Test Toyota GT 86: čas nejde vzít zpátky

 | 48 příspěvků | 19.10.2012 Pavel Janda
Reagovat

Nepřihlášený FFourty

Hodně zajímavý test. Jel j.. | 19.10.2012 17:25reagovat
avatar

Hodně zajímavý test. Jel jsem s tím a ty první dvě stránky bych podepsal, jet s tím pro mě bylo vzhledem k očekáváním hodně rozpačité. Ten zbytek jsem nějak nepoznal, ale podle videa to vypadá, že to umí rychlou akční jízdu dobře. Asi si s tím ještě sjedu. Každopádně první článek o GT86, který je podle mě reálný. Podle jiných mi to přijde být jako jedno z nejpřecenovanějších aut. Jako neschopnost přiznat, že na té vymodlené koncepci taky může být něco špatně. Tohle je opravdu zajímavé.

Nepřihlášený Embed

Asi nejnapínavější test, c.. | 19.10.2012 17:29reagovat
avatar

Asi nejnapínavější test, co jsem tu četl :-) Ne, fakt, nakonec to v podstatě dobře dopadne, ale jako čtení je to postavený moc hezky :-) A fotky a video taky zaslouží pochvalu.

Nepřihlášený Jan Popp

Je vidět, že i pjanda potře.. | 19.10.2012 17:35reagovat
avatar

Je vidět, že i pjanda potřebuje pro špičkový test vyhraněnější auto, ale to mě aspoň utvrzuje v jeho lidskosti :) To rozdělení na nějaký první dojem a snahu o hledáni tohoto dobrého byl dobrý nápad,, hezky to to auto popisuje ze dvou pohledů. Troufnu si říct klíčových, v tomto případě.

Nepřihlášený Mes67

Docela se ve me misi pocit.. | 19.10.2012 17:37reagovat
avatar

Docela se ve me misi pocity. Neco z toho bych chtel, neco ne, ale tak to asi melo vyznit. Musim si to srovnat v hlave.

Nepřihlášený Rosťa D.

Nedávno jsem někde četl, že.. | 19.10.2012 17:40reagovat
avatar

Nedávno jsem někde četl, že to je pefektní auto. Tohle se mi až tak perfektní nezdá, stačilo jít trochu do hloubky. Ale zas je to auto pro pár úchyláků s pístem místo mozku a těm to asi bude jedno. Řek bych, že nic lepšího nešlo od Toyoty čekat.

Nepřihlášený RoVi

Celá EU už mě pěkně štve... | 19.10.2012 17:42reagovat
avatar

Celá EU už mě pěkně štve. Kolik se takových aut prodá a kolik se s nima najezdí km, je důležitý tlačit i na ně s CO2, aby se takhle kurvily? Předpokládám, že v Japonsku to bude fungovat jinak a kdyby celej svět nebyl v řiti, tak by tomu neudělali ani takovou převodovku. Nj, ale to je v testu napsaný, před 10 léty dokonalost, dneska vzpomínka.

Nepřihlášený Broq

Konečně test, ze kterého s.. | 19.10.2012 17:46reagovat
avatar

Konečně test, ze kterého se člověk dozví, jaké to auto je. Prostě v něčem dobré, v něčem ne. Mně by se asi to ježdění jako na videu líbilo, to musí být sranda :o) Jen to ještě umět :o)

Nepřihlášený KStech

Pridaji tam elektromotor a.. | 19.10.2012 17:49reagovat
avatar

Pridaji tam elektromotor a bude to dobry :-) Hybrid resi vse :-)

Nepřihlášený WVW

Podle očekávání nejlepší t.. | 19.10.2012 17:51reagovat
avatar

Podle očekávání nejlepší test Toyobaru. Proti očekávání je to chování. Zmrvit u takového auta plyn je na odstřel. I když jen "dole".

Nepřihlášený Robbie Bubble

Podle toho videa je vidět,.. | 19.10.2012 17:56reagovat
avatar

Podle toho videa je vidět, že autor je přesně člověk, pro kterého to auto bylo udělané, takovéhle ježdění a ovládání auta (meziplyny atd.) k tomu přesně sekne. A pokud i on na to kouká s jistými rozpaky stylem "ano, ale..." je vidět, že toyota se fakt někde sekla. Takový člověk by si to měl lepit nad postel...

