BMW přiznává, že nezvládlo vývoj 1 M Coupe. „Chtělo to ještě rok,” říká šéf projektu

Samo BMW nyní přiznává, že mnohými uctívané malé eMko nebylo tak dobré, jak mělo být. Nová M2 je prý jiná, ale ne zase tak, aby přišla jako roadster.
  1. Autoforum.cz
  2. Rubriky a sekce
  3. Zajímavosti

BMW přiznává, že nezvládlo vývoj 1 M Coupe. „Chtělo to ještě rok,” říká šéf projektu

27.2.2016 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek

BMW přiznává, že nezvládlo vývoj 1 M Coupe. „Chtělo to ještě rok,” říká šéf projektu

/

Foto: Archiv Autoforum.cz

Samo BMW nyní přiznává, že mnohými uctívané malé eMko nebylo tak dobré, jak mělo být. Nová M2 je prý jiná, ale ne zase tak, aby přišla jako roadster.

BMW 1M Coupe je dnes mnohými považováno za jednu z legend mnichovské automobilky, a to přesto, že na světlo světa přišlo před pouhými pěti léty. My jsme ale už v době jeho vzniku, navzdory uznání jeho předností, museli konstatovat, že to zkrátka není to M, které bychom očekávali. Chování auta na limitu jeho možností bylo nepřesvědčivé a ačkoli i to dokázalo spolu s dalšími aspekty dopřát řidiči spoustu dobrých pocitů, uspokojení z efektivního hledání limitů na technické trati mezi nimi nebylo.

Nebývá to zvykem, šéf projektu 1 M Coupe Frank Isenberg ale nyní otevřeně přiznal totéž. „To záludné chování na limitu... Nebyli jsme s ním spokojeni, ale prostě se to stalo,” konstatoval. Opravdu se nestává se často, aby hrdí němečtí inženýři přiznávali podobné pochybení, Isenberg pro něj ale pochopitelně má vysvětlení - vývoj vozu byl tehdy uspěchán. „Měli jsme jen velmi málo času na vývoj. Přitom to bylo vůbec poprvé, kdy jsme použili přeplňovaný motor s vysokým točivým momentem. Když to sečtu, myslím si, že jsme měli vývoji dát zhruba rok navíc,“ řekl otevřeně Isenberg.

Ne vše je ovšem černé. Technik BMW dodává, že „na druhou stranu má velmi zvláštní charakter. Lidé jsou rádi, když mohou řídit 1M Coupe. Stabilizační kontrola v té době nebyla tak sofistikovaná... celkově vlastně nešlo o příliš kultivovaný model.“ Isenberg se ale snažil z předchozích chyb poučit, když šéfoval i vývoji nového BMW M2 Coupe. To prý už funguje, jak má. „Je to velký krok kupředu,“ uvedl i s poukazem na pokročilou trakční kontrolu, která se pyšní hned několika režimy.

V módu Sport+ tak „můžete začít krásné smyky, malé smyky, ovšem ve velkých rychlostech“. Oproti tomu, pokud chcete jet dveřmi napřed, jednoduše prý postačí systém deaktivovat. Právě tato puristická nátura je to, co nové BMW M2 Coupe potřebovalo. A díky tomu ideálně zapadá do nabídky značky mezi již existující modely M235i a M4. Ve srovnání s druhým jmenovaným je přitom levnější, zákazníky však velkému kupé krást nebude. Místo toho má naopak přilákat mnichovské automobilce novou, mladší klientelu.

„Myslím, že je velmi důležité, že jsme oslovili nový typ zákazníka - potenciálně mladšího,“ dodává k tématu šéf produktového plánování Carsten Pries. „Je totiž velmi důležité, abyste klientelu přivábili ke značce a jejím modelům v tak časném věku, jak jen je to možné. Jakmile pak dospívá, její potřeby se mění. Pro mladé nebo alespoň mladé duchem je M2 ideálním vozem. Nicméně jakmile zestárne nebo se změní její požadavky, pak velmi pravděpodobně přestoupí k sedanu M3 nebo jinému modelu naší divize M.“

Vyjma malého kupé ovšem mnichovská automobilka také testuje reakce zcela odlišné klientely, a to novým BMW M760Li. Pokud se přitom osvědčí, pak by tato über-limuzína mohla být odrazovým můstkem k pravověrnému modelu M7, který by dorazil v příští generaci. Vždy je ovšem třeba, aby vše dávalo komerční smysl. „Segment s luxusními vozy roste, nicméně je zapotřebí identifikovat, po čem zákazníci skutečně touží. Je to výkon a sportovní chování, nebo je to komfort a luxusní vymoženosti?“ ptá se Pries.

