Downsizing je mrtvý, potvrdil šéf VW. Důvody nepřekvapí

 | 71 příspěvků | 4.2.2017 Petr Miler
Reagovat

Nepřihlášený Rabane

Dobře mu tak. Příjemná zpr.. | 4.2.2017 09:05reagovat
avatar

Dobře mu tak. Příjemná zpráva do startu víkendu :-Q

Nepřihlášený xpert

nahrobek je lol ;) | 4.2.2017 09:32reagovat
avatar

nahrobek je lol ;)

Nepřihlášený T. Kramný

To je krásně napsané. Je v.. | 4.2.2017 09:34reagovat
avatar

To je krásně napsané. Je vidět, že se tomu věnujete dlouhodobě. Palec nahorů. A samozřejmě, dobrá zpráva!

Nepřihlášený Kume

1.0 tsi zrušiť hned nemožu.. | 4.2.2017 09:35reagovat
avatar

1.0 tsi zrušiť hned nemožu investovali ťažke miliony do vyvoja,teraz sa tie miliony musia vratit na vyvoj "plnotučnejšich motorov". Sudruhovia v Honde si teraz možu buchať hlavu o stenu,že podľahli tesne pred koncom ery "mini turbo motorčekov". Hold,MAZDA je veľky viťaz.Palec hore.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Ef

Jsem zvedavy co na to volv.. | 4.2.2017 10:07reagovat
avatar

Jsem zvedavy co na to volvo..ti zarizli velky motory s kecama typu ze se jednalo o dinosaury a podobnými ekonesmysly..a ejhle najednou se ukazuje ze to tak neni..jejich zazračnej dvoulitr dostane pri srovnaní s sestiválci na p..ču v kazdym testu..jsem zvedavej co budou zakaznikum tlacit do hlavy ted když nemaji poradnej motor zatimco ostatni zôstavaji u vícevalcu a objemu. docela jim to preju aby se jim to vymstilo když jim bylo prednejší lezt do prdele bruselu než zákazníkum..

Nepřihlášený Sir CHerokee

Volvo je jedno velké zklam.. | 4.2.2017 10:35reagovat
avatar

Volvo je jedno velké zklamání. Krásná auta a hovňous pod kapotou. Přitom měli 5 válce i 8 válec. Pěkný článek, luxusní náhrobek a snad se svítá na lepší automobilové časy!

berka

Reakce na: 1.0 tsi zrušiť hned nemožu.. | 4.2.2017 10:54reagovat
avatar

Mazda se vydala na hodně riskantní cestu odmítání downsizingu a naštěstí se snad ukáže že to byla správná volba. Žádné zbytečné investice do vývoje něčeho, co funguje jen v hlavách a tabulkách ekologických bláznů EU. Jsem rád že tato slepá a drahá cesta vývoje motorů snad skončila.

To neznamená že nejsou potřeba motory o malém objemu. Stále zde máme kategorii malých aut kde tyto motory najdou svoje uplatnění. 1.0 TSI může být ideální motor např. pro Citigo, nebo Fabii a těch se vyrobí také dost, aby se vývoj motoru postupně vyplatil.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený fds

„po motoru 1,6 MPI touží v.. | 4.2.2017 10:54reagovat
avatar

„po motoru 1,6 MPI touží ve stínu schopností 1,2 TSI asi málokdo"

Třeba ten, co chce bez generálky najet 3x tolik km.

Nepřihlášený Mick

Reakce na: Mazda se vydala na hodně r.. | 4.2.2017 10:56reagovat
avatar

Proč bych chtěl mít ve fábce podřadnou koncepci tříhrnku? Fábka není tak malá ani tak levná.

