Škoda Superb 3,6 V6 Turbo s 450 k je už zdálky ministr války

 | 8 příspěvků | 6.4.2015 Petr Miler
Reagovat

Nepřihlášený Honza

Na faktuře máte jasně naps.. | 6.4.2015 12:22reagovat
avatar

Na faktuře máte jasně napsané, co se na autě dělalo... A jinak, pěkná rarita, díky za pobavení... Z prdu kulička nejde ani s tisícem koní.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Martin

Nádherné, sedlo by mi k bu.. | 6.4.2015 15:04reagovat
avatar

Nádherné, sedlo by mi k bundě. To co má pod kapotou je ještě lepší. Kde dělají tenhle "tuning?"

Nepřihlášený Chase

Reakce na: Na faktuře máte jasně naps.. | 7.4.2015 22:58reagovat
avatar

"Z prdu kulička nejde ani s tisícem koní"? Tím myslíš 3.6 V6? Pán má doma asi V12, že tak hloupě kecá, co? :D :D

Nepřihlášený

Tak ta převodovka to určit.. | 8.4.2015 00:30reagovat
avatar

Tak ta převodovka to určitě všechno vydrží.

Škoda času a peněz.

Nepřihlášený

Z hovna bič neupleteš, v j.. | 8.4.2015 13:50reagovat
avatar

Z hovna bič neupleteš, v jezevčíkovi je to smrtonosné

Nepřihlášený Ondra S.

Já nechápu, co se vám nato.. | 11.4.2015 19:56reagovat
avatar

Já nechápu, co se vám natom nelíbí? Škodovky sice moc nemusím kvůli jejich mizerné ergonomii řidiče (výhled z vozu, posaz, komfort) páprdovskému vzhledu a předraženým motorizacím, které aspoň trochu za něco stojí, protože základ je děs a bída!

Přiznávám se také veřejně, že nemám rád vzhledový tuning, ale pokud se dělá sofistikovaně třeba takový tuning motoru, nebo podvozku, který to auto opravdu technicky někam posune, tak tohle já vždy obdivuji a uznávám! No a doufám, že tam dali manuál, protože v automatu bych si takovéj motor nevychutnal, automat je vohnoutí pomsta, neboli upraveno i pro cvičené opice, které si neumí řadit samy, nebo jsou nato líné a okrádají se o požitek z řízení.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: Já nechápu, co se vám nato.. | 11.4.2015 23:09reagovat
avatar

Takové hovna co meleš mě fakt baví. Sám si cvičená opice. Mám dvě auta a jedno z toho je automat a opravdu se necítím jako cvičená opice. Jen při své služební cestě nepotřebuju na trase 30 km přes město sešlápnout 1000x spojku. Jestli tebe baví kvedlat pákou nahoru dolů jako když si honiš brko, tak si jezdi v manuálu. Já automat respektuju a bez automatu bych se obcházel jen ztěží. svého mazlíčka v manuálu bych vyměnil možná jen za odpálení cigošů na jejich vlastní ostrov.... Superb 2 je arschloch auto a tento tuning je pokusem posunout ho o 1896 tříd výše. To by ho uprostřed museli rozřezat a vložit tam alespoň 30 cm klín......

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Ondra S.

Reakce na: Takové hovna co meleš mě f.. | 20.4.2015 12:27reagovat
avatar

To teda nejsou žádný hovna a nesmysly! To si vyprošuji!

Kupovat si superba hlavně na jízdu po městě nepovažuji za moc štastné řešení? Je velkej, těžkej, hůř se s tím hledá parkování, potom velká spotřeba a tak dál.

Do města považuji nejlepší nějakou menší, ale komfortní popelnici, ne takový větší vůz a když už, tak rozhodně ne s 3,6i V6 natuněným motorem, ten je do městského provozu naprosto nevhodnej a jeho potenciál tam absolutně nelze využít ani z 1/4, jinak než na divoké honičce s policií, takže asi takhle to vidím a beru.

Takové auto jako superb 3,6i V6 navíc s upraveným a nadupaným motorem je především na volné silnice, nebo optimálně dálnici, kde aspoň občas je možno ten výkon využít a v takových podmínkách si logicky chci řadit sám, takže asi takto. Z tohoto pohledu logicky můj postoj k automatu v nadupaném superbu smysl má.

Samozřejmně chápu smysl automatu v městském provozu, kde se hlavně popojíždí a plouží v zácpách, tak to určitě je komfortnější než manuál, ale takový provoz já doslova nenávidím!!!

Ještě lepší než spalovací motor s automatem by ve městě logicky byl elektromobil, ten by zachoval komfort automatu a provozní náklady by byly úplně minimální, stejně jako nulové emise.

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
Max. 2000 znaku
b_468_60.gif