Test Škoda Yeti 2,0 TDI 4x4 na operativní leasing: vážně bez starostí?

 | 25 příspěvků | 15.11.2015 Petr Prokopec
Reagovat

Nepřihlášený ľuboš

reklamné kydy...:)) opera.. | 15.11.2015 19:09reagovat
avatar

reklamné kydy...:))

operak sa NEoplatí nikomu!! ani firme.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Pavel

Reakce na: reklamné kydy...:)) opera.. | 15.11.2015 19:34reagovat
avatar

A jak jsi prisel na to, ze se OL nevyplati nikomu? :-D

Nepřihlášený

kromě toho děsivého interi.. | 15.11.2015 21:11reagovat
avatar

kromě toho děsivého interiéru palubní desky na hranici Logana (ale za půl milionu...) mě potěšila zpráva, že ve zhruba sedmi tisíci kilometrech bylo nutno dolití jednoho litru motorového oleje.

Kdo bože vymyslel, že Das Auto je kvalitní ? měl jsem různé značky vč. francouzských ale nikdy, opakuji nikdy to nežralo olej.. to dělala naposledy 1000MB, ale také ne po 7mi tis...

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený thw

A měl jsi někdy moderní di.. | 15.11.2015 22:42reagovat
avatar

A měl jsi někdy moderní diesel s LL olejem? Já ho měl ve VW, Fordu a Citroenu (vždy nějaká variace 2.0 R4) a do 10tkm si řekl o flašku oleje každý a stejně to bylo u kolegů ve firmě (u Citroenu nám dokonce při převzetí auta flašku oleje rovnou dali, že si to o ni v záběhu řekne).

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený jano

Reakce na: A měl jsi někdy moderní di.. | 15.11.2015 23:58reagovat
avatar

mam opel 1.9 cdti co je dost moderny diesel, olej menim kazdych 15000km a nic nedolievam.

ma maj stilo 1.9 jtd a takisto nic nedolievam.

ale budem menit olej kazdych 10000km, lebo tie prijebane cisla, co davaju teraz vyrobcovia (napr. superb 60000km) hraju do karat jedine im.

kazdopadne motor, ktory oficialne ak zerie olej 1l na 10000km je podla vyrobcu (VW) v norme, si mozu strcit.

a kazdy kto pouziva long life olej a meni ho po viac ako 20000km je realne kokot. (alebo to robi zamerne aby znicil motor)

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený thw

Tak je možné, že u nás jez.. | 16.11.2015 01:18reagovat
avatar

Tak je možné, že u nás jezdí samá prasata, ale to bych už kvůli tomu, že u citroenu se dolévalo vždycky (u ostatních značek přesná data nemám :() netvrdil :).

A liješ do toho i na kratší interval LL? Ten je totiž řidší.

Tolerance 1l / 1000 km je prasárna, na druhou stranu, nabídne ti nějaká masová automobilka něco reálně lepšího? Fiat má koukám 0.5 / 1000 km což se na první pohled zdá lepší, ale mně se zdá motor žeroucí 4 litry na 10000 km v pr*** úplně stejně jako ten žeroucí 5l +.

Chtělo by to vystrčit nos z vlastního dvorku..u auta co si chci nechat po záruce kratší interval beru, ale proč jsem kokot, když dodržuji interval výrobce u auta co do konce záruky půjde pryč? Po*** se mi to kvůli tomu? - S vysokou pravděpodobností ne (viz. níž) a i kdyby, tak záruka. Pojede to kvůli tomu hůř? - To je asi motor od motoru, ale minimálně u toho mého ne (opět viz. níž). Zaplatí mi někdo za auto s kratším intervalem víc? Ano, ale ne tolik, aby mi to pokrylo náklady na častější výměnu. Tak v čem je problém?