Aktuálně se přitom zdá, že zákazníci se přesunuli právě od luxusně zaměřených limuzín ke sportovně orientovaným. „To je jeden z důvodů, proč jsme chtěli řadu 7 obohatit modelem divize M Performance. Nyní pro nás bude zajímavé sledovat, jak si povede,“ dodává šéf produktového plánování. Na zájem klientely jsme samozřejmě zvědaví i my, zvláště v porovnání s konkurencí od AMG. Výsledky ale hned tak v ruce mít nebude, pročež se můžeme vrátit k modelu M2 Coupe a zejména spekulacím o jeho „skalpování“.

Tyto dohady jsou podle Isenberga zcela liché, neboť zájemce o jízdu s větrem ve vlasech by mělo naplno uspokojit M235i Cabrio. „Kabriolety nejsou ideálem pro závodní okruhy, jsou určeny pro promenování. Proto M2 Cabrio nebude. Chceme, aby skutečně bylo tak puristické jako předchozí 1M Coupe.“ Tím ovšem Isenberg nechce nikterak shazovat kvality dosavadního vrcholu dvojkové řady. I s verzí M235i (kupé i kabrioletem) je možné zamířit na okruh, nicméně primárně pro tyto kratochvíle určena nebyla.

Závěrem pak již jen dodáme, že ačkoliv BMW zkouší oslovit klientelu zaháčkovanou především vozy z Affalterbachu, neznamená to, že bychom se od mnichovské sportovní divize dočkali čtyřválců. „Kombinace šestiválce a pohonu zadních kol není jen marketingovým obratem, ale je to něco, co k naší značce skutečně láká zákazníky. Není to jen něco, o čem můžete pouze mluvit, ale můžete si to také užít,“ říká Pries, podle kterého jsou šestiválec a hnaná zadní náprava součástí DNA sportovní divize.

Nicméně mnichovští nám již několikráte dokázali, že tradice dovedou převrátit naruby. Což šéf produktového plánování jen potvrzuje, když dodává, že tovární tuningovou kůrou by mohla projít i příští řada 1. Tedy model postavený na platformě UKL, se kterou je vázán pohon předních či maximálně všech čtyř kol. „V budoucnu vše bude záležet na tom, jaký budeme mít k dispozici výchozí bod. Dokud půjde o zadokolky, budeme je modifikovat. Zcela totiž přinášejí zkušenosti, které chceme přinést na trh.“

„Pokud se ovšem pravidla hry do budoucna změní, pak se budeme muset na vše podívat, abychom dokázali doručit skutečný nebo alespoň slušný model divize M,“ dodává Pries. A my tím evidentně máme jasně dané mantinely, ve kterých se sportovní oddělení bude pohybovat. Setrvat totiž sice chce u tradičních hodnot, zároveň však touží po širší klientele. A jejím požadavkům se nejspíše bude muset přizpůsobit, stejně jako směřování samotné značky...


BMW přiznává, že nezvládlo vývoj 1 M Coupe. „Chtělo to ještě rok,” říká šéf projektu - 1 - Test BMW 1 M Coupe den treti 01BMW přiznává, že nezvládlo vývoj 1 M Coupe. „Chtělo to ještě rok,” říká šéf projektu - 2 - Test BMW 1 M Coupe den treti 02BMW přiznává, že nezvládlo vývoj 1 M Coupe. „Chtělo to ještě rok,” říká šéf projektu - 3 - Test BMW 1 M Coupe den treti 03BMW přiznává, že nezvládlo vývoj 1 M Coupe. „Chtělo to ještě rok,” říká šéf projektu - 4 - Test BMW 1 M Coupe den treti 05BMW přiznává, že nezvládlo vývoj 1 M Coupe. „Chtělo to ještě rok,” říká šéf projektu - 5 - Test BMW 1 M Coupe den treti 06BMW přiznává, že nezvládlo vývoj 1 M Coupe. „Chtělo to ještě rok,” říká šéf projektu - 6 - Test BMW 1 M Coupe den treti 10BMW přiznává, že nezvládlo vývoj 1 M Coupe. „Chtělo to ještě rok,” říká šéf projektu - 7 - Test BMW 1 M Coupe den treti 16BMW přiznává, že nezvládlo vývoj 1 M Coupe. „Chtělo to ještě rok,” říká šéf projektu - 8 - Test BMW 1 M Coupe den treti 18BMW přiznává, že nezvládlo vývoj 1 M Coupe. „Chtělo to ještě rok,” říká šéf projektu - 9 - Test BMW 1 M Coupe den treti 20
BMW už otevřeně přiznalo, že vývoj 1 M Coupe uspěchalo a jeho záludné chování na limitu byla chyba, nikoli vlastnost. Zákazníky zvyklé na modely jako M3 E46 mohla takový stav těžko uspokojit

