Home > Rubriky a sekce > Testy aut > Test Renault Mégane RS 2014: nikdy se nevrátí pohádka mládí > Diskuzní fórum
Test Renault Mégane RS 2014: nikdy se nevrátí pohádka mládí
| 85 příspěvků | 17.10.2014 Pavel Janda
Reagovat
Nepřihlášený Nemesis | Pan Janda měl dlouhou abse.. | 17.10.2014 18:51 | reagovat |
![]() | Pan Janda měl dlouhou absenci, skoro jsem za tu dobu zapomněl, co to je dobrý test. Fabie výborná a tohle lahůdka! Ta jízda je neskutečná palba, přesto je na tom vidět, že limit + vysoká rychlost je pro to auto no go. Opravdu dobré čtení. Díky! | |
Zobrazit reakce.. | ||
Nepřihlášený Georg72 | Reakce na: Pan Janda měl dlouhou abse.. | 17.10.2014 18:57 | reagovat |
![]() | Po Fabii bych řekl spíš příjemná vzpruha, mnohem více jandovské obsahem i pojetím. Ale nic proti Fabii, věřím že je OK, jen mě prostě nezajímá a radši bych kdyby pan Janda věnoval víc prostoru podobným autům, na to je nejlepší.
Je to odvážné tvrzení za situace, kdy to pořád skoro každý adoruje. Mezi řádky čtu "pokud se ti ještě líbí RS, jsi lama", ale tady to beru, to řízení je opravdu extraterestriální a rychlosti neskutečné. Každopádně test jak má být, Renaultu upřímnou soustrast. | |
Zobrazit reakce.. | ||
Nepřihlášený filip svátek | Reakce na: Po Fabii bych řekl spíš příj.. | 17.10.2014 19:01 | reagovat |
![]() | nebral bych to pro renault tak negativně, pjanda jen napsal, jak to je. chceš nejvíc, renault už to není, ale pořád je hodně dobrej. mně by nevadil. ta jízda je fakt zas šílená, tohle jen tak nějaký auto neumí... | |
Nepřihlášený Embed | Jak to jezdí bych asi neře.. | 17.10.2014 19:05 | reagovat |
![]() | Jak to jezdí bych asi neřešil, rozhodně to nevypadá na problém :-) Spíš se mi to docela líbí, i když chápu, že puristu to nevezme. Ale nevěřil bych tomu, že se to nerozpadne, rencek bude vždycky rencek... | |
Nepřihlášený VPN | Rozhodně dobrý test, ale a.. | 17.10.2014 19:14 | reagovat |
![]() | Rozhodně dobrý test, ale asi to neberu jako překvapení. Po 4 letech či kolika prostě přišly lepší auta. Problém je asi jen v tom, že renault nejde dolů s cenou, kdyby to stálo o 100 míň, bude to hned vypadat jinak. | |
Nepřihlášený SuperForce | k tej zltej farbe by som s.. | 17.10.2014 19:15 | reagovat |
![]() | k tej zltej farbe by som spomenul prihodu, co sa mi stala v Bratislave - parkoval som tam s mojim rovnako zltym Meganom, okolo po chodniku sla asi 80-rocna babka a zastala. Som cakal, ze ked vystupim z auta, ze mi povie, ze tam nemozem parkovat alebo tak a ona len citila potrebu povedat mi, ze tak nadherne auto este nevidela a ze ta farba je uzasna. Len tolko k teme "vesnicky supersport" :-) Inak to auto milujem a asi ho o rok predam a kupim si ho znova, ale Trophy, lebo nebudem riskovat, ake bude dalsie RS-ko (automat atd, vid Clio) | |
Zobrazit reakce.. | ||
Nepřihlášený RoVi | Reakce na: k tej zltej farbe by som s.. | 17.10.2014 19:20 | reagovat |
![]() | A co to k tomu tématu přesně říká? Že Bratislava je vesnice? :-))
Jinak řeknu jen to, že jsem rád, že je Pavel Janda zpátky ve službě :-) Nejlepší čtení o autech. | |
Zobrazit reakce.. | ||
Nepřihlášený RoVi | Reakce na: k tej zltej farbe by som s.. | 17.10.2014 19:21 | reagovat |
![]() | Jo a jinak Ti rozumím. Jestli to auto zmrví stejně jako Clio, pak bych pro to současný šel hned... | |
Nepřihlášený merkur | Po přečtení jeho "neduhů".. | 17.10.2014 19:28 | reagovat |