Nepřihlášený xpert

ta zjistena spotreba je uz.. | 19.10.2012 18:00reagovat
avatar

ta zjistena spotreba je uzasna, fakt parada. tabulkova je ale vetsi nez u spousty turbohatchu. vivat eu.

Nepřihlášený Fořt

Musím souhlasit, že literár.. | 19.10.2012 18:16reagovat
avatar

Musím souhlasit, že literárně je to o kus dál než obvykle, taková hořkosladká symfonie s relativně dobrým koncem. Ale auto by z toho určitě mohlo vyjít líp. Což teda není výčitka autorovi, ale Toyotě. Mělo to být OK, nebo se na to měli vykašlat.

Nepřihlášený Jenyk

No tak si petrohead koupí.. | 19.10.2012 18:18reagovat
avatar

No tak si petrohead koupí Rapida 1,2 TSI, ten Jandovi v testu vyšel o hodně lépe :-)

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený STi

No jsem zvědavý na Subu. K.. | 19.10.2012 18:20reagovat
avatar

No jsem zvědavý na Subu. Každopádně další auto, co je HW skvělé (jasně, pŕevodovka asi ne) a SW ho kurví. Čas na SW tuningy jiných věcí než doteď, anti-EU programming, jinak to nevidím :-(

Nepřihlášený STi

Reakce na: No tak si petrohead koupí.. | 19.10.2012 18:23reagovat
avatar

Slušný paradoxy :-) Ale ono to zaznívá i v textu. Ale podle mě je to zas tím, že Rapid neměl produkční SW, i to je z těch článků zřejmé. Prostě zvrácená doba.

Nepřihlášený mojito

Přečetl jsem si dvě kapito.. | 19.10.2012 19:25reagovat
avatar

Přečetl jsem si dvě kapitoly a dál už mě to nezajímalo, poněvadž je to napsáno tak zaujatě a nepřesně, až to bolí :(

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený snowman000

Preco, preco, preco?! Kone.. | 19.10.2012 20:04reagovat
avatar

Preco, preco, preco?! Konecne sa objavi auto o ktorom clovek sniva, po ktorom tuzi a nakoniec by bol ochotny si aj kupit...cita testy s velkym zaujatim, vsetko znie ako sen...a clovek sa nakoniec z toho sna zobudi do tejto debilnej zlto-modrej reality...

Mam chut rozbit to svoje pomyselne prasiatko do ktoreho som setril, rozbit o kazdeho europoslanca co mi pride pod ruku.

Za test krasne dakujem, testovaciu jazdu si urcite raz dam, no citim sa ako 5 rocny, ktoremu ste povedali ze darceky na vanoce nenosi Jezisko :(

merkur

Zajímavý úhel pohledu na t.. | 19.10.2012 20:51reagovat
avatar

Zajímavý úhel pohledu na toyobaru,řekl bych že až odsouzení hodný :)Mě osobně tb ve všech testech přijde až nezdravě glorifikovaný,ale nejel jsem,takže nemůžu soudit.Sice je pan Janda kovanej bmwák (tu značku já nemusím),ale jeho testy mě vždy přišly korektní,takže s tím nemám problém.

Nepřihlášený Jim

Řídící jednotka motoru z J.. | 19.10.2012 23:53reagovat
avatar

Řídící jednotka motoru z Japonské verze by to možná spravila. Jen před stk a emisemi tam hodit tu původní.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Nookie

Škoda, že při té změti ele.. | 20.10.2012 00:04reagovat
avatar

Škoda, že při té změti elektroniky někoho nenapadlo mít jeden normální EUfriendly režim pro měření spotřeby a CO2 a pak nějaké zázračné tlačítko RACE či SPORT, které by odezvy a reakce auta zostřilo k "řidičskému" použití.

Nepřihlášený Tomáš Němec

Pavle napiš pak, jaká byla.. | 20.10.2012 12:40reagovat
avatar

Pavle napiš pak, jaká byla reakce zastoupení Toyoty... já kdysi podobný rozpolcený test napsal o Peugeotu 206 RC a paní z Puga to dlouho nemohla zkousnout. Strašně se vozila po té první části a to, že jsem auto ve finále dost vychválil nějak nebyla mentálně schopná pobrat :-D

Jinak tenhle zázrak jsem viděl v Ženevě staticky a ten první dojem můžu potvrdit. Já do toho vlez (do toho nebo do BRZ, už nevím) a šokovaně jsem se podíval na hodinky, jestli jsem se nepropadl do 80. let... ten interiér je prostě... retro :-D. Nenapadá mě, proč chtít tohle auto, když můžu mít třeba MX-5... onehdá jsem v ní pár set km ujel a usmívám se jak po THC kdykoli si na to vzpomenu...

