Pagani Zonda Revolucion prý zajela Ring za 6:30, jen 19 sekund za Bellofem

 | 7 příspěvků | 13.11.2015 Petr Prokopec
Reagovat

Nepřihlášený Porscheman

No tady je vidět jaký má P.. | 13.11.2015 12:15reagovat
avatar

No tady je vidět jaký má Porsche drtivý náskok, přes třicet let starý rekord a Pagani se přiblíží na 19 sec. Tedy pořád náskok parníku pro Porsche a kdyby dnes postavily okruhový speciál této třídy, tak se konkurence nebude chytat dalších 50 let.

Nepřihlášený Long

Nejde ani o náskok ala Por.. | 13.11.2015 12:35reagovat
avatar

Nejde ani o náskok ala Porsche ale o šílenou dobu 80. léta byla doba extrému a neomezení, bez bezpečnostních pravidel později Group C a B zakázali. Fandím taky Porsche ale nejsem si jistý jestli by tu Bellofovu 956 z 83. roku ten současný LeMans 919 Hybrid pokořil.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Porscheman

Reakce na: Nejde ani o náskok ala Por.. | 13.11.2015 16:02reagovat
avatar

Ano, speciál LeM by měl honičky dát čas 956, protože je sešněrovaný přepisy. Ale Pagani není regulované žádnými předpisy, to mohou postavit zcela podle vlastní úvahy, prostě okruhový speciál, který nemusí plnit ani normy pro silniční provoz ani žádnou kategorii FIA.

Nepřihlášený

Tak Pagani super, dokazal.. | 13.11.2015 16:18reagovat
avatar

Tak Pagani super, dokazal ze i na koleni bez naprosto obrovských penez, zázemí, legislativní pomoci, a o 30 zaměstnancích dokáže postavit auto, co zajede ring o parník pred 918.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený david

Reakce na: Tak Pagani super, dokazal.. | 13.11.2015 16:31reagovat
avatar

Úspěch to samozřejmě je. Ale porovnáváte neporovnatelné. Porsche 918 spyder je extrémní supersport s okruhovým zaměřením, ale je to silniční auto. Zdůrazňuji silniční. A závodní vůz bude na okruhu vždy rychlejší, než silniční. Tato zonda je čistě závodní auto a k tomu bez omezení.

Jediné omezení téhle zondy je fakt, že je to pořád jenom auto. Zdůraznuji AUTO. Sice čistě závodní, ale jenom auto. Kdežto bellofova 956 a současná 919 hybrid nejsou auty a to je možná důvod proč jsou rychlejší. Jsou totiž monoposty. Podívejte se na dnešní le mans. Auta tam také těžce nestačí na monoposty. Monopost bude mít před autem vždycky určitou konstrukční výhodu, pokud to auto nevykompenzuje třeba výraznou převahou výkonu.

Každopádně nejdůležitejší věc v každém stroji je ŘIDIČ. Současná zonda r je dle mě rychlejší než 956 a nepatrně pomalejší než 919 hybrid, ale bellof byl řekněme zvláštní člověk a to myslím v dobrém.

Nepřihlášený JaRy

Bellof neměl v autě žádné.. | 13.11.2015 17:27reagovat
avatar

Bellof neměl v autě žádné berličky typu ABS, ESP, bylo to ostré auto a borec, který uměl jet na hraně možností auta.

Porsche bylo skvěle vyvážené tj. s neutrálním chováním při jízdě na mezi adheze.

Porsche 956 je prvním z mistrovských kousků automobilového génia posledních desetiletí Ferdinanda Piecha.

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
Max. 2000 znaku
b_468_60.gif

Živá témata na fóru

zobrazit vše

Autobazar

zobrazit vše