![]() | Po přečtení jeho "neduhů" se mi meganeRS začíná ještě víc líbit. | |
Nepřihlášený GrünWald | Já to auto mám a pořád mě.. | 17.10.2014 19:29 | reagovat |
![]() | Já to auto mám a pořád mě baví. Spotřeba není zrovna přednost, ale jízda jo. Fakt je, že neumím řídit jako pan Janda, ale to asi neumí skoro nikdo, takže to od něj beru, ale z toho textu bych zdůraznil cca polovinu předposlední kapitoly. To podle mě bude podstatný pro drtivou většinu kupců. | |
Zobrazit reakce.. | ||
Nepřihlášený Vincent | Už dlouho se chci zeptat,,.. | 17.10.2014 19:40 | reagovat |
![]() | Už dlouho se chci zeptat,, kde p. Janda jezdí - předhůří Šumavy? P.S. nejsem státní orgán :) | |
Zobrazit reakce.. | ||
Nepřihlášený Oskar P. | Reakce na: Už dlouho se chci zeptat,,.. | 17.10.2014 20:40 | reagovat |
![]() | Toto je konkrétně Šumavská silnice II/165, Ktiš - Zbytiny. Pan Janda tam má asi někde chalupu, dobré tamní známé, že může na našich silnicích zkušebně prohánět auta rychlostí daleko přes limit, řezat zatáčky, přejíždět plné čáry a dělat videa, aniž by mu diskutéři nadávali. Opravdu dobré zaměstnání. Já takovou kliku nemám. | |
Zobrazit reakce.. | ||
Nepřihlášený Drivinglover | Pan Šrámek dělá skvělé tes.. | 17.10.2014 21:10 | reagovat |
![]() | Pan Šrámek dělá skvělé testy. Opravdu, alespoň podle mého. Ale jsem moc rád, že pan Janda je po odmlce zpět. | |
Nepřihlášený jarka | Renaultu patří uznání za t.. | 17.10.2014 23:39 | reagovat |
![]() | Renaultu patří uznání za tu extrémní geometrii na "normální" auto, takhle pracovat jsem pJandu za volantem ještě neviděl :) . Rychlost hovadská jako vždy (ty korekce volantem ve 180+ ...), přijde mi to rychlejší než když si vzpomenu na test 911. | |
Nepřihlášený andy | ty samé auta testoval i Dr.. | 17.10.2014 23:43 | reagovat |
![]() | ty samé auta testoval i Drajf...s trochu jiným pohledem na věc. http://www.stream.cz/drajf/10003230-seat-leon-cupra-vs-renau lt-megane-r-s | |
Zobrazit reakce.. | ||
Nepřihlášený Martin | Reakce na: Já to auto mám a pořád mě.. | 18.10.2014 04:20 | reagovat |
![]() | Pan janda myslim z hrnul vsetky vlastnosti uplne vystuzne a velmi objektivne. Zaver o tom ze existuju aj lepsie (Cupra) je vsak velmi relativny. hot hatch je totiz nieco co si kupi clovek ktory chce za volantom ked sa rozhodne zajazdit si rychlejsie zazit emocie z riadenia (reakcie, riadenie, zvuk, pocit rychlosti ). RS toto vsetko poskytNe (Aj podla p. Jandu) aj pri jazde na 80% co bude predstavovat u 99% vodicov onu rychlejsiu jazdu. Malokto totiz moze vo viac ako 1% casu niekde na vesnickej ceste mimo civilizaciu o 5 hod rano vyuzit 100% potencialu svojho hot hatch a jazdit rychlostami nad 200 kmh v ktorych cupra excelujr aj podla p. Jandu. Z tohto pohladu je z pohladu zamerania samotbeho auta podla mna rS lepsim rS lepsIm hot hatch ako cupra. S cuprou som jazdil ( samozrejme len v rychlostiach do 200kmh co bude 99% casu pouzivania ) a prislla mi velmi sterilna a bez emocii. Ony emocie totiz ako aj p.janda pise prichadzaju az s jazdou na maximalnom limite,ktoru vacsina zaujemcov zazije a vychutna si len v min.miere.z tohto pohladu mi rs pride ako lepsi hot hatch (pokial nejde len o chirurgicku presnost a absolutnu rychlost) . Poskytne totiz aj v menej idealnych podmienkach...prazdna vesnicka cesta kde mozem ist na 100%... Viac zazitkov ako cupra...ta vas dovezie na koniec vesnickej cesty rychlejsie a presnejsie ale otazkou je ci to ste naozaj chceli a mozete uzivat kazdy den.... | |