Nepřihlášený FKK

Reakce na: 1.0 tsi zrušiť hned nemožu.. | 4.2.2017 11:11reagovat
avatar

Nezlob se, ale plácáš kraviny, downsizing dál pokračovat nebude, ale to neznamená, že motory jako 1.0 TSI nebo 1.0 Hondy jsou na vyhození. Pro malá auta jsou to luxusní motorizace a v nich se budou uplatňovat další dlouhé roky. Stačí se podívat 20-30 let zpět a litrové motory i tříválce zde vždycky byly, samozřejmě v atmosférické podobě a se zoufalým výkonem, dnes s výkony atmo dvoulitrů to pořád budou žádané motory v autech typu Polo, Fiesta nebo Jazz. Ano, do Passatu nebo Accordu už je VW ani Honda nenacpou, ale to zdaleka neznamená jejich konec. Pokud někdo udělal chybu a dowsizing přepálil, tak je to jen několik výrobců, kteří chtěli být papežtější než papež a zařízli víceválcové motory, Volvo chce být prémií a končí na směšných čtyřválcích, ti mohou nyní klidně tou hlavou mlátit o zeď a nové víceválcové motory jim to nevrátí, budou si muset pěkně zaplatit jejich vývoj. Dtto někteří mainstreamoví výrobci, kteří šestiválce poslali do šrotu a když se dnes hrnou do větších SUV, tak do nich nemají co dát. Honda má pořád šestiválce, takže do větších aut nemá problém kdykoliv vrazit V6, Ford šestiválce také má, VW pořád vyrábí babilion víceválcových motorů od W16 až po R5, dtto Mercedes nebo BMW. Takže je to jenom o tom, kdo v tomhle pokeru skočil na bluff a zbavil se v panice víceválců a kdo věděl a tušil a ty víceválce má pořád v pazourách a kdykoliv je může položit na stůl.

Nepřihlášený pozorovatel

Reakce na: Mazda se vydala na hodně r.. | 4.2.2017 11:31reagovat
avatar

Ale prdlajz, Mazda zařízla svůj jediný víceválcový motor V6 a nahradila jej foukaným čtyřhrnkem, takže udělala stejnou chybu jako třeba to Volvo, dnes nemá do velkého SUV typu CX-9 pořádný motor. Takže na dowzising skočila a sežrala ho i s navijákem.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený jirka

Objem nicim nenahradis. Uz.. | 4.2.2017 11:35reagovat
avatar

Objem nicim nenahradis. Uz jim to docvaklo. Ja ted budu kupovat atmo 4.0 v6 benzin.

Nepřihlášený Kuba

Reakce na: Ale prdlajz, Mazda zařízla.. | 4.2.2017 11:41reagovat
avatar

Mazda ma V6 od fordu

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: Mazda ma V6 od fordu | 4.2.2017 11:45reagovat
avatar

Měla, nemá.

Nepřihlášený Andy

Snad oprasi vyrobu 1.9 TDI.. | 4.2.2017 11:47reagovat
avatar

Snad oprasi vyrobu 1.9 TDI,misto 1.6TDI.Ale to bych chtel asi hodne....

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Flash

Reakce na: Snad oprasi vyrobu 1.9 TDI.. | 4.2.2017 11:52reagovat
avatar

A to proboha proč? Mají 2.0 TDI, 3.0 TDi, 4.0 TDI tak na co nějaký další malý motor z podřadné kategorie čtyřválců?

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený WinDiesel

Reakce na: Snad oprasi vyrobu 1.9 TDI.. | 4.2.2017 12:02reagovat
avatar

1,2 TDI >>> 1,4 TDI (oba jsou postupně rušeny)

1,4 TDI >>> 1,6 TDI (podladěná verze 1,6 nahrazuje 1,4)

1,6 TDI >>> 2,0 TDI (podladěná verze 2,0 nahrazuje 1,6)

2,0 TDI >>> 3,0 TDI (podladěná verze 3,0 nahrazuje 2,0)

upsizing v praxi

Nepřihlášený Andy

Reakce na: A to proboha proč? Mají 2... | 4.2.2017 12:07reagovat
avatar

1.9 TDI byl nejpovedenejsi dizl od koncernu co se tyce zivotnosti,spotreby a vykonu.Taka cupra mela 110 KW.

2.0 TDI ma vyssi vykon,vykoupen poruchovosti a hodne vyssi spotrebou. 1.9 tdi by jenom mel nahradit 1.6 tdi,nic vic.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Flash

Reakce na: 1.9 TDI byl nejpovedenejsi.. | 4.2.2017 12:43reagovat
avatar

Nesmysly.

