Maserati roste jako z vody, letos je už na trojnásobku loňských čísel

 | 5 příspěvků | 31.8.2013 Petr Miler
Reagovat

Nepřihlášený robert+

tak a teraz este Alfa Rome.. | 31.8.2013 14:58reagovat
avatar

tak a teraz este Alfa Romeo a budem spokojny.. Ten "ucetny" asi nebude az taky blbec, ako sa tu o nom vyjadrujete..

Nepřihlášený lojz

Účetní není blbec po.. | 31.8.2013 21:00reagovat
avatar

Účetní není blbec po stránce ekonomické, ale po stránce automobilové. Zatímco třeba u Renaultu pochopili, že pokud chceš vyrábět různé značky se stejnou technikou, tak každá z nich má mířit na jinou cílovou skupinu a má podle toho vypadat.

Koncern VW to má podobně a pokud už vícero značek míří na stejné zákazníky, tak je to alespoň rozmělněno tím, že každá je z jiného cípu Evropy.

Účetní chtěl vše vyrábět na jednom písečku a se stejným základem. A na to se mu zákazníci vybodli. To, že se povede pár modelů s prodejem několik tisíc kusů na tom nic nezmění. Ale všichni budeme spokojení, když se Alfa rozhýbe.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený henkka

Reakce na: Účetní není blbec po.. | 31.8.2013 22:05reagovat
avatar

Nemám takový pocit, že by Renault a Nissan mířili, alespoň v Evropě, každý na jinou skupinu zákazníků, snad s vyjímkou několika modelů.. Naproti tomu Dacia jde hodně pod cenou, takže lidem je úplně fuk, jaké logo je na kapotě.

U VW to dotáhli až tak daleko, že pokud se člověk o koncernovou produkci zrovna moc nezajímá, má vcelku problém na první pohled rozeznat, zda se jedná o VW, Audi, či škodovku, samozřejmě u některých typů.. Pokus Seatu s typem Exeo ani komentovat nebudu, stejně tak pocit uvnitř interiérů zmíněných značek, který je naprosto stejný.. Některé ovládací prvky vozů z Ingolstadtu dost neohrabaně napasované do špičkového supersportu Lamborghini pak jen dokazují, že úspory při výrobě si hold každý vysvětluje po svém..

Je sice fakt, že italové nejsou zřejmě tak obratní v reakci na okamžitou potřebu trhu a tím jim v mnoha případech ujíždí vlak, ale naproti tomu se alespoň bezhlavě neženou za vidinou vyšších prodejních čísel i za cenu pošlapání vlastních tradic...

Nepřihlášený lojz

Tak s tím nesouhlasím,.. | 31.8.2013 23:48reagovat
avatar

Tak s tím nesouhlasím, u koncernu jednoznačně rozeznáš rozdíl mezi jednotlivými značkami. Že má trošku problém s unylostí a rozeznatelností v rámci dané jednotlivé značky je už druhá věc.

S tím Nissanem bych to teda netvrdil, jednak velká část její produkce ( Leafem z jedné strany a sporťáky z druhé) je mimo reálný záběr Renaultu a jednak tu máme Infiniti. Takže tvrdit Renault=Nissan až na pár modelů, je nyní HODNĚ dost odvážné.

A ten tvůj poslední odstavec je dobrý blábol. Takové tvrzení se dá použít tak maximálně ve spojení Ferrari-SUV nebo Maserati-dodávka. Ale určitě to neplatí pro ostatní značky v rámci Fiatu.

Tam jim ujel vlak, protože nebyli schopni dát do výroby konkurenceschopné auta a danou úroveň déledobě držet. Jinak jakékoliv prohlášení černosvetrníka není nic jiného, než hon za vidinou nesmyslných prodejních čísel.

Vždyť ten vůl nebyl schopen ve VLASTNÍCH autech využít ani ten silnější motor V6 Pentastar, který se zmohl vrazit pouze do Fiatu Ducato, a to v americké verzi - Ram Promaster.

Nepřihlášený henkka

Reakce na: Účetní není blbec po.. | 1.9.2013 20:19reagovat
avatar

Seženu ti Marchionneho telefon, možná by si nechal rád poradit co, jak a kdy...

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
Max. 2000 znaku
b_468_60.gif

Živá témata na fóru

zobrazit vše