Nepřihlášený fri | Už při přečtení názvu člán.. | 18.10.2014 07:19 | reagovat |
![]() | Už při přečtení názvu článku jsem si říkal, že to skončí jako propagace Cupry a ono jo :-) Já osobně chápu, že je cupra velice schopná, navíc má nižší spotřebu je použitelnější pro všední den, ale proto si přeci nepořizuji sportovní auto?! HH si pořizuji hlavně pro pocit, že se během jizdy něco děje, ne pro přesuny, kdy si čas musím zabít např. radiem. Jinak - mám tip - dobrá volba pro všední den je Megane Grandtour GT220 - jel jsem s ním na jaře a stálo to za to - mírně podladěný motor z RS (a trochu úspornější) v kombíku s poddajnějším motorem. A oproti Octě RS v navolené konfiguraci cca o 150 tis levnější (Octa měla navíc víceméně pouze xenony). % slevy bylo víceméně stejné. | |
Nepřihlášený fri | Oprava - na konci druhého.. | 18.10.2014 07:21 | reagovat |
![]() | Oprava - na konci druhého odstavce jsem chtěl napsat "s poddajnějším podvozkem" | |
Nepřihlášený | Zase nejaky prodejce Renau.. | 18.10.2014 09:55 | reagovat |
![]() | Zase nejaky prodejce Renaultu to tu tlaci. Ale jasne kazdy se muze roozhodnout. Vyzkousejte si ty vozy a uvidite. Pro me je Cupra lepsi i v nizsich rychlostech. Muzu ji mit jako jedine auto. Jasne surovost a vybusnost Meganu ma neco do sebe. Ale dovolit si auto na vikendove dovadeni za 800 tis. nemuzu. Kdezto v Cupre dam rezim Komfort a odvezu deti do skolky. Jasne pro fandy Renaultu nebo co jsou single volbu chapu. Kazdy vuz ma trochu jine zamereni. Jedna vec je ale fakt ovladaci prvky v RS jsou hruza. A to mi vadi ten pristup znacky, ze s tim neco neudelaji | |
Nepřihlášený | To dobre na RS jsou drahe.. | 18.10.2014 09:58 | reagovat |
![]() | To dobre na RS jsou drahe komponenty a prace lidi z Renault Sportu. Ale zbytek auta neni nic moc. Tam se setrilo. Jenze to uz je Renault. | |
Zobrazit reakce.. | ||
Nepřihlášený | Ja i dokazu uznat ze RS je.. | 18.10.2014 10:01 | reagovat |
![]() | Ja i dokazu uznat ze RS je v jistem ohledu lepsi HH nez Cupra. Ale bezne verze jsou neporovnatelne. To je low-cost Renault. A skoro premiovy Leon od SEATu. | |
Zobrazit reakce.. | ||
Nepřihlášený | Hodne se tady resi nova Fa.. | 18.10.2014 10:05 | reagovat |
![]() | Hodne se tady resi nova Fabia. Ale ze ma techniku Ibizy, ktera ji ma jiz 6 let, vi to nekdo? Ze SEAT ma vazbu na Audi a spoustu sdilenych dilu, vi to nekdo? Ti co SEAT maji se raduji ze spolehlivosti, kvality, jizdnich vlastnosti.... Jenze my jsme narod skodovkaru nebo jdeme po cene, bohuzel | |
Zobrazit reakce.. | ||
Nepřihlášený kluc | Reakce na: A co to k tomu tématu přes.. | 18.10.2014 10:17 | reagovat |
![]() | Ještě jsi měl dodat, že je to nejlepší čtení pro koncernfans. Ostatně za to taky pana Jandu platí. | |
Nepřihlášený Karel | Reakce na: ty samé auta testoval i Dr.. | 18.10.2014 10:21 | reagovat |
![]() | Videl jsem video Drajf na streamu a je to fakt bida. Kluci porad opakuji "jizda na limitu", "jizda na limitu" a pritom jezdi asi jako kazdej normalni kluk, ktery ma trochu silnejsi sluzebni auto a obcas specha. Na jejich miste bych se asi trochu stydel hodnotit schopnosti sportovniho auta, zvlast kdyz se mohou napr. zde na jizdnim videu pana Jandy podivat, jak to vypada, kdyz nekdo opravdu umi ridit :-) | |
Zobrazit reakce.. | ||
Nepřihlášený kluc | Reakce na: Hodne se tady resi nova Fa.. | 18.10.2014 10:23 | reagovat |
