Nordschleife přemýšlí, kudy dál. Ve hře je i změna samotné trati

 | 3 příspěvky | 6.7.2015 Marek Bednář
Reagovat

karelpipa

Tohle me vzdycky nastve, s.. | 6.7.2015 18:34reagovat
avatar

Tohle me vzdycky nastve, stane se nehoda, tak se najednou musi vsechno zmenit. Na to, kolik aut tam rocne projede (o urovni ridicu nemluve), je to jeste skvely vysledek.

Stacilo by jim zakazat pobyvat v miste jako to, ve kterym se auto vzneslo.

Nepřihlášený ENiKS

Tak jim to rekni v dotazni.. | 6.7.2015 23:02reagovat
avatar

Tak jim to rekni v dotazniku ... A jentak mimochodem, uprava trati je jedna z 4 nabizenych moznosti, kdy dalsi 3 jsou upravy ochranych prvku. Co se uprav automobilu, regulace na pritlak nebo vykon mi neprijde takova katastrofa - protoze kazde zavodeni nejake regulace ma :)

Nepřihlášený jirik

podle me je nejlepsi cesta.. | 7.7.2015 09:12reagovat
avatar

podle me je nejlepsi cesta omezit aero - to uplne nici zavodeni - viz F1 nebo DTM. A prave ze uz i GT3 auta jsou tak nesmyslne zplacle a okridlene, coz je vzhledem k povrchu NS problem

nejlepsi zavodeni stejne vzdy byly cestovni vozy, ale opravodve cestovni vozy, ne to co se deje bohuzel treba i uz ve wtcc

v dotazniku jsem zaskrt tribuny + aero.. :)

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
Max. 2000 znaku
b_468_60.gif