Přestaňte démonizovat a penalizovat diesely, žádají automobilky v Británii

 | 15 příspěvků | 12.3.2015 Marek Bednář
Reagovat

Nepřihlášený space

V ČR je nižší spotřební da.. | 12.3.2015 09:34reagovat
avatar

V ČR je nižší spotřební daň na naftu.

Jak se to projevuje na ceně? Asi to sežere marže...

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený JaRy

Stát je daňová hydra. Jeno.. | 12.3.2015 10:20reagovat
avatar

Stát je daňová hydra. Jenom hledá jakýkoli důvod k dalšímu vysávání daní. S ekologií a zdravím to nemá nic společného.

Nepřihlášený E15

Reakce na: V ČR je nižší spotřební da.. | 12.3.2015 10:59reagovat
avatar

v ceně se to projevuje značně. Při správně nastavených daních z PHM (tedy např. podle emisí CO2, když už tak už) by byla nafta o nějakých 6-7 Kč dražší než benzin (nafta je totiž výrobně dražší a i daň z litru phm by na ni měla být vyšší) a žádné osobní diesely ve městech bychom nemuseli řešit. Běžná auta by jezdila na benzin a dnešní největší škodiči (dodávky a taxikáři) na LPG nebo CNG.

Nepřihlášený E15

Reakce na: V ČR je nižší spotřební da.. | 12.3.2015 11:06reagovat
avatar

důvodem zvýhodňování nafty je socialistické levicové myšlení. Tedy:

1. snaha zdanit luxus v podobě osobního auta (toto se ovšem levičákům poněkud vymklo z rukou, protože osobní auta jim z větší části přešla na naftu s katastrofálními důsledky pro životní prostředí ve městech)

2. snaha vybrat na daních co možná nejvíc bez ohledu na dopady. A zatímco u spotřební daně z nafty si státy konkurují (díky kamionům), tak u benzinu si nekonkurují a tak dně z něj šponují co to jde. Ale ani to levičákům nevyšlo, protože většina aut přešla na naftu (resp. většina kilometrů je ujeta na naftu) a tak díky nižší spotřebě dieselů a nízké sazbě daně na naftu v konečném důsledku vyberou méně.

Levičáci na co sáhnou, to poserou.

Nepřihlášený cudzinec11

Diesel je blbost... ..... | 12.3.2015 15:04reagovat
avatar

Diesel je blbost...

...ked sa clovek vacsinu casu pohybuje v okruhu 30-50 km, nijaky filter pevnych castic ani nic podobne nepomoze, caste studene starty, regeneracia filtra na mestkom obchvate, zvysena spotreba a opotrebovanie...

Pokial clovek v dnesnej dobe nespravi minimalne 25-30000 km rocne, aj to prevazne na dialkove trasy, nedava dieslovy pohon v sucasnom prevedeni ziaden zmysel.

RIESENIM je lacny hybrid v malych autach, presne to, co coskoro ponukne suzuki. Auris Hybrid je fajn, ale stoji 20000 EUR, yaris hybrid stoji od 13500...

Taky swift lacny hybrid bude aj cenovo dostupny, aj bude mat spotrebu do 4 litrov benzinu, infrastrukturu netreba budovat ziadnu, uz len nech konecne daju dokopy tie technologie DualJet, S-Enecharge and StartStop a ponuknu to aj v EU...

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Cuco

A kolko novych naftovych a.. | 12.3.2015 15:48reagovat
avatar

A kolko novych naftovych aut splni REALNE tu Euro5/6. Nech sa pekne pochvalia .... namatkova kontrola, to co robi statjedincom, preco nie koncernom ?

Nepřihlášený host

Reakce na: Diesel je blbost... ..... | 12.3.2015 16:08reagovat
avatar

Děkuji za příspěvky, dobře jsem se pobavil....

http://www.autorevue.cz/studie-primovstrikove-t urbobenziny-coudi-10x-vic-nez-moderni-diesely

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený honza

On ten nedobře spálený ben.. | 12.3.2015 16:34reagovat
avatar

On ten nedobře spálený benzín ze studeného motoru taky není žádná výhra. Restrikce jednoho nebo druhého neřeší podstatu - obojí tvoří emise a těch zdrojů je příliš mnoho.

Nepřihlášený honza

Reakce na: Diesel je blbost... ..... | 12.3.2015 16:41reagovat
avatar

Řešením je nevozit si prdel kvůli každé prkotině a občas použít vlastní fyzické síly. Spousta lidí jezdí zcela zbytečně, protože zrovna je to moc důležité odvést a nepočká to. A výstavba roztroušených satelitů kousek za městy to jen podporuje.

Nepřihlášený PavelU

Reakce na: Děkuji za příspěvky, dobře.. | 12.3.2015 20:49reagovat
avatar

Pokud se týká pevných částic, tak nejvíc jich produkuje tření pneumatik a brzd. A tam žádné filtry nejsou. Takže to je problém, který se týká i těch slavných hybridů.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený cudzinec11

Reakce na: Pokud se týká pevných část.. | 12.3.2015 23:21reagovat
avatar

Mna zaujima skor ekonomika prevazdky ako ekologia - znizenie spotreby je jediny sposob, ako nesponzorovat stat - a popri tom je to aj ekologicke...

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený lojz

Tady je nějaká komun.. | 13.3.2015 01:40reagovat
avatar

Tady je nějaká komunistická seance? Sraz kamarádů Ovčáčka? Kdo prohlásí doslovně, že nafta je nižší spotřební daní protěžovaná, chce zvýšení spotřební daně na naftu. Čili v podstatě chce aby stát zvýšil daně a víc přerozděloval.

Změňte slovník, chtějte nižší spotřební daň na benzín a mluvte o zbytečné daňové zátěži u benzínu. Nebo to tu přejmenujte na Haló noviny a oslovujte se soudruhu. Ani 25 let nestačí, aby se vytlouklo z lidí komunistické myšlení.

Nepřihlášený honza

Reakce na: Mna zaujima skor ekonomika.. | 14.3.2015 10:47reagovat
avatar

Obávám se, že stát si výpadek z paliv vynahradí...

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
Max. 2000 znaku
b_468_60.gif

Živá témata na fóru

zobrazit vše

Autobazar

zobrazit vše