![]() | Seat není plnohodnotá značka. Je to jen levný převlečený VW pro ty, kteří chtějí ušetřit nebo se jim VW nelíbí. | |
Zobrazit reakce.. | ||
Nepřihlášený kluc | Reakce na: Ja i dokazu uznat ze RS je.. | 18.10.2014 10:27 | reagovat |
![]() | Renault je samostatná plnoformátová automobilka, které patří 4. největší autoskupina na světě, ty low-coste. Seat Renaultu nesahá ani po kotníky. Teď se ho snaží VW a všemožně ho marketingově tlačí. Pokud se mu to velice rychle nepovede, tak SEAT skončí jako Dacia. Pokud bude mít štěstí. koneckonců prodeje mají skoro stejné. | |
Zobrazit reakce.. | ||
Nepřihlášený kluc | Reakce na: Videl jsem video Drajf na.. | 18.10.2014 10:29 | reagovat |
![]() | Tady nejde o nějaká drajf. Podívej se na testy ve světě (zaměř se na ty, kteří testují sportovní auta). Tam Mégane Cupru s přehledem poráží. | |
Zobrazit reakce.. | ||
Nepřihlášený dgd | Reakce na: Tady nejde o nějaká drajf... | 18.10.2014 10:38 | reagovat |
![]() | s prehalodm poraza hej? :D tak dobre som sa uz davno nepobavil...ved ta pi*a nedokaze konkurovat ani trabantu, nie to este seatu. tym francuzom dobre pecie na hlavu a tebe uz tak isto | |
Zobrazit reakce.. | ||
Nepřihlášený kluc | Reakce na: s prehalodm poraza hej? :D.. | 18.10.2014 11:03 | reagovat |
![]() | Evidentně jsi jeden z těch pro, které pan Janda píše. Koncern své zákazníky dobře zná. | |
Zobrazit reakce.. | ||
Nepřihlášený VP | Výborný test pana Jandy,.. | 18.10.2014 11:57 | reagovat |
![]() | Výborný test pana Jandy,
ale kluci ze Streamu, kteří auto testovali, ukázali jaké emoce umí RS a Cupra vyvolat, a i z videa je cítit ta dravost a výbušnost RS, z Cupry ta "sterilnost".
Každý si vybere co mu vyhovuje, jestli pěkná flirtující mrcha, nebo normovaná modelína. :) | |
Nepřihlášený dgd | Reakce na: Evidentně jsi jeden z těch.. | 18.10.2014 12:25 | reagovat |
![]() | pre mna nemusi nikto nic pisat, ja si auto viem vybrat aj sam. | |
Nepřihlášený pylot | Přečetl jsem test a mám ce.. | 18.10.2014 12:33 | reagovat |
![]() | Přečetl jsem test a mám celkem jasno... Koupil jsem si dvouválcovou motorku, protože mě baví na ní jezdit, ačkoli na čtyřválci bych byl mnohem rychlejší a efektivnější, koupil jsem si Mazdu MX-5, protože je vážně ohromě hravá a vůbec mi nevadí, že jí dneska ujede průměrnej naftovej kombík, a koupil bych si RS, protože se chci při jízdě bavit a nevadí mi, že některý auta by dokázaly bejt v jinejch a lepších rukách i rychlejší... HH by měl bejt o emocích ne? O rychlosti a pohodlí by mělo bejt GT... | |
Zobrazit reakce.. | ||
Nepřihlášený VP | Reakce na: Přečetl jsem test a mám ce.. | 18.10.2014 12:46 | reagovat |
![]() | pylot: podepisuji Váš komentář | |
bazmeque | Reakce na: Přečetl jsem test a mám ce.. | 18.10.2014 19:18 | reagovat |
![]() | pylot ví. Je to variace na James-Mayovské prohlášení, že jedno z nejzábavnějších aut je předešlá generace Fiatu Pandy 1.1 na pneumatikách z bicyklu, protože auta jsou nejvíc zábavná na limitu a zrovna základní Panda má ten limit na každém druhém kruháči :)
To je samozřejmě řečnická hyperbola, ale ten princip přehnaný není. To, že dieselová Ochca RS dnes asi ujede kdejakému starému hot hatchi, je pravda, stejně jako je pravda to, že jedno z reálně nejrychlejších aut je třeba Nissan GT-R. Ale vážně chci "hračku", ve které musím letět Mach 3, než se začne trochu potit a trochu na té cestě tancovat? Jak často se mi na běžných cestách taková možnost asi naskytne, realisticky?