BMW přiznává, že nezvládlo vývoj 1 M Coupe. „Chtělo to ještě rok,” říká šéf projektu - 10 - BMW M2 2016 oficialni sada 01BMW přiznává, že nezvládlo vývoj 1 M Coupe. „Chtělo to ještě rok,” říká šéf projektu - 11 - BMW M2 2016 oficialni sada 02BMW přiznává, že nezvládlo vývoj 1 M Coupe. „Chtělo to ještě rok,” říká šéf projektu - 12 - BMW M2 2016 oficialni sada 03BMW přiznává, že nezvládlo vývoj 1 M Coupe. „Chtělo to ještě rok,” říká šéf projektu - 13 - BMW M2 2016 oficialni sada 04BMW přiznává, že nezvládlo vývoj 1 M Coupe. „Chtělo to ještě rok,” říká šéf projektu - 14 - BMW M2 2016 oficialni sada 05BMW přiznává, že nezvládlo vývoj 1 M Coupe. „Chtělo to ještě rok,” říká šéf projektu - 15 - BMW M2 2016 oficialni sada 06BMW přiznává, že nezvládlo vývoj 1 M Coupe. „Chtělo to ještě rok,” říká šéf projektu - 16 - BMW M2 2016 oficialni sada 07BMW přiznává, že nezvládlo vývoj 1 M Coupe. „Chtělo to ještě rok,” říká šéf projektu - 17 - BMW M2 2016 oficialni sada 08BMW přiznává, že nezvládlo vývoj 1 M Coupe. „Chtělo to ještě rok,” říká šéf projektu - 18 - BMW M2 2016 oficialni sada 09BMW přiznává, že nezvládlo vývoj 1 M Coupe. „Chtělo to ještě rok,” říká šéf projektu - 19 - BMW M2 2016 oficialni sada 10BMW přiznává, že nezvládlo vývoj 1 M Coupe. „Chtělo to ještě rok,” říká šéf projektu - 20 - BMW M2 2016 oficialni sada 11BMW přiznává, že nezvládlo vývoj 1 M Coupe. „Chtělo to ještě rok,” říká šéf projektu - 21 - BMW M2 2016 oficialni sada 12BMW přiznává, že nezvládlo vývoj 1 M Coupe. „Chtělo to ještě rok,” říká šéf projektu - 22 - BMW M2 2016 oficialni sada 13BMW přiznává, že nezvládlo vývoj 1 M Coupe. „Chtělo to ještě rok,” říká šéf projektu - 23 - BMW M2 2016 oficialni sada 14BMW přiznává, že nezvládlo vývoj 1 M Coupe. „Chtělo to ještě rok,” říká šéf projektu - 24 - BMW M2 2016 oficialni sada 15BMW přiznává, že nezvládlo vývoj 1 M Coupe. „Chtělo to ještě rok,” říká šéf projektu - 25 - BMW M2 2016 oficialni sada 16BMW přiznává, že nezvládlo vývoj 1 M Coupe. „Chtělo to ještě rok,” říká šéf projektu - 26 - BMW M2 2016 oficialni sada 17BMW přiznává, že nezvládlo vývoj 1 M Coupe. „Chtělo to ještě rok,” říká šéf projektu - 27 - BMW M2 2016 oficialni sada 18BMW přiznává, že nezvládlo vývoj 1 M Coupe. „Chtělo to ještě rok,” říká šéf projektu - 28 - BMW M2 2016 oficialni sada 19BMW přiznává, že nezvládlo vývoj 1 M Coupe. „Chtělo to ještě rok,” říká šéf projektu - 29 - BMW M2 2016 oficialni sada 20BMW přiznává, že nezvládlo vývoj 1 M Coupe. „Chtělo to ještě rok,” říká šéf projektu - 30 - BMW M2 2016 oficialni sada 21BMW přiznává, že nezvládlo vývoj 1 M Coupe. „Chtělo to ještě rok,” říká šéf projektu - 31 - BMW M2 2016 oficialni sada 22BMW přiznává, že nezvládlo vývoj 1 M Coupe. „Chtělo to ještě rok,” říká šéf projektu - 32 - BMW M2 2016 oficialni sada 23BMW přiznává, že nezvládlo vývoj 1 M Coupe. „Chtělo to ještě rok,” říká šéf projektu - 33 - BMW M2 2016 oficialni sada 24BMW přiznává, že nezvládlo vývoj 1 M Coupe. „Chtělo to ještě rok,” říká šéf projektu - 34 - BMW M2 2016 oficialni sada 25BMW přiznává, že nezvládlo vývoj 1 M Coupe. „Chtělo to ještě rok,” říká šéf projektu - 35 - BMW M2 2016 oficialni sada 26BMW přiznává, že nezvládlo vývoj 1 M Coupe. „Chtělo to ještě rok,” říká šéf projektu - 36 - BMW M2 2016 oficialni sada 27BMW přiznává, že nezvládlo vývoj 1 M Coupe. „Chtělo to ještě rok,” říká šéf projektu - 37 - BMW M2 2016 oficialni sada 28BMW přiznává, že nezvládlo