Soumrak dieselů se blíží, připustil šéf VW. Konec TDI to ale zatím neznamená

 | 38 příspěvků | 6.2.2017 Petr Prokopec
Reagovat

Nepřihlášený Richie.rich

To je ale hovadina. Vsak t.. | 6.2.2017 18:41reagovat
avatar

To je ale hovadina. Vsak trh ukaze;)

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený WinDiesel

Reakce na: To je ale hovadina. Vsak t.. | 6.2.2017 19:08reagovat
avatar

Není to úplná hovadina ale jak píšeš, trh ukáže. Ve velkých zemích kde najedou dlouhé kilometry i malé vozy mohou být diesely i nadále žádané. Nicméně vozy velikosti Fabie mohou mít 1,6 jako kdysi mívaly. Pokud se zruší zbytečná motorizace jako je 1,4 TDI tak budou 1,6 TDI vyráběny ve větším počtu což sníží jejich cenu.

Nepřihlášený JohnST

Pan Diess troska mlzi. Ono.. | 7.2.2017 00:46reagovat
avatar

Pan Diess troska mlzi. Ono 48V sustava je drahsia ako 12V nehovoriac o tom, ze tam budu obe. Ked tam pridaju turbokompresor na 48V, tak cena bude zrovnatelna s dizlom ak nie vyssia. Asi tak.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený honza

Jinými slovy: VW tuší, že.. | 7.2.2017 02:44reagovat
avatar

Jinými slovy: VW tuší, že plnit emisní limity bude těžší a těžší. Zákazníkům se však povypráví pohádka o výhodnosti připravovaných řešení.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Kuban

Oávám se že ty zhovadilost.. | 7.2.2017 09:22reagovat
avatar

Oávám se že ty zhovadilosti století "hybridy" lidi opravdu udou kupovat, myslíc si jaká je to výhra........

Sorry jako, když už tak elektromobil na jízdu po městě a do práce a klasické auto benziňák na delší trasy...... lepší řešení jak hybridní hnůj "hlavně ta ekologie a technologická nenáročnost" :-D Jasně....

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený pepa

blíží se soumrak nejen die.. | 7.2.2017 09:53reagovat
avatar

blíží se soumrak nejen dieselů, ale motorů s vnitřním spalováním všeobecně...

Nepřihlášený USA

Reakce na: Pan Diess troska mlzi. Ono.. | 7.2.2017 09:57reagovat
avatar

to je blbost

draty muzou mit ctvrtinovej prurez a jsou tak vyrazne levnejsi a lehci

Nepřihlášený USA

Reakce na: Oávám se že ty zhovadilost.. | 7.2.2017 09:57reagovat
avatar

a co okresky? tam jsou hybridy idealni

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený USA

Reakce na: Jinými slovy: VW tuší, že.. | 7.2.2017 10:02reagovat
avatar

když se najde dost dunihlavu, co bude ochotnych vyklopit za naftak v aute velikosti fabie o 100tis vic nez za odpovídající benzinak se všema souvisejicima nevyhodama a omezenima, tak vsadim boty ze tam ty naftaky davat budou

Nepřihlášený Kuban

Reakce na: a co okresky? tam jsou hyb.. | 7.2.2017 10:11reagovat
avatar

Ale to máte odkud že jsou na okresky. Hybrid je výhradně do města. Tedy pokud se bavíme o jeho ekonomice a čistotě provozu. Starty stopy starty stopy a popojíždění..... Tady je síla Hybridu. Na okreskách se absolutně rozdíly stírají, neb hlavní hnací silou je pořád spalovací agregát. Jestli je někde spalovací motor úsporný, tak to jsou právě okrsky kde se nemusí zastatvovat a rozjíždět.... ten hybrid na okrskách ele motor využívá ke snížení spotřeby proto, protože je hybrid enormně těžký, takže jeho úspora je jen v tom, že využívá ele motor nato aby vykryl ten hmotnostní rozdíl.... Tudíž zbytečnost... Čistě u ele vozidla už je to ale úplně o něčem jiném. Vznik hybridů je jen ryze politický a záměrný..... Elektromobily sice dloouho nenahradí uhlovodíky, jakožto nejdostupnější zdroj energie, ale strašák je to pro ropaře dostatečný, proto raději financují slepé odvětví, jen aby ropa dále tekla.... Tahle konspirace je zatím bohužel nejreálnější a pořád se potvrzuje rok od roku.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený USA

Reakce na: Ale to máte odkud že jsou.. | 7.2.2017 10:41reagovat
avatar

před kazdou vesnici brzdim a pak se znovu rozjizdim, jestlize teda nejedu s kloboukem na hlave.

to samy před kazdou prudkou zatáčkou.

brzdim (třeba jen motorem) při jizde z kopce, když dojizdim traktor ...

takze hybrid v tomhle rezimu usetri

vyhradne do města je (bude) idealni elektromobil.

mas to trochu pomotany

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený WinDiesel

Reakce na: Ale to máte odkud že jsou.. | 7.2.2017 10:51reagovat
avatar

Já bych to neviděl jako konspiraci, já bych to viděl jako pragmatickou reakci vrtařů na to co se děje.

