Home > Rubriky a sekce > Zajímavosti > Článek
Muž si za život koupil 42 aut stejné značky, žádné jiné auto neměl a ani mít nechce
5.9.2020 | Petr Miler
Pokud máte pocit, že jste velký fanda škodovek, když jste začínali na „stodváce” a pak si koupili několik dalších moderních modelů, tento muž vás vyvede z omylu.
Oddanost značce je to nejlepší, čeho se mohou výrobci čehokoli od zákazníků dočkat. Je to částečně emotivní, tedy do jisté míry iracionální vztah, něco jako manželství. Pokud funguje, jste rádi za to, co máte a nehledáte nic jiného. Možná by někteří byli rádi, kdyby manželku nebo manžela šlo každých pár let vyměnit za novější verzi téhož, což pochopitelně nejde. U aut to ale možné je, a tak mají výrobci u podobných zákazníků skoro jistotu, že si znovu koupí novou generaci auta, které zrovna mají.
Proč? Protože proto, dalo by se říci, tato jednoduchá logika má ale pochopitelně nějaký faktický základ. Důvody mohou být rozličné, ale obvykle je jich několik - člověk je s tím či oním autem spokojen, jde tedy o jemu vyhovující produkt, dobře se o něj i o auto starají u dealera, vozy se mu vizuálně líbí, vyhovuje mu prestiž značky, má s nimi spojené nějaké pěkné zážitky, cokoli podobného. Tak se zkrátka stane, že Volkswagen představí nový Golf a statisíce lidí na celém světě si během pár měsíců jsou koupit nový Golf, protože ho měli vždy a chtějí ho znovu.
Nefunguje to jen u VW, podobné nadšené zákazníky má snad každá značka, a tak není zase tak výjimečné, když si za život koupí několik, třeba i přes deset jejích vozů. Dnes vám ale ukážeme člověka, který měl za život právě od Volkswagenu 42 aut a nehodlá s tím přestat.
Jmenuje se Taylor Bryant, je to Američan a říká, že měl vždy slabost pro evropská auta. Když si tak v 16 letech (ano, jsme v USA) udělal řidičák, nenapadlo ho nic lepšího, než si pořídit 30 let starý Volkswagen Brouk z roku 1961 za 500 dolarů. A protože v šestnácti nemáte peněz na rozdávání, nemohl si dovolit jej servisovat jinde než v garáži svých rodičů, a tak mu přirostlo k srdci. I jeho další auta byly staré Volkswageny a když v roce 2001 dokončil vysokou školu, šlo to jako na drátkách.
Práci si totiž našel u Volkswagenu jako odborný technik, kdy do kontaktu přišel prakticky se všemi vozy značky od Brouka či Corrada až po Jettu nebo Tiguan. A spoustu z nich musel mít, a to i poté, co v roce 2013 změnil zaměstnání. Letos se tak dopočítal toho, že za život vlastnil 42 vozů s VW ve znaku a zbyla mu z nich i menší kolekce: Jetta z roku 1999, Passat kombi z roku 2004 a současná Jetta z roku 2017. K nim pak nedávno přidal i klasický Karmann Ghia z roku 1967.
Je to pozoruhodná oddanost jedné značce, kterou alespoň částečně dokumentují přiložené fotky. Bryant je s tím takto spokojený a změnu očividně nechystá: „Volkswagen bylo první auto, které jsem si koupil, a bude pravděpodobně i tím posledním,” říká dnes. Pokud mu to vydrží v dosavadním tempu, může se snadno stát člověkem, který měl za život vůbec nejvíce aut jediné značky na celém světě.
Taylor Bryant je posedlý Volkswageny, od 16 let dodnes kupuje jeden za druhým. Celkem už jich měl 42, a to začal někdy v 90. letech. Foto: Volkswagen
Zdroj: Volkswagen
Bleskovky
- Tesla nakonec propouští i v Evropě, 300 lidí může čekat, že je v pondělí už nepustí do práce
včera - Vrcholný Lucid zvládá i v reálu stovku pod 2 s. Je rychlejší než Bugatti, přitom je to pořád rodinné auto za zlomek ceny
18.4.2024 - Zákazníci masivně ruší objednávky na auto od Xiaomi, které za cenu Škody nabízí vzhled i dynamiku Porsche
17.4.2024
Nové na MotoForum.cz
- Superpole WSSP vyhrál Manzi, 33. Vostatek včera 16:36
- Počasí způsobilo chaos v Assenu, nejlepším v pátek Bautista včera 16:27
- FIM EWC 24h Le Mans: PP pro YART s Hanikou včera 16:19
- Superpole WSSP300 pro Garciu, 4. Svoboda včera 14:17
- V Assenu začal nejrychleji Razgatlioglu včera 13:49
Nejnovější články
- Svolávací akce kvůli zasekávajícímu se plynu donutila Teslu odhalit, kolik reálně prodává Cybertrucků
před hodinou - Fiat Panda má pověst velmi poruchového auta, v bazarech přesto táhne, časem svým způsobem zraje
včera - Někdo najel s nejkrásnějším moderním Astonem Martin 514 tisíc kilometrů, něco takového jsme v životě neviděli
včera - Hra se otočila. Číňané léta kopírovali evropská auta, teď si VW koupil kus čínské značky, aby sám mohl opisovat
včera - Absurdní elektrický nástupce nejlepší Kie zamířil k ledu, už i Korejci vnímají změnu nálad na trhu
včera
Živá témata na fóru
- Elektromobily a vse kolem nich 04.19. 23:35 - Lachende Bestien
- Prodávám Tiguana, 2019, 176kW perfektní stav 04.19. 22:53 - abgx1
- BMW Divize 04.19. 22:48 - Lachende Bestien
- Řidiči, co to mají v ruce... 04.19. 22:20 - Truck Daškam
- Policejní kontroly a měření 04.19. 18:38 - rutak11
- Peugeot 207-problém po nastartování 04.19. 15:42 - grizly
- Chip modul PCM zvýšení výkonu 2.0TSI GEN4 300+PS 04.19. 14:11 - venomage
- Dříve M135i, nyní ///M2 04.19. 09:13 - Eda