vývoj 1 M Coupe. „Chtělo to ještě rok,” říká šéf projektu - 38 - BMW M2 2016 oficialni sada 29BMW přiznává, že nezvládlo vývoj 1 M Coupe. „Chtělo to ještě rok,” říká šéf projektu - 39 - BMW M2 2016 oficialni sada 30BMW přiznává, že nezvládlo vývoj 1 M Coupe. „Chtělo to ještě rok,” říká šéf projektu - 40 - BMW M2 2016 oficialni sada 31BMW přiznává, že nezvládlo vývoj 1 M Coupe. „Chtělo to ještě rok,” říká šéf projektu - 41 - BMW M2 2016 oficialni sada 32BMW přiznává, že nezvládlo vývoj 1 M Coupe. „Chtělo to ještě rok,” říká šéf projektu - 42 - BMW M2 2016 oficialni sada 33BMW přiznává, že nezvládlo vývoj 1 M Coupe. „Chtělo to ještě rok,” říká šéf projektu - 43 - BMW M2 2016 oficialni sada 34BMW přiznává, že nezvládlo vývoj 1 M Coupe. „Chtělo to ještě rok,” říká šéf projektu - 44 - BMW M2 2016 oficialni sada 35BMW přiznává, že nezvládlo vývoj 1 M Coupe. „Chtělo to ještě rok,” říká šéf projektu - 45 - BMW M2 2016 oficialni sada 36BMW přiznává, že nezvládlo vývoj 1 M Coupe. „Chtělo to ještě rok,” říká šéf projektu - 46 - BMW M2 2016 oficialni sada 37BMW přiznává, že nezvládlo vývoj 1 M Coupe. „Chtělo to ještě rok,” říká šéf projektu - 47 - BMW M2 2016 oficialni sada 38BMW přiznává, že nezvládlo vývoj 1 M Coupe. „Chtělo to ještě rok,” říká šéf projektu - 48 - BMW M2 2016 oficialni sada 39BMW přiznává, že nezvládlo vývoj 1 M Coupe. „Chtělo to ještě rok,” říká šéf projektu - 49 - BMW M2 2016 oficialni sada 40BMW přiznává, že nezvládlo vývoj 1 M Coupe. „Chtělo to ještě rok,” říká šéf projektu - 50 - BMW M2 2016 oficialni sada 41BMW přiznává, že nezvládlo vývoj 1 M Coupe. „Chtělo to ještě rok,” říká šéf projektu - 51 - BMW M2 2016 oficialni sada 42BMW přiznává, že nezvládlo vývoj 1 M Coupe. „Chtělo to ještě rok,” říká šéf projektu - 52 - BMW M2 2016 oficialni sada 43BMW přiznává, že nezvládlo vývoj 1 M Coupe. „Chtělo to ještě rok,” říká šéf projektu - 53 - BMW M2 2016 oficialni sada 44BMW přiznává, že nezvládlo vývoj 1 M Coupe. „Chtělo to ještě rok,” říká šéf projektu - 54 - BMW M2 2016 oficialni sada 45BMW přiznává, že nezvládlo vývoj 1 M Coupe. „Chtělo to ještě rok,” říká šéf projektu - 55 - BMW M2 2016 oficialni sada 46BMW přiznává, že nezvládlo vývoj 1 M Coupe. „Chtělo to ještě rok,” říká šéf projektu - 56 - BMW M2 2016 oficialni sada 47BMW přiznává, že nezvládlo vývoj 1 M Coupe. „Chtělo to ještě rok,” říká šéf projektu - 57 - BMW M2 2016 oficialni sada 48BMW přiznává, že nezvládlo vývoj 1 M Coupe. „Chtělo to ještě rok,” říká šéf projektu - 58 - BMW M2 2016 oficialni sada 49BMW přiznává, že nezvládlo vývoj 1 M Coupe. „Chtělo to ještě rok,” říká šéf projektu - 59 - BMW M2 2016 oficialni sada 50BMW přiznává, že nezvládlo vývoj 1 M Coupe. „Chtělo to ještě rok,” říká šéf projektu - 60 - BMW M2 2016 oficialni sada 51BMW přiznává, že nezvládlo vývoj 1 M Coupe. „Chtělo to ještě rok,” říká šéf projektu - 61 - BMW M2 2016 oficialni sada 52BMW přiznává, že nezvládlo vývoj 1 M Coupe. „Chtělo to ještě rok,” říká šéf projektu - 62 - BMW M2 2016 oficialni sada 53BMW přiznává, že nezvládlo vývoj 1 M Coupe. „Chtělo to ještě rok,” říká šéf projektu - 63 - BMW M2 2016 oficialni sada 54BMW přiznává, že nezvládlo vývoj 1 M Coupe. „Chtělo to ještě rok,” říká šéf projektu - 64 - BMW M2 2016 oficialni sada 55BMW přiznává, že nezvládlo vývoj 1 M Coupe. „Chtělo to ještě rok,” říká šéf projektu - 65 - BMW M2 2016 oficialni sada 56
BMW M2 Coupe má ke značce přivábit nové zákazníky...

