Vrcholná Škoda Kodiaq dostala agresivní stylizaci, kterou v továrně marně vyhlížela

Škoda Kodiaq nepatří zrovna mezi designově mdlá auta, její vrcholná verze RS ale zůstala vizuálně za očekáváními lidí toužících po něčem opravdu výrazném. Milotec to zkouší napravit.
  1. Autoforum.cz
  2. Rubriky a sekce
  3. Tuning

Vrcholná Škoda Kodiaq dostala agresivní stylizaci, kterou v továrně marně vyhlížela

4.4.2020 | Petr Prokopec

Vrcholná Škoda Kodiaq dostala agresivní stylizaci, kterou v továrně marně vyhlížela

/

Škoda Kodiaq nepatří zrovna mezi designově mdlá auta, její vrcholná verze RS ale zůstala vizuálně za očekáváními lidí toužících po něčem opravdu výrazném. Milotec to zkouší napravit.

Škodu Kodiaq RS nejspíše nemusíme nijak podrobně představovat. Na trhu je již nějaký ten pátek a navíc jsme se o ni nedávno otřeli v souvislosti s rozšířením vozového parku britských záchranářů. Proto rovnou přistoupíme k novinkám, které přichází od německé tuningové firmy Milotec. Pro tu jsou mladoboleslavské vozy stěžejním bodem programu a nově odhalila doplňky právě pro Kodiaq RS, které neovlivňují pouze vzhled, ale rovněž jízdní vlastnosti.

Asi nejdominantnějším prvkem veškerých úprav jsou litá kola Barracuda, která dorazila ve 20palcovém provedení a s pneumatikami o rozměru 265/35 ve všech rozích. Souběžně s tím Milotec instaloval na konci obou náprav také podložky Eibach, které rozšiřují rozchod o nemalých 30 milimetrů na každé straně. Od stejné společnosti pak navíc pochází i pružiny Pro-Kit, jenž snižují světlou výšku o 30 mm. Už jen díky tomu Kodiaq vypadá dynamičtěji než kdy dříve.

Modifikace tím ale nekončí, dále je možné počítat s čelním spoilerem či zadním střešním křídlem. Dorazil rovněž difuzor, stejně jako řada leštěných černých doplňků, jenž se objevují vpředu, vzadu i na bocích. Zmínit lze také aerodynamické kryty oken či lehce přepracované kliky dveří a víka zavazadlového prostoru, které mají i snižovat odpor vzduchu a zároveň lépe padnout do ruky. Tím ovšem exteriérová nabídka definitivně končí, alespoň prozatím.

V interiéru mnoho změn již provedeno nebylo, sáhnout můžete pouze po specifických koberečcích a ochranných dveřních lištách. Program Milotecu pro Kodiaq RS se tím nicméně uzavírá, motorový prostor zůstal beze změn. Znamená to tedy, že jakkoliv jste blíže k zemi a můžete počítat s agresivnější vizáží, stále máte pod pravou nohou „pouze“ 240 koní výkonu a 500 Nm točivého momentu jako v sérii. Stovku tak nadále zdoláte za necelých 7 sekund.

O cenách se Milotec momentálně nerozepisuje, stejně jako není jisté, kdy bude nový bodykit v prodeji. Nicméně se dá předpokládat, že i přes stávající koronavirová opatření jej bude možné objednat online, třebaže nelakovaný. V případě kol Barracuda Tzunamee EVO je ovšem možné již dopředu počítat s dvoubarevným provedením, kdy střed ráfku je poprášen tmavě šedou barvou, zatímco u venkovních paprsků došlo k rozleštění.


Vrcholná Škoda Kodiaq dostala agresivní stylizaci, kterou v továrně marně vyhlížela - 1 - Skoda Kodiaq RS Milotec 2020 prvni foto 01Vrcholná Škoda Kodiaq dostala agresivní stylizaci, kterou v továrně marně vyhlížela - 2 - Skoda Kodiaq RS Milotec 2020 prvni foto 02Vrcholná Škoda Kodiaq dostala agresivní stylizaci, kterou v továrně marně vyhlížela - 3 - Skoda Kodiaq RS Milotec 2020 prvni foto 03
Škoda Kodiaq RS se u Milotecu dočkala hlavně vizuálního tuningu, vypadá náležitě agresivně

Zdroj: Milotec

Petr Prokopec

Živá témata na fóru

zobrazit vše

Autobazar

zobrazit vše