Jeden z největších zastánců elektromobilů řekl pravdu o jejich špinavých tajemstvích

 | 20 příspěvků | 12.4.2018 Petr Prokopec
Reagovat

Nepřihlášený Jirka

Do řiti s elektromobilama.. | 12.4.2018 19:45reagovat
avatar

Do řiti s elektromobilama ! Maximálně jako pákový drážní vozík na převoz batožin !

Nepřihlášený Lukáš F.

Víte, co je zajímavé? Že e.. | 12.4.2018 20:57reagovat
avatar

Víte, co je zajímavé? Že elektromobily je potřeba vidět v souvislostech, počítat ekologické dopady výroby baterií a výroby elektřiny... ale naproti tomu, benzín a nafta se magicky zhmotňují v tankovacích stojanech a na těžbu ropy, její zpracování v rafineriích ani distribuci žádná fosilní paliva ani jiné zdroje potřeba nejsou.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Táááák sice to není o Tesl.. | 12.4.2018 21:15reagovat
avatar

Táááák sice to není o Tesle, ale i tak bude na svačinu.

Nepřihlášený

Tak Tavares se asi podíval.. | 12.4.2018 21:32reagovat
avatar

Tak Tavares se asi podíval na statistiky, kam se jim daří poslední dobou zvyšovat export a pochopil, že v daných zemích nemůže počítat s nějakým rozmachem elektrosítí.

Zjednodušeně řečeno, když je v našem Kocourkově rozmach sítí nulový, jaký asi tak bude ve státech s o polovinu nižší ekonomikou, či ještě horší.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Jim

Mám šestiválec na ropu a n.. | 12.4.2018 22:13reagovat
avatar

Mám šestiválec na ropu a na víkend šestiválec na benzín a rozhodně se toho nevzdám. Maximálně budu jednou jezdit na vodík, ale to jen v případě přímého spalování. Palivové články NE.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: Mám šestiválec na ropu a n.. | 12.4.2018 22:34reagovat
avatar

Přímé spalování vodíku:)))))) ty jsi borec.

Nepřihlášený older

Reakce na: Víte, co je zajímavé? Že e.. | 13.4.2018 11:20reagovat
avatar

Tož bacha! To přece nikdo netvrdí. Ekologické dopady jsou na obou stranách, ale jen o elektroautech se tvrdí, že jsou bezemisní.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Honza

Reakce na: Tož bacha! To přece nikdo.. | 13.4.2018 12:21reagovat
avatar

Bezemisni elektromobil je vyplod marketingu. Myslim si, ze elektromobilita je spravna cesta. Ma rozhodne vetsi potencial k vyvoji, nez je u spalovacich motoru. Do spalovacich motoru uz se nikomu nechce investovat, probiha spise lowcost vyvoj, aby byly splneny emisni normy.

Pridit si elektromobil je neco jako tridit odpad. Clovek jako jednotlivec udela vse aby to fungovalo, ale kdyz se sesype vsechno potom do jedne smesi a spali se to, je to demotivujci. Rici potom, ze je zbytecne tridit odpad je dosti zavadejici.

To same je u elektromobilu a u vyroby energie. Podle meho nazoru, kdyby se veskera energie pro pohon elektromobilu vyrabela v paroplynovych elektrarnach, vyjde to levneji a ekologicteji, nez spalovani benzinu a nafty primo ve vozidlech.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený CNN

"O elektromobilech se mluv.. | 13.4.2018 13:13reagovat
avatar

"O elektromobilech se mluví v jediných souvislostech - produkují nulové emise, a proto jsou budoucností aut"

No na tychto sranda strankach urcite nie. Prave preto u mna je skor alergia na to, ako je to vsetko s tymi elektromobilmi a zvlast potom samozrejme Teslou hrozne. Uz aby sa ten VW rozhybal a tiez mal nejake elektro, nech to nemusime citat furt dokola. :-P

Nepřihlášený nikdo

Reakce na: Víte, co je zajímavé? Že e.. | 13.4.2018 15:53reagovat
avatar

Neboj, uhlí pro bateriový vozíky se v kotli elektrárny taky samo nezjeví. Taky se musí natěžit, dovézt vlakem, složit,nadrtit... Na uhlí jedeme v ČR kolem 50%.

Nepřihlášený Láďa

Elektrický sráče. Jen pro.. | 13.4.2018 16:17reagovat
avatar

Elektrický sráče. Jen pro ekosnoby. Ekologickej přínos naprosto žádnej.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Honza

Reakce na: Elektrický sráče. Jen pro.. | 13.4.2018 16:39reagovat
avatar

Hezky nazor, jak malej Ladik.............

Nepřihlášený kolemjdoucí 2

Reakce na: Bezemisni elektromobil je.. | 13.4.2018 19:01reagovat
avatar

Tyhle názory ovšem platí jen do chvíle, než se začne počítat a sčítat všechny faktory Až se začne tak už je to jinak, a elektromobily z toho vycházejí celkem špatně, hůř než benzín ( a to jsme ještrě ani nezačali mluvit o LPG / CNG), a všechny automobilky to vědí velmi dobře.

