Home > Rubriky a sekce > Zajímavosti > Článek
Majitelé nejlepších sporťáků si stěžují na jejich chyby. Nestřílí mimo?
5.12.2016 | Marek Bednář | Přidat příspěvek
Ani ty nejlepší supersporty jistě nejsou stroje bez chyb, jenže řešit praktické drobnosti u okruhového modelu nebo výbavu, kterou si někdo sám objednal?
Když člověk čte o supersportech, většinou se dozví, jak jsou rychlé, jak úžasně se chovají v zatáčkách, jak mají nádherný zvuk, jakou pozornost přitahují apod. Zkrátka, pokud to není opravdu nepovedená atrapa supersportu, většina lidí o něm hovoří v superlativech. Jenže když si takové auto koupíte a chcete v něm opravdu jezdit, ukážou se i jejich nedostatky.
Servis je jedna věc, kterou jsme probírali nedávno, ale na každém autě se najde pár nedokonalostí a supersporty nejsou výjimkou. Dnes tu máme dvě videa, která se zabývají McLarenem 675LT a Ferrari 488 Spider. Jejich majitelé na nich vybrali pět věcí, které jim na nich vadí, které považují za chyby či nedostatky hodné zlepšení.
Někdy jsou to prkotiny, jindy větší problémy, všechny ale mohou člověka štvát, o tom nepochybujeme. V případě McLarenu 675LT se ale bavíme o okruhově zaměřeném stroji, u kterého na prvním místě není a ani nemá být dokonalá praktičnost, nýbrž fungování při ostré jízdě. Přesto si majitel stěžuje právě na věci, které komplikují jen každodenní užívání.
Majitel Ferrari 488 se soustředí na faktičtější problémy a třeba řešení přední parkovací kamery je vážně otřesné. Na druhou stranu, je to jeden z příplatkových prvků, který nemusel mít, což lze říci i o některých dalších připomínkách.
Chybí majitelům pokora, že si stěžují na takové drobnosti? Nebo by se měli výrobci aut snažit víc? Těšíme se na vaše názory v komentářích.
5 nedostatků McLarenu 675LT podle majitele, který si říká Mr JWW
Tento muž kupuje nové sporťáky pravidelně a o zkušenosti se všemi se dělí se na svém kanálu na Youtube. Z McLarenu 675LT je pravidelně nadšen, což je patrné i tentokrát, přesto našel pět problematických aspektů.
1. Extrémní poloměr otáčení
Jsou auta, která mají malý rejd. A pak je tu McLaren 675LT s dokonalým řízením, ale poloměrem otáčení jako nákladní loď.
2. Špatně svítící světlomety
Buď slabý světelný výkon, nebo špatné nastavení světlometů může za to, že v noci se příliš rychle jet nedá, protože pořádně nevidíte na cestu.
3. Nastupování je tělocvik
Pokud je člověku třicet a je ohebný, do auta se dostane snadno. Pokud mu je pětašedesát a chodí o holi, dovnitř i ven to půjde těžko kvůli širokému a vysokému prahu.
4. Umístění držáků nápojů
Jsou dva, ale jsou pod „můstkem” s obrazovkou navigace. Velmi špatně se tam sahá, ať tam chcete odložit kelímek s kávou nebo třeba telefon, který si dnes do těchto držáků dáváme častěji než samotné nápoje.
5. Pomalá změna světlé výšky přídě
Příď se zvedá extrémně pomalu, takže člověk občas zdržuje dopravu. A je nutné ji zvedat, neboť 675LT je prý jedno z nejnižších aut, které majitel poznal. Porsche prý umí zvládnout stejnou operaci podstatně rychleji.
5 nedostatků Ferrari 488 Spider podle majitele Roba Ferretti
Druhé video tohoto ražení přidává člověk, který se nedávno pustil do svého „neustále porouchaného” Saleenu S7. Hovoří o Ferrari 488 Spider, které si koupil pro vlastní potěchu a video začíná slovy „Je pár věcí, které mohly být udělány lépe”.
1. Částečně kožené koberečky
Kůže na koberečcích je hloupost, protože se začne rychle opotřebovávat.
2. Umístění přední parkovací kamery
Nechce se nám věřit, že tohle umístění kamery je z továrny. Byl to příplatek, to ano, ale takhle umístěná kamera ohromně kazí vzhled auta, jak říká i Ferretti. Proč není o pár centimetrů níž v černém kusu plastu?
3. Startovací tlačítko na volantu
Tohle není poprvé, co si Rob Ferretti na startovací tlačítko Ferrari stěžuje, a nikoliv bezdůvodně. Použijete ho jednou při nastartování auta a pak jednou, když dorazíte do cíle. Klidně může být na středovém tunelu, na stropní konzoli - to by bylo docela „cool” -, kdekoliv. Ale ne, ono musí být na volantu, kde spíše překáží, stejně jako třeba ovládání klaksonu.
4. Ovládání autorádia
Co bylo špatně na normálním panelu rádia na středové konzoli, že se Ferrari rozhodlo ho nahradit dvěma knoflíky v oblasti, kde by člověk čekal páčku stěračů?
5. Příliš utlumený motor/výfuk
Když stáhnete střechu, sériový výfuk by mohl být hlasitější, zajímavější. Podle Ferrettiho mají tyhle problémy všechny supersporty s turbomotory.
Zdroje: Mr JWW@Youtube, superspeedersRob@Youtube
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Tesla nakonec propouští i v Evropě, 300 lidí může čekat, že je v pondělí už nepustí do práce
dnes - Vrcholný Lucid zvládá i v reálu stovku pod 2 s. Je rychlejší než Bugatti, přitom je to pořád rodinné auto za zlomek ceny
včera - Zákazníci masivně ruší objednávky na auto od Xiaomi, které za cenu Škody nabízí vzhled i dynamiku Porsche
17.4.2024
Nejčtenější články
- Nové prodejní a servisní centrum Porsche v Nizozemsku je hotové, otevřít ale nemůže, není pro něj elektřina
20.3.2024 - Sbohem, elektřino. Nový Fiat 500 po 4 letech v prodeji dostane spalovací motor, elektrická verze propadla
21.3.2024 - Trojice zlodějů se pokusila vzít majiteli luxusní Bentley přímo na parkovišti. Ten se nedal, bojoval a zvítězil
21.3.2024 - VW už teď kapituloval. Ví, že neprodá dost elektromobilů, aby splnil limity CO2 v EU v roce 2025, chce úlevy
21.3.2024 - Bizarní, nepřitažlivé a nedodělané. Zdrcující recenze CR je pro kolabující Fisker asi poslední ránou, bankrot bude vysvobození
21.3.2024
Živá témata na fóru
- Elektromobily a vse kolem nich 04.19. 23:35 - Lachende Bestien
- Prodávám Tiguana, 2019, 176kW perfektní stav 04.19. 22:53 - abgx1
- BMW Divize 04.19. 22:48 - Lachende Bestien
- Řidiči, co to mají v ruce... 04.19. 22:20 - Truck Daškam
- Policejní kontroly a měření 04.19. 18:38 - rutak11
- Peugeot 207-problém po nastartování 04.19. 15:42 - grizly
- Chip modul PCM zvýšení výkonu 2.0TSI GEN4 300+PS 04.19. 14:11 - venomage
- Dříve M135i, nyní ///M2 04.19. 09:13 - Eda