Ale ať to dělají - elektromobily by se měly prosadit svojí výhodností než jen za pomocí dotací.

Docela mne dostává představa jak ve dvacátých letech minulého století dostávali povozníci dotace aby přešli od koní k náklaďákům se spalovacím motorem ... :-) :-) :-)

Nepřihlášený WinDiesel

Reakce na: před kazdou vesnici brzdim.. | 7.2.2017 10:53reagovat
avatar

ty to máš taky pomotaný

hybrid je dnes nastavený na město, mimo město spotřeba stoupá

elektromobil je dobrý do města ale ..... pořád není dostatečně atraktivní

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Kume

Reakce na: před kazdou vesnici brzdim.. | 7.2.2017 10:55reagovat
avatar

Hybridy su uspornejsie iba v laboratoriach vo vakuu.Volvo hybrid V6 D6 hybrid AWD ma vyššiu realnu spotrebu o 84% a popularny Prius hojne kupovany aj v usa o 73%. Testoval to nemecky ADAC.Hybridy maju este strasne dlhu cestu vyvoja pred sebou.Z ludi robia iba volov.Im by som dal pokuty za oblbovanie naroda a klamlivu reklamu...

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený USA

Reakce na: Hybridy su uspornejsie iba.. | 7.2.2017 11:04reagovat
avatar

a ted zkus porovnat reálnou spotřebu hybridu a reálnou spotřebu nehybridu, ne papir a real.

všichni vime, ze papir vychazi z nejakyho mericiho cyklu, kterej moc realnej neni

Nepřihlášený Kume

Reakce na: před kazdou vesnici brzdim.. | 7.2.2017 11:07reagovat
avatar

Auta na baterky budu vtedy ekologicke,až ked sa budu vyhradne nabijat zo slnečnych,veternych a vodnych elektrarni.Určite nie su ekologice ak sa nabijaju zo smradľavych uhoľnych elektrarni a radioaktivnych atomiek.Ak im budu počitať emisie podľa vzorca spaleneho uhlia potrebneho na vyrobu 1kW hodiny,tak sa ani len nepribližia s emisiami tomu najsmradľavejšiemu dizlu.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Kume

Reakce na: před kazdou vesnici brzdim.. | 7.2.2017 11:13reagovat
avatar

Merali to spôsobom,ktory začne platit od septembra. Na čerstom vzdchu zo zapnutou klimou,s normalne nahustenymi pneumatikami,normalnym olejom,v normalnej prevadzke,mesto,dialnica,okresky.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený USA

Reakce na: Merali to spôsobom,ktory z.. | 7.2.2017 11:20reagovat
avatar

a kolik jim to vyslo?

a kolik to vyslo odpovídajícímu nehybridu??

Nepřihlášený USA

Reakce na: Auta na baterky budu vtedy.. | 7.2.2017 11:22reagovat
avatar

veskerej automobilovej provoz v CR by utah dostavenej temelin

to by mělo na zivotni prostředí zasadni kladnej vliv, nez když se dnes rocne spali cca 7tis litru nafty a benzinu a vypusti se tisice tun rakovinotvorných PM a jedu oxidu dusiku..

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený USA

Reakce na: veskerej automobilovej pro.. | 7.2.2017 11:24reagovat
avatar

... 7mld litru nafty a benzinu ....

Nepřihlášený Kume

Benzinaky +10%,nafta+14%,l.. | 7.2.2017 11:29reagovat
avatar

Benzinaky +10%,nafta+14%,lpg+11%,cng+9%,hybridy +25%,všetko je priemer, opysane udaje. Najekonomickejši su v reale plyňaci.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený WinDiesel

Reakce na: veskerej automobilovej pro.. | 7.2.2017 11:32reagovat
avatar

tak jo a cvoci jako ty tomu budou šéfovat

máš ještě další podobné vlhké sny?

ty ses s realitou asi moc nepotkal viď drobku.

nejmenuješ se náhodou Matěj S? :-)

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Kume

Reakce na: veskerej automobilovej pro.. | 7.2.2017 11:33reagovat
avatar

A potom vyviest radioaktivny odpad do ruska na sibir a zakopat na 5000 rokov.Mi tu už nebudeme nam je to jedno,nech sa staraju ti ,čo tu budu po nas...

