9 DCI 210 000 km nyní.Vše původní.Pouze oleje a přední kotouče.Neuvěřitelný dříč Proč to píšu? Píšu to pánovi, jak je VW viz.dcera Škoda kvalitní.Zkusili jsem koupit starší Fabii1 1,4 MPI v krásném stavu 115 000 km. Že tu Škodovku zkusíme.Již nyní následovalo: lamda sonda, snímač otáček řízení první myčce, tyče stabilizátoru 2x, tesnění dveří rozpadené, originální autorádio Blaupunkt nefungovalo už při pořízení tzn. výměn, nefunkční táhlo na otevírání kufur.Zatíkání proudu vody do kabiny.Ucpaný odtok.Prej běžný u Fábií.Budeme ji prodávat a kupovat Megane 1 facelif asi 1,4 16V.Mnoho zážitků z německou kvalitou. A to nemluvím o těch otřesných sedadlech a plastech.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený S.K.

Reakce na: Mozna to bude tim, ze VW j.. | 9.8.2014 16:11reagovat
avatar

Doplnění k textu: že při první návštěvě myčky ustřelil do hajzlu stěrač.Super kvalita opravdu.

Omlouvám se.

No a ještě tedy zareaguji na jednoho pána co zde někomu napsal, že je klasickej čur.k co jezdí Renaultem:-)

To mě rozesmálo.:-))) Co mám zkušenost tak největší agresoři, hovada a ignoranti jsou na silnicích právě škodovkáři v Octáviích.Nejčastěji ve firemních autech v naftě.Zamindrákovaní kréténi co ohrožují ostatní na silnicích.Nejčastěji spz Praha, Brno.Na své auto většinou ani nemají a léčí si mindráky ve firemních autech.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Trošku zde" pan" Prokopec.. | 9.8.2014 16:29reagovat
avatar

Trošku zde" pan" Prokopec nepoznamenal, že předchůdce byl Modus.Což pokládám za profesionální chybu.Renault pouze zareagoval co si moderní lidé a vyspělé trhy žádají a Modus 2 /jménem Captur/ se prostě zvedl více od země.Stejně tak ze stejného důvodu se přestalo vyrábět 3dv. Clio.Že už ho prostě nikdo nechtěl.Stejnou cestou se chystá Renault jít u Espace.Espace končí a bude ve stejném duchu, jako Captur.Tzn. vzhled SUV což lidem stačí, protože to do terénu stejně nikdo nepotřebuje

Nepřihlášený Syčák

Reakce na: No vidíš to. A stejnou chy.. | 9.8.2014 17:37reagovat
avatar

No to je možná něčí sen, ovšem nikoliv realita. Nakonec prodeje mluví jasnou řečí, lidé nejsou tak hloupí aby kupovali většinově auta, která jsou nekvalitní.

Nepřihlášený

Reakce na: Seš k smíchu, jak seš blbe.. | 9.8.2014 18:45reagovat
avatar

Jasne podle ojety fabie soudit novy SEATy? Jsi blazen?

Nepřihlášený

Reakce na: Doplnění k textu: že při p.. | 9.8.2014 19:03reagovat
avatar

Mozna souhlas. Ale Skodovku tady nikdo neresi. Clovek s firemni oktavkou asi ani necte test Capturu. Mne vadi, ze nekdo kdo ma 10 let stary Renault tvrdi, ze je to nejlepsi znacka na svete. Ja jako clovek z oboru a kdo vyzkousel spoustu ruznych vozu vim, jak je na tom SEAT, prip. VW nebo Audi. Skodovku moc neuznavam. To bychom se ve spouste veci i shodli. Ale take znam mj soucasne renaulty.. Mam na vec svuj nazor. Mam svoje zkusenosti. A volim SEAT. Je na tom neco spatneho. Cele to tady zacalo tim, ze mistr Lou vsim krom Renaultu pohrda a cpe nam tu jaky je to kolos. Ja si precetl test Capturu byt mi tato kategorie vozu nic nerika a vlastnim jinou znacku. Proc? Protoze me to zajima. A jak jsem psal. Vim toho o autech dost, abych si vyhodnotil co potrebuji.

Nekomu se SEAT libi nekomu ne. Ja kvituju jejich design. Vykonne a usporne motory. Podvozky. Interier. Kvalitu. Jsem rad jak jsem si vybral a ze nikdy nemel sebemensi zavadu. A to je to nej co muze ridice potkat. Vuz mu dela jenom radost.