Hot hatche jsou samozřejmě specifické tím, že jsou sice hot, ale primárně hatch(backy), takže ta praktičnost tam je naprosto klíčová a tudíž něco z té hravosti může jít legitimně bokem ve prospěch každodenní užitečnosti. Ale kdybych chtěl hlavně a především sporťák, a vše ostatní by bylo sekundární, tak třeba BRZ, nebo - ještě lépe - právě nová MX-5 je v tomto ohledu lepší volba. Jo - ve sprintech nic nevyhraje, když se vám na zadek začne lepit kretén v otuzeném Passatu R, tak mu asi neujedete, spotřebu to taky nemá dechberouce nízkou a ani není úplně nejlevnější, papírově je to teda vlastně auto úplně na h*vno. Jenže to je přesně to - buď si honím ego nad ciframi, nebo mám magický stroj, který mě bere zaječí norou do Říše Divů pokaždé, když se přede mnou objeví kus pokroucenějšího asfaltu. MX-5 a spol. je to druhé :) | |
Nepřihlášený Vincent | Reakce na: Toto je konkrétně Šumavská.. | 18.10.2014 19:40 | reagovat |
![]() | Vím, že se na to díváte jinak, ale díky za info | |
Nepřihlášený | Reakce na: Seat není plnohodnotá značk.. | 18.10.2014 20:02 | reagovat |
![]() | Seat je Audi brand. VW je se Skodovkou. Nastuduj si neco o koncernu. Vsechny koncernove znacky jsou plnohodnotne. A funguje jako jiny koncern. Treba i Renault group, tak nevim co mas za problem | |
Zobrazit reakce.. | ||
Nepřihlášený | Reakce na: Renault je samostatná plno.. | 18.10.2014 20:05 | reagovat |
![]() | Ano a SEAT je soucasti koncernu ktery je na 2. miste. Takze co je vic? Ale me to je jedno. Leon je jedno z nejlepsich aut na trhu. Megan a vse od Renaltu sracka a RS to nezachrani | |
Nepřihlášený | Reakce na: Renault je samostatná plno.. | 18.10.2014 20:07 | reagovat |
![]() | Nepatri nahodou Dacia te tve plnoformatove sracce?!! | |
Nepřihlášený | Reakce na: Tady nejde o nějaká drajf... | 18.10.2014 20:09 | reagovat |
![]() | Dej sem link. Nevim ani o jednom. Zato je jich spousta, kde zvitezila Cupra | |
Nepřihlášený Otes | Všechno od Renaultu sračka.. | 18.10.2014 23:48 | reagovat |
![]() | Všechno od Renaultu sračka?? Další zabedněný neznaboh. RSa se vyrábí v Dieppe a přeci jen jsou kvalitou jinde, než řadový Rendlík. Jestli udělal Seat s novou Cuprou terno, fajn. To je snad jediné auto od seatu, které je konkurenceschopné v HH, kde byl seat předtím?? A kolik Rencků?? Meleš ho.na. Ne, že bych musel Renault, ale uznám, když někdo něco dokáže dobře vyrobit a je to jedno od jaké značky, nemám předsudky.. ale to ty asi neznáš, ani nick nemáš fauwé uctívateli. | |
Zobrazit reakce.. | ||
Nepřihlášený Stan | Zvláštní, že tu nikdo neře.. | 19.10.2014 09:06 | reagovat |
![]() | Zvláštní, že tu nikdo neřeší 0-200 pod 20s :-D Nevidím nic co by mělo tohle auto lepší než třeba Cupra, když můžu mít Cupru s o třídu lepším motorem za lepší peníz. | |