- současný 2.0 TDI 110 i 140kW je bezproblémový motor.

- starý 1.9 TDI by na dnešní emisní normy nešel vůbec upravit.

- a co se týče spotřeby, stač ser podívat na spritmonitor

Seat Leon 1.9 TDI 110 hp průměr 5,96, 110 kW průměr 6,4 l/100km

Současný Seat Leon 2.0 TDI 110 kW průměr 5,61 l/100km

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Mě vrtá hlavou jak to vyvo.. | 4.2.2017 13:26reagovat
avatar

Mě vrtá hlavou jak to vyvojáři od Mazdy udělali. Že procházeli kontrolními testy emisí . Když ostatní tvrdili to není možné splnit ?.Downsizing. Tvrdilo se, že bez něj, to prostě nejde do budoucna splnit ? Také si vzpomínám. Psalo se o tom, Motory s menším obsahem jsou žádanější, protože se u nich platí nižší povinné ručení. Co už dnes také neplatí .

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Kume

Reakce na: Nesmysly. - současný 2.0.. | 4.2.2017 14:08reagovat
avatar

Treba vziat v uvahu,že cupra 1.9tdi 110 kw sa začala predavat v roku 1999 do 2005 a nikto nebude jazdit na spotrebu ak ma 4x4.Vyrobca udava priemer so 4x4 priemer 5.7L bez 4x4 5L. Keby nezastavili vyvoj 1.9-ky a neinvestovali do vyvoja downsizingovej 1.6-ky,urcite by splnila vsetky emisne normy s dpf a adblue.Tak isto by ju nestiahli z noveho superba ako to urobili s 1.6-kou.

Medzi ludmi je proste 1.9-ka legenda a nie nepravom.Rozdiel medzi prvou cuprou a poslednou je okolo 13 rokov takze nova musi byt o nieco lepsia.Motory 2.0 tdi EA 189 patria medzi najhorsie motory ake kedy koncern vyrobil,az najnovsie EA 288 im napravuju reputaciu.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený USA

Reakce na: Treba vziat v uvahu,že cup.. | 4.2.2017 14:24reagovat
avatar

je to dyzl a ten patri na smetiste dejin

minimalne do nižší stredni vcetne

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Kume

Reakce na: je to dyzl a ten patri na.. | 4.2.2017 14:36reagovat
avatar

Iba tam kde je cena litra benzinu lacnejšia,alebo rovnaka ako liter mineralky...))

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený DS

Reakce na: Iba tam kde je cena litra.. | 4.2.2017 15:00reagovat
avatar

Tak to máte na Slovensku drahé minerálky.

Nepřihlášený Flash

Reakce na: Treba vziat v uvahu,že cup.. | 4.2.2017 15:06reagovat
avatar

Legenda to je jenom proto, že to byl první trochu jedoucí diesel a ve srovnání se socíkem, kdy tu všichni jezdily benal měl skvělou spotřebu. Ovšem vývojem je dávno překonaný. Současné 2.0 TDI je po všech stránkách lepší, to nejde okecat žádnou nostalgií.

Nepřihlášený m3

a to jako cekate, ze se ve.. | 4.2.2017 18:28reagovat
avatar

a to jako cekate, ze se velke motory vrati? ani prd. jen se konecne nasly nejake limity. vzheldem k tomu, ze vsechny velke automobilky se po vzoru tesly vrhaji do elektra, na sestival v mainstream stredni ride muzeme zapomenout. teda, krome kie.. KIE?? wtf.. 2017, kdo by to byl rekl..

Nepřihlášený josephko

Načo toľko vzrušenia. Všet.. | 4.2.2017 18:49reagovat
avatar

Načo toľko vzrušenia. Všetky tieto problémy už čoskoro vyriešia elektromobily... :-) :-)

A to bude potom niekomu na Autoforum.cz smutno aj za tými trojvalcami...

Nepřihlášený spotreba autoforum

Prekliknul jsem se az k te.. | 4.2.2017 22:25reagovat
avatar

Prekliknul jsem se az k testu Astry 1.4T a spotrebe, kde autor nedokazal jet za min nez 7 a naopak dokazal je i za 9 nebo 12.