Nepřihlášený k.ik

koupit tohle, nebo levnější.. | 20.10.2012 12:52reagovat
avatar

koupit tohle, nebo levnější clio rs?

Nepřihlášený Jouza

doufam ze s tim tlacitkem.. | 20.10.2012 13:16reagovat
avatar

doufam ze s tim tlacitkem prijdou ... prevodovka se treba zabehne po nekolika tisici kilometrech.

Jinak add testovani spotreby CO2 - nikoho nezajima jake ma auto rezimy - jim staci kdyz se auto nastartuje a splni CO2 test - jestli je tam pak nejake tlacitko nebo packa S ktera zvedne spotrebu na dvojnasobek je jim buřt (napr. S u automaticke prevodovky)! Takze mila Tojoto/Subaru ... my chceme TO TLACITKO!!!

Nepřihlášený vlada

Zajimavy test. Autem jsem.. | 21.10.2012 13:01reagovat
avatar

Zajimavy test. Autem jsem jel 3x, dvakrat s manualem jedenkrat s automatem. Uplne nejlepe se mi s nim jelo v automatu s rezimem sport, uzival jsem si krasny zvuk motoru a tech 5000 otacek plus jeste stihl koukat kudy to jedu. Padla pod volantem jsem prakticky nepotreboval. Uz jen resim financovani a snad bude tento mesic doma, ale dovoz z nemecka v cr s automatem nelze sehnat max objednat. Co se tyka designu tak si naopak myslim ze je uplne ok, ten trosku retro tomu sedi...

Nepřihlášený jarka

Většina testů co jsem do d.. | 21.10.2012 19:56reagovat
avatar

Většina testů co jsem do dnešní doby o GT86 četl vyznívala hodně pozitivně a udělala z ní jednu z budoucích možností. Tenhle test ji v mých očích posunul ještě trochu dále. Jestli je to tak jak pJanda píše, tak se toho budou lidi levně zbavovat a pak to bude opravdu zajimavý základ pro řádnou výkendovku. Stačí do budoucna počítat s pár relativně malýma úpravama a bude to velmi, velmi slušný poježdění. Posunout výkon na 230-240 koní, nechat správně odladit sw, kratší 6 a trocha intériéru ven... No zas po dlouhý době vidím budoucnost trochu růžověji :) .

Nepřihlášený Lukáš

Moc pěkně, napínavě a tref.. | 22.10.2012 00:02reagovat
avatar

Moc pěkně, napínavě a trefně napsané! Rozhřešení vidím celkem řešitelné. Především bych volil originální balení téhle zadokolky, tedy BRZ - a to s hardwarovým turbo-kitem a softwarovým upgradem motor-managementu. Pak to bude určitě ve všech zábavu požadujících režimech mnohem lepčejší a záživnější svezení. V principu nejde o nic jiného než si to auto nakonec přizpůsobit vlastním představám - a vlastním sloganem Toyoty řečeno: nic není nemožné!

Brusel se v rámci reálného provozu nesmí brát až tak moc vážně; úlitba degenerovaným euro-bohům z moci úřední má přirozeně své nezbytné marketingové a homologační náležitosti a následně ovšem také své faktické i praktické limity, na kterých není třeba uctivě, pokorně a dogmaticky lpět.

Nepřihlášený Vavris

Zažívám lehké zklamání..... | 22.10.2012 11:03reagovat
avatar

Zažívám lehké zklamání... Ne z auta, ale z textu. Mám pocit, že Pavel píše poslední dobou více kontroverzně, než fakticky...

A proč si to myslím? Jako jednu z hlavních předností interiéru vidím skutečně prvotřídní posez, který je tady suše popsán jednou větou, za to nedostatky jsou rozebírány košatě...

