Manuály ve Ferrari definitivně končí. Už je nedostane nikdy nic, ani na přání

 | 16 příspěvků | 8.10.2016 Petr Prokopec
Reagovat

Nepřihlášený Flash

Tak naštěstí je tady Porsc.. | 8.10.2016 12:15reagovat
avatar

Tak naštěstí je tady Porsche, které na zapálené řidiče u některých modelů ještě myslí a ti si jej také kupují. Ferrari je auto pro bohaté frikulíny, kteří neumí řídit ani řadit, takže celkem od Ferrari pochopitelný krok.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený pentenel

Přátelé, originál článku s.. | 8.10.2016 12:25reagovat
avatar

Přátelé, originál článku si přečtěte na www.auto.cz, tato je pouze laciný přepis s použitím fotografií přímo z inzerátu.

Nepřihlášený pentenel

Přátelé, originál článku s.. | 8.10.2016 12:26reagovat
avatar

Přátelé, originál článku si přečtěte na www.auto.cz, toto je pouze laciný přepis s použitím fotografií přímo z inzerátu.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: Přátelé, originál článku s.. | 8.10.2016 13:18reagovat
avatar

Co to meleš bramboro, článek je z australského motoringu a je to pod článkem také uvedeno:

http://www.motoring.com.au/ferrari-consigns-manu al-gearbox-to-history-104110/

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: Tak naštěstí je tady Porsc.. | 8.10.2016 19:59reagovat
avatar

A co je dneska Porsche ty chytráku? Obyčejná tuctovka, kterou už potkáš pomalu na každým rohu...pro větší prodejní čísla budou za chvilku chrlit milion ročně a dost možná se dočkáš třeba i nějakýho městskýho poršátka s dvouválcem:)

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Flash

Reakce na: A co je dneska Porsche ty.. | 8.10.2016 20:17reagovat
avatar

Je zcela nepodstatné jestli Porsche vyrábí sto aut ročně nebo milion, podstatné je, že vyrábí takové pecky jako třeba 911 R, čistý extrakt sportovních aut s atmosférou a s manuálem.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Abre

Jediny sportak kde ma jest.. | 8.10.2016 20:56reagovat
avatar

Jediny sportak kde ma jeste manual dneska smysl je prave atmosfericka 911 se svoji archaickou koncepci. To kdyz si nekdo koupi, tak o sobe muze tvrdit ze je purista ze stary skoly. Vsude jinde uz je manual prezitek a poza samozvanych mistru volantu.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Pavel

Reakce na: Jediny sportak kde ma jest.. | 9.10.2016 00:21reagovat
avatar

Abre napsal: "Vsude jinde uz je manual prezitek a poza samozvanych mistru volantu."

Řekl samozvaný všeználek, Brouk Pytlík Abre.

Amen.

Nepřihlášený pentenel

Reakce na: Co to meleš bramboro, člán.. | 9.10.2016 06:35reagovat
avatar

Ty kvetacku, mas sice pravdu, ze dole je odkaz na monitoring, je ale zvlastni ze tento clanek vysel pote co psali na auto.cz o ferrari za 10, 6 mil. A na monitoringu urcite nejsou fotky z inzeratu s fotkami ceske servisni knizky

Nepřihlášený Giri

Reakce na: Je zcela nepodstatné jestl.. | 9.10.2016 07:54reagovat
avatar

Hmm, zvláštní, že se z toho ''extraktu'' vyklubalo zklamání a rozčarování. 911 GT3 i GT3 RS s PDK jsou mnohem lepší.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Petr

Reakce na: Hmm, zvláštní, že se z toh.. | 9.10.2016 08:11reagovat
avatar

Giri: Co prosím? GT3 je pouze rychlejší, zatímco R je řidičská nirvana. Problém je, že místo řidičů dnes všude převládají neschopní debílkové, kteří umějí posoudit auta jen podle zajetého času.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Giri

Reakce na: Giri: Co prosím? GT3 je po.. | 9.10.2016 09:12reagovat
avatar

Kecy. GT3 má mnohem lepší podvozek, řízení a vyváženost. Z 911 R neskrývají rozčarování většinou ti, kteří manuální auta milují. Nikdo z Eva, Autocaru, TG, AutoExpressu apod. tuhle verzi za nejlepší 911 neoznačil, tou zůstává 911 GT3.

Vymyli ti mozek neustálými slogany, že manuál = automaticky lepší auto, ale to prostě neplatí. Přitom jsi jen další kecálek, který nejel nikdy s ničím puristickým. Takových jako ty tu je...

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: Kecy. GT3 má mnohem lepší.. | 9.10.2016 09:52reagovat
avatar

Rozčarování jo? Evo 5* + Involving gearbox, intoxicating engine, wonderful chassis - More chance of buying Colonel Sanders’ recipe Autocar 5* With its naturally aspirated 4.0-litre flat six, GT3 suspension and a six-speed manual gearbox, the 911 R is undoubtedly one of Porsche's greatest models Autoexpress 5* For the purist, the 911 R would appear to be absolute perfection. The engine and manual gearbox are outrageously addictive, the performance almost savage and yet there’s an old-school delicacy to the chassis. There’s been plenty of hype surrounding this car, and it certainly lives up to it; the 911 R offers a rare and unforgettable intensity and a freakish depth of ability.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený koupelna

Reakce na: Tak naštěstí je tady Porsc.. | 9.10.2016 10:01reagovat
avatar

Pro nadšené řidiče je ti Porsche jo? A proto začali montovat do jejich aut debilní oturbené čtyřválce bez duše a charakteru.

Nepřihlášený Giri

Reakce na: Rozčarování jo? Evo 5*.. | 9.10.2016 10:12reagovat
avatar

No ještě aby takové auto 5 hvězdiček nedostalo. Ale v rámci špičkových atmosférických modelů 911 nedosahuje geniality 911 GT3 ani 911 GT3 RS, oboje s PDK. A to je prostě fakt.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: No ještě aby takové auto 5.. | 9.10.2016 10:29reagovat
avatar

To je tvá interpretace, která nic nezmění na hodnocení "....for the purist, the 911 R would appear to be absolute perfection."

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
Max. 2000 znaku
b_468_60.gif

Živá témata na fóru

zobrazit vše

Autobazar

zobrazit vše