Musim rict, ze s timto motorme mam po 50tisic km spotrebu 5,9 v lete a 6,5 v zime - prumery, ne nejnizsi. Nejnizsi byla 4,7.

Dale tam byla stiznost na dlouhe prevody, ze je potreba podradit o 2-3 stupne. Naposled jsem podradoval o 2 stupne a vychvalovaneho 1.4i ve Fabii ne u turbomotoru. Prave jsem chtel turbobenzin se 6st prevodovkou, z duvodu dalnic a ticha v kabine.

S turbobenzinem dnes se muze jezdit jako s turbonaftakem do 2500-3000ot a bude mit velice podobnou spotrebu. Kdo si ale plete maloturbo s hypersportem, muze mit 12. Takze tak nejak to bude i Renaultem 0,9 staci se podivat na recenze majitelu pani novinari. Svoje 4,2 8valce si muzete vytacet ve svem volnem case.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Tříválce není nic nového.V.. | 5.2.2017 12:34reagovat
avatar

Tříválce není nic nového.V 60,70 letech rozšířené.Ale každý již tenkrát věděl, že čím více válců a vyšší obkem tím líp.

Chci tím říct, že jsem měl Lagunu 1 generace v motoru 2,0 benzín a jezdila mě za 6 litrů až 7 litrů.Je tomu 15 let.

Dnes oturbený vybrující, hluční motor 0,9 benzín ABY JEL A DALO SE I PŘEDJÍŽDĚT vezme 9 L v malém autě (osobní zážitky).Aby vzal 6 litrů nesmíte jej vytočit.Vše je jen papírový klam pro Brusel.Kur.y ať už ty automobilky nechají.Ať se věnují letadlům.lodím, kamionům, vlakům

Nepřihlášený Kolemjdoucí 2

Reakce na: Prekliknul jsem se az k te.. | 5.2.2017 14:41reagovat
avatar

To by mě zajímalo, co je hypersportovního např. na potřebě předjetí náklaďáku nebo kamiónu (nejen) na dálnici tak, abych se s tím nikomu nikde nepletl, nebo na potřebě vůbec (u)držet slušné cestovní tempo na té dálníci.

Malý motory s turboem jsou prostě paskvil, když to není nafoukaný tak to nemá žádnej krouťák a když to nafoukaný je, tak je problém slušně regulovat aby to bylo nafoukaný tak akorát, a ne málo nebo moc. Najel jsem (bohužel) už s dost takovýma malýma srá*ema a slušnýmu motoru se to nevyrovná a ani nemůže, a nikoho vůbec nezajímá že na papíře to má výkon klidně i jako třílitr atmosféra. Projev těch mikromotorů je naprosto tragickej a je úplně jedno jestli se bavíme "o tomhle autě nebo o tamtom", a pokud navíc nepřinášejí úsporu ekonomickou a ani ekologickou (jak postupně vyplouvá na povrch), tak opravdu nemá význam se tou koncepcí a tak malými objemy dál zabývat, jedině snad do nějakýho toho Aixamu nebo Ligieru pro -náctileté (pochopitelně s patřičně omezeným výkonem).

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený 3.0 TDI Q7

Prušvich Talizman s 1.6-ka.. | 6.2.2017 06:55reagovat
avatar

Prušvich Talizman s 1.6-kama.Korab cest ))))

Nepřihlášený Fanda

To,že motor 1,4 TSI bude n.. | 6.2.2017 10:42reagovat
avatar

To,že motor 1,4 TSI bude nahrazen motorem 1,5 a že támhle někdo prohlásil,že nebude již nic menšího než 1.0 Tsi ,tak to je opravdu důkaz.

Nepřihlášený Fanda

Reakce na: To by mě zajímalo, co je h.. | 6.2.2017 10:48reagovat
avatar

Z malých motorů mám pouze zkušenost s 1.2 Tsi 77 kw ve Fabii a přijde mi pro tohle auto jako poměrně ideální pohon.Turbo je malé ,pouze přifoukává,náklaďák se s tím nechá předjet lépe,nežli s 1.4 bez turba a celkově je to jízdně příjemný motor.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený nic

Reakce na: Z malých motorů mám pouze.. | 6.2.2017 11:11reagovat
avatar

Troll detected.