A pak to řazení z 5 na 6. To je v kontextu tohoto auta tak minoritní negativum, že nevidím důvod, proč jej zmiňovat hned několikrát.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený zvedavej

Reakce na: Zažívám lehké zklamání..... | 22.10.2012 15:53reagovat
avatar

mam podobny pocit. obvzlast kdyz porovnam s nedavnym testem na 125d, kde je preference posunuta do druheho extremu. Auto (GT 86) jsem projizdel, a nechapu tuto animozitu, doporucuji vsem take osobni setkani, pred tim nez na zaklade tohoto textu auto zaslapou.

Nepřihlášený SpeedyG

Az rozstreli Toyotu, bude.. | 23.10.2012 15:25reagovat
avatar

Az rozstreli Toyotu, bude oslava Toyoty ;)

Nepřihlášený airwolf

Netreba smútiť, väčšina sp.. | 26.10.2012 15:56reagovat
avatar

Netreba smútiť, väčšina spomenutých nedostatkov ohľadne ovládania,jazdy sa dá rel.lacno korigovať. Tu fakt žiadne "turbo-kity" nie sú potrebné(a nič neriešia). Ako zlepšiť ovládateľnosť zábavnosť a posunúť ju viac do nižších otáčok, viac na sucho,+do oblasti nižšej spotreby? 1.problém: letargia a nemožnosť presného podradenia v nízkych ot.=>tzv.˝throttle controller/gas pedal tuning˝ ...rieši túto novú EU chorobu takmer kompletne(+získavame možnosť variovania charakteru odozvy) 2.ťažký neochotný chod prevodovky=>prev.olej vyššej špecifikácie ...sériový olej je často rel.univerz.hydraulika s dôrazom na životnosť,nie na zníženie klz.trení; 3.pedál.skupina stažujúca medziplyny (spojka+brzda zaves.vysoko,plyn utopený..podobne ako nové Imprezy)=>nadstaviť plyn.pedál 4~5mm(+rozšíriť spodok),vymedziť bočnú vôľu brzdy,nadlepiť horný doraz spojky~3mm,vypodložiť rohožku pod pätou ľ.nohy ...takto aj menšie chodidlá zvládnu hravo ’heel&toe’; 4.prílišná neutrálnosť na priľnavejšom povrchu, relatívne menšia priľnavosť predku proti z.=> a)geometria (séria má rel.značný odklon vpredu a príklon vzadu)=>najjednoduchšie u tohto podvozka=>excent.skrutkami posunúť zadok viac smerom k odklonom(vrch von)-čo zároveň potlačí optiku utopených zad.kolies, b)tlaky pneu=>pol desatinky vzadu+, vpredu- ...posunie ťažisko a priľnavosť dopredu,zvýši agilitu,zníži opotrebenie pneu, c)typ pneu(sér.Primacy HP-výborný allrounder-nie však performance pneu)=>dopredu priľnavejšie(Eagle F1,SportMaxx RT,only dry:Yoko.AD08)+dozadu tuhšie s progresívnym preklzom(Bridg.RE050,Nokian Z G2) ...zábavnejší charakter, i pri menej ˝hardcore˝ jazde. Spolu ani 20.tis., nižšia reálna spotreba a top jazda. Oproti videu by auto zvládalo plynulejšie a rýchlejšie prejazdy zákrut. (i čiste v svojom jazdnom pruhu:) happy driving

Nepřihlášený wrxwrx

bohuzel s autorem nesouhla.. | 26.10.2012 22:24reagovat
avatar

bohuzel s autorem nesouhlasim! jezdim s 86 denne v beznem provozu, prevazne mesto/ dalnice, a jezdim jak blb, tedy rychle, najel jsem za 3 mesice 6 tis km, a moje auto v jeho clanku nepoznavam...jestli je duvodem to, ze evropska verze je jinak naladena / ja jsem v Kapskem Meste/ nevim, ale nejak to podle me prehnal s tou dramatickou kritikou. a 86 neni toyota, je to subaru v prevleceni, kdo nekdy mel subaru to pochopi...

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Honza

Reakce na: Řídící jednotka motoru z J.. | 27.10.2012 00:43reagovat
avatar

Myslím, že množství CO2 zatím na technické změřit neumějí (měří jen složení skutečných škodlivin), takže tu změněnou řídící jednotku by asi nepoznali.

Nepřihlášený CharlieV

Chápu to správně, že oprot.. | 28.10.2012 17:18reagovat
avatar

Chápu to správně, že oproti novinářské verzi je to uškrcená chudinka, ale novej firmware v řídící jednotce by tomu mazlíkovi dodal křídla?