A Renaulty, nebo ono to vlastne neni o Renaultu. Ale vsechny francouzske znacky se mi designove moc nelibi.

Ale hlavne jizdne se chovaji trochu jinak. Vic se naklani. Podvozek je mene jisty. Rizeni a razeni vetsinou horsi. Je to take model od modelu. Ale ja bych vzdy uz asi hledal v koncernu. Nebo treba jednou budu mit na BMW

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Lou

Reakce na: Mozna souhlas. Ale Skodovk.. | 9.8.2014 22:31reagovat
avatar

Snažíš se dobře. Ale pravda je taková, že ti silně leží v žaludku úspěch Renaultu. Renault po dost letech tvrdé a poctivé práce začíná v Evropě sklízet úspěchy a ty tušíš, že s koncernem to začíná jít z kopce. Ale nebuď z toho smutný. VW asi SEAT padnout nedělá a ještě bude ty seatí znáčky na některá auta lepit. A při nejhorším udělá ze SEATU klasický lowend. Možná by to bylo pro SEAT i důstojnější. U Dacie se to povedlo, tak by so to mohlo povést i u SEATU. Je na tom podobně. Značka v podstatě bez historie, zachráněná jinou značkou před krachem.

Nepřihlášený

Hlavne ze Renault ma histo.. | 10.8.2014 11:04reagovat
avatar

Hlavne ze Renault ma historii.

Ja zadny uspech Renaultu nepocituju. A je mi to jedno.

O politice koncernu nevis nic. Tak tady nedavej rozumy. Kdyz uz tak nejvic low-end znacka je Skodovka. Ta ma starsi platformy, motory atd. Chapu ze te koncern nezajima jako me Renault. Ale nepoucuj, kdyz si mimo. SEAT nabizi technologie VW a Audi v zajimavejsim baleni a se sportovnejsim ladenim. Videl jsi nekdy A3. Tak se mrkni na Leon kolik najdes stejnych komponent. Tomu rikam low-end.

Az bude mit nejaky Renault technologie a jizdni vlastnosti jako srovnatelny SEAT, tak se ozvi. Zatim je Renault min 5 let pozadu.

Nehlede na nejlevnejsi materialy v interieru, ktere smrdi. Nakoupis poradny radio nebo navi. Spary na karoserii jsou jak vjezd do piskovny. Xenony mizerne sviti. A nenabizi vybavy jako LED svetlomety, adaptivni tlumice, spickove audio se subwooferem aj.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: Hlavne ze Renault ma histo.. | 10.8.2014 12:33reagovat
avatar

Seš typickej českej ocas co nikdy nebude mít na víc než vychrchlanou Oktávku a dělá tady machra.Ty koncerne:-))) Moderní slovo mezi českejma ocasama co většinou na silnici jezdí, jak čurá.i a pak umírají lidiA většinou ani neví, jak funguje čtyřdobý motor:-). Zajímalo by mě jestli třeba víš koncerne, jaké modely plné nej navigací a technologií prodává VW v Mexiku nebo Číně nebo Severní Americe?Ty nevíš o autech vůbec ale vůbec nic.Vsadím se, že máš vychlastaného Superba za 60 000 kč z 250 000 kč a nemáš děti.

Ono v Evropě je druhé auto vybíráno rozumem ne čurá.em.Aby mohla stará machrovat, že na to máte a že jí to koupil starej.V Evropě je mentalita o 20 let dál a auto je spotřební zboží bez investic a kupuje se i podle praktičnosti a emocí.Což je Captur.I kdy mám Volvo V70 Cross Country je to hezké přibližovadlo.V Evropě je auto asi tak.Koupit a do 5ti let ho prodat.Né jako u nás.Vrakoviště nabořenin, čipovaných kouřících sraček a bezcených nenažraných popelnic pro 20 leté puberťáky.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: Hlavne ze Renault ma histo.. | 10.8.2014 12:40reagovat
avatar

A ještě něco!

Laguna, Megane, Lutitude Espace adaptabilní natáčecí bixenony.Vsadím se, že jsi ani jedno z těchto aut nikdy neřídil.