Nepřihlášený turbomotory

Reakce na: To by mě zajímalo, co je h.. | 6.2.2017 14:21reagovat
avatar

Nepausalizoval bych. Jsou motory dobre a spatne, nehlede objemu.

Maly spatny motor, je 1.2TSI 16V (ten starsi) ale pokud to ma nekdo do mesta a okresky, tak je super, ale na to je dobra i klasicka 1.6.

Doby je pri Ford 1.0 a nebo Nissan 1.2 s kompresorem, ale zase tyto motory tvori jakoby zaklad pro Focus/Kaskaj, takze bude stred furt lepsi, tedy minimalne 1.4T nebo 1,5T a 1,6T. Nebo jsou dobre pro male modely Fiesta/Micra.

Prave zakaznici prestali kupovat atmosfericke benziny a presli na diesely. Nasledne TSI a dalsi turba zvedli vlnu zajmu o benziny u mainstreamu.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Older

Reakce na: Mě vrtá hlavou jak to vyvo.. | 6.2.2017 15:48reagovat
avatar

Mazda vyvinula novou serii motorů skyactiv a drahý vývoj ji málem položil. V tu samou dobu ještě stihla, za pomocí půjček od domácích bank vyplatit spolumajitele firmy, Forda. Takže v tuto chvíli Mazdu vlastní banky a Mazda nemá peníze na vývoj ničeho a zároveň nemají na trhu žádnou prodejní hvězdu. A teď se ještě do ní začne navážet konkurence s upsizingovými turby...nechtěl bych být v její kůži.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Kume

Mazda ma 2.5T skyactiv s 2.. | 6.2.2017 16:16reagovat
avatar

Mazda ma 2.5T skyactiv s 250 konmi v cx 9,ak bude nutne urcite ju šupnu do 6-ky,alebo jednoducho oturbia nejaky dvoj liter.Teraz maju bez turba z 2.5-ky 192 koni.Malo?Vo vyvoji maju teraz poriadny naskok.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Fanda

Reakce na: Nepausalizoval bych. Jsou.. | 6.2.2017 19:39reagovat
avatar

Máte v tom zmatek ten starší motor je 8 V řada ea111

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Viktor_EX

Zlaty obsah 2,0-2,5. Ale p.. | 6.2.2017 22:36reagovat
avatar

Zlaty obsah 2,0-2,5. Ale popravde ... kdybych si mel jit dneska koupit stredni kombi v benzinu, jako byval Accord/626/Legacy apod. Tak nevim. Accord uz se myslim nedela, Mazda se mi moc nelibi, a Subaru uz mi nesmi pres práh. Navic to jejich 1,6 CVT ... no nevim. Passat/Koktavka/Audi/BMW/Mercedes strach nekde zaparkovat. Francouze, hmmm. Jeden motor uzasnej, dalsi totalni propadak.

Prakticky se neda koupit nic kloudnyho. Asi by to nakonec bylo neco od korejcu nebo ta mazda. Z tech "normalnich" aut se mi libilo nový sorento. Dnes uz ani ne tak SUV jako přerostlé kombi. Bohuzel benzin jen pro USA, nejaka V6-ka, u nas rozumna motorizace 2,2crdi 200k

Nepřihlášený LCD

Reakce na: Mazda ma 2.5T skyactiv s 2.. | 6.2.2017 23:09reagovat
avatar

Ano, je to málo, všichni velcí hráči mají V6.

Nepřihlášený Kuban

Většina zdejších rádoby di.. | 8.2.2017 09:36reagovat
avatar

Většina zdejších rádoby diskutujících odborníků je těžce naivní, že si myslí, že objem 1,5 něco vyřeší oproti 1,4.... Tady jde o úplně něco jiného.... A raději nebudu rejpat nebo by praskly žilky v oku některým jedincům....