Koneckonců, mohla by ho Toyota nabízet ke stažení na svejch stránkách (for NON EU customers only ;)).

Nepřihlášený Zajda

Reakce na: bohuzel s autorem nesouhla.. | 1.11.2012 11:27reagovat
avatar

wrxwrx> Odpověděl sis sám, u verze pro JAR jistě nebude nutné škrtit motor kvůli emisním Euro normám a pokutám za CO2. Vždyť autor píše že auto je výborné, i motor je výborný, ale poznamenaný naladěním řídící elektroniky.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Zajda

Reakce na: wrxwrx> Odpověděl sis sám,.. | 1.11.2012 11:35reagovat
avatar

Jak se tak dívám na legislativu, tak možná i bude, v JAR očividně pokutu za nadlimitní CO2 platí zákazník při koupi, nicméně jsou to násobně menší částky než pokuty výrobcům v EU.

Nepřihlášený John

Za 800 tis. toho moc nenab.. | 19.11.2012 20:22reagovat
avatar

Za 800 tis. toho moc nenabídne.

Auto určené jen a pouze na blbnutí s výkonem 200k. Co z toho? To raději koupím výkonově stejnou Octavii s 75Nm vyším krouťákem posazeným od 1500-5000ot. která má lépe nastavený podvozek a je smysluplnější. Ostré auto i na normální ježdění. To se o Toyotě říci nedá. A ještě je o skoro 140 000kč levnější!!! To je hodně pádný důvod!

Jediné co mi hovoří pro Toyotu je náhon na zadek. Nic víc jsem nějak nenašel. Design mě neoslovil, i když je daleko dravější než u Octavie...

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený catman

Reakce na: Za 800 tis. toho moc nenab.. | 20.11.2012 12:34reagovat
avatar

Skoro tady ta diskuze umřela, ale s tou Octavií tak to mě dostalo, nemyslím to zle, ale nezlobte se na mě, ale když to přeženu, tak to je jako byste říkal "vždycky sem si chtěl skočit padákem, láká mě ten adrenalin ale koupím si raději stan, víc se do něj vejde je levnější a z rozbaleným si můžu skočit ze schodů" :-)

Tady nemá cenu moc diskutovat, ale jít a svézt se a nenechat se odbýt jako když Vám chtějí předvést rapida! Jestli umíte číst bez předsudků-kterých je pan Janda plný, tak tohle bych podepsal krví...jen málo odcituji:"

V prvních chvílích si možná budete říkat, že jste čekali něco úplně jiného. Nejspíš chování moderních rychlých automobilů s limitem nastaveným tak vysoko, že jej v běžném provozu okusíte minimálně. Alespoň já jsem si v prvních chvílích něco podobného říkal, jenže jedete pět, deset, dvacet kilometrů a rázem zjistíte, že musíte dělat něco naprosto neuvěřitelného. Něco, co jsem už pěkně dlouho nezažil a nevzpomínám si, kdy jsem to zažil naposledy. Chcete jet s GT86 rychle? "

...

http://www.autorevue.cz/test-toyota-gt86--rychl ost-je-na-nic

...

bežte se svéééézt a bude vysmátí jak pod stromečkem, čus bus

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený catman

Reakce na: Za 800 tis. toho moc nenab.. | 20.11.2012 12:37reagovat
avatar

"...Chcete jet s GT86 rychle? Musíte řídit!"

...sem vůl ani kopírovat neumím ;-)

Nepřihlášený MartinK

Pane Jando, pokud srovnáte.. | 9.12.2012 10:04reagovat
avatar

Pane Jando, pokud srovnáte tuto Toyotu s Vámi testovanou Astrou OPC z hlediska jednoho auta pro každodenní používání, které je podle Vás lepší ? Které přinese víc radosti ?

Nepřihlášený miro

jeba auto! | 10.7.2013 08:04reagovat
avatar

jeba auto!