Nepřihlášený klluc | Reakce na: Seat je Audi brand. VW je.. | 19.10.2014 11:44 | reagovat |
![]() | Koukám, že jseš krásná oběť koncernové masírky. Co má společného Seat s Audi? Exeo jako starou Audinu? Mii je stejné jako UP a Citigo. Ibiza je převlečené polo. Toledo je rapid. leon je převlečenej Golf. Alhambra je převlečený Sharan. Koneckonců i ta A3 je golfík. Pokud je Renault sračka, tak až se koncernová auta dostanou třeba ve spolehlivosti na úroveń Renaultu, tak se ozvi. Zatím se mu blíží jen samotný VW. Seat se Škodovkou se potácí někde v průměru nebo v podprůměru. | |
Zobrazit reakce.. | ||
Nepřihlášený | Reakce na: Všechno od Renaultu sračka.. | 19.10.2014 12:34 | reagovat |
![]() | Standardni modely stoji za ho.no. To mi nikdo nevymluvi. Jel jsem jimi | |
Nepřihlášený | Reakce na: Koukám, že jseš krásná oběť.. | 19.10.2014 12:39 | reagovat |
![]() | Nejsem zadna obet. Jen me bavi popichovat dementy od Renaultu. A s tou spolehlivosti. To jsi tedy trefil hrebicek na hlavicku. V Renaultu nefunguje nic normalne a ani neumi s tim neco udelat. RS jasnym dukazem. | |
Nepřihlášený | Reakce na: Koukám, že jseš krásná oběť.. | 19.10.2014 12:44 | reagovat |
![]() | Ja nez pojedu se SEATem na 1. Prohlidku - vymena oleje. Tak ty s Renaultem tam uz budes po ctvrty, ze se ti neco podela nebo nefunguje. Vsad se. Kdybys byl uzivatel, jako moji nepoucitelni kamosi, dal bys mi za pravdu. Jenze co se zoufalym prodejcem od Renultu, ze? | |
Nepřihlášený | Reakce na: Všechno od Renaultu sračka.. | 19.10.2014 12:48 | reagovat |
![]() | V 90. letech Cupra 1.9 TDI 4x4, 1.8 T a V6 4x4. Pak nasledovala II. Generace 2.0 TSI Cupra a Cupra R. Pak Ibiza Cupra. To si trochu zaspal dobu, ne ? | |
Nepřihlášený | Reakce na: Všechno od Renaultu sračka.. | 19.10.2014 12:50 | reagovat |
![]() | A spousta sportovnich verzi Toleda a Cordoby, ta jezdila i Rallye. Takze? Vzdyt SEAT byl po Skodovce druha nejprodavanejsi znacka na trhu. Urcite je na co navazovat. | |
Nepřihlášený | Reakce na: Všechno od Renaultu sračka.. | 19.10.2014 12:54 | reagovat |
![]() | A jenom Otesi na zaver. Ja taky nemam predsudky. Ale kdyz je neco nedotazene, nekvalitni a s nesmyslnym ovladanim a jeste blbe jezdi, tak si to prece nekoupim. Nemluvim o RS, ale o Meganu, Fluence a Capturu, ktere jsem mel moznost vyzkouset | |
Nepřihlášený | Reakce na: Koukám, že jseš krásná oběť.. | 19.10.2014 12:56 | reagovat |
![]() | Proto je Ibiza asi 6. ve 100 tis km testu | |
Nepřihlášený Otes | V 90. letech Cupra 1.9 TDI.. | 19.10.2014 20:29 | reagovat |
![]() | V 90. letech Cupra 1.9 TDI 4x4, 1.8 T a V6 4x4. Pak nasledovala II. Generace 2.0 TSI Cupra a Cupra R. Pak Ibiza Cupra. To si trochu zaspal dobu, ne ?
