Home > Rubriky a sekce > Zajímavosti > Článek
Richard Hammond zhodnotil nový Top Gear, chválí věc, která se z Grand Tour vytrácí
10.1.2020 | Petr Prokopec
Není vůbec obvyklé, aby tváře jednoho z konkurujících si pořadů hodnotily ten druhý, Clarkson, Hammond a May s tím ale problém nemají. Druhý jmenovaný nový Top Gear chválí, stejně jako May.
Pár dní před koncem roku jsme se dočkali návratu oblíbené motoristické show na televizní obrazovky, což pozdvihlo naši náladu. Vánoční speciál se totiž nadmíru povedl. A jak naznačila ukázka věcí budoucích, ani v případě regulérních epizod nás žádná nuda nečeká. Kupodivu se nebavíme o pořadu The Grand Tour, místo toho máme na mysli Top Gear, který se vrátil ve své osmadvacáté sérií. Stejně jako v té předchozí se přitom před kamery postavili Chris Harris, Andrew „Freddie“ Flintfoff a Paddy McGuinness.
Když byla tato nová trojice představena světu jako náhrada za odcházejícího Matta LeBlanca a propuštěného Roryho Reida, většina publika upadla do nemalé skepse. Flintoff a McGuinness totiž nepůsobili jako příslib dobré zábavy či umu za volantem. Jenže se stalo nevídané - Harris si s novými kolegy perfektně sedl, viditelně mnohem lépe než s těmi předchozími, ačkoli několikrát uvedl, že zejména LeBlanc je jeho blízkým přítelem. Nicméně jejich vztahu před kamerou chyběla ona pověstná jiskra.
Právě ta ovšem přeskočila mezi novou trojicí, a na samotné show je to znát. Nejde přitom jen o náš názor, totéž si - pro někoho možná i hodně překvapivě - myslí Richard Hammond. Tedy jeden z členů původní trojice, která byla chválena právě za své vzájemné propojení. Něco takového nám ale ve svém nejnovějším společném díle naneštěstí neukázala. Místo toho se první speciál čtvrté série The Grand Tour ukázal být poměrně nezáživným, kdy spíše než auta nám chyběla ona chemie.
Té je však mezi nováčky evidentně nadbytek, alespoň dle Hammonda. Pro Radio Times totiž uvedl, že „poslední sérii neviděl, protože běžela v televizi zrovna v době, kdy byl dlouhodobě na cestách. Jak jsem ale zjistil, byla velmi dobře přijata. Dostávají se do varu, a to jsou fantastické novinky. Zní to, jako kdyby mezi sebou měli skvělou chemii. Nám trvalo 20 let, než jsme se k tomu dopracovali.“ To jsou pozoruohdná slova, která navíc potvrzuje i názor Jamese Maye.
„Nějakou dobu jim trvalo, než přišli na to, jak to dělat. Ale myslím, že odvádí velmi dobrou práci. Skoro tak dobrou, jako odvádíme my,“ uvedl Kapitán Šnek s tím, že nevidí jediný důvod, proč by v televizi nemohly běžet hned dvě velké motoristické show. Jak se tedy zdá, problém s Top Gearem má pouze Jeremy Clarkson. To je ovšem plně pochopitelné, neboť pořad byl především jeho dílem a druzí dva byli zpočátku jen najatými moderátory, jejichž větší zapojení bylo pozvolné.
Z toho důvodu nejspíše Clarkson pořadu BBC již nikdy nedá palec nahoru, ostatně jak již dříve prohlásil, „je to, jako kdybyste šli navštívit své dítě, které bylo v mezičase adoptováno někým jiným, a přitom tiskli obličej na okno“. Jakkoliv to je pochopitelný postoj, musíme říci , že ono dítko s novými pěstouny pookřálo a vypadá nadějněji než kdy dříve. Oproti tomu to nové bylo ve speciálu zvaném Seamen značně churavé.
Doufejme tedy, že s příštím speciálem se The Grand Tour polepší. Kdy přesně však bude k vidění, zatím není jisté. Trojice prozatím uvedla jen tolik, že dokončila natáčení na Madagaskaru. Nyní ji tedy čeká pobyt ve střižně, stejně jako nejspíše bude třeba specialistů na vizuální efekty. Další epizoda tak dorazí nejdříve na jaře. Jsme přitom zvědavi, jak moc bude o autech, neboť velikost ostrůvku zrovna epické výlety za volantem nenaznačuje.
Richard Hammond chválí nový Top Gear...
...a to hlavně za chemii mezi moderátory, jakkoliv šlo dosud právě o parketu jeho a jeho kolegů
Zdroje: Radio Times, BBC, Drive Tribe
Bleskovky
- Tesla nakonec propouští i v Evropě, 300 lidí může čekat, že je v pondělí už nepustí do práce
před 4 hodinami - Vrcholný Lucid zvládá i v reálu stovku pod 2 s. Je rychlejší než Bugatti, přitom je to pořád rodinné auto za zlomek ceny
včera - Zákazníci masivně ruší objednávky na auto od Xiaomi, které za cenu Škody nabízí vzhled i dynamiku Porsche
17.4.2024
Nejnovější články
- Někdo najel s nejkrásnějším moderním Astonem Martin 514 tisíc kilometrů, něco takového jsme v životě neviděli
před 38 minutami - Hra se otočila. Číňané léta kopírovali evropská auta, teď si VW koupil kus čínské značky, aby sám mohl opisovat
před 2 hodinami - Absurdní elektrický nástupce nejlepší Kie zamířil k ledu, už i Korejci vnímají změnu nálad na trhu
před 3 hodinami - Tesla nakonec propouští i v Evropě, 300 lidí může čekat, že je v pondělí už nepustí do práce
před 4 hodinami - Další nová Mazda dostala obří šestiválcový diesel, který prodejně válcuje všechny ostatní motory, je to soupeř Škody Kodiaq
před 5 hodinami
Tiskové zprávy
- Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva - Mio MiVue 818 WiFi 2K: kniha jízd jako speciální funkce v autokameře
tisková zpráva