BMW přiznává, že nezvládlo vývoj 1 M Coupe. „Chtělo to ještě rok,” říká šéf projektu - 66 - BMW M760Li oficialni prvni 01BMW přiznává, že nezvládlo vývoj 1 M Coupe. „Chtělo to ještě rok,” říká šéf projektu - 67 - BMW M760Li oficialni prvni 02BMW přiznává, že nezvládlo vývoj 1 M Coupe. „Chtělo to ještě rok,” říká šéf projektu - 68 - BMW M760Li oficialni prvni 03BMW přiznává, že nezvládlo vývoj 1 M Coupe. „Chtělo to ještě rok,” říká šéf projektu - 69 - BMW M760Li oficialni prvni 04BMW přiznává, že nezvládlo vývoj 1 M Coupe. „Chtělo to ještě rok,” říká šéf projektu - 70 - BMW M760Li oficialni prvni 05BMW přiznává, že nezvládlo vývoj 1 M Coupe. „Chtělo to ještě rok,” říká šéf projektu - 71 - BMW M760Li oficialni prvni 06BMW přiznává, že nezvládlo vývoj 1 M Coupe. „Chtělo to ještě rok,” říká šéf projektu - 72 - BMW M760Li oficialni prvni 07BMW přiznává, že nezvládlo vývoj 1 M Coupe. „Chtělo to ještě rok,” říká šéf projektu - 73 - BMW M760Li oficialni prvni 08BMW přiznává, že nezvládlo vývoj 1 M Coupe. „Chtělo to ještě rok,” říká šéf projektu - 74 - BMW M760Li oficialni prvni 09BMW přiznává, že nezvládlo vývoj 1 M Coupe. „Chtělo to ještě rok,” říká šéf projektu - 75 - BMW M760Li oficialni prvni 10BMW přiznává, že nezvládlo vývoj 1 M Coupe. „Chtělo to ještě rok,” říká šéf projektu - 76 - BMW M760Li oficialni prvni 11BMW přiznává, že nezvládlo vývoj 1 M Coupe. „Chtělo to ještě rok,” říká šéf projektu - 77 - BMW M760Li oficialni prvni 12BMW přiznává, že nezvládlo vývoj 1 M Coupe. „Chtělo to ještě rok,” říká šéf projektu - 78 - BMW M760Li oficialni prvni 13BMW přiznává, že nezvládlo vývoj 1 M Coupe. „Chtělo to ještě rok,” říká šéf projektu - 79 - BMW M760Li oficialni prvni 14BMW přiznává, že nezvládlo vývoj 1 M Coupe. „Chtělo to ještě rok,” říká šéf projektu - 80 - BMW M760Li oficialni prvni 15BMW přiznává, že nezvládlo vývoj 1 M Coupe. „Chtělo to ještě rok,” říká šéf projektu - 81 - BMW M760Li oficialni prvni 16BMW přiznává, že nezvládlo vývoj 1 M Coupe. „Chtělo to ještě rok,” říká šéf projektu - 82 - BMW M760Li oficialni prvni 17BMW přiznává, že nezvládlo vývoj 1 M Coupe. „Chtělo to ještě rok,” říká šéf projektu - 83 - BMW M760Li oficialni prvni 18BMW přiznává, že nezvládlo vývoj 1 M Coupe. „Chtělo to ještě rok,” říká šéf projektu - 84 - BMW M760Li oficialni prvni 19BMW přiznává, že nezvládlo vývoj 1 M Coupe. „Chtělo to ještě rok,” říká šéf projektu - 85 - BMW M760Li