Jedná se tak pouze o politický a mocenský tlak, a s těmi už taky bohužel máme zkušenosti, nic dobrého z toho nebývá. Každý normální člověk se elektru vyhne, protože není debil a ví, že by to platil ze svého, přičemž nic navíc (kromě problémů) by nedostal.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Juraj

Emisie su na oboch stranac.. | 14.4.2018 08:31reagovat
avatar

Emisie su na oboch stranach. V pripade elektroaut ide len o presunutie emisii z mesta mimo mesto. (uholne elektrarne). Tam vidim celkom prinos.

Ostatne, DPF v dizloch tiez vyhodi svoj spinavy naklad niekde na dialnici mimo mesto :)

Nepřihlášený Kuk

Reakce na: Tyhle názory ovšem platí j.. | 14.4.2018 15:28reagovat
avatar

Ty máš tlak ve střevech a to hodně velkej :)))

Nepřihlášený balů

Reakce na: Tak Tavares se asi podíval.. | 14.4.2018 22:43reagovat
avatar

Naše sítě bez problému zvládají přetoky germánských slunečníků i větrníků takže nějaké posilováni není třeba i kdybychom všichni zítra začali jezdit elektropřibližovadly. Akorát ty nabíječky budou chybět.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený ms9

ja som za elektromobily, a.. | 24.5.2018 23:58reagovat
avatar

ja som za elektromobily, aby sa z mestkych aglomeracii presunuli spaliny tam, kde ludia neziju, vo vysledku mozno vyroba elektromobilov je rovnako narocna ako prevadzka klasickych spalovacich ale je lepsie centralizovat tieto znecistujuce miesta do jedného, pretoze aj filtrovanie tychto miest je ovela jednoduchsie (1 elektrarna sa efektivnejsie filtruje ako 100 tisic aut)...aby moje deti nemuseli dychat tie vase sracky z dieslov na ktorych si navyse odmontujete filter pevnych castic vidláci..

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený robin

Reakce na: ja som za elektromobily, a.. | 29.8.2018 10:34reagovat
avatar

Odsunutím spalin z měst někam jinam se problém spalin neřeší, pouze přesouvá jinam. A i tam, kde lidé nežijí, mohou představovat spaliny problém svým dopadem na životní prostředí, protože mohou putovat vzduchem na velké vzdálenosti a třeba zase do oblastí, kde žijí lidé

Elektromobily také nejsou ekologické o čemž se už psalo vícekrát, vzhledem k tomu, že elektřina na jejich pohon často pochází z elektráren na fosilní paliva s uhlím v čele. Navíc mají stále spousty problémů v čele s klesající kapacitou baterie a z toho plynoucí dojezdovostí na jedno nabití, protože bateriím nesvědčí v létě horko a slunce a v zimě mráz.

Elektromobilita má podle mne smysl spíše v hromadné dopravě než v individuální, protože třeba vlaky, tramvaje, metro či trolejbusy mají nad sebou troleje, díky kterým odpadá problém s dobíjením z hlediska času (dobíjejí permanentně) a také odpadá problém s místem na parkování.

Maximálně bych si dovedl přestavit třeba elektrokola nebo elektrokoloběžky, protože ty třeba nezabírají při parkování tolik místa a v případě problému s dobitím lze použít na přepravu lidskou sílu - jako u klasických kol nebo koloběžek.

Jestli si myslíte, že elektromobily Vašim dětem nějak zásadně pomohou ohledně čistého vzduchu, pak si to myslet můžete, ale moc bych na to nespoléhal.

Nepřihlášený robin

Reakce na: Naše sítě bez problému zvl.. | 29.8.2018 10:47reagovat
avatar

To je bohužel hluboký omyl myslet si, že když naše sítě bez problému zvládají přetoky germánských slunečníků i větrníků tak nějaké posilováni sítě není třeba i kdybychom všichni zítra začali jezdit elektropřibližovadly.

Není tajemstvím, že třeba v blízkosti rychlonabíječek lidem v okolních domech pravidelně vypadává elektřina v momentě, kdy někdo dobíjí - proto např. bylo nutné v Praze u Výstaviště vybavit dobíjejí stanici vlastní baterií, aby k tomu nedocházelo. A to je zde zatím dobíjecích stanic i elektromobilů stále poměrně málo.

Nevěřte proto tomu, že tuzemská síť nyní zvládne bez potíží masivní nástup elektromobilů. Nezvládne a bude nutné do jejího posílení investovat nemalé peníze.

Pak je otázka, zda to kvůli elektromobilům za to stojí - podle mne spíše ne. To už má z hlediska komfortu pro řidiče větší smysl vodíkový pohon, kde natankujete nádrž cca za 5 minut, odpadají problémy s přísunem elektřiny kolem dobíjecí stanice a také problémy s postupně klesající kapacitou baterie v důsledku horka či zimy z hlediska počasí, které baterii nesvědčí a mohou mít výrazný vliv na dojezdovost na jedno nabití.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený balů

Reakce na: To je bohužel hluboký omyl.. | 12.9.2018 00:13reagovat
avatar

Tak rychlonabíječky jsem zrovna nemínil i když jsem to nezmínil. Měl jsem na mysli nabíjení přes noc neboť většina lidí v noci chrápe a tedy spotřeba proudu je minimální.

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
Max. 2000 znaku
b_468_60.gif

Živá témata na fóru

zobrazit vše

Autobazar

zobrazit vše