Home > Rubriky a sekce > Tuning > Článek
VW Golf GTE dostal první hybridní tuning, 31 koní mu přidá překvapivě levně
23.7.2015 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Hybrid z Wolfsburgu může pracovat s výkonem až 235 koní. Stovku zvládne o pět desetin rychleji než standard, daná úprava přitom vyjde na 16 tisíc Kč.
Nizozemská tuningová společnost FRST dosud nebyla příliš známou. To by se ovšem nyní mohlo změnit, neboť firma jako první zanechala svůj otisk na Volkswagenu Golf GTE. Hybridnímu hatchbacku z Wolfsburgu se podívala především na pohonné ústrojí, kdy zcela přepsala mapu řídicí jednotky 1,4litrového přeplňovaného čtyřválce. Ten standardně produkuje 150 koní, přičemž v kombinaci se 102koňovým elektromotorem řidič dostává pod pravou nohu vcelku slušných 204 koní a 350 Nm.
Nově je ovšem možné počítat s 235 koňmi a 400 Nm, tedy s výkonem vyšším o 31 koní a točivým momentem o 50 Nm. Sprint z klidu na stovku se tak odehraje již za 7,1 sekundy, tedy o pět desetin rychleji než v případě série. Více než to však firma poukazuje na mnohem lepší sladění spalovací pohonné jednotky a elektromotoru, což se v praxi nemá projevit jediným zaváháním. Tedy alespoň podle autorů modifikace.
Za danou úpravu si firma FRST neúčtuje příliš velké peníze, za zásah do elektroniky totiž budete platit pouhých 599 Eur (cca 16 205 Kč). Vyjma toho je možné Volkswagen Golf GTE osadit až 22palcovými litými ráfky, u kterých lze sáhnout po černé, stříbrné nebo červené povrchové úpravě. Jejich cenu však již úpravce nesdělil, přičemž tím modifikace pro hybridní hatchback končí.
Než se ovšem s „bludnými Holanďany“ rozloučíme, jen zmíníme jejich nabídku týkající se Golfu GTI a R. V případě první zmiňované verze je totiž možné základním chiptuningem získat 300 koní, druhý model pak může nabídnout dokonce až 400 koní a 450 Nm. Cena je přitom překvapivě stejná jako v případě hybridního hatchbacku, tedy oněch 16 tisíc korun.
První tuning vydoloval z hybridního ústrojí Golfu GTE navíc 31 koní a 50 Nm
V rámci vzhledu pak hatchback krášlí pouze nová litá kola, která lze objednat v až 22palcovém rozměru a trojím barevném provedení
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Vojáci předvedli, jak rozeberou a znovu složí celé auto jen za dvě minuty, výměna kol v F1 je rázem nuda
včera - Lewis Hamilton asi pochopil kouzlo Maxe Verstappena, mezi velkými cenami začíná „smažit” počítačové hry
15.4.2024 - Švédská reklama úsměvně ukazuje, jak správně řídit Ladu Niva, k jejím 47. narozeninám je to to pravé ořechové
11.4.2024
Nejnovější články
- Další přehmat Mercedesu. Mohl jednoduše vyřešit největší problém elektromobilů, rozhodl se ale hrdě trvat na svém
před 2 hodinami - Únik odhalil hezčí tvář nového VW Passat sedan, ani ten u nás nebude možné koupit
před 3 hodinami - Nejlíp zrychlující auto světa je výjimečně k mání v Evropě. Brutální placka zdolá stovku za 1,7 sekundy
před 5 hodinami - Bestseller Nissanu dostal radikální facelift. Qashqai má téměř neviditelná světla, vypadá jako samurajská helma
před 6 hodinami - Prodeje luxusních aut v Koreji zkolabovaly poté, co pro firemní vozy nařídili zvláštní značky, je to podobné jako v Česku
před 8 hodinami
Tiskové zprávy
- Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva - Mio MiVue 818 WiFi 2K: kniha jízd jako speciální funkce v autokameře
tisková zpráva