Home > Rubriky a sekce > Zajímavosti > Článek
Hammond se vrací za volant i na obrazovky, May potřebuje peníze na nové Ferrari
28.4.2015 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
(+ video) BBC definitivně přišla také o producenta Top Gearu a „Kapitána Šneka“. Ten ale hledá práci.
Z kauzy spojené s britským motoristickým pořadem Top Gear se začíná stávat fraška, což docela dobře navazuje na slovo „fracas”, kterým celá aféra začala. Pokud totiž řeč přijde na budoucnost Jeremyho Clarksona, Richarda Hammonda a Jamese Maye, máme tu jen neustálé spekulace a případné sliby, ze kterých zatím nic konkrétního nevzešlo. Tedy pokud v to nebudeme počítat videa „Kapitána Šneka“, na kterých hraje na flétnu a vaří, nebo „The Hamstera“, který se navýsost nudí.
V tomto ohledu není nic nového pod sluncem ani dnes. Tedy stran faktu, že Hammond konečně před kamerami usedl za volant svého letitého kabrioletu Lagonda. Klasický test ale nečekejte. Popravdě nedorazí ani ten ve stylu Top Gearu, místo toho zde máme jen další důkaz toho, že nejmenší z trojice moderátorů se i nadále nudí. Během dvou minut jej totiž vidíme pouze nastartovat a vyjet ze vrat. Poté si koupí polévku a opětovně se vrací „na místo činu“.
Zda jej užívání si plodů předchozí práce skutečně nudí, nebo jde pouze o hru, to vám neřekneme. Jisté ovšem je, že takový May se bude muset začít pořádně otáčet. „Kapitán Šnek“ totiž ve svém sloupku v Sunday Times uvedl, že krátce předtím, než byla show pozastavena, koupil Ferrari 458 Speciale. Tím mu ovšem vyvstaly komplikace, neboť dodává, že nyní „potřebuji práci, abych ho mohl zaplatit“.
Je samozřejmě otázkou, jak moc vážně to myslí, peněz si za svou kariéru jistě nevydělal málo. Buď jak buď, vzpínající se koník za 208 090 GBP (cca 7,99 mil. Kč) měl být dárkem, kterým chtěl May oslavit uzavření nového tříletého kontraktu. K tomu ovšem nedošlo a v nejbližší době ani nedojde. „Kapitán Šnek“ totiž uvedl, že pokud se Clarkson nevrátí, nebude součástí show ani on. Zároveň však dodává, že Jezza nemá dveře u BBC zabouchnuté, pročež je možné, že někdy v budoucnu bude Top Gear pokračovat i v původním složení.
Jakkoliv nám ale toto sdělení vlévá naději do žil, nejspíše se takového kroku nedočkáme. Kromě Maye totiž po předchozím loučení oficiálně rezignoval také výkonný producent Andy Wilman, který je Clarksonovým kamarádem již od školních let a který stál za přerodem Top Gearu z tuctového motoristického pořadu na celosvětový fenomén. Pokud by tedy BBC stálo o trojici moderátorů, muselo by nejspíše k návratu přesvědčit i Wilmana.
To samozřejmě není zcela nereálná či neřešitelná situace, nicméně v tu chvíli by se již muselo rozhýbat velké soukolí. Britové navíc chtějí v příštím roce rozjet novou sezónu pořadu s novými moderátory. Pokud by tedy nadále plánovali pokračování s Clarksonem a spol., byl Top Gear v novém složení již předem odsouzen k zániku. Anebo by samozřejmě mohl navýsost překvapit, to ale nyní není příliš pravděpodobné.
Tím jsme ale opět u spekulací a fabulací, což je v tomto případě opravdu tenký led. Zvláště když May dodává, že podle původního plánu chtěli společně s Clarksonem a Hammondem po vypršení nového kontraktu své působení v Top Gearu ukončit a předat štafetu mladší generaci. Učinit tak sice chtěli mnohem důstojnějším způsobem, než jaký se odehrál nyní, skončit však chtěli stoprocentně.
Je tedy vskutku otázkou, co můžeme očekávat dále. Pokud ovšem Clarkson nepřijde s novou show na jiném televizním kanálu, kam by společně s ním mohla dorazit i zbývající dvojice moderátorů, pak nejspíše May bude i nadále něco kuchtit u plotny a Hammond se bude nadále nudit. A aukční síně by mohly ohlásit prodej jednoho zánovního Ferrari...
Na závěr dodejme už jen tolik, že dohru má i někdejší incident Top Gearu v Argentině. Tato záležitost se dostala před soud kvůli tomu, že štáb při prchání před zuřícím davem použil na inkriminovaných autech jiné než původní registrační značky, což je za normálních okolností v Argentině stejně nelegální, jako u nás. Soudkyně Maria Cristina Barrionuevo ale rozhodla, že tento krok byl oprávněný, neboť se štáb ocitl pod akutní hrozbou napadení ze strany rozzuřeného davu a musel jednat. Zároveň ale konstatovala, že použití registrační značky H982 FKL na jednom z vozů, která měla narážet na válku o Falklandy, bylo arogantní a bezohledné. Přeberte si tento verdikt, jak chcete...
Richard Hammond je zpátky za volantem, James May a Andy Wilman drží basu s Jeremy Clarksonem
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Vrcholný Lucid zvládá i v reálu stovku pod 2 s. Je rychlejší než Bugatti, přitom je to pořád rodinné auto za zlomek ceny
včera - Zákazníci masivně ruší objednávky na auto od Xiaomi, které za cenu Škody nabízí vzhled i dynamiku Porsche
17.4.2024 - Vojáci předvedli, jak rozeberou a znovu složí celé auto jen za dvě minuty, výměna kol v F1 je rázem nuda
16.4.2024
Nejnovější články
- V Německu se začal prodávat nový „čistý” diesel zatížený nulovou daní, má své výhody i nevýhody
před 10 hodinami - Maserati se s novým Quattroporte vrací téměř k rýsovacím prknům, plán přijít rychle jen s elektromobilem selhal
před 11 hodinami - První majitel najel 556 tisíc km s malým 45koňovým autem, jen tachometry na něm utavil tři. Tomu se říká oddanost
včera - V Německu začali prodávat elektromobily v Media Marktu jako ledničky, od 8 tisíc za měsíc budou vaše
včera - Čínský stylový kombík konkurující Porsche a Ferrari předčasně odhalil únik, na Evropany si vyšlápne s 965 koňmi
včera
Živá témata na fóru
- Řidiči, co to mají v ruce... 04.19. 00:27 - abgx1
- Pneu koutek 04.19. 00:10 - abgx1
- Dříve M135i, nyní ///M2 04.18. 22:02 - Eda
- BMW Divize 04.18. 14:15 - pavproch
- Audi klub - pro ty, co chteji Auto 04.18. 14:05 - mattonecz
- Zimní/letní? Už máte přezuto? 04.17. 22:23 - Lachende Bestien
- Volkswagen obecne 04.17. 14:18 - HondaMan
- Fiat a vše kolem nich 04.17. 12:55 - pavproch