NEJPODSTATNĚJŠÍ je to, že se chce opustit ta kravská koncepce 3válcových zločinů..... v tomto palec nahoru. zbytek je jen alibistické krytí jejich neschopnosti.

Nepřihlášený Jirik_H

Reakce na: 1.0 tsi zrušiť hned nemožu.. | 8.2.2017 10:49reagovat
avatar

O jakém bouchání mluvíte? Honda dělala downsizing před VW, a to u atmosfér.

Myslíte, že 1.5 VTEC Turbo od Hondy je úlet? Podívejte na parametry a připojte si k tomu nej spolehlivost motorů od Hondy.

Nepřihlášený HDI

Reakce na: Máte v tom zmatek ten star.. | 8.2.2017 12:06reagovat
avatar

Ano plete se mi to s 1.6HDI kde to bylo obracene.

Nepřihlášený Rišo Lorenc

Toto je fantasticky napísa.. | 8.2.2017 13:18reagovat
avatar

Toto je fantasticky napísaný článok .naozaj presne a výstižne pomenované veci okolo problematiky downsizingu . toto by si mal prečítať každý záujemca o kúpu nového auta ,povinne !!!

Nepřihlášený JaRy

Podívám se na to z jiné st.. | 8.2.2017 13:45reagovat
avatar

Podívám se na to z jiné strany. Konstruktéři motorů se dlouhá desetiletí snažili o přímovstřikové benzínové motory a využití turba. To všechno VW technologicky pro použití v hromadné výrobě zvládl, byl si jistý, že to je správný směr, nasměroval tam své obrovské výrobní kapacity a otevřel tuto cestu pro ostatní výrobce. To je fantastický počin. Ostatní výrobci k tomu přišli naprosto bez vlastního přičinění.

Nepřihlášený Franta Bečka

To je stejnak sranda. Auto.. | 8.2.2017 14:03reagovat
avatar

To je stejnak sranda. Automotive-samej inža, samej doktor automobilových věd, samej džínies. A vymyslej takovou kokotinu, jako kdybysme jim to my prakticí dávno neříkali, kokůtkům študovanejm na kvadrát. Cha, blbci okravatkovaný! Cha, brejlatý!

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Krabat

Reakce na: Mazda vyvinula novou serii.. | 8.2.2017 14:34reagovat
avatar

@Older: "Mazda nemá peníze na vývoj ničeho a zároveň nemají na trhu žádnou prodejní hvězdu."

Mazda je na tom tak "špatně", že nestíhá výrobu žádného svého modelu a běžné čekací lhůty jsou 4-5 měsíců. Model CX4 do EU pro jistotu vůbec nedováží, protože jejich výrobní kapacity by to už neutáhly. Tolik k plácnutí do vody, že Mazda nemá na trhu žádnou prodejní hvězdu. CX3, CX5, CX9 nebo modely M3 a M6 se vyrábí na plné obrátky a pořád to nestačí. To, že v ČR Mazda nefiguruje na čelních místech v žebříčku nejprodávanějších vozů neznamená, že jsou v krizi.

Nepřihlášený

A KOHO TY VAŠE PODVODNICKÉ.. | 8.2.2017 16:53reagovat
avatar

A KOHO TY VAŠE PODVODNICKÉ ZNAČKY ZAJÍMAJÍ!!!

Nepřihlášený Pavel

Par let zpet byli vyrobci.. | 9.2.2017 07:31reagovat
avatar

Par let zpet byli vyrobci "presvedceni" o tom, ze downsizing je cesta, automobilovi novinari jasali ve vetsine pripadu a souhlasili. Po relativne kratke dobe si vyrobci priznavaji, ze smer to nebyl efektivni a ze to byl krok vedle, v tu chvili cely dav novinářů take obraci. Ale proc porad vsichni pisou o VW, vzdyt meli skrz vsechny modelove řady tyto dws motory a na vyjimky motory nefungovaly tak jako ty, ktere mely nahradit. Ted kdyz se to pooomalu vraci do starych koleji, se z VW muzeme zase posr...., oni maji tam to a toto, budou mit tamto a toto. Mejte ty koule a přestaňte o nich psat v takove mire.