Přečti si moji reakci znovu, samozřejmě, že dělali sportovní modely, stejně jako třeba Renault, ale žádný nebyl na špici segmentu HH!! To je ta pointa! Stačí se jen naučit dobře číst nebo si zkrátit vedení... Jinak, abych si rýpnul jako ty přehnanou reakcí...Co dal Seat světu, co vymyslel?? Z montovny fiatů se stal montovnou Volkswagenu. V době, kdy Renault definoval třídu MPV Espacem a spolu s BMW vyráběl nejsilnější motory v F1, lepil Seat znáčky na Fiaty, no taková Malaga alias Regata byla určitě top! | |
Nepřihlášený | Hm. Aspoň někdo kdo se vyz.. | 19.10.2014 20:58 | reagovat |
![]() | Hm. Aspoň někdo kdo se vyzná.. A co WTCC? | |
Nepřihlášený | Ale o to tu nejde. Jde o t.. | 19.10.2014 21:03 | reagovat |
![]() | Ale o to tu nejde. Jde o to, jak se mi jevi srovnani aktualnich modelu obou znacek. Ne RS a Cupry. Ale tech beznych. Muj nazor | |
Nepřihlášený Otes | WTCC?? stejné jako LeMans,.. | 20.10.2014 00:29 | reagovat |
![]() | WTCC?? stejné jako LeMans, dej stejná pravidla benzínům jako naftovým autům a TDI by jen zametalo trať, prostě nebyly stejně nastavené podmínky, ale to patří do jiného tématu. Ok, srovnání aktuálních běžných modelů ano, v tom se frantíci moc nepředvedli, ale tohle je přece téma RS.. tak srovnávat HH je na místě ne? Pak kolem sebe kopat a rovnou odsuzovat vše do sra.ek... Tak, když se budu držet tématu HH, tak celkem dobrá byla Ibiza Cupra 2,0 16v a Leon Cupra R první gen.(ve vztahu k dobové konkurenci, kontra všechny generace Clia - "Willíkem! začínaje kromě poslední 1,6t, byla nedostižná, po příchodu Megane RS také. Když srovnáš třeba minulou geberaci Cupry R 265k a Megana RS R26, tak když v přímce a na brzdách rychlejší Cupra je na téměř všech okruzích pomalejší, co to o R26, která je o 35k slabší vypovídá?? Kdyby to byla odfláknutá mr.ka, nebyla by takovým nářádím a tím pádem modlou pro nadšence a okruhové závodníky amatéry. Nemluvím o limitce R26R, to by nebylo vůči Cupře fér. Měl jsem jak Seata, tak Renaulta a oboje stálo za vyliž prdel:-):-):-) | |
Nepřihlášený Otes | kua měl bych si to po sobě.. | 20.10.2014 00:32 | reagovat |
![]() | kua měl bych si to po sobě číst, tolik překlepů, se omlouvám... | |
Nepřihlášený Martin | zabudnite na stream a pozr.. | 20.10.2014 01:17 | reagovat |
![]() | zabudnite na stream a pozrite si radsej toto: http://youtu.be/QtelVhTYHjI
Vysledok sice rovnaky ale jazda o niecom inom. Velmi rad by som si pozrel porovnanie od Chrisa Harrisa ale zatial nejazdil ani na cupre... | |
Nepřihlášený kluc | Chriss Harris je legenda... | 20.10.2014 11:21 | reagovat |
![]() | Chriss Harris je legenda. A pokud jde o tu Cupru, tak harris testuje pro britské Evo a tam Cupra RS skončila daleko za Méganem RS. | |
Nepřihlášený Otes | No výsledek na tom videu m.. | 20.10.2014 11:49 | reagovat |
![]() | No výsledek na tom videu moc stejný není:-) Hodně zahr. novinářů srovnává ovládání jako M3 CSL a GT3 mezi předokolkami, z videa krásně rozevlátá jízda a lepší čas. A přitom nejde o verzi 275Trophy R. Pravda, je to na hladkém okruhu, na okresce se to může přesně otočit, ale ta živelnost RS je parádní. Však také hodně majitelů i starší gen. RS na okruhu neprohání ostatní HH, ale M3, STI, 350/370Z. Ale o víc, než o čas jde opravdu o ten pocit z jízdy... | |
Nepřihlášený jarka | Jen bych doplnil, že i kdy.. | 20.10.2014 12:37 | reagovat |
