Home > Rubriky a sekce > Zajímavosti > Článek
Preferujete-li rychlý a hlučný odchod ze světa, tento pohřební vůz bude to pravé
18.12.2017 | Mirek Mazal | Přidat příspěvek
Pohřební vozy jsou běžně decentní a pomalé, kdo ale říká, že loučení se světem musí probírat právě tak. Pohřební AMG na to jde úplně jinak.
Poslední cesta na onen svět není nic, co se obvykle plánuje předem. Nejčastěji ji pro zemřelého organizují pozůstalí a u těch je vždy otázkou, zda budou respektovat přání svého blízkého a nebo na něm budou šetřit. Pokud očekáváte právě to druhé, musíte si pořádný pohřeb zorganizovat dopředu sami. Jednou z položek bude poslední životní cesta, kterou může zajistit vysněný automobil.
Pohřební služby u nás obvykle používají upravené dodávky, ve světě uvidíte leccos, od Cadillaců po Teslu. Najdou se ale i distingvované Maserati nebo ještě luxusnější Rolls-Royce, ty události dodají ten správně vážný charakter. Ne každý je ale konzervativní povahy a není nikde psáno, že pohřeb nemůže trochu veselejšího ražení. V tomto ohledu není nevhodné doporučit Mercedes-AMG GLS 63 jako nejlepší volbu.
Hluboké brumlání dvojitých koncovek AMG od osmiválcového motoru se zdvihovým objemem 5,5 litru je lepší doprovod než smutné výkřiky smutečních hostů. Blíže neupřesněná norská pohřební služba si myslí to samé, a tak si u nizozemské Huiskamp Carrosseriefabriek nechala přestavět právě GLS 63 AMG na pohřební vozidlo. Zvenku není účel automobilu příliš poznat, pokud se ale okolí dovtípí, z předního nárazníku, červených brzdových třmenů, velkých kotoučů, 4 koncovek výfuku a pár odznáčků je zjevné, že nebožtík dal přednost svižnému konci v doprovodu 585 koní.
V interiéru je zadní část standardně přestavěna na převoz rakve, tady se žádné kompromisy nekonají. Otázkou jen je, pro koho takové toto auto primárně určeno. Pro nebožtíka, který si to už těžko užije, nebo pozůstalé, kteří se jej chtějí co nejrychleji zbavit? Ať už jde o cokoliv, tímto způsobem bylo nalezeno další využití kategorie velkých SUV - jako pohřebáky nakonec dávají docela smysl...
Na první pohled „obyčejné” AMG nezaujme tolik, jako po otevření pátých dveří - pohřebák tohoto ražení jsme ještě neviděli
Zdroj: Huiskamp Carrosseriefabriek
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Cristiano Ronaldo protáhl své nové Ferrari za 47 milionů. Už ani neví, kolik jich má, i na takové si vydělá za pár dnů
včera - V Moskvě nafotili nové obrněné auto ruské policie. Ze zbraně proti „zlobivým” jde strach, i když stojí
včera - 50letý Čech musel Američanům ukázat, jak se bourá s Mustangem. Žasnou, auto nevinného řidiče trefil jako řízená střela
27.3.2024
Nejčtenější články
- Lamborghini upravené na 1 250 koní se v běžném provozu rozjelo na 363 km/h, něco takového se pořád nevídá
29.2.2024 - Elon Musk 7 let po premiéře Roadsteru slibuje, že auto vážně dorazí. Stovku má dát pod 1 s a na zadek posadit všechny
29.2.2024 - Do Mercedesu se vrací zdravý rozum, otylý kýč coby náhrada dnešních luxusních SUV dostal stopku
29.2.2024 - Kolabující elektrická odnož Volva má po odvrhnutí Švédy dál problémy, ani nalitých 22 miliard nestačí na její záchranu
29.2.2024 - WRC po dvou letech končí s hybridy a vrací se ke spalovacím motorům, ani tam to není únosná koncepce
29.2.2024
Tiskové zprávy
- Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva - Mio MiVue 818 WiFi 2K: kniha jízd jako speciální funkce v autokameře
tisková zpráva