"Prikazuji co jsem zrušil a rusim co jsem nakazal" a zase bude vsechno krasny...

Nepřihlášený Jouza

Páni "REDAKTORI" !!! za.. | 9.2.2017 14:33reagovat
avatar

Páni "REDAKTORI" !!!

za downsizing nemohou výrobci aut ... ale ten kdo narizuje emise ..... ten taky vybírá pokuty .... resp. většina dneska prodaných aut by mela mít v ceníku napsáno - 1/x se odvádí jako "eko" poplatek .... Výrobci aut sli cestou zmensivani objemu, jen kvůli tomu, ze je to vyslo nejjednodušeji - resp. nejlevněji!!!!

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Vinc

poslednich 12let mam v aut.. | 9.2.2017 21:07reagovat
avatar

poslednich 12let mam v aute V8 = 4,6L a staci to.

Nepřihlášený Martin

Reakce na: Páni "REDAKTORI" !!! za.. | 11.2.2017 20:57reagovat
avatar

Tak preco potom Ochcavka s mikromotorom je drahsia ako Mazda 3 s vacsim neoturbenym motorom?

Ked downsizingom setria, aby zakaznici neplatili na pokutach za emisie, kde su potom tie rozdiely v cenach? Plus znizene naklady v podobe desiatich aut na jednej platforme? VW konkretne je jedna zdieracska banda a ich auta by mali podla logiky stat tolko co Dacia Logan...

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený JPP

Reakce na: Tak preco potom Ochcavka s.. | 11.2.2017 23:29reagovat
avatar

Tak to jsi spadl z višně na záda. Cena se odvíjí od poptávky na trhu. VW prodává přes 10 mio. aut, Mazda něco přes milion. VW nemá nejmenší důvod něco zlevňovat, když je o jeho auta skoro desetkrát větší zájem. Firma není sociální zaopatřovací ústav pro nemajetné neschopáky, ale tržní subjekt jehož cílem je co největší zisk. Jestli jsi tohle dodnes nepochopil, tak ámen s tebou.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Martin

Reakce na: Tak to jsi spadl z višně n.. | 12.2.2017 06:12reagovat
avatar

Z visne padol ten, kto im to kupuje. Holt, ked je niekto hlupy a je ochotny platit im za to, ze ponukaju jedno auto v 4-5 znackach a priplati sa len za "prestiz",tj logo na kapote, budiz. Este si bude gratulovat, ako dobre kupil. Hlavne ze papierova spotreba je pekna.

Porovnavat predaje Mazdy aVW je scestne, nakolko do predajov VW sa rata mnozstvo ich znaciek, kdezto Mazda je pokial viem sama. To sa radsej treba pozriet na Toyotu, ktora ma markantne menej znaciek ako VW a je pred nim.

Nepřihlášený cech

A to si opravdu nikdo neuv.. | 13.2.2017 09:31reagovat
avatar

A to si opravdu nikdo neuvedomuje, ze zalozeni volkswagenu prosazoval HITLER. SKODOVKA uz neni CESKA ale NEMECKA...a nedavno se ukazalo, ze po valce bezne na vysokych funkcich dal fungovali naciste.....

ale vam je vse jedno, hlavne ze si muzete vozit sve prazdne hlavy a line prdele...

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Venda

Ha, koncernový objev. Mazd.. | 13.2.2017 10:21reagovat
avatar

Ha, koncernový objev. Mazda downsizing neprovedla. Má svůj skiyctive, atmosféry, klasiky. To, že EU normy o spotřebě lžou, není vinou DS, ale prostě metodikou, ta se nezmění velikostí motoru, to jsou kecy.

To, že se v EU už jen lže, to se nezmění tím, že budeme vyrábět cokoli lepšího. Na to je potřeba defenestrace.

No a v neposlední řadě, DS je ulitba šetřílkům,kteří zaplatí méně za povinné ručení, které je, nevím proč, nikdo mi to nikdy nevysvětlil, stanovováno podle objemu motoru.

Mám 3 litr a dosud do mne nabourali 4x litrový hlupáci, u kterých jsem měl strach, zda vůbec to povinné ručení platí.