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený USA

Reakce na: A potom vyviest radioaktiv.. | 7.2.2017 11:38reagovat
avatar

za par let bude jadernej odpad cenna surovina

Nepřihlášený USA

Reakce na: tak jo a cvoci jako ty tom.. | 7.2.2017 11:42reagovat
avatar

dyzly koncej

novej golf bude nejspis bez dyzlu

a nastup hybridu a za par let cista elektrika

to je směr, kterym jde většina automobilek

Nepřihlášený USA

Reakce na: Benzinaky +10%,nafta+14%,l.. | 7.2.2017 11:42reagovat
avatar

tak ještě jednou

porovnej reálnou spotřebu hybridu a benzinu

ne rozdil mezi papirem a realem

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Kume

Reakce na: tak ještě jednou porovnej.. | 7.2.2017 11:56reagovat
avatar

Treba si najst laboratornu priemernu spotrebu volva V6 D6 hybridu,ktoru udava vyrobca a pripočitaľ 84% u priusu +74%.Nechce sa mi hladať

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený USA

Reakce na: ty to máš taky pomotaný h.. | 7.2.2017 12:05reagovat
avatar

spotřeba hybridu stoupa na dalnici, kde opodstatneni nemá

na okreskach ma hybrid logicky spotřebu mensi nez odpovídající benzin

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený USA

Reakce na: Treba si najst laboratornu.. | 7.2.2017 12:08reagovat
avatar

porad tady omilas nesmyslnou laboratorni spotrebu hybridu na urovni 2 litru, která je dana mericim cyklem, kdy většinu jede na elektriku.

kdo bude jezdit v tomhle rezimu, za ty 2 litry jezdit bude

kdo bude jezdit jen kratky trasy a jezdit jen na elektriku, bude jezdit za 0 litru

kdo bude jezdit denne 1000km po dalnicich, bude jezdit za vic, nez odpovídající benzin

co na tom nechapes???

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený sumi

TDI budou spíše ve větších.. | 7.2.2017 12:50reagovat
avatar

TDI budou spíše ve větších autech.

V malých ztrácejí smysl...to je jasné.

Neznamená to konec dieslů..nesmysl.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený USA

Reakce na: TDI budou spíše ve větších.. | 7.2.2017 13:05reagovat
avatar

jestli myslis nakladaky, tak ano

ještě před par lety se dyzly cpaly do aut velikosti fabie

a tady ted pisou, ze dyzl nemá budoucnost v golfu, tedy autu velikosti oktafy

a tenhle trend bude pokracovat dal a bude umocnovanej zakazy vjezdu dyzlu do nizkoemisnich zon, a tedy i do vetsich mest, a ukoncenim zvyhodnovani daneni nafty proti benzinu.

a myslis, ze někdo v s-kovym mercedesu odstavi auto na okraji prahy v P+R a dal pojede metrem??

Nepřihlášený Cj

jen šetřete palivo, aspoň.. | 7.2.2017 14:17reagovat
avatar

jen šetřete palivo, aspoň budu ještě mít co lít za pár let do mé V8

Nepřihlášený Kuban

Reakce na: spotřeba hybridu stoupa na.. | 7.2.2017 14:19reagovat
avatar

Vola argumenty přesvědčit nejde. Až ti dojde, že hybrid je o 20% těžší auto, tudíž by mělo za takových okolností o 20% vyšší spotřebu paliva, pochopíš, že fyziku neoblbneš, a to že využíváš rekuperace je kompromis mezi hmotností výkonem a spotřeby..... v praxi Hybridy prostě úsporné NEJSOU a jejich využití je jen ryze na mesckém provozu, ovšem aby byl i tam skutečně úsporný, bylo by třeba ho dobíjet..... tudíž jde o EXTREMNE neefektivní platformu!

Trh si toho je naštěstí dost dobře vědom, proto se tady vůbec neprodává........ Takže tady nemluv o něčm jako budoucnost... Nikdo rozumný kočkopsa nechce... A kdo koupil, prodal..... Respektive neprodal, protože to ani v bazarech nikdo nechce!

Nepřihlášený Kume

Reakce na: porad tady omilas nesmysln.. | 7.2.2017 14:32reagovat
avatar

Treba čitať poriadne a nepliect si laboratornu s REALNOV.Ja som pisal o REALNE nameranej vyššej spotrebe u hybridneho volva a hybridnej toyoty.Stale sa pytaš o kolik vice tak som to našiel a vypočital. Laboratorna primerna ,ktoru oficialne udava vyrobca toyota je 4.1L +74%REALNA=cca 7L,ktoru nameral ADAC v REALNEJ premavke.S takou spotrebou jazdi hociaky bežny benziňak o polovicu lacnejši.Prius začina na 30400 ečka. Auto 4.6 metra dlhe urcite nieje vhodne do mesta.Ak vysolim za auto 30400euro tak počitam s tym že s nim budem jazdit aj po dialnici.Jedine v USA ma opodstatnenie,kde su velkoobjemove 6 a viac valce,tam sa uz da niečo ušetriť na spotrebe.

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
Max. 2000 znaku
b_468_60.gif

Živá témata na fóru

zobrazit vše

Autobazar

zobrazit vše