Test Renault Latitude 3,0 V6 dCi: další velký pokus

 | 13 příspěvků | 23.5.2011 Michal Borský
Reagovat

Nepřihlášený Tom

Poslední věta to bohužel v.. | 23.5.2011 09:50reagovat
avatar

Poslední věta to bohužel vystihuje. Chybí mu to, co se mi vždy na francouzských autech líbilo - kouzlo osobnosti. Tím třeba takový Safrane, nebo velké Citroëny a Peugeoty překypovaly. Všude mikroplyš či jemná kůže, křesla jak v obýváku a spousta charisma. Dnes to platí možná už jen pro Citroën.

goes

neustale mne neprestanou u.. | 23.5.2011 14:31reagovat
avatar

neustale mne neprestanou udivovat pisalci, kteri i kdyz budou testovat tatru 815, tak budou resit, ze auto nema komunikativni rizeni. Snad jednou pochopi, ze u aut urcenych pro komfort je jakakoli informace o tom co se deje naprosto negativni. A ze se levna petimetrova lima necitlive ovlada? No pak je to jen ukazka toho, ze to auto je takove, jak ma byt.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Kléber

Reakce na: neustale mne neprestanou u.. | 23.5.2011 16:22reagovat
avatar

Komunikativnost řízení je informace, která má v testu zaznít. Jestli je pro tebe podstatná nebo ne už si přece přebereš sám.

goes

ta informace ma pro to aut.. | 23.5.2011 16:39reagovat
avatar

ta informace ma pro to auto takovou souvislost, jako info, ze toto auto nema nadrz na adblue. ano, melo to tam zaznit a kazdy si to uz prebere sam.

proste to info jen ukazuje na to, ze pisalek neni schopen to auto vnimat tak, jak bylo zamysleno - levne limo, ale opet mu dava meritko, kteremu nemuze vyhovet.

Nepřihlášený Jenyk

Ten test dobře popsal velk.. | 23.5.2011 20:55reagovat
avatar

Ten test dobře popsal velké levné limo. To že ty bys ho určitě uměl napsat lépe je jen tvůj problém.

caddy

Auto je pekny, mel jsem ra.. | 27.5.2011 21:56reagovat
avatar

Auto je pekny, mel jsem radost, ze se sem tam ukaze nejaky normalni sedan co vypada jako auto a snad je tam i nejake pohodli. Interier se mi take takhle od pohledu libi. Co je ale tragodie a cim to totalne zabili, je omezena nabidka motoru na nasem trhu...co by jim sakra udelalo dat tam k zaskrtnuti i tu 3,5 benzin, kdyz jinde ji v nabidce maji? To nam ty dyzly musi proste vnucovat horem dolem? Pusitl jsme si konfigurator a kdyz jsme zjistil, ze jediny benzin je usmoleny dvoulitr a jinak same dyzly, zase jsem to znechucene zavrel...

Nepřihlášený Stichi

Zase jedno auto co se sem.. | 8.8.2011 10:14reagovat
avatar

Zase jedno auto co se sem tam objeví na silnici a pak zase nenápadně zmizí a nikdo si toho ani nevšimne, to auto postrádá švih a charisma je to veeelká nuda a ještě k tomu Renault..

Nepřihlášený Hamby

Dle autora nudný vzhled to.. | 9.8.2011 17:45reagovat
avatar

Dle autora nudný vzhled tohoto vozu,vedle kterého Passat vypadá mladě.Chlape běž za roh a nafackuj si.Je pravda,že záleží na vkusu a dle mého je Latitude 100x hezčí,než trapnej tuctovej Passat.

Nepřihlášený Ladislav

Dobrý den,pánové kdo z Vás.. | 1.9.2011 12:10reagovat
avatar

Dobrý den,pánové kdo z Vás,latitude řídil?Víte já si ho pořídil a jsem nadmíru spokojen.Kdežto jak to tu někdo srovnává s pasatem ne hrozné tuctové auto co má každý,nemám rád když platím pouze značku a nikoliv výrobek. K dalšímu komentáři o nudném autu, je zajímavé když je tak nudné toto auto jak tvrdíte tak proč je toto auto středem pozornosti? Jízdní vlastnosti jsou perfektní,menší nedotáčivost v zatáčkách je,ale jen nad rychlosti nad 150km/h a pokud vím tak se v ČR nesmí jet více než 130km/h, takže pohoda.Mohu ovšem soudit jen 2l dci ve výbavě privilege.

Nepřihlášený Latitude

Mám doma Renault Latitude,.. | 13.4.2014 16:28reagovat
avatar

Mám doma Renault Latitude, a nezaznamenal jsem na něm nikdy nic špatného, co si v počítači často čtu. Velký, pohodlný, tichý, snadno ovladatelný. Nedávno jsem ale řídil Škodu Yeti, a nabyl jsem dojmu, že recenze patří spíš jemu.. A kvalita některých Škodovek a Volkswagenů je dávno známá - nic moc. Zato cena a prodejnost je vysoká. Prostě je má skoro každý. Kdoví proč.. Žeby díky recenzistům?

Nepřihlášený

Tak jestli máte Latituda n.. | 13.10.2016 22:49reagovat
avatar

Tak jestli máte Latituda napíšete zde pravdu, že kůže je koženka a po dvou letech je na sračku, že vše v autě co se plastů týče vrže a skřípe, že vzadu se kuli velké nápravě sedí vysoko jako na koze, že stěrač stírá před ksicht, že řízení je strašně přeposilované, že ergonomie přístrojovky je příšern, že nejdou vidět diody co je zapnuté, I když to má super spolehlivost super světla brzdy spotřebu už bych si jej nikdy nekoupil.Nyní mám Audi A6 a to je o 50 let dále než vše co vyrobí Renault.Od materiálů po vše u Renaultu a jejich předražených servisů a neochotných lidí na renault ČR

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený latitude

Nevím proč autor článku tr.. | 24.11.2016 22:32reagovat
avatar

Nevím proč autor článku tráví čas jeho zdlouhavým sepisováním.Stačilo zkráceně napsat že se mu auto nelíbí a hotovo.Byl jsem hrdým majitelem 2,5l R25 a pak také 3l Safrána.První s turbem,druhý bez a v LPG.Safran má dnes 23 let a nový majitel si ho vymazlil.Je to plně funkční krasavec,kterému podobně starý VW anebo Audi nesahá ani po paty.Naprostá většina aut v plném provozu po tolika letech trčí někde na vrakáči.Nikdo nemá ani pomyšlení jim vdechnout nový život,protože jsou to auta bez osobnosti.Mám-li hodnotit dnešní design,tak mi všechna auta přijdou skoro stejná,hlavně Vw-Škoda-Audi.Na jedno brdo.

Nepřihlášený Venouš

Reakce na: Tak jestli máte Latituda n.. | 25.11.2016 07:25reagovat
avatar

Co je třeba vyzvednout je 2,0 DCI. Nechápu proč jej nedal Renault do Talismanu do nového Traficu Meganu atd. Po xxx motorech co stály za hovno měl Renault TOP motor své kategorie a poslal ho k ledu. Francouzské komunistické myšlení. Bože ty to vidíš.

Měl jsem Lagunu 110 kW ten motor neznal servis a čím více km tím lépe jezdil. Turbo neznalo chybu, nebyla kapka průsako, nekouřil prostě top top. A Renault ten motor utne

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
Max. 2000 znaku
b_468_60.gif

Živá témata na fóru

zobrazit vše

Autobazar

zobrazit vše