Uvítal bych tady právě článek o tom, proč se platí právě povinné ručení podle objemu a také trochu důreznější pojmenování bordelu, který nám EU a i naše úřady dělají.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Prasoprd

a já se těšil na 0,2 TSI.. | 13.2.2017 15:28reagovat
avatar

a já se těšil na 0,2 TSI půlválec do autobusu :(

Nepřihlášený Prasoprd

Reakce na: Ha, koncernový objev. Mazd.. | 13.2.2017 15:48reagovat
avatar

co bylo bylo. To že za downsizing může EU, to není žádná novinka, každopádně downsizing končí kvůli novým metodám měření. Nejlépe to mají dělané v USA. Papírová spotřeba vyšší než v EU, ale co mají na papíře, to mají i v reálu.

Ohledně Mazdy, tak těm se downsizing také nevyhnul, i když nebyl tak drastický jak u jiných značek. Akorát si prostě dokázali poradit s atmosférou, takže nemuseli s objemem až tak moc dolů. No každopádně to je jedno, chtěl jsem reagovat hlavně na to povinné ručení.

On když je bl.ý řidič, tak je jedno jestli má 3 litr, ale 0,4 TSI, čtvrtválec, ten se vyseká i na kole. Každopádně když jede normální řidič v 3 litru, nebo v 0,4, která pomalu nejede, tak riziko že někoho sestřelí je logicky větší, když pojede v rychlém autě. Tudíž v 3 litru.

Přeji hezký den

Nepřihlášený Johny

Reakce na: A to si opravdu nikdo neuv.. | 13.2.2017 15:54reagovat
avatar

A co tím chcete jako říct? Že škodovka je Hitler, nebo co to má znamenat? Nějak nechápu pointu vašeho příspěvku a už vůbec ne to urážení ostatních. Do vesmíru také cestujeme, kvůli nacistům, běžte zakázat cesty do vesmíru....

Nepřihlášený Johny

Reakce na: To je stejnak sranda. Auto.. | 13.2.2017 15:59reagovat
avatar

Oni za to konstruktéři v automotive opravdu nemohou. Vše vychází z metodiky měření emisí slavnou EU. To by takový všeználek mohl vědět :)

Nepřihlášený pepa

To jsou tady silácké řeči... | 15.2.2017 12:10reagovat
avatar

To jsou tady silácké řeči. A kde automobilky udělaly chybu, a kdo mláti hlavou o zeď. Děláte si srandu ? Proč proboha někomu vadí 1.0 TSI ? Si to nekupujte a je po problému. Většina lidí je spokojená - dle prodejů. Kdyby se malé motory dobře neprodávaly nikdo by je nevyráběl. Ať si každý koupií co chce...

Asi všichni zdejší inženýři a odborníci na motory jezdíte v atmosférické mazdě - proto mají u nás takové prodeje...

Nepřihlášený Pivosan

Nemyslím si, že by to byl.. | 5.3.2017 08:06reagovat
avatar

Nemyslím si, že by to byl krok vedle....Ačkoliv rád jezdím V8 a spotřebu nekoukám myslím, že díky této iniciativě (downsizing) přišli konstruktéři s velkým množstvím vylepšení, jak zvýšit efektivitu motoru...resp... jak vykouzlit z prdu kuličku. Když tohle všechno vezmou a aplikují na větší motory, pak to bude teprve zábava.... Podívejte se na výkony 1.4 před downsizingem a dnes......jasně že objem nikdy nenahradíš, ale za mě palec nahoru pro konstruktéry, kteří dokázali z mála vykouzlit maximum.....

Nepřihlášený Roboz

Ať mi půjčí někdo tříválec.. | 16.5.2017 22:14reagovat
avatar

Ať mi půjčí někdo tříválec s turbem na okruch do hodiny ho zničím odelam a turbo a nebo přeskočení rozvody spis a řetízek:-).Coz třeba z 1.6 atmosférou zničit moc nejde.

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
Max. 2000 znaku
b_468_60.gif

Živá témata na fóru

zobrazit vše

Autobazar

zobrazit vše