Podvozky? Nikdy jsem neslyšel, že by měl Renault nekvalitní nekomfortní podvoky! A sportovně laděné Clio, RS Megane RS nej ve svých kategoriích.Ve všech testech a srovnáních.Což VW ani nějaké pouťoové škody "RS" nikdy nedokázali.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený tom

Reakce na: Nechci ti brát iluze, ale.. | 10.8.2014 21:52reagovat
avatar

"čtvrtá nejsilnější skupina na světě."

Co to je?

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Lou

Reakce na: "čtvrtá nejsilnější skupin.. | 10.8.2014 22:07reagovat
avatar

Tak si tam dej místo tý skupiny třeba GROUP. Tomu jde asi v Čechách líp rozumět.

Nepřihlášený

Reakce na: Seš typickej českej ocas c.. | 11.8.2014 20:30reagovat
avatar

Zakomplexovanec jsi ty. Vlastnim nekolik vozu. Nejstarsi je 3lete a mam deti. Prekvapeny co? A na zaklade ceho usuzujes, ze o vozech a koncernu nic nevim? A pozor nevlastnim ani nikdy nevlastnil skodovku. Takze jsi totalne mimo. Podobany zakomplexovany idiot, co akorat kope a neunese diskusi. Uzivej si zivot s renaultem. Uprimne. Ja proti tomu nic nemam.

Nepřihlášený

Reakce na: A ještě něco! Laguna, Meg.. | 11.8.2014 20:32reagovat
avatar

Laguna je kupa srotu sam to vis.. Espace... Mel jsi moznost vyzkouset jak ty super xenony sviti? Tak to zkus a pak se sem vrat

Nepřihlášený

Reakce na: A ještě něco! Laguna, Meg.. | 11.8.2014 20:36reagovat
avatar

A co treba design? Renault urcite nejkrasnejsi auta na svete. A taky nejluxusnejsi, nej materialy. Co?

Akorat sracky plasty a cina, kterou dohromady boucha turek

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: A co treba design? Renault.. | 12.8.2014 20:04reagovat
avatar

Souhlas

Nepřihlášený Max

K tej debate vw-Renault pr.. | 27.8.2014 23:01reagovat
avatar

K tej debate vw-Renault prispejem.

Mám požičovňu minibusov (9miest.sk), vw sme postupne obmedzili kvôli poruchovosti a drahému servisu, prešli sme až na pár výnimiek na Renault Trafic/Opel Vivaro/Nissan Primastar.

Tie autá najazdia strašne veľa km a je s nimi málo problémov, vidím veľký posun v kvalite Renaultov. Verte, že keby vw držalo takúto kvalitu, veľmi rád Renaulty vymeníme a možno sa to raz stane. Teraz by sme však asi krachli.

Inak Ford Transit je ešte mohutnejšie auto ako Trafic, čo sa náprav a celkovo mechaniky týka, jediná chyba je, že trocha hrdzavie, ale to vw tiež.

Nepřihlášený hondik

Reakce na: Autor opet predvedl novina.. | 16.10.2014 20:08reagovat
avatar

Po dnešním přečtení testu a diskusního fóra musím konstatovat,že tento test je " specifický",ale to je asi tak všechno...K objektivitě má hodně daleko.Přijde mi,že autor se snaží pokračovat v negativním psaní,které se projevilo už při recenzi Clia 4 0,9Tce(tragický motorový omyl....-to je pane objektivní název článku...!)

Já vím,psal to jeho kolega- ale rétorika je naprosto stejná.

U diskuse je zase zajímavé,že po několika příspěvcích se debata posune úplně někam jinam,jenom ne ke Capturu..

A tak doporučuji jediné. Půjčte si to auto,svezte se a sami uvidíte.

Já jsem to udělal,mám svůj vlastní názor,který už nehodlám popisovat v diskusi a mám jasno.

(Pravda,názor je trochu jiný než test...)

Nepřihlášený

A uvidime, ze je to stejne.. | 16.10.2014 21:37reagovat
avatar

A uvidime, ze je to stejne sracka jako vetsina modelu teto znacky

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený hondík

Reakce na: A uvidime, ze je to stejne.. | 18.10.2014 11:21reagovat
avatar

sračka je opravdu hezké odborné vyjádření....

Nepřihlášený Ernie

Najviac ma pobavili tie im.. | 22.1.2016 10:03reagovat
avatar

Najviac ma pobavili tie imitacie svetiel v 5. dverach :) To je tak francuzske...

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
Max. 2000 znaku
b_468_60.gif

Autobazar

zobrazit vše