Btw před nějakým časem se zjistilo, že nás jeden z Citroen servisů je*e a olej mění jen každou druhou návštěvu (tedy 50, většinou 55 tkm +). A víte co? Ani u aut s +- 180 tkm (zhruba v té době je dáváme pryč) žádný výrazný pokles výkonu a žádné závady (chtěli jsme jim to dát sežrat, tak jsme porovnávali stejná auta ze dvou poboček, která měla jiný servis)....takže pokud nás ty servisy nej*baly oba, tak bych LL u auta, co půjde do konce záruky pryč, neřešil.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený lojz

4.odstavec: "V jejich tech.. | 16.11.2015 08:20reagovat
avatar

4.odstavec: "V jejich technických průkazech jsem navíc zapsán jakožto majitel, pročež mne více než lákala možnost zjistit, zda jsem neudělal chybu a neměl zůstat jen pronajímatelem. Třeba právě této Škody..."

Já asi něco špatně chápu.

Nepřihlášený

Co tohle je, reklama na pr.. | 16.11.2015 09:31reagovat
avatar

Co tohle je, reklama na pronajem od skodovky? Trapne.

Primer k pronajmu bytu je krasny, a tak jako pri pronajmu bytu problemy prijdou az S KONCEM operaku. Pri konci vam pak pronajimatel vycte skrabanec ve vane, tu spinavou stenu, tu opotrebovane madlo dvirek od kuchyne a nevratim vam polovinu kauce. Tohle cele vas ceka u operaku. Dokud bezi, ano, zadne starosti. Ale jak dobezi tak najednou zjistite ze se skodovce nelibi ze jste opotreboval dekor uvnitr, poskrabal o obrubnik kola a tohle vsechno vam nauctuje v cenach novych dilu.

Vskutku bez starosti, pro skodovku.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Roman1

Reakce na: Tak je možné, že u nás jez.. | 16.11.2015 10:23reagovat
avatar

Tak po Vás bych tedy ojetinu opravdu nechtěl. Bohužel názor "po mě potopa" má spousta lidí, takže koupit ojeté auto v dobrém stavu bude (je) velký problém. Já bych naopak byl ochoten si za auto s pravidelnou (dle Vašeho názoru nesmyslně předčasnou) výměnou oleje připlatit. A základem je si na výměnu osobně dohlédnout a pokud to servis neumožní, tak jít jinam.

Nepřihlášený Las

Měl jsem již 3 auta na ope.. | 16.11.2015 10:32reagovat
avatar

Měl jsem již 3 auta na operativní leasing a samozřejmě že je to jiné než u auta vlastního. Ale pokud se budeš k autu chovat slušně tak ti nic při předávání nehrozí. Je přesně stanoveno, co je opotřebení běžné a co již ne. A pokud se během OL stane něco většího tak to řeší pojistka. Asi OL není pro každého, ale řešení to určitě je. A i toho bytu záleží na pronajímateli a nájemce se většinou v pronajatém bytě nemůže chovat jako hovado.

Nepřihlášený md11fr

Mám objednaný od Fordu Mon.. | 16.11.2015 15:19reagovat
avatar

Mám objednaný od Fordu Mondeo za 10.755,- s DPH, je to 4x4 v plné palbě, km navíc za 0,97Kč s DPH. Auto v ceně 1.003.000,-Kč .

Na to Škoda nemá odpověď a už se to blíží kilometrové amortizaci koupeného auta. Po odpočtu DPH se dostanu do situace kdy nemá cenu auto vlastnit. Navíc bůh ví jakými daněmi vozy se spalovacím motorem za 2 roky zatíží naši milovaní politici a zda budou vůbec ještě prodejná :-)

A je velký rozdíl v tom užívat půjčenou věc a nebo vlastnit, v tom smysli , že pokud tu půjčenou věc zrovna nerozbiji nebo něco podobného , tak se nemusím starat o to že nedochlazuju turbo, nevypínám systém start - stop, valím s nezahřátým motorem apod. , protože prostě auto po dvou letech vrátím a mám klid :-)

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Renegat

Reakce na: Mám objednaný od Fordu Mon.. | 16.11.2015 21:25reagovat
avatar

To md11fr: Za svůj poslední odstavec si dej pár facek.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: To md11fr: Za svůj posledn.. | 17.11.2015 08:51reagovat
avatar

Proč ? :-)