oficialni prvni 20BMW přiznává, že nezvládlo vývoj 1 M Coupe. „Chtělo to ještě rok,” říká šéf projektu - 86 - BMW M760Li oficialni prvni 21BMW přiznává, že nezvládlo vývoj 1 M Coupe. „Chtělo to ještě rok,” říká šéf projektu - 87 - BMW M760Li oficialni prvni 22BMW přiznává, že nezvládlo vývoj 1 M Coupe. „Chtělo to ještě rok,” říká šéf projektu - 88 - BMW M760Li oficialni prvni 23BMW přiznává, že nezvládlo vývoj 1 M Coupe. „Chtělo to ještě rok,” říká šéf projektu - 89 - BMW M760Li Excellence 2016 oficialni prvni 01BMW přiznává, že nezvládlo vývoj 1 M Coupe. „Chtělo to ještě rok,” říká šéf projektu - 90 - BMW M760Li Excellence 2016 oficialni prvni 02BMW přiznává, že nezvládlo vývoj 1 M Coupe. „Chtělo to ještě rok,” říká šéf projektu - 91 - BMW M760Li Excellence 2016 oficialni prvni 03BMW přiznává, že nezvládlo vývoj 1 M Coupe. „Chtělo to ještě rok,” říká šéf projektu - 92 - BMW M760Li Excellence 2016 oficialni prvni 04BMW přiznává, že nezvládlo vývoj 1 M Coupe. „Chtělo to ještě rok,” říká šéf projektu - 93 - BMW M760Li Excellence 2016 oficialni prvni 05BMW přiznává, že nezvládlo vývoj 1 M Coupe. „Chtělo to ještě rok,” říká šéf projektu - 94 - BMW M760Li Excellence 2016 oficialni prvni 06BMW přiznává, že nezvládlo vývoj 1 M Coupe. „Chtělo to ještě rok,” říká šéf projektu - 95 - BMW M760Li Excellence 2016 oficialni prvni 07BMW přiznává, že nezvládlo vývoj 1 M Coupe. „Chtělo to ještě rok,” říká šéf projektu - 96 - BMW M760Li Excellence 2016 oficialni prvni 08BMW přiznává, že nezvládlo vývoj 1 M Coupe. „Chtělo to ještě rok,” říká šéf projektu - 97 - BMW M760Li Excellence 2016 oficialni prvni 09BMW přiznává, že nezvládlo vývoj 1 M Coupe. „Chtělo to ještě rok,” říká šéf projektu - 98 - BMW M760Li Excellence 2016 oficialni prvni 10BMW přiznává, že nezvládlo vývoj 1 M Coupe. „Chtělo to ještě rok,” říká šéf projektu - 99 - BMW M760Li Excellence 2016 oficialni prvni 11BMW přiznává, že nezvládlo vývoj 1 M Coupe. „Chtělo to ještě rok,” říká šéf projektu - 100 - BMW M760Li Excellence 2016 oficialni prvni 12
...stejně jako M760Li. To by dokonce mohlo vést ke zrodu pravověrného M7

Zdroje: Car Advice poprvé a podruhé, Motoring poprvé a podruhé

Petr Prokopec

Diskuze Přidat příspěvek

Všechny články na Autoforum.cz jsou komentáře vyjadřující stanovisko redakce či autora. Vyjma článků označených jako inzerce není obsah sponzorován ani jinak obdobně ovlivněn třetími stranami.