Skutečně si někdo myslí, že přírodě pomůže sešrotováním 500 tisíc VW s TDI?

 | 45 příspěvků | 29.3.2017 Marek Bednář
Reagovat

Nepřihlášený Jakub Prokop

Nejsem VW natož pak TDI fa.. | 29.3.2017 16:10reagovat
avatar

Nejsem VW natož pak TDI fan, ale s tímto naprosto souzním. Jestli je něco opravdu marnivost, pak je to likvidace aut co můžou jezdit. Kolik tu vídám horších... Tak proč ničit tato? Nesmysl, je to vážně exemplární, a proto iracionální.

Nepřihlášený Gašpo

To je úvaha, ktorá napadla.. | 29.3.2017 16:17reagovat
avatar

To je úvaha, ktorá napadla asi každého rozumne uvažujúceho človeka. Lenže svetu zdravý rozum nevládne.

No čo, keby VW tieto autá za polovicu strelil v chudobnejších štátoch, poškodil by si trhy, klesla by výroba a teda aj ceny akcií, pretože tie autá by sa oblúkom vracali aj do západnej Európy, ani tam si nemože každý dovoliť nové auto. Keby ich rozobral na súčiastky, poškodil by výrobcov súčiastok... Z hľadiska "ruky trhu" bude asi najvýhodnejšia likvidácia a zelení magori protestovať nebudú, pretože tí zásadne neriešia široké dosledky, ich mozoček je plne vyťažený riešením paradoxu či zachrániť bobra, alebo strom.

Nepřihlášený

Prodají je vy výprodeji v.. | 29.3.2017 16:20reagovat
avatar

Prodají je vy výprodeji v Mexicu nebo v Brazílii ?

Nepřihlášený thegrid

já to říkám už dlouho, eko.. | 29.3.2017 16:48reagovat
avatar

já to říkám už dlouho, ekofašifti budou největší zlo 21. století

Nepřihlášený Sir CHerokee

Je to šílené, co se děje... | 29.3.2017 16:49reagovat
avatar

Je to šílené, co se děje. U nás je průměrné stáří auta 14 let...prakticky každé 14 let staré auto je nebezpečnější a méně ekologické než tady ty zánovní VW. Tomu říkám skutečně zelené vítězství....sešrotovat půl mega zánovních aut.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Nikdo

Skutečný, opakuji skutečný.. | 29.3.2017 16:53reagovat
avatar

Skutečný, opakuji skutečný ochránce přírody, pláče, když vidí to plýtvání energií, která byla do aut vložena při jejich výrobě (těžba surovin, hutě, gumárny, plastárny, tkalcovny, barvy, kabely.......)

Nepřihlášený xps

Nejvetsi chybou pro planet.. | 29.3.2017 17:02reagovat
avatar

Nejvetsi chybou pro planetu bylo, ze ty diesely byly vubec vyrobeny.

Takovy hnus se po planete nema pohybovat, jsem rozcarovan, ze to v EU prochazi...

Nepřihlášený gASTronome

Diesely jsou dnes cistci n.. | 29.3.2017 17:16reagovat
avatar

Diesely jsou dnes cistci nez mnohe benziny. At uz jde o pevne castice nebo o NOx.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený xps

Reakce na: Diesely jsou dnes cistci n.. | 29.3.2017 17:19reagovat
avatar

Dnes neni vcera. Vsichni vime, kterych dieselu se clanek tyka, a nejsou to tak cista auta, jinak by necekaly na lis.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Gašpo

Reakce na: Je to šílené, co se děje... | 29.3.2017 17:30reagovat
avatar

14 rokov? To ste čítal nejaké hodne optimistické štatistiky. Pred pár mesiacmi bol na novinkách.cz článok, ktorý hovoril že priemerný vek automobilu v Česku je 17 rokov, vrátane služobných. Takže keď si uvedomíte, že firmy autá moc dlho nedržia...

Ono to samozrejme inak vyzerá v Prahe, než mimo Prahu.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Gašpo

Reakce na: Dnes neni vcera. Vsichni v.. | 29.3.2017 17:48reagovat
avatar

Pointa článku je ale v tom, že do lisu pojdu autá, ktoré sú násobne čistejšie a bezpečnejšie, než vačšina vozového parku, ktorý jazdí napríklad po východnej Európe. Alebo máte ilúziu, že po ukončení intervencií ČNB klesne euro natoľko, že ľudia sa začnú zbavovať starých áut a nabehnú do autosalónov?

Nepřihlášený R2

Reakce na: 14 rokov? To ste čítal nej.. | 29.3.2017 18:36reagovat
avatar

dle aktualnich statistik SDA je to 14,43 roku: http://portal.sda-cia.cz/stat.php?v#str=vpp

Ony ty tricetilete motocykly a traktory s tim dokazi slusne pohnout.