![]() | Jen bych doplnil, že i když je už na pohled Cupra jízdně méně zajímavá než RS (viz to video z EVA), tak stačí relativně drboné změny geometrie a bude to velmi podobné jako v RS. Takže i když mi je pojetí Renaultu bližší a to auto má prostě koule, tak bych volil Cupru, protože co si budem povídat jako základ je asi lepší: motor lepší, vzadu nezávislé zavěšení a přeci jen je o generaci mladší a je za lepší peníz. Stačí už jen ta úprava geometrie a bude z toho rázem jiný auto. | |
Nepřihlášený Michal M. | Celé redakci: Bože! Zbavte.. | 20.10.2014 15:41 | reagovat |
![]() | Celé redakci: Bože! Zbavte se už jednou těch nesmyslů s "auty pro gaye" a pod. Není nic zastydlejší a ubožejšího, než představa gaye jako nějaké krasotinky v růžovém oblečku... Nic proti krasotinkám a růžové, ale k realitě to má asi tak daleko, jako zde často prezentované chlapáctví. Čest práci soudruzi. Buzna z Brna. | |
Nepřihlášený cennikvsrealita | Pre tych co tu taraju o to.. | 21.10.2014 12:23 | reagovat |
![]() | Pre tych co tu taraju o tom ze je cupra lacnejsia. netreba zabudat ze renaultysporty su v CR i na SK trhu dotovane a teda staci ze len pridete do predajne a mate hned 16 percent zlavu. na Cupru vam daju max nejakych 7. cize cenu by som neporovnaval, realita je niekde uplne inde. nehovoriac o tom ze RenaultSport sa o svojich majitelov patricne stara a bud im posiela poukazky na volne jazdy na nejaky okruh, alebo vas zavola na akciu World series by Renault alebo si mozte zaplatit track days a ine akcie. na toto treba u Seatu rovno zabudnut. | |
Nepřihlášený detto | S tou rychlostou ako dolez.. | 24.10.2014 11:51 | reagovat |
![]() | S tou rychlostou ako dolezitym faktorom pre dobry pocit z jazdy by som to zase tak neprehanal. Mozno niekto vyuzije lepsie Cupru na nejakom okruhu, ale vacsina ludi si taketo auto kupuje na normalne okresky a popravde neviem si predstavit, ze by som musel auto drtit v 200km/h rychlosti aby som sa zabavil.
Vlastne som preto uprednostnil Clio RS pred rychlejsimi autami. Chcem sa bavit pri 'normalnych' rychlostiach. Dava to aj vyhody, hlavne ked vas stopnu pomahaci. Druha vec je poslat to do pangejtu v 100 a v 200 km rychlosti. | |
Nepřihlášený Gejza. | Reakce na: To dobre na RS jsou drahe.. | 25.10.2014 23:00 | reagovat |
![]() | Tak jestli zrovna Renault na svých vozech šetří to mě rozesmálo.:-))) Na to je specialista právě výrobce jménem Škodau které si nechají zaplatit i středovou zadní opěrku nebo vypínání airbagu.:-))) Ostuda a ubohost.Ty vole ty ani nevíš co to znamená divize Renaul Sport, tak drž h.bu.Jinak je mi Renault u prdele.Starší Rencky některé super.Třeba první scénic pořád krásné auto.Nebo Espace.A M.Coupé je pěkné vozítko a myslím si, že pro lidi co autům rozumí je to to nejlepší pro zážitky.Né nějaká velká těžká kraksna Octávia RS za milion co si na sporťák jen hraje.Osobně pojud bych si koupi 3dv Je tohe a Astra karosérií to nejhezčí pravé Coupé. | |
Nepřihlášený | Me je zase u pr... OIII RS.. | 26.10.2014 19:53 | reagovat |
![]() | Me je zase u pr... OIII RS, tak nevim komu co tady tlacis | |
Nepřihlášený 88952634 | 88952634 | 12.4.2020 03:36 | reagovat |
![]() | 88952634 |

Živá témata na fóru
- Škoda Auto obecně 13:09 - pavproch
- Koronavirus 22:52 - Lachende Bestien
- STK 22:17 - spooon
- BMW Divize 2.3.2021 - M.Z.
- Lampárna (stěžovatelna) 2.3.2021 - Bond007
- Rychlodotazy 2.3.2021 - řidičBOB
- Octavia 1 1.9 TDI 66 kW - nastartuje a zhasne 2.3.2021 - Stepin
- Onboard videa 2.3.2021 - Lachende Bestien
- Octavia IV 1.3.2021 - ctrl_j
- Elektromobily a vse kolem nich 1.3.2021 - rhinos