Nepřihlášený vitek

Kazdy kdo rad ridi by mel.. | 30.8.2013 23:58reagovat
avatar

Kazdy kdo rad ridi by mel text pana Jandy brat s velkou rezervou. Zkousel jsem ridit vice sportovnich aut. Hodne aut za 2 az 4 miliony me bavilo ridit. GT86 me bavi taky a za lidskou cenu porizovaci i provozni (pojisteni, pneu, servis, spotreba). Kouzlo tohoto auta neni ve vykonu. Navic, vetsina testu v CR i ve svete probehla s verzi s manualnim razenim. Padla pod volantem a rychlost razeni AUTOMATICKE PREVODOVKY davaji autu dalsi rozmer. S padly muzete radit zcela manualne a rychleji nez radici pakou ve verzi MT. Bohuzel, TOYOTA ma po cele CR na vyzkouseni jen verze s MT. To vymyslel nejaky marketingovy specialista, ktery GT86 s AT nikdy neridil. O to mene Toyota proda. Prave AT verze me presvedcila. Objednejte si zkusebni jizdu u SUBARU nebo Toyoty a pak si udelejte nazor. Budete se smat a nekteri emotivnejsi rvat radosti......a bude chtit jeste.

Nepřihlášený vitek

Reakce na: Skoro tady ta diskuze umře.. | 31.8.2013 00:00reagovat
avatar

Presne tak.....vysmaty !!!

Nepřihlášený vitek

Reakce na: bohuzel s autorem nesouhla.. | 31.8.2013 00:05reagovat
avatar

Souhlasim. Autor je zaujaty. GT86 je vyjmecne auto za rozumny peniz. Jezdim kazdy den a zamiloval jsem si ho.

Nepřihlášený jiří král

hlavne že jeremy clarckson.. | 7.5.2014 22:41reagovat
avatar

hlavne že jeremy clarckson říkal že je to úžasné auto a todle auto prostě je

malí sporták s 200 koňmi co vic si přát

Nepřihlášený bedna

Reakce na: Přečetl jsem si dvě kapito.. | 14.2.2016 22:22reagovat
avatar

mam na tom 44 tis. km. autor zda sa pochopil to auto az na druhy krat. ano je urcene na plny kotel..tam sa ma najlepsie, ale aj bezna jazda v premavke nie je ziadny horor ako som sa tu docital. Snad jedine, ked nie je par km kde predbehnut, iba vtedy cukaju nervy. Vodicak mi na tom raz uz zobrali a na okruhu som sa hanbit nemusel ani pri vykuchanych M3 s krizovym ramom a 350 hp. praveze to chvalene brzdy su pre mna najvacsim obmedzovacom..ak ich kazde tretie kolo nesetri, pokruti mi kotuce. prevodpvka je jedna kratka a presna basen..presne ako volant. motor ide dolu ako diesel a hore ako turbobenzin...podareny aj pre civlnu jazdu v premavke , aj pre nakladacku. dizajn nie je ziadna krasotina, ale milovat na tom aute budete ine veci. interier ? funkcny pevny..jo cervene digitalky..usmev:-)..ale lahko sa nastavuju.sedadala parada, spojka spravne surovsia, ..no a sestka je pane cestovna..dialnica 140 tempomat 6 stupen 7,3l/100km. a podvozok...aspon to ze ste nezhodili a prisli na to..ze je famozny.aj na okreskach s dierami. mne na suchom ide zadok plynule prec aj na 4ke v 160km/h..nechapem..ze na 1 max 2 stupen, potom zabava konci ?..ne nekonci...asi zla nalada alebo zaujatost. bol jeden clanok kde nemci uznali ze to auto je lepsi ako m1 napriek mensiemu vykonu a neprepinatelnemu podvozku..autobild. je to mrstna selmicka, ktora ma rada tvrde zachadzanie, odvdaci sa usmevom a presnostou, na okresky staci aj ten euromotor, inak zvazim jeho odskrtenie.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený jakub

Reakce na: mam na tom 44 tis. km. aut.. | 8.1.2017 16:13reagovat
avatar

Tiez mam cca 43 tis. km a uplne suhlasim s kazdym slovom od bedna. To auto robi proste obrovsky usmev na tvari :-)

@bedna, pridaj sa na https://www.facebook.com/groups/gt86sk :-)

Nepřihlášený Jozko

Chtel bych poprosit autora.. | 13.1.2017 00:43reagovat
avatar

Chtel bych poprosit autora clanku aby se radsi venoval jine profesi, nebot tato mu opravdu nejde. Mozna testovani suv by mu sla lepe, ale sportovni auta mu opravdu nejdou.

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
Max. 2000 znaku
b_468_60.gif

Živá témata na fóru

zobrazit vše