Druha vec je, co se realne vyskytuje v provozu, nejvetsi najezdy obvykle maji novejsi auta, takze pripadna scitani realneho provozu casto vychazeji pod 10 let, samozrejme to zavisi na lokalite, velka mesta a hlavne Praha jsou na tom obecne lepe.

Nepřihlášený josephko

Na prístupe autora vidieť,.. | 29.3.2017 20:40reagovat
avatar

Na prístupe autora vidieť, aký je rozdiel medzi naším a americkým chápaním práva.

U nás vždy najskôr hľadáme metódu, ako nejaký predpis obísť, či niečo nelegálne zlegalizovať. Ako napr. čierne stavby. Nespomínam, že by čo i len jediná bola zbúraná.

Americký prístup je o principiálnosti. Ak bol porušený zákon, tak jednoducho nasleduje trest či nejaké riešenie, o ktorom sa už ďalej nediskutuje. Len sa vykoná. V minulosti sa to týkalo napr. aj drahých áut, ktoré boli do USA dovezené, resp. prihlásené nelegálne (napr. s falošným rokom výroby) a následne potom zošrotované.

Nepřihlášený Cj

pořád lepší tento diesel n.. | 29.3.2017 21:34reagovat
avatar

pořád lepší tento diesel než auta s euro 2, 3 a starší.

kdyby to šlo tak bych si jednoho klidně dovezl

Nepřihlášený srandista

Krásny pohľad! | 29.3.2017 22:10reagovat
avatar

Krásny pohľad!

Nepřihlášený Jirik_H

U nás také, pokud auto ne.. | 29.3.2017 23:15reagovat
avatar

U nás také, pokud auto nevyhovuje zákonným požadavkům, nesmí na cesty. Takže nechápu, co pořád novináři řeší. Asi je platí VW za ovlivňování, jinak si psaní takových blbostí od vzdělaných lidí nedokážu vysvětlit.

Nepřihlášený JT

Jiriku_H, napadlo tě hleda.. | 29.3.2017 23:52reagovat
avatar

Jiriku_H, napadlo tě hledat chybu třeba u sebe?

Nepřihlášený Petr Š.

Sranda je, že buzerace s e.. | 30.3.2017 08:13reagovat
avatar

Sranda je, že buzerace s emisemi je jen proto, že auto je dnes téměř nutnost a tak se na tom dají vydělat peníze. Auta z pohledu emicí CO2 nejsou problém, už i rostliny jsou zvyklé na vyšší koncentraci CO2, což jim dělá dobře. Horší jsou oxidy S, N atd. A hlavní problém jsou fabriky, elektrárny a námořní doprava, protože právě ty spalují to největší svinstvo jako jsou těžké topné oleje (mazut atd.)

Nepřihlášený Arni

Ak by bol Trump prezidento.. | 30.3.2017 10:02reagovat
avatar

Ak by bol Trump prezidentom určite by takýto trest nedostali.Mozno nejakú pokutu, kompenzáciu a zabudlo by sa.Zialbohu bol tam "ekologicky" zmýšľajúci Obama,ktorý zaviedol neuskutocnitelne limity emisií pre autá,tepelné elektrárne, limity na ťažbu uhlia,ropy .Momentalne tie EKO bláznivé limity všetky jeden po druhom Trump zrušil.Dobre v USA vedia,že alternatívne obnoviteľné zdroje pre priemysel (aj nabíjanie Tesly) absolútne nestačia.Tie auta skladuju asi preto,lebo vidia v Trumpovi nádej a veria, že zdravý rozum zvíťazí.

Nepřihlášený k22

500000 ani ne, chtělo by t.. | 30.3.2017 10:13reagovat
avatar

500000 ani ne, chtělo by to zrušit VĚCHNY TDI, to by trochu pomohlo.

Lidi si vůbec neuvědomují, že v důsledku znečištění ovzduší ve velkých městech se jejich obyvatelům krátí délka života až o 10 let náklady na léčbu karcinomu plic jdou celosvětově do stovek miliard dolarů.

Ale náš hlupec prostě miluje ten zátah vodspodu a 5,00/100. vše ostatní ve své omezenosti nedohlédne.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Arni

Reakce na: 500000 ani ne, chtělo by t.. | 30.3.2017 11:19reagovat
avatar

V Európe by minimalne polovica obyvateľstva mala rakovinu pľúc a druhá astmu na to koľko je tu dizlov.Dlzka života závisí od strašne veľa faktorov.Napr.japonci sú silne fajciaci národ a predsa sa dožívajú najviac rokov na svete,je tam aj najviac 100 ročných na počet obyvateľstva.