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený řidič

nejen škodovka chtěla OL ře.. | 17.11.2015 09:24reagovat
avatar

nejen škodovka chtěla OL řešit nedostatek mladých ojetin. že pak vydělá na servisu. a jak koukám, tak druhouživatelé jim to pak zaplatí i za ty první. holt už nebude rozdíl, co ti první zaplatí m

na ztrátě hodnoty, následníci doplatí na servisu. a nevěřte na záruky, na díly motoru, uchycení podvozku se nevztahuje žádná

Nepřihlášený

operativní leasing se vypl.. | 17.11.2015 18:24reagovat
avatar

operativní leasing se vyplatí v případě , že je slušná částka za přejetý km nad nájezd, a uživatel přejede co nejvíc km nad rámec smlouvy, potom se amortizace 1km opravdu vyrovnává s vozem koupeným za hotové peníze

Nepřihlášený Rado

Reakce na: mam opel 1.9 cdti co je do.. | 4.12.2015 14:00reagovat
avatar

Mám C5, od nova, 245 t.km, olej mením každých 30 t, ešte som nedolial 1 dc, olej meria aj elektronika pri každom štartovaní

Nepřihlášený Moik

Reakce na: Co tohle je, reklama na pr.. | 10.12.2015 12:10reagovat
avatar

To jste zazil nebo odhadujete?

Nepřihlášený zaza

Divím se. Z toho dvoulitru.. | 13.12.2015 21:12reagovat
avatar

Divím se. Z toho dvoulitru s 81 kW mají někteří uživatelé pomalu poluce. A mluví o něm jako o něčem fantastickém. Dokonce jsem byl překvapen, že s tímto motorem u nás jezdí i Octavie II.

Redakce asi bude mít s autem na OL lehčí život, protože operativec se bude obávat zveřejnění pohledu na jeho taktiku. A tak trochu špatné jméno. Jinak vám mohu říci, že takového jednoduchého Vencu z horní dolní, který to tu a tam někde škrábne, případně odře litý disk pěkně osolí. A to ani nemluvím o tom, když v tom náhodou vozí malé rodinné příslušníky, nebo zaměstnance čuníky.

Nepřihlášený Terif

Všechno má své pro a proti.. | 5.1.2016 23:08reagovat
avatar

Všechno má své pro a proti, ale já se spíš přikláním k nákupu ojetiny v ověřeném autobazaru a třeba po dvou letech vyměnit na protiúčet za lepší... Myslím že je to ekonomicky o dost výhodnější !

Nepřihlášený V12

Mam Mondeo so 162kW motor.. | 11.1.2016 10:32reagovat
avatar

Mam Mondeo so 162kW motorom Volvo T5, najazd 250k km, na 10k km zoberie tak deci oleja. Motor v povodnom stave, nechipovany, s povodnym turbom.

Ked ten VW zazrak zoberie tolko oleja, po kolko km ten spaleny olej odfajci kat ?

Nepřihlášený karel

Mám ho a velmi lituji. Půj.. | 23.1.2016 15:00reagovat
avatar

Mám ho a velmi lituji. Půjde z domu, najeto 48000km a bojím se vyjet. Sypou se zásadní drahé podskupiny včetně motoru. Škodu již nikdy - bývávala to spolehlivá auta, byl jsem patriot. Bude to nová hnusná Toyota benzin s motorem 1,6.

Nepřihlášený ester

Reakce na: mam opel 1.9 cdti co je do.. | 14.3.2016 12:16reagovat
avatar

Podla spôsobu tvojho vyjadrovania budeš skôr ten koko... ty. Možno by si mal meniť každých 1000 km, potom ti to vydrží aspoň 2 miliony

Nepřihlášený Milan

Reakce na: kromě toho děsivého interi.. | 6.9.2016 13:12reagovat
avatar

No musím s tým olejom súhlasiť. mal som škodu 100, 100 aj 120 a nikdy som olej nedolieval. potom som mal Octaviu Tour a každých 2.000 km som dolieval liter oleja. teraz mám Citroen C5 a dolievajú olej iba v servise na prehliadke. Žeby to fakt bolo tým dieslom? To neviem.

Nepřihlášený Fanda Janda

Reakce na: Proč ? :-) | 16.12.2016 16:56reagovat
avatar

Ty nevíš ??? Tak si dej rovnou dvě

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
Max. 2000 znaku
b_468_60.gif

Živá témata na fóru

zobrazit vše