Majitel stvořil úžasnou reklamu, aby prodal své staré auto

Když se člověk chce zbavit starého auta, obvykle udělá pár fotek, vystaví inzerát na internetu a doufá, že si jej někdo všimne. Tento člověk na to šel jinak a k 13 let staré, orezlé ojetině udělal reklamu jako na nový sporťák.
  1. Autoforum.cz
  2. Rubriky a sekce
  3. Zajímavosti

Majitel stvořil úžasnou reklamu, aby prodal své staré auto

10.1.2020 | Mirek Mazal

Majitel stvořil úžasnou reklamu, aby prodal své staré auto

/

Foto: Archiv Autoforum.cz

Když se člověk chce zbavit starého auta, obvykle udělá pár fotek, vystaví inzerát na internetu a doufá, že si jej někdo všimne. Tento člověk na to šel jinak a k 13 let staré, orezlé ojetině udělal reklamu jako na nový sporťák.

Najít zajímavou televizní reklamu na auto je zejména v evropském moři průměrnosti obtížné. Nápadité upoutávky jsou na starém kontinentu ihned blokovány přecitlivělými dozorci úzkostlivě střežícími dodržování pravidel, o jejichž existenci nemá obyčejný člověk ani tušení. Pravidelná cenzura nápaditého automobilového marketingu hořce přiživuje otázku, zda je tento svět ještě v pořádku, když jediná přijatelná reklama je nakonec ta, ve které se pomalu nic neděje.

Dlouhé prsty zejména evropského omezování ale naštěstí nedosáhnou na internet. A už vůbec ne na zaoceánský klip kreativního majitele, který potřebuje prodat svůj starý vůz. Šikovný obchodník se nezdržoval květnatým popiskem pod sadou fotek v inzerátu, rovnou natočil pořádnou televizní upoutávku, za kterou by se nemusela stydět ani renomovaná automobilka.

Krátký sestřih akčních záběrů prezentuje v úvodu Lamborghini, až si člověk myslí, že prodávat se bude Huracán, třebaže když popisek „Fastest 2006 Grand Caravan“ (Nejrychlejší Grand Caravan z roku 2006) naznačuje něco jiného. V ten okamžik do hlavní role nastoupí dost ojetý Dodge tohoto jména. Orezlé MPV hraje hlavní roli i ve zbytku upoutávky, kde imituje ten nejrychlejší Grand Caravan díky hlasité hudbě doladěné zvuky aut z akčních filmů. Detaily rázného sešlápnutí plynu, rychlého řazení nebo hektického ručkování řidičem přidávají dramatičnost, ta je zdůrazněna praskající silnicí a roztřesenou kamerou.

Drobným písmem u konce autor informuje o nájezdu 287 843 kilometrů. Přiznal nutnost výměny blatníků nebo únik kapaliny z řízení, přesto je otázkou, zda nabídku vůbec myslí vážně. Cena 15 tisíc amerických dolarů (355 tisíc Kč) je na tak ojetý a opotřebovaný Grand Caravan přehnaná i s milionovou reklamou za zády. Přesto pobaví snaha vymanit se z nudného zveřejnění fádního inzerátu, zaujmout se při troše snahy zjevně dá s prodejem čehokoli.


Majitel stvořil úžasnou reklamu, aby prodal své staré auto - 1 - Dodge Grand Caravan 2006 zabavna reklama 01Majitel stvořil úžasnou reklamu, aby prodal své staré auto - 2 - Dodge Grand Caravan 2006 zabavna reklama 02Majitel stvořil úžasnou reklamu, aby prodal své staré auto - 3 - Dodge Grand Caravan 2006 zabavna reklama 03Majitel stvořil úžasnou reklamu, aby prodal své staré auto - 4 - Dodge Grand Caravan 2006 zabavna reklama 04Majitel stvořil úžasnou reklamu, aby prodal své staré auto - 5 - Dodge Grand Caravan 2006 zabavna reklama 05Majitel stvořil úžasnou reklamu, aby prodal své staré auto - 6 - Dodge Grand Caravan 2006 zabavna reklama 06Majitel stvořil úžasnou reklamu, aby prodal své staré auto - 7 - Dodge Grand Caravan 2006 zabavna reklama 07Majitel stvořil úžasnou reklamu, aby prodal své staré auto - 8 - Dodge Grand Caravan 2006 zabavna reklama 08Majitel stvořil úžasnou reklamu, aby prodal své staré auto - 9 - Dodge Grand Caravan 2006 zabavna reklama 09Majitel stvořil úžasnou reklamu, aby prodal své staré auto - 10 - Dodge Grand Caravan 2006 zabavna reklama 10Majitel stvořil úžasnou reklamu, aby prodal své staré auto - 11 - Dodge Grand Caravan 2006 zabavna reklama 11Majitel stvořil úžasnou reklamu, aby prodal své staré auto - 12 - Dodge Grand Caravan 2006 zabavna reklama 12
Daleko od tuctové nabídky 13 let staré ojetiny má tento klip amerického majitele Dodge Caravan. Pokud ale myslí cenu 15 tisíc dolarů vážně, je na úspěšný prodej zřejmě i taková propagace krátká

Zdroj: JaylaSuburbs@Youtube

Mirek Mazal

Všechny články na Autoforum.cz jsou komentáře vyjadřující stanovisko redakce či autora. Vyjma článků označených jako inzerce není obsah sponzorován ani jinak obdobně ovlivněn třetími stranami.