Nepřihlášený Honza M.

Reakce na: 500000 ani ne, chtělo by t.. | 30.3.2017 13:51reagovat
avatar

A co byste bral do auta, které najede ročně 50 tis. km po dálnicích?

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený E15

Přírodě je to tak nějak je.. | 30.3.2017 17:56reagovat
avatar

Přírodě je to tak nějak jedno, ale lidem ve městech by sešrotování veškerých TDI opravdu prospělo.

500tis smradláků je bohužel jen kapka v moři.

Nepřihlášený E15

Reakce na: A co byste bral do auta, k.. | 30.3.2017 17:58reagovat
avatar

diesel určitě ne!

Nepřihlášený Kolemjdoucí 2

Jejich cílem bylo (a dál j.. | 30.3.2017 19:04reagovat
avatar

Jejich cílem bylo (a dál je) poškodit evropský průmysl, vyrobit nezaměstnané, likvidovat konkurenci a dál a víc šířit po světě rozvrat. Bez otázek.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Hrabě

Nahradit novým motorem a v.. | 31.3.2017 23:45reagovat
avatar

Nahradit novým motorem a vrátit na trh.Není důvod je likvidovat!!!

Nepřihlášený

Nejen VW.Také 1 500 000 pr.. | 1.4.2017 13:31reagovat
avatar

Nejen VW.Také 1 500 000 prodaných Škodovek a dále Audi, Seat!

U Škodovky se tiše mlčí hlavně, že kokoti trapný za každý Kodiak zasadí sazenici mají to i na ceníku.:-)))))

To už si s těch lidí dělají opravdu prdel????

A to, že sponzorují soutěž ekologická firma roku to když jsem viděl styděl jsem se za všechny zaměstnance škodovky!

Nepřihlášený Satan

Kdyby těm motorům přehráli.. | 3.4.2017 08:34reagovat
avatar

Kdyby těm motorům přehráli soft (i za cenu polovičního výkonu) a dali ty auta k dispozici vozíčkářům, samoživitelům a zkrátka potřebným, kterým by bylo jedno, že má auto slabší výkon, měli by tolik potřebné auto....

Nepřihlášený honzafi

To je ale hospodářství, in.. | 3.4.2017 09:07reagovat
avatar

To je ale hospodářství, inu, Turecko...

Za posledních cca 15 let se pod emisní záminkou na místo spolehlivých vozů s životností kolem milionu km dělá horší a horší lagric, který se v lepším případě vysype ještě v záruce, v horším až po ní.

Jaká sranda jsou všechny ty "studie", plné všech moudře vypadajících termínů, když tomu chybí ten selský základ - malá doba ledová. Dodnes se nevrátily průměrné teploty na hodnoty, jaké byly před ní. Takže tisíce, spíš statísíce různých subjektů se přiživují na fenoménu globálního oteplování, které by ale bylo i bez fabrik, aut či jakékoliv jiné lidské činnosti.

Ale to by nebyl kšeft, kdyby se nedělaly (pro benzín alespoň nějak účinné, pro naftu zcela neúčinné) katalyzátory, EGR ventily, DPF apod. O kolik méně by se vytáhlo z lidí peněz, kdyby na STK vůbec emise nebyly... O kolik méně peněz by se vytáhlo z lidí, kdyby motor vydržel bez větších defektů milion, a ne se pro samé odlehčování, přeplňování a podobné blbosti rozpadl po 100 tkm... O kolik méně kšeftů by měly všelijaké "ekologické" neziskovky, či jak se ti paraziti nazývají. A tak by se dalo pokračovat.

A nelze než souhlasit se závěrem článku, že opravdu velmi sporné je, kolik životnímu prostředí "ušetří" likvidace těchto aut a nadvýroba nových...

Nepřihlášený E15

Reakce na: Jejich cílem bylo (a dál j.. | 3.4.2017 16:00reagovat
avatar

Evropský průmysl nejvíc poškodili vládní blbi, kteří nízkou cenou nafty zpropagovali osobní diesely, které pak evropští výrobci začali masově vyrábět. Přitom je veškerý ten vývoj k ničemu, protože kdekoliv mimo Evropu je osobní diesel téměř neprodejný nesmysl...

Nepřihlášený

Reakce na: A co byste bral do auta, k.. | 3.4.2017 22:35reagovat
avatar

Amíci ale běžně jezdí i víc, než 50 000 ročně po dálnicích v benziňácích a světe div se, ono to jde.

Nepřihlášený

Jaká pomoc přírodě? Byl po.. | 3.4.2017 23:01reagovat
avatar

Jaká pomoc přírodě? Byl porušenej zákon, tohle je následek. K soudu se chodí pro rozsudek a ne pro spravedlnost.

