BMW neodolalo tlaku zákazníků, start/stop umožní trvale vypnout

 | 10 příspěvků | 13.8.2012 Petr Prokopec
Reagovat

Nepřihlášený josephko

Prečo ten systém "last use.. | 13.8.2012 19:49reagovat
avatar

Prečo ten systém "last users čosi" nemôže byť šťandardom, a nielen pri systéme štart-stop? Veď aj tempomat na mojej Mazde je stále v pohotovostnom režime, resp. v režime, v akom som ho mal pri vypnutí motora. Prečo by som mal tempomat aktivovať pri každej jazde? A podobné je to aj so systémom vypínania motora.

Nepřihlášený Gunt

On to je standard. Vyplej.. | 13.8.2012 20:01reagovat
avatar

On to je standard. Vyplej ale. Píšou že to aktivovali v řídící jednotce. Takže to má možnost mít každé BMW s touto jednotkou. Jen ti to přímo v BMW prostě neudělaj. A tu přichází slovo aftermarketu

Nepřihlášený Petr Laierman

Není snad ani zapotřebí k.. | 13.8.2012 20:14reagovat
avatar

Není snad ani zapotřebí k takovému přístupu německé automobilky víc než gratulovat, vždyť bychom asi jen ztěží hledali v konstrukci současné produkce větší nesmysl než je systém Stop-start. Už při pohledu do nedaleké minulosti je zjevné, že mnichovským konstruktérům a potažmo vrcholnému managmentu v této záležitosti rozhodně odvaha nechyběla a jak vidno ani nechybí. Bravo !

Nepřihlášený Jim

Konečně dobrý nápad i když.. | 13.8.2012 20:15reagovat
avatar

Konečně dobrý nápad i když v tom nevidím problém ani u nás. Pomocí diagnostiky to jde zrušit.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Honziss

Reakce na: Konečně dobrý nápad i když.. | 13.8.2012 21:17reagovat
avatar

Na moji zadost o trvale vypnuti mi bylo sdeleno ze NE. Je to asi jedina vec, ktera me na novym aute stve :/

Nepřihlášený ct

Výborně. Chválím. A upozor.. | 13.8.2012 21:21reagovat
avatar

Výborně. Chválím. A upozorňuji "výrobce" - vůz s touto "funkcí" ve výbavě si prostě nekoupím.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený drugster

Ja kricim, rvu, co mi sily.. | 13.8.2012 21:35reagovat
avatar

Ja kricim, rvu, co mi sily staci. Snad me nekdo uslysi :-)

Nepřihlášený -------- Dobrota ---------

Reakce na: Výborně. Chválím. A upozor.. | 13.8.2012 21:41reagovat
avatar

Co to je ze ignorantství. Za to by je EU měla tvrdě potrestat. Proč to vlastně ti lidí vypínají?. Asi to nefunguje tak jak má. Spíš to měli opravit. Anebo je to marketingový tah a ve skutečnosti to vypnout nelze, protože přestal být důvod.

Nepřihlášený Artur

Možnost mít manuál v M5 a.. | 14.8.2012 07:16reagovat
avatar

Možnost mít manuál v M5 a deaktivace startstopu jsou dvě zcela odlišné záležitosti, motat je dohromady v jednom článku je nesmysl. Jesti manuál v M5 pro Evropu bude nebo ne, to je skutečně čistě na rozhodnutí BMW, startstop je ale jiná kategorie. V USA ho na zákaznický nátlak vypínat mohou, ne tak v EU, zdejší auta jsou homologována se startstopem, odvisí od toho naměřená spotřeba z ní vypočtené emise, resp. flotilové emise. BMW nemůže povolit svým dealerům permanentní vypnutí startstopu, přišlo by o homologaci jednotlivých modelů. Řvát je třeba směrem k Bruselu.

Nepřihlášený Mostek

Vlastně je to docela jedno.. | 18.8.2012 15:43reagovat
avatar

Vlastně je to docela jednoduché:

1) Jde o bezpečnost, protože auto, které mě vytočí na každé druhé křižovatce, je prostě nebezpečné (ne, nejsem labilní, ale zrovna Stop&Start je systém, který dokáže dostat i jinak klidné a ostřílené borce; krom toho ubyde plynulosti dopravy, hlavně na semaforech), takže to koukejte vypnout

2) Než mít v autě takovouhle zhovadilost (a ještě ho muset dodaňovat dle výkonu, viz vedlejší článek o Slovensku), tak radši auto prostě nebude, 15 a více km do práce se taky dojíždět nebude, a stát nás se ženou a dětmi prostě bude živit, když má pocit, že je to tak pro něj lepší...

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
Max. 2000 znaku
b_468_60.gif