Home > Rubriky a sekce > Zajímavosti > Článek
Pick-up Mercedes můžete mít hned, jako 400koňový Mercedes G
5.7.2015 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Za modifikovanou třídu G dáte 2,7 milionu korun. Za to ovšem dostáváte prodloužený rozvor, zadní korbu, 400 koní a kůži i na podlaze.
Třícípá hvězda na sklonku března oznámila, že pracuje na novém pick-upu, který by měl dorazit do prodeje ještě před koncem dekády pod názvem GLT. Pokud vás tato doba od čekání odrazovala, mohli jste sáhnout po neoficiální konverzi Mercedesu W126 420 SEL, za kterou si prodávající firma Steetside Classics účtovala 18 995 USD (cca 491 tisíc korun). I tato kreace však již má nového majitele. To ovšem není důvod, proč sahat do kapes pro kapesník. Místo toho postačí jen vytáhnout poněkud naditější peněženku a zamířit na web společnosti Brabus.
Tradiční úpravce třícípé hvězdy totiž momentálně nabízí jednu ze svých předchozích kreací zvanou Brabus 6.1 Widestar. Ta ovšem nevychází ze sériového Mercedesu třídy G, nýbrž z konverze, kterou má na svědomí firma GWF. Jejím středobodem je tovární provedení G 500 Lang, kterému byla za zadními sedadly seříznuta střecha. Kromě toho byl protažen rozvor o 800 milimetrů, počítat lze tedy s opravdu prostornou korbou.
Brabus pak z motorového prostoru pick-upu vymontoval pětilitrový osmiválec o výkonu 296 koní a na jeho místo implementoval 6,1litrovou pohonnou jednotku, jež dává 400 atmosférických koní. Nakolik se ovšem tato proměna podepsala na jízdní dynamice, to bohužel již Brabus neudává. Neznámá je rovněž spotřeba, jediným dostupným faktem je aktuální počet najetých kilometrů (30 553 km).
Mimo to pak můžeme dodat, že vůz dostal do vínku známý rozšířený bodykit Widestar, jež zahrnuje vytažené blatníky či odlišný čelní nárazník. Kapota motoru počítá s karbonovým sání, zatímco vzadu se objevuje elektricky ovládané víko korby. Mimo to si můžeme povšimnout ještě celé sady diod či parkovacích senzorů, které jsou s ohledem na ono prodloužení délky de facto nutností.
Celý přerod pak zvenčí završují 23palcová litá kola Monoblock F, zatímco dovnitř se nastěhovala kůže v barvě koňaku. Tu přitom nenajdete pouze na sedadlech, palubní desce či volantu, ale rovněž na podlaze. V terénu tak vystupování není zrovna doporučeno. Tím ale výčet končí, dodat již můžeme jen cenu, která činí 98 000 Eur (2 678 500 Kč). Ve srovnání s tou původní (244 000 Eur/6 668 500 Kč) tak jde o pakatel.
Brabusem upravený Mercedes G 500 dostal pod kapotu 400 atmosférických koní. Aktuálně za ně přitom dáte 2 678 500 Kč
Zdroj: Brabus
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Tesla nakonec propouští i v Evropě, 300 lidí může čekat, že je v pondělí už nepustí do práce
před 9 hodinami - Vrcholný Lucid zvládá i v reálu stovku pod 2 s. Je rychlejší než Bugatti, přitom je to pořád rodinné auto za zlomek ceny
včera - Zákazníci masivně ruší objednávky na auto od Xiaomi, které za cenu Škody nabízí vzhled i dynamiku Porsche
17.4.2024
Nejčtenější články
- BMW unikly ještě lepší záběry jeho nového X, nejlépe ukazují, proč budou mít SUV značky znovu navrch
20.3.2024 - Nový Mercedes-AMG GT se čtyřválcovým motorem je další odpovědí na otázku, kterou nikdo nepoložil
20.3.2024 - Tesla Cybertruck zkusila přebrodit docela normální potok, asi metr za ním se začala rozpadat
20.3.2024 - Putinova limuzína dostala facelift, poprvé se ukáže světu při inauguraci staronového ruského prezidenta
20.3.2024 - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
20.3.2024
Živá témata na fóru
- Prodávám Tiguana, 2019, 176kW perfektní stav 04.19. 20:50 - řidičBOB
- Řidiči, co to mají v ruce... 04.19. 20:39 - řidičBOB
- Policejní kontroly a měření 04.19. 18:38 - rutak11
- Elektromobily a vse kolem nich 04.19. 16:19 - honziss
- Peugeot 207-problém po nastartování 04.19. 15:42 - grizly
- BMW Divize 04.19. 15:12 - jerry
- Chip modul PCM zvýšení výkonu 2.0TSI GEN4 300+PS 04.19. 14:11 - venomage
- Dříve M135i, nyní ///M2 04.19. 09:13 - Eda