Jestli je zákon špatnej nebo zbytečnej, to je věc druhá. Ale jednou to je zákon a je potřeba ho dodržovat. Uvědomujete si, jakej by byl v západních zemích bordel, kdyby každej beztrestně dodržoval jen ty zákony, který považuje za správný. Jeden považuje za správný jezdit v nevyhovujícím autě a druhej považuje za správný vám to auto ukrást.

Za sebe říkám, že škoda je jen umřít a VW dostal jen to, co si zasloužil.

Nepřihlášený rory2k

VW se pokoušel protlačit s.. | 4.4.2017 10:10reagovat
avatar

VW se pokoušel protlačit smradlavý dýzly do Ameriky, kde je svět ještě v pořádku a naftového osobáka tam nepotkáte, jak je rok dlouhý (já jsem tam za měsíc neviděl ani jednoho). Dostali po právu na kokos.

Kdo někdy byl aspoň chvíli v U.S. a A., ten to zná. Pro ostatní: benzín přijde v průměru na 3,69 USD/galon (cca 3,8 litru). Nafta je o cca 40 centů na galon dražší a není k dostání na všech pumpách - jenom na těch, kam mohou zajíždět trucky. V některých státech nelze ani osobák se vznětovým motorem registrovat.

A ještě přidám historku, jak jsme my Evropané vyhlášeni naftovou obsesí: Když jsem si naposledy půjčoval v US auto, dealerka z Alama hned poté, co zjistila, že jsem z Evropy mě upozornila, ať do toho leju Regular Unleaded, NO DIESEL! to obzvláště zdůraznila. Asi má s Evropany své - zřejmě špatné - zkušenosti.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Arni

Reakce na: VW se pokoušel protlačit s.. | 4.4.2017 11:10reagovat
avatar

Píšeš blbosti,priemerná cena benzínu je 2,35 $ galon,nafta 2.6 galon. 4 $ galon stal pred zopár rokmi,keď barel ropy stal okolo 120 $.Bol som tam vtedy a všetci z toho boli zúfali jak je benzin drahy.Osobne by som im benzín zdanil tak ako v europe aby nemachrovali s nenazratymi obrovskými pick upami.Pravdepodobne by tam padla ekonomika spolu s vládou.

Nepřihlášený alternativa

Kdyby se do těch vykoupenýc.. | 4.4.2017 11:22reagovat
avatar

Kdyby se do těch vykoupených aut daly baterie a elektromotory, bylo by z toho víc elektromobilů, než kolik jich vyrobila třeba TESLA? ;-)

Nepřihlášený orim kisutam

Pěkná krávovina, pokud je.. | 10.4.2017 21:47reagovat
avatar

Pěkná krávovina, pokud je tam vadný software, dá se nahradit jiným a auta prodat, kde nejsou tak přísné emisné předpisy. Určitě americké benzínové "mikro" šest - osm válce hravě vše splňují !

Nepřihlášený Hunter

Vůbec se mi nelíbí, když n.. | 16.4.2017 17:19reagovat
avatar

Vůbec se mi nelíbí, když někdo naznačuje, že je něco "vina" úřadů nebo snad nějakých "ekoteroristů" (a většina lidí, kteří to slovo používají, ani nevědí, co znamená".

CELÁ TATO KAUZA, do poslední centu, do posledního šroubečku do poslední tečky posledního spise je VINA Volkswagenu.

A ten jediný si zaslouží hanobení, zesměšnění a trest.

Jestli tím trestem má být, že dostane pokutu, nebo bude vedení pro výstrahu pověšeno za úsvitu na pahorku, nebo že bude muset všechna ta auta sežrat a ve střevech přeměnit na kompost, to je jiná věc, o to ať se starají soudy.

Ale neházejte to na (ani nenaznačujte odpovědnost) nikoho jiného !

Nepřihlášený Viktor

Není to nic jiného než ods.. | 29.4.2017 18:08reagovat
avatar

Není to nic jiného než odstranění nepříjemného konkurenta z trhu, protože američané nedokážou vyrobit takto mechanicky kvalitní vozy s tak nízkou spotřebou. Zásadní při emisích je spotřeba. Značná část potrefených američanů si půjde koupit svoje obvyklá auta se spotřebou kolem 12 a více litrů. Nejekologičtější auto je to, které se nemuselo vyrobit. Tzn. půl mega aut navíc. A likvidační zátěž. Životní prostředí dostane na frak. Ať zhynou ekofašisti!

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
Max. 2000 znaku
b_468_60.gif

Živá témata na fóru

zobrazit vše

Autobazar

zobrazit vše